Капітальний ремонт житлового фонду: демонтаж, монтаж, обрамлення дверей шахти, пусконалагоджувальні роботи пасажирських та вантажопасажирських ліфтів у будинках Київського району, Приморського району, Суворовського району м. Одеси
Очікувана вартість
33 642 410,00 UAH
UA-2019-08-16-000726-c c456374cd4b84c378dfdeed29afccd7d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент міського господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34674154
Місцезнаходження замовника: 65017, Україна, Одеська обл., місто Одеса, вул. Косовська, 2-Д
Контактна особа замовника: Митникова Наталія Василівна
+380487054865
ekotdel@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 16:50
Початок аукціону: 03 вересня 2019 14:05
Очікувана вартість: 33 642 410,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 642,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість ліфтів 29: 21 пасажирський ліфт та 8 вантажопасажирських ліфтів. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт житлового фонду: демонтаж, монтаж, обрамлення дверей шахти, пусконалагоджувальні роботи пасажирських та вантажопасажирських ліфтів у будинках Київського району, Приморського району, Суворовського району м. Одеси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, м. Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 серпня 2019 17:04
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 16:46
ОГОЛОШЕННЯ ліфти.docx
16 серпня 2019 16:46
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання щодо дефектного акту
Дата подання: 20 серпня 2019 16:26
Дата відповіді: 23 серпня 2019 15:53
У Додатку 1 до Тендерної документації у вимогах до виконання робіт (Колонка "Найменування робіт і витрат") Розділ 3 зазначено матеріали для освітлення шахти, а роботи з освітлення шахти непередбачено. Уточніть будь-ласка, потрібно тільки поставити матеріали для освітлення шахти чи й виконати роботи з освітлення? Якщо потрібно виконати роботи, то у вимогах до виконання робіт має бути передбачено цю кошторисну норму.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит від 20.08.2019 року повідомляю, що відповідно до ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж підйомно-транспортного устаткування (Збірник 3) (ДБН Д.2.3-3-99, MOD) пункта 6.1.3 ДСТУ Б Д.2.3-3:2012 у нормах на монтаж ліфтів враховані ресурси на виконання повного комплексу монтажних робіт, включаючи:
- монтаж устаткування машинного приміщення, шахти та приямка;
- монтаж кабіни та противаги та підвищування на канати;
- прокладання силової електропроводки , електропроводки кіл керування, збудження сигналізації в машинному відділенні , шахти та кабіні;
- підготування електроапаратури до включення та її установлення;
- улаштування постійного освітлення шахти;
- улаштування переговорного зв’язку в об’ємі поставки устаткування;
- пусконалагоджувальні (регулювальні) роботи механічної частини устаткування;
- участь у здаванні ліфтів до експлуатації;
- статичні і динамічні випробування.
Обрамлення дверей шахти
Дата подання: 22 серпня 2019 16:57
Дата відповіді: 27 серпня 2019 17:42
У назві закупівлі присутня робота "обрамлення дверей шахти", а у розділі "Найменування робіт" не передбачено виконання цієї роботи. Яка інформація коректна?
Відповідь: На Ваш запит від 23.08.2019 року повідомляю, що відповідно до ресурсних елементних кошторисних норм на монтаж підйомно-транспортного устаткування (Збірник 3) (ДБН Д.2.3-3-99, MOD) пункту 6.1.3 ДСТУ Б Д.2.3-3:2012 у нормах на монтаж ліфтів враховано ресурси на виконання повного комплекс монтажних робіт, а так як обрамлення дверей шахти входить в комплектацію ліфта, то вони враховані в нормах на монтаж ліфта.
Коефіціент
Дата подання: 23 серпня 2019 16:29
Дата відповіді: 27 серпня 2019 17:45
Чи будуть експлуатуватися будівлі під час виконання робіт? У зв'язку з цим, чи доцільно застовувати при складанні кошторисної документації (розрахунку вартості) коефіцінт 1,2 на роботи в будівлях, що експлуатуються.
Відповідь: Будівля під час виконання робіт з капітального ремонту ліфтів буде експлуатуватися.
ДБН Д.1.1-4-2000 передбачено застосування коефіцієнта 1.2 на роботи в будівлях, що експлуатуються.
Проект договору
Дата подання: 23 серпня 2019 16:32
Дата відповіді: 28 серпня 2019 15:14
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання Проекту договору згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації. Просимо зазначити, чи потрібно заповнювати Договір у частині ціни А також вказати, чи необхідно надавати у складі тендерної документації документи, що зазначені як додатки до проекту договору (зокрема, план фінансування, графік, тощо).
Відповідь: Згідно з вимогами підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації,
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у форматі: .pdf/ .jpeg / .png тощо, з: 6) проектом договору про закупівлю (з додатками до проекту договору: з додатками до цього договору) у відповідності до Додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору – Виконавцем (учасником) та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання учасником). Згідно з вимогами підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: документи тендерної пропозиції можуть бути подані у сканованому вигляді, у форматі: .pdf / .jpeg / .png тощо, декількома файлами, згрупованими / об’єднаними за наступними ознаками: проект договору про закупівлю у відповідності до Додатку 4 до тендерної документації, що надається згідно з умовами тендерної документації.
Згідно з вимогами п. 14 Додатку 4 до тендерної документації: Додатками до Договору, які являються невід’ємними його частинами, зокрема є:
Додаток № 1 – Графік виконання робіт.
Додаток № 2 – План фінансування за рахунок коштів міського бюджету
Додаток № 3 – Договірна ціна.
Аванс
Дата подання: 23 серпня 2019 16:33
Дата відповіді: 28 серпня 2019 15:17
Просимо надати роз'яснення, чи передбачене надання авансу на першочергову закупівлю матеріалів, послуг, тощо необхідних для якісного виконання робіт та додержання вимог Договору у частині якості та строків? Та в якому розмірі, якщо передбачено.
Відповідь: Відповідно п. 91 оголошення про проведення відкритих торгів, розміщеного окремим файлом:
91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання
робіт Пiсля оплата за виконані роботи проводиться поетапно (пооб’єктно), на підставі підписаного сторонами акту приймання робіт, при умові наявності фінансування за відповідним кодом економічного класифікатору видатків, згідно з нормами ст. 46, ст. 48 та ст. 49 Бюджетного кодексу України. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100
Документи за додатком 3
Дата подання: 23 серпня 2019 16:36
Дата відповіді: 28 серпня 2019 15:22
Чи можливе надання інформації відповідно до вимог статті 17 (документи за Додатком 3) у вигляді однієї зведеної довідки по всіх пунктах замість окремих довідок по кожному пункту окремо? Чи не буде це вважитися порушенням вимог ТД?
Відповідь: Згідно з вимогами підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, кожен учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію, визначену у Додатку 3 до тендерної документації,у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу необхідної (необхідних) довідки (довідок), (довідки можуть бути подані (завантажені) в одному файлі).
Договори
Дата подання: 23 серпня 2019 16:37
Дата відповіді: 28 серпня 2019 15:43
Відповідно до п.5.3.1. У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами підпунктів 2 та 4 цього пункту,договору (договорів), який (які) відповідно до законодавства підлягає (підлягають) нотаріальному посвідченню, такий (такі) договір (договори) повинен (повинні) бути нотаріально посвідченим(-и). Просимо надати роз'яснення, які саме види договорів (оренди, лізингу, тощо) підпають під вимогу надання нотарільно завіреної копіх, та чи можливо надання замість нотаріально завіреної копії - надання оригіналу такого документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами підпункту 5.3.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
2) для документального підтвердження наявності необхідної матеріально-технічної бази, вказаної учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або засвідчену (засвідчені) учасником копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника на нерухомість та/або оригінал чи копію договору оренди(поданий договір оренди повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції) або оригінал чи копію акту приймання-передачі приміщення в користування;
4) учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або засвідчену (засвідчені) учасником копію (копії) документа (документів), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника транспортних засобів для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вказаних учасником у другій графі таблиці форми І:
а) наявність у учасника власного автотранспорту підтверджується оригіналом (оригіналами) або засвідченою (засвідченими) учасником копією (копіями) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів);
б) наявність у учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена оригіналом (оригіналами) чи засвідченою (засвідченими)учасником копією (копіями) договору (договорів) оренди транспортного (транспортних) засобу (засобів), або оригіналом (оригіналами) чи засвідченою (засвідченими) учасником копією (копіями) договору (договорів) про надання послуг з транспортування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції).
Згідно з вимогами Додатку 2 тендерної документації
Форма ІІІ:
Форма ІІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічного договору»
* На підтвердження виконання аналогічного Договору учасник надає у складі пропозиції Договір та документи, що підтверджують виконання робіт відповідно до Договору, а саме: в ПДФ форматі, акти виконаних робіт (складені за формою КБ – 2) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (складені за формою КБ –3 Лист - відгук від організації, якій було надано послуги(роботи) ( листі відгуку зазначити: номер, дату, предмет та суму договору)
*Під аналогічним договором розуміється договір підряду на виконання робіт близьких за характером та обсягом до робіт, що закуповуються замовником.
Кошторис
Дата подання: 23 серпня 2019 16:39
Дата відповіді: 28 серпня 2019 15:45
Чи потрідно надавати договірну ціну та/або розрахунки до договірної ціни на етапі подання пропозиції (до початку аукціону) з ціною, з якою Учасник планую прийняти участь в аукціоні? Якщо так, то які розрахунки вимагаються та мають бути наявні разом з договірною ціною?
Відповідь: Згідно з вимогами підпункту 2.6 пункту 2 розділу V тендерної документації ціна тендерної пропозиції визначається за результатами електронного аукціону. Ціна тендерної пропозиції торгів учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення щодо виконання робіт, наведених у Додатку 1до тендерної документації.
Згідно з вимогами п. 14 Додатку 4 до тендерної документації: Додатками до Договору, які являються невід’ємними його частинами, зокрема є:
Додаток № 1 – Графік виконання робіт.
Додаток № 2 – План фінансування за рахунок коштів міського бюджету
Додаток № 3 – Договірна ціна.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-000726-c.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:42297813
Дата подання: 23 вересня 2019 22:26
Скарга на протиправні рішення Замовника
16 серпня 2019 року Департаментом міського господарства Одеської міської ради (надалі – Замовник) оголошено закупівлю робіт «код ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Капітальний ремонт житлового фонду: демонтаж, монтаж, обрамлення дверей шахти, пусконалагоджувальні роботи пасажирських та вантажопасажирських ліфтів у будинках Київського району, Приморського району, Суворовського району м. Одеси», номер оголошення: UA-2019-08-16-000726-c. ТОВ «ЛІФТ–МАРКЕТ» (надалі – Скаржник, Товариство) виявило бажання взяти участь у зазначеній закупівлі та подало пропозицію згідно умов тендерної документації (надалі – ТД). За результатами аукціону, проведеного 03 вересня 2019 року, тендерна пропозиція Товариства на суму 30 440 858,40 грн визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. 10 вересня 2019 року протоколом засідання тендерного комітету Замовника відхилено тендерну пропозицію Скаржника на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вона не відповідає умовам ТД. 13 вересня 2019 року Замовником прийнято рішення про визначення переможцем торгів ПрАТ «ВО «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР» Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ліфт-Маркет" та про визначення переможцем торгів ПрАТ «ВО «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР» є такими, що суперечать принципам добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки їх тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2019 20:05
рішення від 26.09.2019 № 13730 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 20:04
рішення від 15.10.2019 № 14738.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:45

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 22:26
Додатки1.pdf
23 вересня 2019 22:26
Додатки2.pdf

Документи подані замовником

01 жовтня 2019 16:14
пояснення
15 жовтня 2019 11:47
додаткові пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-15-000001 ● 222d8e07389549ffa27ff000b53e400d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-15 14:49:00
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2019 Одеса № 399

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 15.11.2019 службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 15.11.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 399

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-08-16-000726-c 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-26 11:58:06

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт житлового фонду: демонтаж, монтаж, обрамлення дверей шахти, пусконалагоджувальні роботи пасажирських та вантажопасажирських ліфтів у будинках Київського району, Приморського району, Суворовського району м. Одеси» за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, яка проводиться Департаментом міського господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-08-16-000726-c, дата оприлюднення 16.08.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» (далі – ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур») кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, не надав оригінал ліцензії або завірену належним чином копію;
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 5 розділу ІІІ ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав оригінал або засвідчену учасником копію документа, який підтверджує наявність у учасника транспортного засобу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, а саме: Богдан 2112-81;
3) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 5 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності обладнання вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, не надано оригінали або засвідчені учасником копії документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/ або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг тощо;
4) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» вимогам п. 11 Додатку 5 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію звіту про фінансові результати за останній звітний період (2018 рік);
5) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» вимогам п. 2 Додатку 5 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав оригінал чи засвідчену копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
6) надати пояснення щодо причини невиконання рішення органу оскарження яке є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-28 18:22:55

пояснення

Пояснення

На веб-порталіУповноваженого органу оприлюднено запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснення за наступними питаннями:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» (далі – ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур») кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, не надав оригінал ліцензії або завірену належним чином копію;
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 5 розділу ІІІ ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав оригінал або засвідчену учасником копію документа, який підтверджує наявність у учасника транспортного засобу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, а саме: Богдан 2112-81;
3) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та вимогам частини 5 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності обладнання вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, не надано оригінали або засвідчені учасником копії документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/ або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг тощо;
4) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» вимогам п. 11 Додатку 5 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію звіту про фінансові результати за останній звітний період (2018 рік);
5) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» вимогам п. 2 Додатку 5 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав оригінал чи засвідчену копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
6) надатипоясненнящодо причини невиконаннярішення органу оскарження яке є обов’язковим для виконаннязамовниками, особами, яких вони стосуються.

Щодо першого питання Департамент міського господарства ОМР пояснює наступне.
Учасником ПрАТ «Виробниче об’єднання «Стальканат-Сілур» на підтвердження наявності програмного комплексу, який взаімодіє із комплексом АВК в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін було надано гарантійний сертифікат №ИН9150 на гарантійне обслуговування комп’ютерної програми «Інпроект – Випуск кошторисів» (2 ліцензії), в якому зазначений власник програми – Філія «Одесліфт» ПрАТ «ВО «Стальканат-СІлур». Крім того, учасником надано договір №0394-Д/84 постачання оновлень програмного забезпечення, у відповідності до п.1.1. якого ТОВ «Науково-виробнича фірма «Інпроект» зобов’язалось поставити Філії «Одесліфт» ПрАТ «ВО «Стальканат-СІлур» оновлення комп’ютерної програми «Інпроект – Випуск кошторисів» (2 ліцензії). Термін дії гарантійного сертифікату було пролонговано до 03.03.2020р. (п.5.3. договору).
Надані документи підтверджують наявність у ПрАТ «ВО «Стальканат-сілур» двох ліцензій на комп’ютерну програму «Інпроект – Випуск кошторисів». Видачі правовласником комп’ютерної програми ліцензії у вигляді окремого бумажного документа договором не передбачено. Згідно ч.2 ст.1108 ЦК України, лііцензія на використанняоб'єкта права інтелектуальноївласностіможе бути оформлена як окремий документ або бути складовоючастиноюліцензійного договору.

Щодо другого питанняДепартамент міського господарства ОМР пояснює наступне.
ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» подано довідку №08-19/346 від 28.08.2019р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій серед іншого було зазначено, що у власності учасника (серед іншого автотранспорту) знаходяться автомобіль «Богдан» 211120-81, автомобіль «Богдан» 2112-81 та автомобіль «Богдан» 211120-82 (загальна кількість автомобілів «Богдан» - 3 штуки).
До тендерной пропозиції учасником надані скановані копії документів, які підтверджують право власності на три автомобілі «Богдан»:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу марки «Богдан» моделі 211120, державний номер ВН0798ЕО;
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу марки «Богдан» моделі 211120, державний номер ВН3515ЕМ;
- свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу марки «Богдан» моделі 211120, державний номер ВН2590ЕЕ.
Виходячи із наданих документів, при складанні Довідки №08-19/346 від 28.08.2019р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасником було припущено описку у зазначенні моделі автомобілю (пропущені дві цифри), і ця описка, на думку Департамента міського господарства ОМР, не вплинула на зміст пропозиції.
Згідно п.1.7. розділу III Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції.

Щодо третього питання Департамент міського господарства ОМР пояснює наступне.
Частиною 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції довідки за Формою 1 та оригіналів або засвідчених копій документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/ або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг, тощо.Тобто перелік підтверджуючих документів не обмежений та закінчується словом «тощо»
Додатком 2 до Тендерної документації затверджено Форму 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а також уточнено, що учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин, механізмів (надати договір купівлі-продажу/свідоцтва про право власності/договір оренди/оригінали або копії бухгалтерського документу, тощо. Тобто у цьому Додатку надані додаткові види документів, якими може бути підтверджено право власності або користування, що і було зроблено учасником.
Учасник ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» використав надану Доlатком №2 до Тендерної документації можливість подання на підтвердження права власності оригіналу або копії бухгалтерського документа та подав у складі тендерної пропозиції Оборотно-сальдову відомість по рахунку 202 за 01.06.2019 – 01.07.2019р. на 13 аркушах.

Щодо четвертого питання Департамент міського господарства ОМР пояснює наступне.
Пунктом 12 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію звіту про фінансові результати і балансу за останній звітний період. Останнім звітним періодом виходячи із дати закупівлі для ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» у (який не є суб’єктом мікропідприємництва) у відповідності до Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ №419 від 28.02.2000р. є I півріччя 2019 року (проміжна фінансова звітність).
ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» подав у складі тендерної пропозиції копію звіту про фінасові результати (звіт про сукупний дохід) заIпівріччя 2019 року із квітанцією, та баланс за останній звітний період – на 30.06.2019р. Ці документи розміщено Учасником у файлі із назвою «Документи згідно Додатка№5.pdf», аркуші 24-25 та 34-35.
Подання учасниками звіту про фінансові результати саме за 2018 рік Тендерною документацією не вимагалось.

Щодо п’ятого питання Департамент міського господарства ОМР пояснює наступне.
УчасникПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» подав у складі тендерної пропозиції сканкопію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість №100288717 від 29.04.2002 року (файл «Документи згідно Додатка№5.pdf»). Цей документ є дійсним і може застосовуватись як витяг з реєстру платників ПДВ. Зазначена інформація про тотожність свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та витягу з реєстру платників ПДВ розміщена на Урядовому порталі за посиланнямhttps://www.kmu.gov.ua/service/vityag-z-reyestru-platnikiv-pdv. Крім того, відомості щодо наявності чи відсутності платника податків у реєстрі платників ПДВ в режимі реального часу є загальнодоступними на веб-сайті Державної податкової служби.

Щодо шостого питання Департамент міського господарства ОМР пояснює наступне.
Як обов’язкове для виконання, воно буде виконано Департаментом міського господарства ОМР. Затримка у виконанні рішення викликана вивченням технічної можливості виконання повного обсягу робіт, передбачених закупівлею, в період, який залишився після прийняття рішення Антимонопольним комітетом України і до 31.12.2019р. Крім того, вивчаються можливі наслідки щодо податкових та кримінальних ризиків внаслідок укладання договору на загальну суму 33 642 410 грн. з підприємством, яке надало інформацію про належні йому основні засоби на загальну суму 11 257 грн. та найняті в користування два робочих місяця. Для завершення цього аналізу дуже б допомогла позиція Державної аудиторської служби.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-29 12:39:49

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт житлового фонду: демонтаж, монтаж, обрамлення дверей шахти, пусконалагоджувальні роботи пасажирських та вантажопасажирських ліфтів у будинках Київського району, Приморського району, Суворовського району м. Одеси» за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, яка проводиться Департаментом міського господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-08-16-000726-c, дата оприлюднення 16.08.2019), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- чи оскаржував Замовник у судовому порядку рішення органу оскарження протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-29 16:19:02

пояснення

Замовник у судовому порядку рішення органу оскарження не оскаржував

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент міського господарства Одеської міської ради, 34674154, Україна, місто Одеса, вул. Косовська, 2-Д
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт житлового фонду: демонтаж, монтаж, обрамлення дверей шахти, пусконалагоджувальні роботи пасажирських та вантажопасажирських ліфтів у будинках Київського району, Приморського району, Суворовського району м. Одеси, 33642410UAH, 45310000-3, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: c456374cd4b84c378dfdeed29afccd7d, 2019-08-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 15 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 16.08.2019, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Виробниче обєднання Стальканат-Сілур» (далі – ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур»), повідомлення про намір укласти договір від 13.09.2019. За результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.2019 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (далі – ТД). Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюдненого Замовником 13.09.2019 в електронній системі закупівель, за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам ТД Замовника, переможцем торгів визнано ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур». За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. 1) Замовником відповідно до умов форми 1 Додатку 2 до ТД встановлено наступні вимоги: учасниками надається Довідка про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригінал ліцензії або завірена належним чином копія. Учасник ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав оригінал ліцензії або завірену належним чином копію на програмний комплекс, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині; 2) Замовником відповідно до умов частини 5 розділу ІІІ ТД встановлено наступні вимоги: учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або засвідчену (засвідчені) учасником копію (копії) документа (документів), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника транспортних засобів для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вказаних учасником у другій графі таблиці форми І. Учасник ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав оригінал або засвідчену учасником копію документа, який підтверджує наявність у учасника транспортного засобу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, а саме Богдан 2112-81, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД в цій частині; 3) Замовником відповідно до умов частини 5 розділу ІІІ ТД встановлено наступні вимоги: для документального підтвердження наявності обладнання вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали або засвідчені учасником копії документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/ або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг тощо. Учасник ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав зазначені документи, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД в цій частині; 4) Замовником відповідно до умов п. 11 Додатку 5 до ТД встановлено наступні вимоги: учасник повинен подати копію звіту про фінансові результати і балансу за останній звітний період. Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію звіту про фінансові результати за І півріччя 2019 року, що не відповідає вимогам ТД в цій частині. 5) Замовником відповідно до умов п. 2 Додатку 5 до ТД встановлено наступні вимоги: учасник повинен подати оригінал чи засвідчену копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, що не відповідає вимогам ТД в цій частині. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. Слід зазначити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 29.11.2019 відмінено зазначену процедуру закупівлі., 02 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ" 30 440 858,40
UAH з ПДВ
30 440 858,40
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 33 642 292,80
UAH з ПДВ
33 642 292,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ" 33 642 410,00
UAH з ПДВ
33 642 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 16:39
sign.p7s
02 вересня 2019 16:36
219.bdcu

Публічні документи

02 вересня 2019 08:54
sign.p7s
02 вересня 2019 08:53
Статут.pdf
02 вересня 2019 08:53
довіреність Скоч 10.12.2018.zip
02 вересня 2019 08:53
Довідка банку-гаранта.pdf
02 вересня 2019 08:53
016-001-34001-2019.zip
02 вересня 2019 08:53
Інформаційні моделі ІБД.rar
02 вересня 2019 08:53
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 16:00
sign.p7s
02 вересня 2019 15:56
Заява учасника.pdf
02 вересня 2019 15:56
Загальні відомості.pdf
02 вересня 2019 15:56
Витяг з ЄДР.pdf
02 вересня 2019 15:56
Будівельна ліцензія.pdf
02 вересня 2019 15:56
Проект договору.pdf
02 вересня 2019 15:56
Накази на працівників.pdf
02 вересня 2019 15:56
МТБ 2.pdf
02 вересня 2019 15:56
МТБ 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"
#42297813
Очікує рішення 30 440 858,40
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:46
ТОВ "ЛІФТ-МАРКЕТ"
#42297813
Рішення скасоване 30 440 858,40
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:46
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Рішення скасоване 33 642 292,80
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:46

Інформація про відміну

Дата скасування
29 листопада 2019 16:17
Причина скасування
На підставі абз. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи
29 листопада 2019 16:17 протокол

Актуальні тендери

До пошуку