Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
244 100,00 UAH
UA-2019-08-16-000692-c ● bc22dc5d2c9942239190eb8a872ea1bb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03193005 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Олександрівська, 48 |
Контактна особа: |
Щербина Сергій Юрійович +380617644647 dszn.chaes@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 16:19 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 16:19 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 244 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 221,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплекти
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександрівська.48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 16:15 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПК 2019.doc | |
16 серпня 2019 16:15 |
ДКТ ПК 2019.rtf | |
16 серпня 2019 16:15 |
ОГОЛОШЕННЯ ПЕРСОН КОМП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:17
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо, що у технічних умовах предмета закупівлі вказано ключові технічні характеристики, які було обрано як оптимальні нашою установою. У випадку, коли пропонується заміна предмета закупівлі аналогами, вони повинні повністю співпадати з ключовими характеристиками. Пропозицію, яка буде за ключовими характеристиками відрізнятися від зазначеної у технічній документації, буде відхилено.
2. Всім учасникам закупівлі запропоновано в своїх ціновій пропозиції вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3 Учасники, які ведуть свою діяльність, використовуючи будь-які законні системи та способи оподаткування, можуть брати участь у торгах, та будуть оцінюватись відповідно до результатів електронного аукціону та відповідності вимогам тендерної документації.
До участі у закупівлі допускаються пропозиції фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. При оцінюванні всіх пропозицій запропонована ціна буде розглядатися як остаточна.
2. Всім учасникам закупівлі запропоновано в своїх ціновій пропозиції вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару.
3 Учасники, які ведуть свою діяльність, використовуючи будь-які законні системи та способи оподаткування, можуть брати участь у торгах, та будуть оцінюватись відповідно до результатів електронного аукціону та відповідності вимогам тендерної документації.
До участі у закупівлі допускаються пропозиції фізичних осіб - підприємців не платників ПДВ. При оцінюванні всіх пропозицій запропонована ціна буде розглядатися як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000692-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 06 вересня 2019 17:16
Вимога про дискваліфікацію ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"в тендерній закупівлі UA-2019-08-16-000692-c звертаємо Вашу увагу на те, що запропоновані товари не відповідають вимогам закупівлі, а саме:
Відповідно до Додатку №2 учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи: технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, такі як назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше (довідка в довільній формі та при наявності або існуванні такої інформації). ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" не надано вказаної довідки.
Вимога у вкладенні
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку №2 учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи: технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, такі як назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше (довідка в довільній формі та при наявності або існуванні такої інформації). ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" не надано вказаної довідки.
Вимога у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2019 10:28
Шановний учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД" розглянувши Вашу вимогу № UA-2019-08-16-000692-c.b1 від 06 вересня 2019 17:16. Повідомляємо, що дійсно п.4 розділу Інші документи Додатку № 2 до тендерної документації Замовником передбачено надання довідки в довільній формі про Технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, такі як назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше, з приміткою “при наявності або існуванні такої інформації”, що унеможливлює відхилення за невиконання (неповне виконання) цього пункту, оскільки Замовник не має підтвердження наявності або існування вищезазначеної інформації (частини інформації) у учасника ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" яку він навмисне не надав.
Також повідомляємо, що учасником ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" вищезазначену інформацію надано (частково надано) в інших документах доданих до тендерної пропозиції, що відноситься до формальних(несуттєвих) помилок, а саме підпунктів: зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації та зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника, розділу Оцінка тендерної пропозиції. Допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Також повідомляємо, що учасником ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" вищезазначену інформацію надано (частково надано) в інших документах доданих до тендерної пропозиції, що відноситься до формальних(несуттєвих) помилок, а саме підпунктів: зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації та зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника, розділу Оцінка тендерної пропозиції. Допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, не призводить до відхилення тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
216 678,00
UAH з ПДВ
|
216 678,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
222 591,60
UAH з ПДВ
|
220 147,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
224 994,00
UAH з ПДВ
|
221 361,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
226 875,99
UAH з ПДВ
|
222 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
216 678,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 17:57
|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Переможець |
220 147,62
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 11:00
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2019 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 16:45
|
договір 127 | укладений |
26 вересня 2019 16:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, зміна рахунку Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 127 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |