Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електророзподільні кабелі
Power distribution cables
Очікувана вартість
106 368 469,00 UAH
UA-2019-08-16-000605-c ffcb3a5d24c545a1b18fdb1ef1ce05a5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Опьонкіна Наталія Юріївна

+380577401294 natali@obl.kh.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131954
Вебсайт: https://www.oblenergo.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149
Контактна особа: Опьонкіна Наталія Юріївна
+380577401294
natali@obl.kh.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: JSK"Kharkivoblenergo"
National ID: 00131954
Contact point: Openkina Natalia
+380577401294
natali@obl.kh.energy.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:57
Очікувана вартість: 106 368 469,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 16 серпня 2019 15:32
Enquiries until: 10 вересня 2019 17:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 106 368 469 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,09 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Електророзподільні кабелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська обл., Харків, Плеханівська, 126/2
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Power distribution cables
CPV: 31320000-5
Період постачання: з 10 жовтня 2019 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату по факту поставки на свій вибір: або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів) Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 15:16
Перелік внесених змін.doc
13 вересня 2019 15:16
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові зміни.doc
11 вересня 2019 14:54
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові зміни.doc
16 серпня 2019 15:29
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові.doc
11 вересня 2019 14:54
Тендерна документація додаток № 2 зміни.doc
16 серпня 2019 15:29
Тендерна документація додаток № 2.doc
11 вересня 2019 14:54
Перелік внесених змін.doc
16 серпня 2019 15:29
Тендерна документація додаток №4.doc
16 серпня 2019 15:29
Тендерна документація додаток № 6.doc
16 серпня 2019 15:29
Тендерна документація додаток № 5.doc
16 серпня 2019 15:29
Тендерна документація додаток № 3.doc
16 серпня 2019 15:29
Тендерна документація додаток № 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 1
Дата подання: 27 серпня 2019 15:23
Дата відповіді: 29 серпня 2019 15:10
просимо надати роз'яснення стосовно Додатку 1 п. 3.1: Необхідно надати відгук на виконання догорів з будяь-яким товаром чи саме с товаром зазначеним у данній закупівлі?
Відповідь: В тендерній документації не зазначено вимоги щодо надання відгуку на виконання аналогічного договору.
"Листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання."

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000605-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНІ НОВАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:41973050
Дата подання: 05 вересня 2019 16:24
Зміни до документації, для усунення порушень
Наша компанія планує прийняти участь у торгах на закупівлю товару 31320000-5 – Електророзподільні кабелі для потреб АК «Харківобленерго».
З метою отримання можливості надання конкурентної пропозиції, та прагнучи надати замовникові найповніший пакет документів, просимо надати роз’яснення на наступні питання та внести відповідні зміни у тендерну документацію:
- Термін поставки товарів, не більше, ніж 3 (три) робочі дні з дати отримання письмової заявки. Враховуючи викладену специфікацію, потенційний учасник, для виконання вимог замовника, повинен мати склад готової продукції, що має містити абсолютно різну номенклатуру.
У даній вимозі простежуються ознаки змови замовника з тими виробниками/учасниками, які заздалегідь знають, яку саме продукцію необхідно буде постачати та/або, які мають на складі необхідний перелік продукції.
З метою усунення даного порушення просимо збільшити термін постачання до 20 робочих днів.
- Щодо надання учасниками зразків запропонованої продукції у кількості 3х метрів. По-перше, зразки не є частиною тендерної пропозиції учасників, тому, відповідно до положень законодавства у сфері державних закупівель, замовник не має права вимагати у учасників процедури закупівлі зразки продукції на етапі прекваліфікації.
По-друге, перелік позицій, за якими мають надаватися зразки містить у собі специфічні позиції, що виготовлятимуться виключно для потреб конкретного замовника. Зокрема, кабель АСБ 3х35 10 кВ – для потреб замовника необхідно поставити 500 метрів, кабель КВВГЭнгд 27х1,0 – для потреб замовника необхідно поставити 500 метрів, кабель ПвЭгаБВнгд-10 3х300/70 (кму) – для потреб замовника необхідно поставити 150 метрів, кабель АВВГнг 4х185 – для потреб замовника необхідно поставити 1000 метрів.
Враховуючи вказані кількості зазначеної кабельно-провідникової продукції, наддати замовникові зразки довжиною 3 метри не є можливим. Для підтвердження відповідності продукції, ми, як потенційний учасник, готові надати протоколи випробувань та сертифікати якості запропонованої продукції.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу надання зразків, як таку, що унеможливлює конкуренцію серед інших учасників ринку.
- У специфікації, що викладена одним лотом, присутні кабелі марки АСБ та ААБл напругою до 10 кВ. Як відомо, єдиний виробник вказаної продукції на території України – ПАТ «Завод «Південкабель». Оскільки, наша компанія не має можливості пропонувати продукцію вказаного виробника для участі у тендері, просимо також виділити кабелі вказаних марок в окремий лот – оскільки, в іншому випадку, замовник звужує коло потенційних учасників лише до тих, хто має можливість, зокрема, представляти продукцію виробництва ПАТ «Завод «Південкабель».
У разі відмови замовника внести вказані зміни у тендерну документацію, змушені будемо звернутися із скаргою до антимонопольного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:17
На Вашу вимогу щодо зміни до документації та для усунення порушень повідомляємо наступне:

Щодо терміну поставки товарів.
АТ “Харківобоенерго” (далі — Товариство) є оператором системи розподілу електричної енергії та несе відповідальність за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток електричних мереж. Електророзподільні кабелі є основною продукцією, яка використовується Товариством під час ліквідації аварій та для планового ремонту електричних мереж. Щодня на лініях електропередач стаються аварійні ситуації, які потребують негайної заміни того чи іншого кабелю для безпечного та безперебійного постачання електричної енергії. Так, за останні 8 місяців на лініях електричних мереж 0,4 — 10 кВ прорив кабелю стався 861 раз, в усіх випадках ліквідація наслідків аварії мала проводитися негайно. Таким чином, оскільки Товариство не може спрогнозувати потребу кабелю заздалегідь, тому термін поставки кабелю у три робочих дні, з дати отримання письмової заявки учасником, є обґрунтованим та мінімально можливим для безперебійної роботи Товариства по забезпеченню безпечної, надійної та ефективної експлуатації електричних мереж.

Щодо надання зразків запропонованої продукції.
Закупівля електророзподільних кабелів відбувається відповідно до положень ч. 4 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі”, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Таким чином Закон не забороняє вимогу щодо надання зразків від учасників після розкриття тендерних пропозицій електронної системою на етапі прекваліфікації.

Щодо поділу закупівлі на лоти та надання еквіваленту.
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до Порядку є правом, а не обов’язком замовника торгів.
Таким чином АК “Харківобленерго” під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання кабелю планується здійснювати невеликими партіями або поштучно, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для АТ «Харківобленерго» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів. Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти компанія не вбачає необхідності.
Крім того повідомляємо Вам, що за даною процедурою закупівлі до тендерної документації внесено зміни, щодо надання еквіваленту продукції. Тобто, Учасник може запропонувати еквівалентну продукцію замість проводу виробництва «Південкабель».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 вересня 2019
UA-2019-08-16-000605-cffcb3a5d24c545a1b18fdb1ef1ce05a5
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131954
Місцезнаходження: 61037, Україна, Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СБИТРЕСУРС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 вересня 2019 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис
08 жовтня 2019 12:53
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис
18 вересня 2019 18:02
Електронний підпис
18 вересня 2019 18:02
Електронний підпис
18 вересня 2019 18:00
Електронний підпис
18 вересня 2019 17:59
Електронний підпис
18 вересня 2019 17:58
Пропозиція ст 162-219.pdf
18 вересня 2019 17:58
Пропозиція ст 1-136 (1).pdf

Документи

20 вересня 2019 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 вересня 2019 13:42
Електронний підпис
19 вересня 2019 09:41
довідка ДФС.PDF
19 вересня 2019 09:41
ТЕНДЕР.pdf

Документи

20 вересня 2019 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
20 вересня 2019 17:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2019 16:43
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:42
18. Довідка з налогової.pdf
20 вересня 2019 13:25
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:25
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:23
33. Додаток 2.pdf
20 вересня 2019 13:23
8 С-во держ реєстр.pdf
20 вересня 2019 13:23
7 С-во ПДВ Новатор.pdf
20 вересня 2019 13:23
6 Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2019 13:23
52. Лист Гарантія.pdf
20 вересня 2019 13:23
51. Довідка про довкілля.pdf
20 вересня 2019 13:23
5 Витяг ЄДР.pdf
20 вересня 2019 13:23
47. Довідка ст.6, ст.50.pdf
20 вересня 2019 13:22
40. Лист дилерства ЗКЗ.PDF
20 вересня 2019 13:22
4. Паспорт.pdf
20 вересня 2019 13:22
38. Лист Дилерства ГалКАТ.PDF
20 вересня 2019 13:22
3 Протокол.pdf
20 вересня 2019 13:22
26. Довідка п.9 ч.ІІ ст.9.pdf
20 вересня 2019 13:22
24. Відгук_4.pdf
20 вересня 2019 13:22
23. Відгук_3.pdf
20 вересня 2019 13:22
22. Відгук_2.jpg
20 вересня 2019 13:22
21. Відгук_1.pdf
20 вересня 2019 13:22
2. Наказ.pdf
20 вересня 2019 13:22
19. Довідка про рахунки.jpg
20 вересня 2019 13:22
18. Довідка з налогової.jpg
20 вересня 2019 13:22
17. Довідка про кредити.jpg
20 вересня 2019 13:22
16. Баланс за півроку 2019.pdf
20 вересня 2019 13:22
15. Баланс за 2018 за рік.pdf
20 вересня 2019 13:22
14. Баланс за 2017 за рік.pdf
20 вересня 2019 13:22
11.3. договір фронт.pdf
20 вересня 2019 13:21
11.2. Договір ФЛП.pdf
20 вересня 2019 13:21
11.1. Оренда Офіса.pdf
20 вересня 2019 13:21
11. Довідка з МТБ.pdf
20 вересня 2019 13:21
1 Статут.pdf
20 вересня 2019 13:21
Гарантия-20190919T111531Z-001.zip
20 вересня 2019 13:21
0_Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП"

ТОВ "СБИТРЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП" 106 000 000,00
UAH з ПДВ
90 674 008,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД" 106 200 000,00
UAH з ПДВ
90 866 195,21
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 16:35
Електронний підпис
08 жовтня 2019 12:53
Електронний підпис
03 жовтня 2019 15:00
Електронний підпис
18 вересня 2019 18:02
Електронний підпис
18 вересня 2019 18:02
Електронний підпис
18 вересня 2019 18:00
Електронний підпис
18 вересня 2019 17:59
Електронний підпис
18 вересня 2019 17:58
Пропозиція ст 162-219.pdf
18 вересня 2019 17:58
Пропозиція ст 1-136 (1).pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 16:43
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:42
Електронний підпис
20 вересня 2019 16:42
18. Довідка з налогової.pdf
20 вересня 2019 13:25
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:25
Електронний підпис
20 вересня 2019 13:23
33. Додаток 2.pdf
20 вересня 2019 13:23
8 С-во держ реєстр.pdf
20 вересня 2019 13:23
7 С-во ПДВ Новатор.pdf
20 вересня 2019 13:23
6 Витяг ПДВ.pdf
20 вересня 2019 13:23
52. Лист Гарантія.pdf
20 вересня 2019 13:23
51. Довідка про довкілля.pdf
20 вересня 2019 13:23
5 Витяг ЄДР.pdf
20 вересня 2019 13:23
47. Довідка ст.6, ст.50.pdf
20 вересня 2019 13:22
40. Лист дилерства ЗКЗ.PDF
20 вересня 2019 13:22
4. Паспорт.pdf
20 вересня 2019 13:22
38. Лист Дилерства ГалКАТ.PDF
20 вересня 2019 13:22
3 Протокол.pdf
20 вересня 2019 13:22
26. Довідка п.9 ч.ІІ ст.9.pdf
20 вересня 2019 13:22
24. Відгук_4.pdf
20 вересня 2019 13:22
23. Відгук_3.pdf
20 вересня 2019 13:22
22. Відгук_2.jpg
20 вересня 2019 13:22
21. Відгук_1.pdf
20 вересня 2019 13:22
2. Наказ.pdf
20 вересня 2019 13:22
19. Довідка про рахунки.jpg
20 вересня 2019 13:22
18. Довідка з налогової.jpg
20 вересня 2019 13:22
17. Довідка про кредити.jpg
20 вересня 2019 13:22
16. Баланс за півроку 2019.pdf
20 вересня 2019 13:22
15. Баланс за 2018 за рік.pdf
20 вересня 2019 13:22
14. Баланс за 2017 за рік.pdf
20 вересня 2019 13:22
11.3. договір фронт.pdf
20 вересня 2019 13:21
11.2. Договір ФЛП.pdf
20 вересня 2019 13:21
11.1. Оренда Офіса.pdf
20 вересня 2019 13:21
11. Довідка з МТБ.pdf
20 вересня 2019 13:21
1 Статут.pdf
20 вересня 2019 13:21
Гарантия-20190919T111531Z-001.zip
20 вересня 2019 13:21
0_Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП"
#32951686
Переможець 90 674 008,14
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП"
#32951686
90 674 008,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 16:31
Додаткова угода 9 (1).pdf зміни до договору
17 червня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 08:51
Додаткова угода 8 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2021 08:50
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 10:42
Додаткова угода 7 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 12:46
Додаткова угода 6 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 12:46
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:27
Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 08:41
Додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 08:41
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 14:40
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 10:34
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
27 березня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 09:16
Допугода 1 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2020 09:16
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 13:20
У9286.pdf укладений
18 жовтня 2019 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення предмета якості закіпівлі
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, внесення змін до специфікації
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару. Продовження строку дії договору. Внесення змін в реквізити сторін.
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження сстроку дії договору
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: У9286
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 41 731 588,61
UAH (в тому числі ПДВ 6 955 264,77 UAH)
Причини розірвання договору: Взаємна згода сторін