Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електророзподільні кабелі
Power distribution cables
Power distribution cables
Очікувана вартість
106 368 469,00 UAH
UA-2019-08-16-000605-c ● ffcb3a5d24c545a1b18fdb1ef1ce05a5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131954 |
Вебсайт: | https://www.oblenergo.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149 |
Контактна особа: |
Опьонкіна Наталія Юріївна +380577401294 natali@obl.kh.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | JSK"Kharkivoblenergo" |
National ID: | 00131954 |
Contact point: |
Openkina Natalia +380577401294 natali@obl.kh.energy.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 13:57 |
Очікувана вартість: | 106 368 469,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 16 серпня 2019 15:32 |
Enquiries until: | 10 вересня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 16 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 вересня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 106 368 469 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,09 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 набір
Електророзподільні кабелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська обл., Харків, Плеханівська, 126/2
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
Power distribution cables
CPV: 31320000-5
Період постачання:
з 10 жовтня 2019 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату по факту поставки на свій вибір: або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів) | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 15:16 |
Перелік внесених змін.doc | |
13 вересня 2019 15:16 |
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові зміни.doc | |
11 вересня 2019 14:54 |
Тендерна документація додаток № 2 зміни.doc | |
11 вересня 2019 14:54 |
Перелік внесених змін.doc | |
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток №4.doc | |
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток № 6.doc | |
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток № 5.doc | |
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток № 3.doc | |
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток № 1.doc |
13 вересня 2019 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 вересня 2019 15:16 |
Перелік внесених змін.doc
|
||||||
13 вересня 2019 15:16 |
Тендерна документація торги з публікацією на англійській мові зміни.doc
|
||||||
11 вересня 2019 14:54 |
Тендерна документація додаток № 2 зміни.doc
|
||||||
11 вересня 2019 14:54 |
Перелік внесених змін.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток №4.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток № 6.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток № 5.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток № 3.doc
|
||||||
16 серпня 2019 15:29 |
Тендерна документація додаток № 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 1
Дата подання: 27 серпня 2019 15:23
Дата відповіді: 29 серпня 2019 15:10
просимо надати роз'яснення стосовно Додатку 1 п. 3.1:
Необхідно надати відгук на виконання догорів з будяь-яким товаром чи саме с товаром зазначеним у данній закупівлі?
Відповідь: В тендерній документації не зазначено вимоги щодо надання відгуку на виконання аналогічного договору.
"Листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання."
"Листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання."
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000605-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНІ НОВАЦІЇ", Код ЄДРПОУ:41973050
Дата подання: 05 вересня 2019 16:24
Зміни до документації, для усунення порушень
Наша компанія планує прийняти участь у торгах на закупівлю товару 31320000-5 – Електророзподільні кабелі для потреб АК «Харківобленерго».
З метою отримання можливості надання конкурентної пропозиції, та прагнучи надати замовникові найповніший пакет документів, просимо надати роз’яснення на наступні питання та внести відповідні зміни у тендерну документацію:
- Термін поставки товарів, не більше, ніж 3 (три) робочі дні з дати отримання письмової заявки. Враховуючи викладену специфікацію, потенційний учасник, для виконання вимог замовника, повинен мати склад готової продукції, що має містити абсолютно різну номенклатуру.
У даній вимозі простежуються ознаки змови замовника з тими виробниками/учасниками, які заздалегідь знають, яку саме продукцію необхідно буде постачати та/або, які мають на складі необхідний перелік продукції.
З метою усунення даного порушення просимо збільшити термін постачання до 20 робочих днів.
- Щодо надання учасниками зразків запропонованої продукції у кількості 3х метрів. По-перше, зразки не є частиною тендерної пропозиції учасників, тому, відповідно до положень законодавства у сфері державних закупівель, замовник не має права вимагати у учасників процедури закупівлі зразки продукції на етапі прекваліфікації.
По-друге, перелік позицій, за якими мають надаватися зразки містить у собі специфічні позиції, що виготовлятимуться виключно для потреб конкретного замовника. Зокрема, кабель АСБ 3х35 10 кВ – для потреб замовника необхідно поставити 500 метрів, кабель КВВГЭнгд 27х1,0 – для потреб замовника необхідно поставити 500 метрів, кабель ПвЭгаБВнгд-10 3х300/70 (кму) – для потреб замовника необхідно поставити 150 метрів, кабель АВВГнг 4х185 – для потреб замовника необхідно поставити 1000 метрів.
Враховуючи вказані кількості зазначеної кабельно-провідникової продукції, наддати замовникові зразки довжиною 3 метри не є можливим. Для підтвердження відповідності продукції, ми, як потенційний учасник, готові надати протоколи випробувань та сертифікати якості запропонованої продукції.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу надання зразків, як таку, що унеможливлює конкуренцію серед інших учасників ринку.
- У специфікації, що викладена одним лотом, присутні кабелі марки АСБ та ААБл напругою до 10 кВ. Як відомо, єдиний виробник вказаної продукції на території України – ПАТ «Завод «Південкабель». Оскільки, наша компанія не має можливості пропонувати продукцію вказаного виробника для участі у тендері, просимо також виділити кабелі вказаних марок в окремий лот – оскільки, в іншому випадку, замовник звужує коло потенційних учасників лише до тих, хто має можливість, зокрема, представляти продукцію виробництва ПАТ «Завод «Південкабель».
У разі відмови замовника внести вказані зміни у тендерну документацію, змушені будемо звернутися із скаргою до антимонопольного комітету.
Розгорнути
Згорнути
З метою отримання можливості надання конкурентної пропозиції, та прагнучи надати замовникові найповніший пакет документів, просимо надати роз’яснення на наступні питання та внести відповідні зміни у тендерну документацію:
- Термін поставки товарів, не більше, ніж 3 (три) робочі дні з дати отримання письмової заявки. Враховуючи викладену специфікацію, потенційний учасник, для виконання вимог замовника, повинен мати склад готової продукції, що має містити абсолютно різну номенклатуру.
У даній вимозі простежуються ознаки змови замовника з тими виробниками/учасниками, які заздалегідь знають, яку саме продукцію необхідно буде постачати та/або, які мають на складі необхідний перелік продукції.
З метою усунення даного порушення просимо збільшити термін постачання до 20 робочих днів.
- Щодо надання учасниками зразків запропонованої продукції у кількості 3х метрів. По-перше, зразки не є частиною тендерної пропозиції учасників, тому, відповідно до положень законодавства у сфері державних закупівель, замовник не має права вимагати у учасників процедури закупівлі зразки продукції на етапі прекваліфікації.
По-друге, перелік позицій, за якими мають надаватися зразки містить у собі специфічні позиції, що виготовлятимуться виключно для потреб конкретного замовника. Зокрема, кабель АСБ 3х35 10 кВ – для потреб замовника необхідно поставити 500 метрів, кабель КВВГЭнгд 27х1,0 – для потреб замовника необхідно поставити 500 метрів, кабель ПвЭгаБВнгд-10 3х300/70 (кму) – для потреб замовника необхідно поставити 150 метрів, кабель АВВГнг 4х185 – для потреб замовника необхідно поставити 1000 метрів.
Враховуючи вказані кількості зазначеної кабельно-провідникової продукції, наддати замовникові зразки довжиною 3 метри не є можливим. Для підтвердження відповідності продукції, ми, як потенційний учасник, готові надати протоколи випробувань та сертифікати якості запропонованої продукції.
Просимо виключити з тендерної документації вимогу надання зразків, як таку, що унеможливлює конкуренцію серед інших учасників ринку.
- У специфікації, що викладена одним лотом, присутні кабелі марки АСБ та ААБл напругою до 10 кВ. Як відомо, єдиний виробник вказаної продукції на території України – ПАТ «Завод «Південкабель». Оскільки, наша компанія не має можливості пропонувати продукцію вказаного виробника для участі у тендері, просимо також виділити кабелі вказаних марок в окремий лот – оскільки, в іншому випадку, замовник звужує коло потенційних учасників лише до тих, хто має можливість, зокрема, представляти продукцію виробництва ПАТ «Завод «Південкабель».
У разі відмови замовника внести вказані зміни у тендерну документацію, змушені будемо звернутися із скаргою до антимонопольного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2019 15:17
На Вашу вимогу щодо зміни до документації та для усунення порушень повідомляємо наступне:
Щодо терміну поставки товарів.
АТ “Харківобоенерго” (далі — Товариство) є оператором системи розподілу електричної енергії та несе відповідальність за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток електричних мереж. Електророзподільні кабелі є основною продукцією, яка використовується Товариством під час ліквідації аварій та для планового ремонту електричних мереж. Щодня на лініях електропередач стаються аварійні ситуації, які потребують негайної заміни того чи іншого кабелю для безпечного та безперебійного постачання електричної енергії. Так, за останні 8 місяців на лініях електричних мереж 0,4 — 10 кВ прорив кабелю стався 861 раз, в усіх випадках ліквідація наслідків аварії мала проводитися негайно. Таким чином, оскільки Товариство не може спрогнозувати потребу кабелю заздалегідь, тому термін поставки кабелю у три робочих дні, з дати отримання письмової заявки учасником, є обґрунтованим та мінімально можливим для безперебійної роботи Товариства по забезпеченню безпечної, надійної та ефективної експлуатації електричних мереж.
Щодо надання зразків запропонованої продукції.
Закупівля електророзподільних кабелів відбувається відповідно до положень ч. 4 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі”, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Таким чином Закон не забороняє вимогу щодо надання зразків від учасників після розкриття тендерних пропозицій електронної системою на етапі прекваліфікації.
Щодо поділу закупівлі на лоти та надання еквіваленту.
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до Порядку є правом, а не обов’язком замовника торгів.
Таким чином АК “Харківобленерго” під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання кабелю планується здійснювати невеликими партіями або поштучно, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для АТ «Харківобленерго» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів. Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти компанія не вбачає необхідності.
Крім того повідомляємо Вам, що за даною процедурою закупівлі до тендерної документації внесено зміни, щодо надання еквіваленту продукції. Тобто, Учасник може запропонувати еквівалентну продукцію замість проводу виробництва «Південкабель».
Щодо терміну поставки товарів.
АТ “Харківобоенерго” (далі — Товариство) є оператором системи розподілу електричної енергії та несе відповідальність за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток електричних мереж. Електророзподільні кабелі є основною продукцією, яка використовується Товариством під час ліквідації аварій та для планового ремонту електричних мереж. Щодня на лініях електропередач стаються аварійні ситуації, які потребують негайної заміни того чи іншого кабелю для безпечного та безперебійного постачання електричної енергії. Так, за останні 8 місяців на лініях електричних мереж 0,4 — 10 кВ прорив кабелю стався 861 раз, в усіх випадках ліквідація наслідків аварії мала проводитися негайно. Таким чином, оскільки Товариство не може спрогнозувати потребу кабелю заздалегідь, тому термін поставки кабелю у три робочих дні, з дати отримання письмової заявки учасником, є обґрунтованим та мінімально можливим для безперебійної роботи Товариства по забезпеченню безпечної, надійної та ефективної експлуатації електричних мереж.
Щодо надання зразків запропонованої продукції.
Закупівля електророзподільних кабелів відбувається відповідно до положень ч. 4 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі”, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Таким чином Закон не забороняє вимогу щодо надання зразків від учасників після розкриття тендерних пропозицій електронної системою на етапі прекваліфікації.
Щодо поділу закупівлі на лоти та надання еквіваленту.
Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі - Порядок), передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, при цьому Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до Порядку є правом, а не обов’язком замовника торгів.
Таким чином АК “Харківобленерго” під час формування предмету закупівлі керується чинним законодавством та багаторічним досвідом роботи, а також враховує потреби компанії для забезпечення сталого виробничого процесу, а також оскільки придбання кабелю планується здійснювати невеликими партіями або поштучно, то для забезпечення виробничого процесу та оперативного реагування на можливі аварійні ситуації для АТ «Харківобленерго» доцільніше закуповувати весь перелік продукції у одного переможця відкритих торгів. Враховуючи вищевказане, у поділі предмету закупівлі на лоти компанія не вбачає необхідності.
Крім того повідомляємо Вам, що за даною процедурою закупівлі до тендерної документації внесено зміни, щодо надання еквіваленту продукції. Тобто, Учасник може запропонувати еквівалентну продукцію замість проводу виробництва «Південкабель».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 вересня 2019
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131954 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СБИТРЕСУРС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП" |
106 000 000,00
UAH з ПДВ
|
90 674 008,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД" |
106 200 000,00
UAH з ПДВ
|
90 866 195,21
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕМІУМ ЕНЕРГО ГРУП" #32951686 |
Переможець |
90 674 008,14
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2019 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2021 16:31
|
Додаткова угода 9 (1).pdf | зміни до договору |
17 червня 2021 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 08:51
|
Додаткова угода 8 (1).pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 10:42
|
Додаткова угода 7 (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 12:46
|
Додаткова угода 6 (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:27
|
Додаткова угода 5 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 08:41
|
Додаткова угода 4 (1).pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 08:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2020 14:40
|
Додаткова угода 3 (1).pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 10:34
|
Додаткова угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2020 09:16
|
Допугода 1 (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2020 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 13:20
|
У9286.pdf | укладений |
18 жовтня 2019 13:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Поліпшення предмета якості закіпівлі |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, внесення змін до специфікації |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару. Продовження строку дії договору. Внесення змін в реквізити сторін. |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження сстроку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | У9286 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |