Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плитка для підлоги 15х45 темних відтінків 60кв.м.,плитка облицювальна 30х30 світлих відтінків- 40кв.м.,плитка облицювальна для стін 25х30 - 50 кв.м.,Ламінат - 150 кв.м.,підкладка - 150 кв.м.
Очікувана вартість
81 300,00 UAH
UA-2019-08-16-000573-c ● 3ed937a53e8b4dc58b5c10b4d12ef096
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний аграрний універс |
Код ЄДРПОУ: | 00497236 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вул.Сонячна, буд.3 |
Контактна особа: |
Коровецька Людмила Анатоліївна (0432) 57 43 92 TENDER-VNAU@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 11:34 |
Очікувана вартість: | 81 300,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 626,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Плитка для підлоги 15х45 темних відтінків 60кв.м.,плитка облицювальна 30х30 світлих відтінків- 40кв.м.,плитка облицювальна для стін 25х30 - 50 кв.м.,Ламінат - 150 кв.м.,підкладка - 150 кв.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 м.кв.
Плитка для підлоги 15х45 темних відтінків 60кв.м.,плитка облицювальна 30х30 світлих відтінків- 40кв.м.,плитка облицювальна для стін 25х30 - 50 кв.м.,Ламінат - 150 кв.м.,підкладка - 150 кв.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно технічних характеристик | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 15:15 |
ТЕНДЕРНА докум на конструкційні.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вартості закупівлі
Дата подання: 21 серпня 2019 10:46
Дата відповіді: 21 серпня 2019 14:44
Доброго дня.
Шановний замовнику, Вами вказана очікувана вартість закупівлі 81 300 грн без ПДВ . Чи не є це помилкою?
Можливо ця сума має бути з ПДВ?
Відповідь: Дякую,да це технічна помилка,очікувана вартість мае бути 81300 грн. з ПДВ
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000573-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 13 вересня 2019 17:36
Грубе порушення норм законодавства
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення - ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету №88 від 09.09.2019р. щодо визнання переможцем по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали. (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-000573-c) - Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінголовмет».
Оскільки, пропозиція ТОВ «Вінголовмет» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та порушує вимоги чинного законодавства України, зокрема Закон України «Про Публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Учасником ТОВ «Вінголовмет» не надано реєстр наданих документів, які вимагались Замовником відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції».
2. Зміст форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», не відповідає Додатку №1.
3. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору повинна бути із зазначенням назви, кількості та іншої інформації (власне/орендоване тощо). Учасником ТОВ «Вінголовмет» не вказана кількість офісного та складського приміщення, а також відсутні відомості щодо транспортного засобу, яким має здійснювати поставку товару.
4. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у його виконанні надана без зазначення прізвища, ініціалів посадових осіб.
5. Довідка про виконання аналогічного договору надана без зазначення предмету договору. А також не надано відгук від замовника про виконання цього договору із зазначенням реквізитів договору, суми договору, найменування замовника із вказанням коду ЄДР.
Згідно вимог тендерного документації:
«У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.»
Тому, зважаючи на допущені помилки ТОВ «Вінголовмет» - тендерну пропозицію необхідно відхилити на підставі ст. 30 Закону.
Крім того, ТОВ «Вінголовмет» не надано:
1. Копію паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) у формі засвідчених підписом фізичної особи усіх сторінок паспортного документа, що мають відповідні написи та відмітки, внесені згідно із законодавством (або копії лицьового і зворотного боку паспортного документа, виготовленого у вигляді картки) та копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
2. Форму відомості про учасника (для юридичної особи) згідно додатку №2 до тендерної документації.
3. Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим згідно з Додатком №4 до Документації у наступній структурі:
1) Оригінал або копія документа, завірена власноручним підписом учасника та печаткою (за наявності), який підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають тим, які заявлені в Додатку №4 до документації конкурсних торгів (подається окремо від заповненого Додатку 4 до тендерної документації).
2) Довідка у довільній формі (на бланку учасника (за наявності), завірена власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності)), в якій відображена гарантія учасника, що товар є новим і таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище чи здоров’я людини.
3) Гарантійний лист учасника, який гарантує та підтверджує можливість поставки товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у Тендерній документації.
4. Додаток №4, який Учасник ТОВ «Вінголовмет» повинен заповнити у повному обсязі з урахуванням запропонованих характеристик предмету закупівлі та подати окремим файлом.
5. Довідку у довільній формі на підтвердження вимог, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
6. Лист – згода на обробку персональних даних, згідно додатку № 5 до тендерної документації.
7. Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, яка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів.
8. Гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
Крім того, відповідно до вимог тендерної документації: «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).»
Згідно з Наказом №4 від 14.05.2018р. директором ТОВ «Вінголовмет» є Слизькоухий О.М. Однак, ТОВ «Вінголовмет» надано копії документів, таких як Протокол №1 установчих зборів учасників ТОВ «Вінголовмет» від 08.02.2018р. та Витягу ПДВ, завірених директором Давидюк Т.В.
З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення щодо визнання переможцем по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-000573-c) та відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Вінголовмет», як такої що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
ПОПЕРЕДЖАЄМО – В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо звернутись зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також звернутись до інших компетентних органів для захисту своїх законних прав та інтересів.
Директор ТОВ «Б-777» П.В. Кудрінський
Розгорнути
Згорнути
Оскільки, пропозиція ТОВ «Вінголовмет» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та порушує вимоги чинного законодавства України, зокрема Закон України «Про Публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Учасником ТОВ «Вінголовмет» не надано реєстр наданих документів, які вимагались Замовником відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції».
2. Зміст форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», не відповідає Додатку №1.
3. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору повинна бути із зазначенням назви, кількості та іншої інформації (власне/орендоване тощо). Учасником ТОВ «Вінголовмет» не вказана кількість офісного та складського приміщення, а також відсутні відомості щодо транспортного засобу, яким має здійснювати поставку товару.
4. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у його виконанні надана без зазначення прізвища, ініціалів посадових осіб.
5. Довідка про виконання аналогічного договору надана без зазначення предмету договору. А також не надано відгук від замовника про виконання цього договору із зазначенням реквізитів договору, суми договору, найменування замовника із вказанням коду ЄДР.
Згідно вимог тендерного документації:
«У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.»
Тому, зважаючи на допущені помилки ТОВ «Вінголовмет» - тендерну пропозицію необхідно відхилити на підставі ст. 30 Закону.
Крім того, ТОВ «Вінголовмет» не надано:
1. Копію паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) у формі засвідчених підписом фізичної особи усіх сторінок паспортного документа, що мають відповідні написи та відмітки, внесені згідно із законодавством (або копії лицьового і зворотного боку паспортного документа, виготовленого у вигляді картки) та копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
2. Форму відомості про учасника (для юридичної особи) згідно додатку №2 до тендерної документації.
3. Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим згідно з Додатком №4 до Документації у наступній структурі:
1) Оригінал або копія документа, завірена власноручним підписом учасника та печаткою (за наявності), який підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають тим, які заявлені в Додатку №4 до документації конкурсних торгів (подається окремо від заповненого Додатку 4 до тендерної документації).
2) Довідка у довільній формі (на бланку учасника (за наявності), завірена власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності)), в якій відображена гарантія учасника, що товар є новим і таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище чи здоров’я людини.
3) Гарантійний лист учасника, який гарантує та підтверджує можливість поставки товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у Тендерній документації.
4. Додаток №4, який Учасник ТОВ «Вінголовмет» повинен заповнити у повному обсязі з урахуванням запропонованих характеристик предмету закупівлі та подати окремим файлом.
5. Довідку у довільній формі на підтвердження вимог, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
6. Лист – згода на обробку персональних даних, згідно додатку № 5 до тендерної документації.
7. Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, яка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів.
8. Гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
Крім того, відповідно до вимог тендерної документації: «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).»
Згідно з Наказом №4 від 14.05.2018р. директором ТОВ «Вінголовмет» є Слизькоухий О.М. Однак, ТОВ «Вінголовмет» надано копії документів, таких як Протокол №1 установчих зборів учасників ТОВ «Вінголовмет» від 08.02.2018р. та Витягу ПДВ, завірених директором Давидюк Т.В.
З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення щодо визнання переможцем по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-000573-c) та відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Вінголовмет», як такої що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
ПОПЕРЕДЖАЄМО – В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо звернутись зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також звернутись до інших компетентних органів для захисту своїх законних прав та інтересів.
Директор ТОВ «Б-777» П.В. Кудрінський
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 15:33
Протоколом № 95 від 17 вересня 2019 року було скасовано раніше прийняте рішення стосовно оголошеного переможця відкритих торгів ТОВ "Вінголовмет"
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінголовмет" #41931340 |
Рішення скасоване |
60 167,00
UAH
|
18 вересня 2019 15:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінголовмет" #41931340 |
Відхилено |
60 167,00
UAH
|
18 вересня 2019 15:43
|
ТОВ "Б"777"" #35662229 |
Переможець |
78 518,35
UAH
|
18 вересня 2019 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:12
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2019 14:18
|
Дод. угода 1 (2).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2019 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 12:40
|
Договір 78518,35 - 01102019.pdf | укладений |
01 жовтня 2019 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ст.36,пункт 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобовязань сторонами в повному обсязі,крім випадків - зменшення обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та зміни ціни за одиницю товару не більше 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.4.1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 1036 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |