Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плитка для підлоги 15х45 темних відтінків 60кв.м.,плитка облицювальна 30х30 світлих відтінків- 40кв.м.,плитка облицювальна для стін 25х30 - 50 кв.м.,Ламінат - 150 кв.м.,підкладка - 150 кв.м.
Очікувана вартість
81 300,00 UAH
UA-2019-08-16-000573-c 3ed937a53e8b4dc58b5c10b4d12ef096
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коровецька Людмила Анатоліївна

(0432) 57 43 92 TENDER-VNAU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний аграрний універс
Код ЄДРПОУ: 00497236
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВІННИЦЯ, вул.Сонячна, буд.3
Контактна особа: Коровецька Людмила Анатоліївна
(0432) 57 43 92
TENDER-VNAU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:34
Очікувана вартість: 81 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 626,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Плитка для підлоги 15х45 темних відтінків 60кв.м.,плитка облицювальна 30х30 світлих відтінків- 40кв.м.,плитка облицювальна для стін 25х30 - 50 кв.м.,Ламінат - 150 кв.м.,підкладка - 150 кв.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 м.кв.
Плитка для підлоги 15х45 темних відтінків 60кв.м.,плитка облицювальна 30х30 світлих відтінків- 40кв.м.,плитка облицювальна для стін 25х30 - 50 кв.м.,Ламінат - 150 кв.м.,підкладка - 150 кв.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно технічних характеристик Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:15
ТЕНДЕРНА докум на конструкційні.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вартості закупівлі
Дата подання: 21 серпня 2019 10:46
Дата відповіді: 21 серпня 2019 14:44
Доброго дня. Шановний замовнику, Вами вказана очікувана вартість закупівлі 81 300 грн без ПДВ . Чи не є це помилкою? Можливо ця сума має бути з ПДВ?
Відповідь: Дякую,да це технічна помилка,очікувана вартість мае бути 81300 грн. з ПДВ

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000573-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 13 вересня 2019 17:36
Грубе порушення норм законодавства
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення - ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету №88 від 09.09.2019р. щодо визнання переможцем по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали. (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-000573-c) - Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінголовмет».
Оскільки, пропозиція ТОВ «Вінголовмет» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та порушує вимоги чинного законодавства України, зокрема Закон України «Про Публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Учасником ТОВ «Вінголовмет» не надано реєстр наданих документів, які вимагались Замовником відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції».
2. Зміст форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», не відповідає Додатку №1.
3. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору повинна бути із зазначенням назви, кількості та іншої інформації (власне/орендоване тощо). Учасником ТОВ «Вінголовмет» не вказана кількість офісного та складського приміщення, а також відсутні відомості щодо транспортного засобу, яким має здійснювати поставку товару.
4. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у його виконанні надана без зазначення прізвища, ініціалів посадових осіб.
5. Довідка про виконання аналогічного договору надана без зазначення предмету договору. А також не надано відгук від замовника про виконання цього договору із зазначенням реквізитів договору, суми договору, найменування замовника із вказанням коду ЄДР.
Згідно вимог тендерного документації:
«У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.»
Тому, зважаючи на допущені помилки ТОВ «Вінголовмет» - тендерну пропозицію необхідно відхилити на підставі ст. 30 Закону.

Крім того, ТОВ «Вінголовмет» не надано:
1. Копію паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) у формі засвідчених підписом фізичної особи усіх сторінок паспортного документа, що мають відповідні написи та відмітки, внесені згідно із законодавством (або копії лицьового і зворотного боку паспортного документа, виготовленого у вигляді картки) та копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.
2. Форму відомості про учасника (для юридичної особи) згідно додатку №2 до тендерної документації.
3. Документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим згідно з Додатком №4 до Документації у наступній структурі:
1) Оригінал або копія документа, завірена власноручним підписом учасника та печаткою (за наявності), який підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають тим, які заявлені в Додатку №4 до документації конкурсних торгів (подається окремо від заповненого Додатку 4 до тендерної документації).
2) Довідка у довільній формі (на бланку учасника (за наявності), завірена власноручним підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (за наявності)), в якій відображена гарантія учасника, що товар є новим і таким, що не має негативного впливу на навколишнє середовище чи здоров’я людини.
3) Гарантійний лист учасника, який гарантує та підтверджує можливість поставки товару у відповідній кількості, якості та у визначені терміни, зазначені у Тендерній документації.
4. Додаток №4, який Учасник ТОВ «Вінголовмет» повинен заповнити у повному обсязі з урахуванням запропонованих характеристик предмету закупівлі та подати окремим файлом.
5. Довідку у довільній формі на підтвердження вимог, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.
6. Лист – згода на обробку персональних даних, згідно додатку № 5 до тендерної документації.
7. Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах, яка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів.
8. Гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.

Крім того, відповідно до вимог тендерної документації: «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).»
Згідно з Наказом №4 від 14.05.2018р. директором ТОВ «Вінголовмет» є Слизькоухий О.М. Однак, ТОВ «Вінголовмет» надано копії документів, таких як Протокол №1 установчих зборів учасників ТОВ «Вінголовмет» від 08.02.2018р. та Витягу ПДВ, завірених директором Давидюк Т.В.

З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення щодо визнання переможцем по процедурі відкритих торгів за кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-16-000573-c) та відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Вінголовмет», як такої що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.

ПОПЕРЕДЖАЄМО – В разі не виконання нашої вимоги змушені будемо звернутись зі скаргою до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, а також звернутись до інших компетентних органів для захисту своїх законних прав та інтересів.



Директор ТОВ «Б-777» П.В. Кудрінський
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 вересня 2019 15:33
Протоколом № 95 від 17 вересня 2019 року було скасовано раніше прийняте рішення стосовно оголошеного переможця відкритих торгів ТОВ "Вінголовмет"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінголовмет" 60 167,00
UAH
60 167,00
UAH
Документи
ТОВ "Б"777"" 78 518,35
UAH
78 518,35
UAH
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 15:44
довідка подат.png
10 вересня 2019 15:43
довідка МВС.png
05 вересня 2019 14:30
ВНА.png
31 серпня 2019 09:07
персонал.png
31 серпня 2019 09:07
лист згода ВГМ.png
31 серпня 2019 09:07
відсутність під.png
31 серпня 2019 09:07
лист згода ВГМ.png
31 серпня 2019 09:07
тех.база ВГМ.png
31 серпня 2019 09:07
інф.довідка.png
31 серпня 2019 09:07
аналог ВНАУ.1.png
31 серпня 2019 09:07
аналог ВНАУ.2.png
31 серпня 2019 09:07
аналог ВНАУ.png
31 серпня 2019 09:07
витяг ПДВ ВГМ.png
31 серпня 2019 09:07
виписка вгм1.png
31 серпня 2019 09:07
виписка вгм.png
31 серпня 2019 09:07
санкції.doc
31 серпня 2019 09:07
установчі вгм.rar
31 серпня 2019 09:07
cтатут новий.rar
31 серпня 2019 09:07
дог ВНА.2.png
31 серпня 2019 09:07
дог ВНА.png
31 серпня 2019 09:07
ВНА.png

Публічні документи

23 вересня 2019 17:34
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:34
Корупція.zip
23 вересня 2019 17:27
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:26
InformDovidka (2).pdf
23 вересня 2019 10:36
Електронний підпис
23 вересня 2019 10:33
scan.jpg
19 вересня 2019 19:27
Dovidka_19254459060640417178.pdf
19 вересня 2019 19:27
Довідка.zip
21 серпня 2019 17:24
Електронний підпис
21 серпня 2019 17:01
гар лист поставка (1).pdf
21 серпня 2019 17:01
Таблиця відповідності.pdf
21 серпня 2019 17:01
дог плит.pdf
21 серпня 2019 17:01
довідка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінголовмет"

ТОВ "Б"777""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінголовмет"
#41931340
Рішення скасоване 60 167,00
UAH
18 вересня 2019 15:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінголовмет"
#41931340
Відхилено 60 167,00
UAH
18 вересня 2019 15:43
ТОВ "Б"777""
#35662229
Переможець 78 518,35
UAH
18 вересня 2019 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2019 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Б"777""
#35662229
78 518,35
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 08:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 10:12
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 14:18
Дод. угода 1 (2).pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 12:40
Договір 78518,35 - 01102019.pdf укладений
01 жовтня 2019 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.36,пункт 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобовязань сторонами в повному обсязі,крім випадків - зменшення обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та зміни ціни за одиницю товару не більше 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1036
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4.1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 1036
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 78 518,35
UAH (в тому числі ПДВ 13 086,39 UAH)