Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 33600000-6 Фармацевтична продукція (Acetylsalicylic acid (Кислота ацетилсаліцилова), Barium sulfate without suspending agents (Барію сульфат), Heparin (Гепарин), Hydroxyethylstarch (Гідроксіетил-крохмаль), Losartan (Лосартан), Valproic acid (Вальпроат натрію, вальпроєва кислота)) згідно ДК 021:2015
Очікувана вартість
43 400,00 UAH
UA-2019-08-16-000553-a d8cbe524b4f54871b69c886b45264c9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Семенова

+380934990470 sentr09@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни"
Код ЄДРПОУ: 05480766
Місцезнаходження: 08455, Україна , Київська обл., с. Циблі, вул. Лісова, 2
Контактна особа: Елена Семенова
+380934990470
sentr09@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:58
Очікувана вартість: 43 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 217,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


закупівля на вересень-грудень 2019 р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 упаковка
Лоспирин (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Acetylsalicylic acid
20 упаковка
Барію сульфат (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Barium sulfate
10 упаковка
Гепарин (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Heparin
20 упаковка
Рефордез (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydroxyethylstarch
100 упаковка
Клосарт (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Losartan
5 упаковка
Вальпроком 300 Хроно (джерело фінансування - Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08455, Україна, Київська область, с.Циблі, Лісова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Valproic acid

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 11:05
кваліфікаційні критерії.docx
16 серпня 2019 11:05
Технічний опис предмета закупівлі.docx
16 серпня 2019 11:05
Проект договору.docx
16 серпня 2019 11:05
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 40 590,77
UAH з ПДВ
40 590,77
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 42 759,07
UAH з ПДВ
42 759,07
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 14:50
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:44
Документи Переможця
29 серпня 2019 16:26
Електронний підпис

Публічні документи

29 серпня 2019 13:04
Витяг ЄДР.PDF
29 серпня 2019 13:04
Довіренність.PDF
29 серпня 2019 13:04
Договір найму оренди Н.PDF
29 серпня 2019 13:04
Статут.PDF
29 серпня 2019 13:04
ліцензія.PDF
29 серпня 2019 13:04
копія довідки з ЄДРПОУ.PDF
29 серпня 2019 13:04
ГЛ щодо довкілля.pdf
29 серпня 2019 13:04
ГЛ ст 17.pdf
29 серпня 2019 13:04
цп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
Переможець 40 590,77
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація"
#30177378
40 590,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 15:40
Доп. угода.4.pdf зміни до договору
27 січня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:23
Доп. угода.3.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:22
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 14:46
Доп. угода.2.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:44
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 15:26
Доп. угода.1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 11:30
Договір.pdf укладений
19 вересня 2019 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 19/09-222М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19/09-222М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 19/09-222М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 19/09-222М
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 47 561,82
UAH (в тому числі ПДВ 3 111,52 UAH)