Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
475 500,00 UAH
UA-2019-08-16-000535-a 8db29c9e2e964d208e43efe9d304398c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Людмила Олександрівна

+380731502389 010185dzo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02774119
Вебсайт: http://zhodkl.zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с.Станишівка, шосе Сквирське, 6
Контактна особа: Міщенко Людмила Олександрівна
+380731502389
010185dzo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 11:07
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 11:07
Початок аукціону: 03 вересня 2019 11:15
Очікувана вартість: 475 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 755,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, село Станишівка, шосе Сквирське, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару протягом 7 банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок, але не пізніше 31.12.2019 р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 11:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
16 серпня 2019 11:03
ДОДАТОК 4.doc
16 серпня 2019 11:03
ДОДАТОК 3.doc
16 серпня 2019 11:03
ДОДАТОК 2.doc
16 серпня 2019 11:03
ДОДАТОК 1.doc
16 серпня 2019 11:03
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:23
Дата відповіді: 19 серпня 2019 13:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до додатку 2 Тендерної документації, у разі якщо дана тендерна документація має посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент». Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.
3)До участі в закупівлі допускаються Фізичні особи - підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до Розділу 5 тендерної документації, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та у випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000535-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 05 вересня 2019 16:49
Невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації
Шановний тендерний комітет!
Просимо вас відмінити своє рішення щодо призначення учасника ТОВ ІТЕС-СЕРВІС переможцем закупівлі, що зафіксоване в протоколі №156 від 05.09.2019р.
Учасником ТОВ ІТЕС-СЕРВІС була порушена вимога зазначена в розділі №V п.2. тендерної документації до закупівлі.

Керуючись основними принципами відкритості, прозорості та недискримінаційності відкритих торгів, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2019 16:42
Тендерний комітет прийняв до уваги Ваше зауваження.
Було повторно переглянуто тендерну пропозицію ТОВ “ІТЕС СЕРВІС” на відповідність вимогам тендерної документації.
Прийнято рішення відхилити даного Учасника в зв'язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000535-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІТЕС-СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39048485
Дата подання: 06 вересня 2019 16:42
Відповідь на звернення до Замовника
Шановний тендерний комітет!

Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЕС-СЕРВІС» як учасник, якого визнано переможцем процедури відкритих торгів №UA-2019-08-16-000535-a повідомляє, що оскарження Протоколу №156 від 05.09.2019р. засідання тендерного комітету КУ «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради з боку ТОВ ВКП “ВСЕСВІТ” є необґрунтованим, оскільки нашою компанією надано повний пакет документів відповідно до Розділу ІІІ Тендерної документації, у тому числі документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (п.5 р.ІІІ ТД).
Просимо розглянути наші зауваження та визнати вимоги ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" необгрунтованими.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 16:48
Тендерним комітетом було повторно переглянуто Вашу тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
Прийнято рішення відхилити Вашу тендерну пропозицію в зв'язку з тим, що вона не відповідає вимогам тендерної документації.

Документи

09 вересня 2019 16:42
Лист

Документи подані скаржником

Документи

09 вересня 2019 16:47
Лист-відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скоркіна М.В. 434 670,00
UAH з ПДВ
434 670,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 475 500,00
UAH з ПДВ
465 245,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 470 700,00
UAH з ПДВ
465 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 475 020,00
UAH з ПДВ
475 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 14:18
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:11
Технічна частина.pdf
30 серпня 2019 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 14:11
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 14:11
Паспорт.pdf
30 серпня 2019 14:11
Ідентифікаційний код.pdf
30 серпня 2019 14:11
Iнструкцiя_ПК_Technic-Pro.pdf

Публічні документи

Публічні документи

05 вересня 2019 17:17
Електронний підпис
05 вересня 2019 17:11
документи переможця
30 серпня 2019 11:54
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:50
лист_санкції.pdf
30 серпня 2019 11:50
єдрпоу пдв.pdf
30 серпня 2019 11:50
статут_2019_завірений.pdf
30 серпня 2019 11:50
технічна частина.pdf
30 серпня 2019 11:50
дод4_лист_згода.pdf
30 серпня 2019 11:50
дод3_проект договору.pdf
30 серпня 2019 11:50
кваліфікація_частина1.pdf
30 серпня 2019 11:50
пропозиція.pdf
30 серпня 2019 11:50
реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скоркіна М.В.

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скоркіна М.В.
#2332003543
Відхилено 434 670,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 13:28
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2409314897
Відхилено 465 245,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 13:32
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Рішення скасоване 465 945,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 08:46
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС
#39048485
Відхилено 465 945,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 08:51
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 475 020,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 10:37

Документи

05 вересня 2019 13:28
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:24
Протокол
03 вересня 2019 11:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 вересня 2019 13:32
Електронний підпис
05 вересня 2019 13:30
Протокол

Документи

10 вересня 2019 08:51
Електронний підпис
10 вересня 2019 08:48
Протокол
10 вересня 2019 08:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
475 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 11:12
додаткова угода_2.jpg зміни до договору
28 листопада 2019 11:09
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:35
договір укладений
24 вересня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1477 “Про припинення комунальної установи “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради” вирішено припинити Комунальну установу “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради шляхом перетворення її в Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради. Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду про наступне: Внести зміни у Договір № 202 від 24.09.2019 року, замінивши сторону в Договорі з Комунальної установи “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради в особі головного лікаря Довгополого Юрія Дмитровича на Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради в особі директора Довгополого Юрія Дмитровича. Внести зміни до Розділу 15 Договору виклавши реквізити Замовника в новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство “Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня” Житомирської обласної ради 12430, Житомирський район, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6 Код ЄДРПОУ 02774119 Р/р UA133117440000026000055828268; UA053117440000026001055827020 Тел./Факс. (0412)34-54-91; 34-54-32; 34-34-72 Директор _________________Ю. Д. Довгополий
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 475 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 170,00 UAH)