Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000532-a d16f0c9e60a746888d3ae0ac27d9a5b6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Матяшов

+380509610528 kr_dbr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ
Код ЄДРПОУ: 42331094
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, буд. 21
Контактна особа: Олексій Матяшов
+380509610528
kr_dbr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 11:33
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 11:33
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:57
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв України, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Папір канцелярський А4 - кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:32
Додаток 5 Проект договору.doc
23 серпня 2019 15:32
Тендерна Документація ТУ ДБР у м. Краматорську ПАПІР.doc
23 серпня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 15:32
Додаток 5 Проект договору.doc
23 серпня 2019 15:32
Тендерна Документація ТУ ДБР у м. Краматорську ПАПІР.doc
23 серпня 2019 09:38
Тендерна Документація ТУ ДБР у м. Краматорську ПАПІР.doc
16 серпня 2019 11:02
Тендерна Документація ТУ ДБР у м. Краматорську ПАПІР.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

екологічність офісного паперу
Дата подання: 16 серпня 2019 11:36
Дата відповіді: 19 серпня 2019 09:47
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними інструментами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за інтерес проявлений до закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір А4). Повідомляємо про відхилення пропозиції щодо внесення змін в технічні вимоги до закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір А4), так як наша організація планує закупити саме такий папір, який відповідає технічним характеристикам зазначеним у тендерній документації, згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Наша тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або тип виробника. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників згідно ч.2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 221 940,00
UAH з ПДВ
213 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИН ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 255 000,00
UAH з ПДВ
215 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" 234 000,00
UAH з ПДВ
234 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2019 11:21
Електронний підпис
03 вересня 2019 11:21
Переможець.pdf
02 вересня 2019 16:51
Електронний підпис
30 серпня 2019 18:15
Електронний підпис

Публічні документи

30 серпня 2019 13:34
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:47
Статут Рішення Опис.pdf
30 серпня 2019 10:47
Лист Стора Беріл.pdf
30 серпня 2019 10:47
ВИТЯГ ПДВ.pdf
30 серпня 2019 10:47
Виписка ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2019 10:47
Фото .pdf
30 серпня 2019 10:47
ZOOM.pdf
30 серпня 2019 10:47
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИН ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 213 840,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 10:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

03 вересня 2019 10:09
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
213 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 вересня 2019 10:09
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 15:57
№102 від 23.09.2019 ПАПІР.pdf укладений
23 вересня 2019 15:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 213 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 640,00 UAH)