Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000532-a ● d16f0c9e60a746888d3ae0ac27d9a5b6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КРАМАТОРСЬКУ |
Код ЄДРПОУ: | 42331094 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Героїв України, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олексій Матяшов +380509610528 kr_dbr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 11:33 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2019 11:33 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 15:57 |
Очікувана вартість: | 255 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Героїв України, буд. 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 вересня 2019
—
10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Папір канцелярський А4 - кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 серпня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 15:32 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
23 серпня 2019 15:32 |
Тендерна Документація ТУ ДБР у м. Краматорську ПАПІР.doc |
23 серпня 2019 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 серпня 2019 15:32 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
||||||
23 серпня 2019 15:32 |
Тендерна Документація ТУ ДБР у м. Краматорську ПАПІР.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
екологічність офісного паперу
Дата подання: 16 серпня 2019 11:36
Дата відповіді: 19 серпня 2019 09:47
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними інструментами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за інтерес проявлений до закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір А4). Повідомляємо про відхилення пропозиції щодо внесення змін в технічні вимоги до закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір А4), так як наша організація планує закупити саме такий папір, який відповідає технічним характеристикам зазначеним у тендерній документації, згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Наша тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або тип виробника. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників згідно ч.2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
221 940,00
UAH з ПДВ
|
213 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИТВИН ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
215 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
234 000,00
UAH з ПДВ
|
234 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
213 840,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 10:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:22
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 15:57
|
№102 від 23.09.2019 ПАПІР.pdf | укладений |
23 вересня 2019 15:56
|