Колодка чавунна гальмівна вагонна типу «С» (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
409 860,00 UAH
UA-2019-08-16-000522-c 588f7a232c7f4b0bbeb4f5eb1c5c5ae6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 11:32
Очікувана вартість: 409 860,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 294,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 098,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна тип «С» з каркасом - 900 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 шт
Колодка гальмівна тип «С» з каркасом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 серпня 2019 14:46
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 14:46
Проект договору.docx
16 серпня 2019 14:46
ТД_571-19_Колодка чавунна гальмівна вагонна типу «С».doc
16 серпня 2019 14:46
Оголошення_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 409 860,00
UAH з ПДВ
409 860,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 409 860,00
UAH з ПДВ
409 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 12:46
sign.p7s
30 серпня 2019 12:45
Дані на товар Додаток 4.pdf
30 серпня 2019 12:45
Копія Статуту.pdf
30 серпня 2019 12:45
Аналогічний Договір.pdf
30 серпня 2019 12:45
Лист згода. Додаток 10.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 13:09
ТУ на тип С.compressed.pdf
02 вересня 2019 13:09
ТС.pdf
02 вересня 2019 13:09
телеграма.pdf
02 вересня 2019 13:09
Сертифікат Ф+С до 19.08.2020.jpg
02 вересня 2019 13:09
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
02 вересня 2019 13:09
Пропозиція С.pdf
02 вересня 2019 13:09
ОЗ відгук.pdf
02 вересня 2019 13:09
КД С,.pdf
02 вересня 2019 13:09
етикетки для тендеру С.pdf
02 вересня 2019 13:09
Договір ОЗ.pdf
02 вересня 2019 13:09
Довiдка_4-ОПП.pdf
02 вересня 2019 13:09
Довіреність на Кушнір.pdf
02 вересня 2019 13:09
Довідка дані на товар.pdf
02 вересня 2019 13:09
ГОСТ1205.pdf
02 вересня 2019 13:09
Витяг.pdf
02 вересня 2019 13:09
Атестат акредитації.pdf
02 вересня 2019 13:09
Акт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
#23581034
Переможець 409 860,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 08:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 08:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
#23581034
409 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 вересня 2019 17:25
19686 Будком 18.09.2019.pdf укладений
19 вересня 2019 17:25
sign.p7s зміни до договору
17 березня 2020 17:01
Звіт Дог. Будком 19686.docx укладений
17 березня 2020 17:01
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 11:52
19686 Будком (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:52
Повідомлення про внесення змін 19686 Будком (1).docx зміни до договору
27 грудня 2019 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить Вартість Продукції складає: - 68 310,00 грн. (шістдесят вісім тисяч триста десять грн. 00 коп.), ПДВ - 20% - 13 662,00 грн. (тринадцять тисяч шістсот шістдесят дві грн. 00 коп.), разом з ПДВ - 81 972,00 грн. (вісімдесят одна тисяча дев’ятсот сімдесят дві грн. 00 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 81 972,00 грн. 3. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає – 409 860,00 грн. (чотириста дев’ять тисяч вісімсот шістдесят грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 81 972,00 грн. (вісімдесят одна тисяча дев’ятсот сімдесят дві грн. 00 коп.), що разом становить 491 832,00 грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча вісімсот тридцять дві грн. 00 коп.). 4. Пункт 12.1. розділу XIІ. «Строк дії договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 5. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу ХVIII. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН та викласти їх у новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19686/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 491 832,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, відповідно додатків до договору (специфікацій).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19686/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19686/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 491 832,00
UAH (в тому числі ПДВ 81 972,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку