Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the public highway of local importance O140406 Skhidnytsya - Verkhnee Sinyvidnoye on the section of km 0 + 000 - km 4 + 900, Drohobych district of Lviv region (45453000-7 Overhaul and restoration)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 40301597 |
Contact point: |
Makarevych Mariia +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 11:13 |
Очікувана вартість: | 165 440 852,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 827 204,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 827204.26 UAH |
Publication date: | 16 серпня 2019 10:53 |
Enquiries until: | 07 вересня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 13 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 вересня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 165 440 852 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 827 204 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2019 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2019 11:48 |
НРТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf | |
09 вересня 2019 11:48 |
Зміни до ТД.pdf | |
09 вересня 2019 11:48 |
Положення до ТД.pdf | |
16 серпня 2019 10:54 |
ТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf | |
16 серпня 2019 10:54 |
ПД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf |
09 вересня 2019 11:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2019 11:48 |
НРТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
|
|||
09 вересня 2019 11:48 |
Зміни до ТД.pdf
|
|||
09 вересня 2019 11:48 |
Положення до ТД.pdf
|
|||
16 серпня 2019 10:54 |
ТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
|
|||
16 серпня 2019 10:54 |
ПД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-30-000027 ● a4253d234fce44e4835f2e6aeabad9db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2019 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.10.2019 №181
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-16-000484-a 16.08.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до абзацу третього частини другої статті 23 Закону, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Фізична/юридична особа звернулася до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 02.09.2019. З технічних причин Замовник не мав можливості надати роз’яснення на звернення протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Замовник врахував вимогу при внесенні змін в Тендерну документацію (протокол засідання тендерного комітету № 250 від 09.09.2019 року), оприлюднив роз’яснення, та вніс відповідні зміни в тендерну документацію 09.09.2019. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій при цьому залишився незмінним, а саме 17.09.2019, оскільки з дня надання роз’яснення до кінцевого строку подання тендерних пропозицій на момент внесення змін та надання роз’яснення залишалося не менше як сім днів. 2. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. В другому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Законодавець надав право замовнику самому вирішувати, якими документами переможець повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті. Разом із цим, відповідно до тендерної документації, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. На даний момент в замовника немає можливості внести зміни в тендерну документацію, однак дані зауваження враховані при формуванні нових проектів тендерних документацій. 3. Відповідно до ч. 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», згідно з положеннями п.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівлі, є договірна ціна. Договірна ціна – це ціна за результатами аукціону, сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації. Тобто, наголошуємо, що відповідно до умов тендерної документації договірна ціна з усіма розрахунками розраховується лише учасником, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, тобто після проведення аукціону, і тільки тим учасником, що переміг у торгах за результатами аукціону. Вкотре наголошуємо на тому, що ці документи (договірна ціна з розрахунками) замовник не вимагав подавати в складі тендерної пропозиції, ці документи замовник не вважає частиною тендерної пропозиції. Та разом із цим замовник повідомляє не має можливості на даному етапі закупівлі оприлюднити розрахунки до договірної ціни учасника закупівлі, що не став переможцем. 4. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу (не передбачену статтею 22 Закону) інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У випадку закупівель поточного ремонту автомобільних доріг, невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівель, є договірна ціна. Згідно із положеннями п.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). Учасник зобов’язаний підтвердити поточні ціни на основні матеріали шляхом надання підтверджувальних документів, а саме: прихідними накладними, калькуляцією на матеріали власного виробництва, прайс-листами постачальників (в кількості не менше п’яти комерційних пропозицій), калькуляцією на роботу будівельних машин та механізмів тощо. Погоджені ціни на основні матеріальні ресурси оформляються протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси згідно п. 6.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями. Дані вимоги були вказані в тендерній документації, з метою можливості перевірки замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, що в подальшому є обов’язковим додатком до договору. Дані документи не вважаються замовником договірною ціною, а є всього лиш додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Проте, на виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного в висновку про результати моніторингу закупівлі, замовником оприлюднено розрахунки до договірної ціни Переможця процедури закупівлі ТзОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на веб-порталі Уповноваженого органу.
2019-11-13 18:03:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання роз'яснень замовником щодо змісту тендерної документації відповідно до норм статті 23 Закону.)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-06-04-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2020 м. Львів № 101
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 04.06.2020 по 15.06.2020 перевірку закупівель UA-2018-10-24-000864-b, UA-2018-10-24-002879-c, UA-2019-07-04-001331-b, UA-2019-08-16-000484-a, здійснених Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного фінансового інспектора відділу контролю у галузі ЖКГ, інфраструктури та зв’язку Андрія БРИКАЙЛА .
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2020-06-04 12:00:27
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
162 459 800,00
UAH з ПДВ
|
156 980 714,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
157 168 100,00
UAH з ПДВ
|
157 168 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
156 980 714,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 18:50
|
ДУ 6 109-10.19.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 18:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2021 11:07
|
ДУ 5 109-10.19.PDF | зміни до договору |
09 вересня 2021 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 15:14
|
ДУ 4 109-10.19.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 16:23
|
ДУ 3 109-10.19.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2020 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:58
|
ДУ 2 109-10.19.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 18:14
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 11:44
|
ДУ_1 109-10.19.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 18:02
|
Комерційні пропозиції.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 18:00
|
Комерційна пропозиція.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 18:00
|
Протокол узгодження цін.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 18:00
|
Розрахунки.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2019 15:20
|
Договір 109-10/19 | укладений |
11 жовтня 2019 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Оприлюднення розрахунків до договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | 109-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 109-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 109-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" і бюджетне фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 109-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі, оскільки таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 109-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 109-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 109-10/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |