Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140406 Східниця – Верхнє Синьовидне на ділянці км 0+000 – км 4+900, Дрогобицького району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Overhaul of the public highway of local importance O140406 Skhidnytsya - Verkhnee Sinyvidnoye on the section of km 0 + 000 - km 4 + 900, Drohobych district of Lviv region (45453000-7 Overhaul and restoration)
Очікувана вартість
165 440 852,00 UAH
UA-2019-08-16-000484-a f1869dc40afb4d71a02f0363159d8603
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration
National ID: 40301597
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:13
Очікувана вартість: 165 440 852,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 827 204,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 827204.26 UAH
Publication date: 16 серпня 2019 10:53
Enquiries until: 07 вересня 2019 10:00
Complaints submission until: до 13 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 вересня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 165 440 852 UAH including VAT
Minimal lowering step: 827 204 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О140406 Східниця – Верхнє Синьовидне на ділянці км 0+000 – км 4+900, Дрогобицького району Львівської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (кошти державного дорожнього фонду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Overhaul of the public highway of local importance O140406 Skhidnytsya - Verkhnee Sinyvidnoye on the section of km 0 + 000 - km 4 + 900, Drohobych district of Lviv region (45453000-7 Overhaul and restoration) (state road fund)
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 11:48
НРТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
09 вересня 2019 11:48
Зміни до ТД.pdf
09 вересня 2019 11:48
Положення до ТД.pdf
16 серпня 2019 10:54
ТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
16 серпня 2019 10:54
ПД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
09 вересня 2019 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2019 11:48
НРТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
09 вересня 2019 11:48
Зміни до ТД.pdf
09 вересня 2019 11:48
Положення до ТД.pdf
16 серпня 2019 10:54
ТД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf
16 серпня 2019 10:54
ПД Східниця-Верхнє Синьовидне.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 02 вересня 2019 15:43
Дата відповіді: 09 вересня 2019 15:09
Доброго дня ! Частиною 3 Додатку №1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до аналогічних договорів: «*Аналогічним договором є договір з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту автомобільних доріг визначених ст. 5 Закону України «Про автомобільні дороги». До таблиці включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2016-2018 років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом договору, інформація по якому вказана учасником в таблиці. Наданими (виконаними) вважаються лише ті роботи, які прийняті та відповідно підписані контрагентом (замовником). **Сума виконання договору, що вказана учасником в таблиці, документально підтверджується ним в складі тендерної пропозиції оригіналом підписаної контрагентом (замовником) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3). ***Учасник вказує в таблиці обсяг виконаних робіт в рамках одного чи декількох договорів, за умови, що роботи виконувались протягом 2016-2018 років. Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2016-2018 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме: Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2016-2018 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах за 2019 рік, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме ВСТАНОВИТИ, ЩО РОБОТИ ЗА АНАЛОГІЧНИМИ ДОГОВОРАМИ ВИКОНУВАЛИСЬ ПРОТЯГОМ 2016-2019 РОКІВ ВКЛЮЧНО
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження враховані при внесенні змін в Тендерну документацію (протокол засідання тендерного комітету № 250 від 09.09.2019 року)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000027 ● a4253d234fce44e4835f2e6aeabad9db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2019 №181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-16-000484-a 16.08.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до абзацу третього частини другої статті 23 Закону, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Фізична/юридична особа звернулася до замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 02.09.2019. З технічних причин Замовник не мав можливості надати роз’яснення на звернення протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Замовник врахував вимогу при внесенні змін в Тендерну документацію (протокол засідання тендерного комітету № 250 від 09.09.2019 року), оприлюднив роз’яснення, та вніс відповідні зміни в тендерну документацію 09.09.2019. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій при цьому залишився незмінним, а саме 17.09.2019, оскільки з дня надання роз’яснення до кінцевого строку подання тендерних пропозицій на момент внесення змін та надання роз’яснення залишалося не менше як сім днів. 2. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. В другому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Законодавець надав право замовнику самому вирішувати, якими документами переможець повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті. Разом із цим, відповідно до тендерної документації, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. На даний момент в замовника немає можливості внести зміни в тендерну документацію, однак дані зауваження враховані при формуванні нових проектів тендерних документацій. 3. Відповідно до ч. 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», згідно з положеннями п.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). Невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівлі, є договірна ціна. Договірна ціна – це ціна за результатами аукціону, сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації. Тобто, наголошуємо, що відповідно до умов тендерної документації договірна ціна з усіма розрахунками розраховується лише учасником, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, тобто після проведення аукціону, і тільки тим учасником, що переміг у торгах за результатами аукціону. Вкотре наголошуємо на тому, що ці документи (договірна ціна з розрахунками) замовник не вимагав подавати в складі тендерної пропозиції, ці документи замовник не вважає частиною тендерної пропозиції. Та разом із цим замовник повідомляє не має можливості на даному етапі закупівлі оприлюднити розрахунки до договірної ціни учасника закупівлі, що не став переможцем. 4. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу (не передбачену статтею 22 Закону) інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У випадку закупівель поточного ремонту автомобільних доріг, невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівель, є договірна ціна. Згідно із положеннями п.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). Учасник зобов’язаний підтвердити поточні ціни на основні матеріали шляхом надання підтверджувальних документів, а саме: прихідними накладними, калькуляцією на матеріали власного виробництва, прайс-листами постачальників (в кількості не менше п’яти комерційних пропозицій), калькуляцією на роботу будівельних машин та механізмів тощо. Погоджені ціни на основні матеріальні ресурси оформляються протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси згідно п. 6.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями. Дані вимоги були вказані в тендерній документації, з метою можливості перевірки замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, що в подальшому є обов’язковим додатком до договору. Дані документи не вважаються замовником договірною ціною, а є всього лиш додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Проте, на виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного в висновку про результати моніторингу закупівлі, замовником оприлюднено розрахунки до договірної ціни Переможця процедури закупівлі ТзОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» на веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-11-13 18:03:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання роз'яснень замовником щодо змісту тендерної документації відповідно до норм статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-06-04-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

04.06.2020 м. Львів № 101


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 04.06.2020 по 15.06.2020 перевірку закупівель UA-2018-10-24-000864-b, UA-2018-10-24-002879-c, UA-2019-07-04-001331-b, UA-2019-08-16-000484-a, здійснених Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного фінансового інспектора відділу контролю у галузі ЖКГ, інфраструктури та зв’язку Андрія БРИКАЙЛА .
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.


Начальник Роман КРОЛЯК

2020-06-04 12:00:27


Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 вересня 2019
UA-2019-08-16-000484-af1869dc40afb4d71a02f0363159d8603
Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 вересня 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 вересня 2019 09:42
113_dpi.pdf
23 вересня 2019 15:49
113_st17.pdf
23 вересня 2019 15:49
113_mvs.pdf
17 вересня 2019 09:55
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:55
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:54
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:53
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:52
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:51
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:51
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:46
vytiag_2008.pdf
17 вересня 2019 09:46
teh_pasporty_0107.pdf
17 вересня 2019 09:46
nakazy_1209.pdf
17 вересня 2019 09:46
Статут нова редакція.pdf
17 вересня 2019 09:46
ПДВ.pdf
17 вересня 2019 09:46
Ліцензія Онур.pdf
17 вересня 2019 09:46
69-07_18 dog.pdf
17 вересня 2019 09:46
69-07_18 akty.pdf
17 вересня 2019 09:46
51-06_18.pdf
17 вересня 2019 09:46
179-11_16_ч2.pdf
17 вересня 2019 09:46
179-11_16_ч1.pdf
17 вересня 2019 09:45
160-09_18.pdf
17 вересня 2019 09:45
11833-141 ОНУР К.І. p7s.zip
17 вересня 2019 09:45
113_povnovazhennia.pdf
17 вересня 2019 09:45
113_dod2-7.sub.pdf
17 вересня 2019 09:45
113_dod1.pdf

Документи

17 вересня 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2019 09:58
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:58
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:55
5. Банківська гарантія.7z
17 вересня 2019 09:55
3. Технічний опис.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3.4. Договір №50-05.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3.3. Договір №43-0518.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3.2. Договір №81-0617.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3.1. Договір №168-1016.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 162 459 800,00
UAH з ПДВ
156 980 714,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 157 168 100,00
UAH з ПДВ
157 168 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 09:42
113_dpi.pdf
23 вересня 2019 15:49
113_st17.pdf
23 вересня 2019 15:49
113_mvs.pdf
17 вересня 2019 09:55
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:55
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:54
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:53
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:52
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:51
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:51
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:46
vytiag_2008.pdf
17 вересня 2019 09:46
teh_pasporty_0107.pdf
17 вересня 2019 09:46
nakazy_1209.pdf
17 вересня 2019 09:46
Статут нова редакція.pdf
17 вересня 2019 09:46
ПДВ.pdf
17 вересня 2019 09:46
Ліцензія Онур.pdf
17 вересня 2019 09:46
69-07_18 dog.pdf
17 вересня 2019 09:46
69-07_18 akty.pdf
17 вересня 2019 09:46
51-06_18.pdf
17 вересня 2019 09:46
179-11_16_ч2.pdf
17 вересня 2019 09:46
179-11_16_ч1.pdf
17 вересня 2019 09:45
160-09_18.pdf
17 вересня 2019 09:45
11833-141 ОНУР К.І. p7s.zip
17 вересня 2019 09:45
113_povnovazhennia.pdf
17 вересня 2019 09:45
113_dod2-7.sub.pdf
17 вересня 2019 09:45
113_dod1.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 09:58
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:58
Електронний підпис
17 вересня 2019 09:55
5. Банківська гарантія.7z
17 вересня 2019 09:55
3. Технічний опис.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3.4. Договір №50-05.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3.3. Договір №43-0518.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3.2. Договір №81-0617.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3.1. Договір №168-1016.pdf
17 вересня 2019 09:55
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 156 980 714,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
156 980 714,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 11:37
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 18:50
ДУ 6 109-10.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 18:09
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 11:07
ДУ 5 109-10.19.PDF зміни до договору
09 вересня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 15:14
ДУ 4 109-10.19.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:23
ДУ 3 109-10.19.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:58
ДУ 2 109-10.19.pdf зміни до договору
02 січня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 11:44
ДУ_1 109-10.19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 18:02
Комерційні пропозиції.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 18:00
Комерційна пропозиція.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 18:00
Протокол узгодження цін.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 18:00
Розрахунки.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 18:00
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 15:20
Договір 109-10/19 укладений
11 жовтня 2019 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення розрахунків до договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 109-10/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 109-10/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 109-10/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" і бюджетне фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 109-10/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі, оскільки таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі
Номер договору про закупівлю: 109-10/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 109-10/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 109-10/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 жовтня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 128 116 446,21
UAH (в тому числі ПДВ 21 352 741,03 UAH)