Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина
Очікувана вартість
468 600,00 UAH
UA-2019-08-16-000481-b 62c912b4895147fd8de95f1bad9b1173
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кшиповська Любов Володимирівна

380999527839 buh-dcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01993457
Вебсайт: http://dolyna-crl.if.ua
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Оксани Грицей, 15
Контактна особа: Кшиповська Любов Володимирівна
380999527839
buh-dcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 13:49
Очікувана вартість: 468 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 343,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284 метри кубічні
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул.Оксани Грицей,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 10:24
Рішення про внесення змін.docx
27 серпня 2019 10:23
технічні вимоги.docx
27 серпня 2019 10:23
Тендерна документація.doc
21 серпня 2019 10:15
Рішення про внесення змін.docx
16 серпня 2019 11:48
проект договору.docx
27 серпня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 10:24
Рішення про внесення змін.docx
27 серпня 2019 10:23
технічні вимоги.docx
21 серпня 2019 10:14
технічні вимоги.docx
16 серпня 2019 11:47
технічні вимоги.docx
27 серпня 2019 10:23
Тендерна документація.doc
21 серпня 2019 10:14
Тендерна документація.doc
16 серпня 2019 11:47
Тендерна документація.doc
21 серпня 2019 10:15
Рішення про внесення змін.docx
16 серпня 2019 11:48
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення довтсавка
Дата подання: 16 серпня 2019 16:22
Дата відповіді: 19 серпня 2019 10:41
Доброго дня. Чи можна вам поставити товар однією партією у 100% обсязі? Якщо ж ні уточніть кількість партій та їхні об'єми.
Відповідь: Доброго дня. Нам товар однією партією у 100% обсязі, не можна доставити тому, що у нас відсутня достатня площа для збереження паливної деревини в такому обсязі. Нам підходить доставка паливної деревини по 10-15 м³ щоденно.
Змінити умови тендерної документації
Дата подання: 21 серпня 2019 15:15
Дата відповіді: 21 серпня 2019 17:08
Шановний Замовник! Повідомляємо Вас, що товари, що мають постачатися за відповідним договором поставки код класифікатора ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина, а само Деревина паливна твердих порід - не підлягають обов'язковій сертифікації УкрСЕПРО згідно наказу № 28 від 01.02.2005 Державного комітету України. З повним переліком продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації УкрСЕПРО можливо ознайомиться за посиланням: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/z0466-05. Тому просимо Вас змінити умови тендерної документації, а саме не вимагати від учасників надати копію сертифіката FSC Forest Management and Chain of Custody system виданого акредитованим FSC органом сертифікації, тому що ця вимога є дискримінаційною. Замість цього, якщо ви бажаєте, щоб учасник надав документи, які будуть підтверджувати якість продукції, ви маєте можливість вимагати від учасника надати копії документів, що підтверджують якість продукції, а саме документи державної санітарно-епідеміологічної служби України про радіологічне дослідження деревини та продукції з деревини. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить вимоги про надання документу, що засвідчує якість товару, а саме сертифікат УкрСЕПРО. Натомість, встановлена вимога підтвердити сертифікат на систему ведення лісового господарства. З 01.01.2019 відпуск деревини лісогосподарськими підприємствами України, які пройшли сертифікацію FSC (ForestStewardshipCouncil – Лісова наглядова рада), здійснюється відповідно до європейських стандартів (EN) або міжнародних стандартів (ISO)» . Сертифікація FSC означає оцінку відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Так, дана вимога не є дискримінацією, та встановлена згідно чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000481-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3125301538
Дата подання: 22 серпня 2019 10:15
Вимога, щодо тендерної документації
Шановний Замовник!
Сертифікат FSC Forest Management and Chain of Custody system, який видан акредитованим FSC органом сертифікації, надається лише виробнику товару, а саме лісовому господарству. Так як, я Фізична особа-підприємець і не є виробником, то отримати відповідний сертифікат не маю можливості, тому і вважаю що вимога надати копію цього сертифікату є дискримінаційною для учасників фізичних осіб-підприємців.
Згідно Закону України Розділу I Статі 5, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тому вимагаємо вас змінити умови тендерної документації, а саме не вимагати від учасників надати копію сертифіката FSC Forest Management and Chain of Custody system виданого акредитованим FSC органом сертифікації.
Дякую!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 09:12
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» а саме ст.22 ч.3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів.
Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини.
Якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа.
Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. Оскільки в межах даної закупівлі на конкурентному ринку України потенційних постачальників є більше ніж 2, які потенційно можуть виконати вищевказану вимогу, то така не може вважатись дискримінацією, адже не обмежує конкуренцію та не формує несприятливих умов на ринку.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000481-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 06 вересня 2019 11:58
Порушення вимог тендерної документації ФОП Дятлов О.І.
Учасником, який посів перше місце за результатами аукціону, порушив вимоги тендерної документації.

Замовником в тендерній документації зазначено кваліфікаційний критерії про наявність працівників відповідної кваліфікації. ФОП Дятлов О.І. подав довідку, в якій зазначено, що він є самозайнятою особою та не має працівників, що свідчить про невідопвідність даному критерії та відсутність хоча б двох працівників для постачання товару, а отже про порушення вимог тендерної документації в цій частині. Дана позиція підтведжується рішення АМКУ No 7823-р/пк-пз від 14.06.2019.

У випадку, якщо тендерна пропозиція ФОП Дятлов О.І. буде акцептовано, ТОВ ТЕД буде вимушено звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2019 13:15
Відповідна вимога тендерної документації, враховуючи зміни до неї, надає можливість учасникам надати відповідну інформацію як про одного працівника, так і про кількох.Відповідно, зазначене не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Проте, тендерним комітетом проводиться кваліфікація пропозиції учасника і на відповідність іншим вимогам, рішення про що буде висвітлено у встановлені Законом строки.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000481-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3125301538
Дата подання: 10 вересня 2019 10:39
щодо діскваліфікації ФОП Дятлов О.І.
Шановний Замовник!
Згідно документу «Кваліфікація пропозиції учасника ФОП «Дятлов Олександр Ігорович», Ви дискваліфікували нашу цінову пропозицію, тому що Сертифікат FSC не перекладено на українську мову. Так, це так і є, але вважаю, що це є формальною (несуттєвою) помилкою незначного характеру, пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції та яка не впливає на зміст пропозиції, а саме: - недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом.
Тому просимо Вас, повернути нас на кваліфікацію, ще раз переглянути нашу пропозицію, та визначити переможцем закупівлі, тому що допущення формальних (несуттєвих) помилок не веде до дискваліфікації учасників.
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 17:49
Згідно ч.7 Розділу 1 документації «Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.». Вимога документації учасником не виконана. Дана невідповідність не підпадає під визначення формальної помилки, так як документ що не відповідає вимозі складається не учасником, а уповноваженим на те органом, у складі пропозиції повинна надаватись оналежно оформлена його копія, з перекладом на українську мову. Формальна помилка стосується документів, за зміст та складання яких відповідає сам учасник.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000481-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3125301538
Дата подання: 10 вересня 2019 15:20
ДП Вигодське лісове господарство не відповідає вимогам документації.
Шановний замовник! Прошу звернути увагу, ДП Вигодське лісове господарство є юридичною особою та на виконання вимоги статті 17 повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: 7) Юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень (пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону).
Таку інформацію ДП Вигодське лісове господарство не надав та підлягає дискваліфікації, як учасник який не відповідає вимогам документації.
Дякую
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 17:57
Тендерна пропозиція даного учасника знаходиться на кваліфікації. Під час розгляду її в частині відповідності ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: на виконання вимоги статті 17 учасник повинен в складі пропозиції надати таку інформацію: 7) Юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень (пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону). Звертаємо Вашу увагу, що таку інформацію, як зазначено, учасники подають лише у разі, якщо вартість закупівлі перевищує 20 млн.грн. Так, ДП Вигодське лісове господарство на підтвердження відсутності підстав для застосування до нього підстав згідно ст.17 надав гарантійний лист який відповідає вимогам документації і який не містить інформації про антикорупційну програму, оскільки така інформація по даній закупівлі не вимагається, зважаючи на очікувану вартість закупівлі.

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 10:15
doc01145220190822072022.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000024 ● 871f3414fc154a67afc3bf8ccacd2bf0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.09.2019 № 47

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.09.2019 № 47

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-16-000481-b 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 25 вересня 2019 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Долинська центральна районна лікарня надає інформацію, що свідчить про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо вказаних зауважень при внесення змін до тендерної документації: 1) Замовник на виконання абзацу другого частини другої статті 23 Закону «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» відобразив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації та технічного завдання а разом з тим в окремому документі –рішенні перерахував положення, до яких внеслись зміни» По завершенню внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі і накладення КЕП попередня редакція тендерної документації та технічного опису відобразились в електронній системі закупівель таким чином, - стара редакція у вигляді закреслених даних з можливістю їх перегляду та нової редакції. Таким чином замовником повністю виконано вимоги Закону в частині внесення змін до оголошення, порушень законодавства не вбачається. 2. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ДП Вигодське лісове господарство Замовником для підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, у пункті 3 додатку 1 до тендерної документації, вимагається надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору, бажано за формою таблиці. Копія зазначеного в таблиці договору та підтверджуючі документи його виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригіналу)/або накладна(і)). Тобто, учасник повинен подати в складі пропозиції довідку, в які має зазначити про наявність не менше одного аналогічного договору (договору(ів)) та надати підтверджуючі документи про виконання договору на один із них, так як вимога в однині («договору»), попри це надання підтверджуючих документів на кілька договорів зазначених в довідці не розглядатиметься як порушення. Так, учасником-переможцем торгів ДП «Вигодське лісове господарство» надано Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів від 02.09.2019 №362-04/08, де зазначено про укладені договори з КНП «Центр первинної медичної допомоги» на суму 148 500,00 грн, з Княжолуцькою сільською радою на суму 15 988,50 грн та з ТзОВ «Швейна фабрика «Довіра» на суму 89 600,00 грн. Термін виконання даних договорів – 31.12.2019. У тендерній пропозиції учасника-переможця ДП «Вигодське лісове господарство» надано підтвердження виконання договору, укладеного з КНП «Центр первинної медичної допомоги на загальну суму 9 768,00 грн, зокрема: товарно-транспортні накладні від 06.02.2019 №125836 на суму 4 884,00 грн (з ПДВ) та від 07.02.2019 №125838 на суму 4 884,00 грн (з ПДВ). Отже, вимоги документації повністю виконані учасником. 3. Щодо неподання учасником-переможцем закупівлі ДП Вигодське лісове господарство довідки по ст.17 Закону України «про публічні закупівлі» 24 вересня замовником торгів було підписано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ДП Вигодське лісове господарство та 25 вересня (ще до оприлюднення в електронній системі закупівель висновку по моніторингу) відповідне рішення було оприлюднено в електронній системі закупівель з наступним обгрунтуванням: «Підстави відхилення тендерної пропозиції : За результатами розгляду пропозиції учасника ДП Вигодське лісове господарство було встановлено наступне: 16 вересня 2019 року в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної докумнтації «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець подає замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону». Тобто до 21.09.2019 року учасник повинен був довантажити відповідні довідки. Станом на 21.09.2019 року учасником не було довантажено «Скановану копію з оригіналу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.» На підставі результатів розгляду пропозиції члени тендерного комітету враховуючи зазначене, шляхом поіменного голосування: вирішили відхилити пропозицію ДП Вигодське лісове господарство відповідно до відповідно до п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону». Так замовником згідно Закону було вжито всіх заходів щодо належної оцінки пропозиції учасника, зокрема в частині підстав для відхилення пропозиції, про що в електронній системі розміщено відповідні протоколи. Наступним кроком був розгляд слідуючих тендерних пропозицій учасників та їх відхилення згідно підстав Закону та відміна торгів у зв’язку з відхиленням усіх тендерних пропозиції. Тобто, Замовник дотримався вимог Закону, з початку закупівлі і на даному етапі закупівлі немає порушень, які б потрібно було усувати.

2019-10-01 13:48:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 452 696,00
UAH з ПДВ
419 752,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕД" 455 400,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Вигодське лісове господарство 460 080,00
UAH з ПДВ
426 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Герасимчук Петро Володимирович 458 376,00
UAH з ПДВ
458 376,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство "Болехівське лісове господарство" 468 600,00
UAH з ПДВ
468 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 13:54
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 13:54
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 13:54
Технічна частина.pdf
30 серпня 2019 13:54
Договор з малишенко.pdf
30 серпня 2019 13:54
Протокол.pdf
30 серпня 2019 13:54
Сертифікат FSC.pdf
30 серпня 2019 13:54
Договір Відділ освіти.pdf
30 серпня 2019 13:54
Відгук Відділ освіти.pdf
30 серпня 2019 13:54
Паспорт и ИНН.pdf
30 серпня 2019 13:54
Витяг 20.02.2019.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 14:37
Електронний підпис
03 вересня 2019 14:36
Технічне завдання.pdf
03 вересня 2019 14:36
тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 14:36
Сертифікат.pdf
03 вересня 2019 14:36
проект договору.pdf
03 вересня 2019 14:36
Копія Статуту.pdf
03 вересня 2019 14:36
Копія опису.pdf
03 вересня 2019 14:36
Копія витягу.pdf
03 вересня 2019 14:36
Копія витягу ПДВ.pdf
03 вересня 2019 14:36
Копія виписки.pdf
03 вересня 2019 14:36
договір 43 від 05.07.2019 .pdf
03 вересня 2019 14:36
Довідка - ст 17.pdf
03 вересня 2019 14:36
Довідка - МТБ.pdf
03 вересня 2019 14:36
Довідка - відповідність.pdf
03 вересня 2019 14:36
відомості про учасника.pdf
03 вересня 2019 14:36
Відгук - Городня.pdf
03 вересня 2019 14:36
Витяг від 10.08.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 12:02
Довідка з податкової
19 вересня 2019 10:22
Довідка ст.17
19 вересня 2019 10:22
Довідка МВС
02 вересня 2019 16:14
ТТН2-3.pdf
02 вересня 2019 16:14
ТТН2-2.pdf
02 вересня 2019 16:14
ТТН2-1.pdf
02 вересня 2019 16:14
ТТН1-3.pdf
02 вересня 2019 16:14
ТТН1-2.pdf
02 вересня 2019 16:14
Довідки.pdf
02 вересня 2019 16:14
Договір1.pdf
02 вересня 2019 16:14
Договір2.pdf
02 вересня 2019 16:13
Договір3.pdf
02 вересня 2019 16:13
ТТН1-1.pdf
02 вересня 2019 16:13
Наказ.pdf
02 вересня 2019 16:13
Прокт договору.pdf
02 вересня 2019 16:13
сертифікат-переклад.pdf
02 вересня 2019 16:13
Статут.pdf
02 вересня 2019 16:13
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 12:37
Електронний підпис
02 вересня 2019 12:36
умови договору.pdf
02 вересня 2019 12:36
ст17.pdf
02 вересня 2019 12:35
працівники.pdf
02 вересня 2019 12:35
мат. тех. база.pdf
02 вересня 2019 12:35
тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2019 11:15
Свідоцтво платника ПДВ.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 16:13
довідка 9_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 8_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 7_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 6 pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 5_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 4_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 3_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 2_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 11_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:13
довідка 10_pdf.pdf
03 вересня 2019 16:12
довідка 1_pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

ТОВ "ТЕД"

ДП Вигодське лісове господарство

ФОП ГЕРАСИМЧУК ПЕТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Державне підприємство "Болехівське лісове господарство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3125301538
Відхилено 419 752,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 09:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕД"
#42940293
Відхилено 420 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 09:46
ДП Вигодське лісове господарство
#22186175
Рішення скасоване 426 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:04
ДП Вигодське лісове господарство
#22186175
Відхилено 426 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:09
Фізична особа підприємець Герасимчук Петро Володимирович
#3099004654
Відхилено 458 376,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:11
Державне підприємство "Болехівське лісове господарство"
#22177986
Відхилено 468 600,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 10:14

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" #3125301538

№ рішення у справі

60/48-р/к

Дата рішення у справі

08.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

10 вересня 2019 09:40
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:39
ФОП 2.jpg
10 вересня 2019 09:39
ФОП.jpg
04 вересня 2019 14:28
Звіт з ЄДР (припинено)
04 вересня 2019 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 вересня 2019 09:45
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:44
ТОВ 2.jpg
10 вересня 2019 09:44
ТОВ.jpg

Документи

25 вересня 2019 10:08
Електронний підпис
25 вересня 2019 10:06
ДП Вигода 2.jpg
25 вересня 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 вересня 2019 10:11
Електронний підпис
25 вересня 2019 10:10
Герасимчук.jpg
25 вересня 2019 10:10
Герасимчук2.jpg

Документи

25 вересня 2019 10:14
Електронний підпис
25 вересня 2019 10:13
ДП Болехів2.jpg
25 вересня 2019 10:13
ДП Болехів.jpg

Інформація про відміну

Дата відміни
25 вересня 2019 10:14
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі