Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Долинська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01993457 |
Вебсайт: | http://dolyna-crl.if.ua |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Оксани Грицей, 15 |
Контактна особа: |
Кшиповська Любов Володимирівна 380999527839 buh-dcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 13:49 |
Очікувана вартість: | 468 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 343,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 10:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 10:24 |
Рішення про внесення змін.docx | |
27 серпня 2019 10:23 |
технічні вимоги.docx | |
27 серпня 2019 10:23 |
Тендерна документація.doc | |
21 серпня 2019 10:15 |
Рішення про внесення змін.docx | |
16 серпня 2019 11:48 |
проект договору.docx |
27 серпня 2019 10:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 серпня 2019 10:24 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
27 серпня 2019 10:23 |
технічні вимоги.docx
|
||||||
27 серпня 2019 10:23 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
21 серпня 2019 10:15 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
16 серпня 2019 11:48 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Сертифікат FSC Forest Management and Chain of Custody system, який видан акредитованим FSC органом сертифікації, надається лише виробнику товару, а саме лісовому господарству. Так як, я Фізична особа-підприємець і не є виробником, то отримати відповідний сертифікат не маю можливості, тому і вважаю що вимога надати копію цього сертифікату є дискримінаційною для учасників фізичних осіб-підприємців.
Згідно Закону України Розділу I Статі 5, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тому вимагаємо вас змінити умови тендерної документації, а саме не вимагати від учасників надати копію сертифіката FSC Forest Management and Chain of Custody system виданого акредитованим FSC органом сертифікації.
Дякую!
Дотримання всіх вимог FSC гарантує, що матеріали та вироби з маркуванням FSC походять з відповідально керованих лісів.
Сертифікація ланцюга постачання необхідна виробникам, переробникам та продавцям для підтвердження того, що продукція, яку продають із заявою FSC, походить із добре керованих лісів, контрольованих джерел, вторинної сировини або суміші вказаних видів сировини.
Якщо учасник не є виробником, то учасником подається відповідний документ від виробника товару згідно його джерела походження, отриманий на відповідне звернення до нього про надання йому такого документа.
Дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або ж групи осіб серед інших. Оскільки в межах даної закупівлі на конкурентному ринку України потенційних постачальників є більше ніж 2, які потенційно можуть виконати вищевказану вимогу, то така не може вважатись дискримінацією, адже не обмежує конкуренцію та не формує несприятливих умов на ринку.
Замовником в тендерній документації зазначено кваліфікаційний критерії про наявність працівників відповідної кваліфікації. ФОП Дятлов О.І. подав довідку, в якій зазначено, що він є самозайнятою особою та не має працівників, що свідчить про невідопвідність даному критерії та відсутність хоча б двох працівників для постачання товару, а отже про порушення вимог тендерної документації в цій частині. Дана позиція підтведжується рішення АМКУ No 7823-р/пк-пз від 14.06.2019.
У випадку, якщо тендерна пропозиція ФОП Дятлов О.І. буде акцептовано, ТОВ ТЕД буде вимушено звернутися до АМКУ.
Згідно документу «Кваліфікація пропозиції учасника ФОП «Дятлов Олександр Ігорович», Ви дискваліфікували нашу цінову пропозицію, тому що Сертифікат FSC не перекладено на українську мову. Так, це так і є, але вважаю, що це є формальною (несуттєвою) помилкою незначного характеру, пов’язаною з оформленням тендерної пропозиції та яка не впливає на зміст пропозиції, а саме: - недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом.
Тому просимо Вас, повернути нас на кваліфікацію, ще раз переглянути нашу пропозицію, та визначити переможцем закупівлі, тому що допущення формальних (несуттєвих) помилок не веде до дискваліфікації учасників.
Дякую.
Таку інформацію ДП Вигодське лісове господарство не надав та підлягає дискваліфікації, як учасник який не відповідає вимогам документації.
Дякую
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000024 ● 871f3414fc154a67afc3bf8ccacd2bf0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.09.2019 № 47
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.09.2019 № 47
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-08-16-000481-b 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 25 вересня 2019 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Долинська центральна районна лікарня надає інформацію, що свідчить про відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. 1. Щодо вказаних зауважень при внесення змін до тендерної документації: 1) Замовник на виконання абзацу другого частини другої статті 23 Закону «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації» відобразив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації та технічного завдання а разом з тим в окремому документі –рішенні перерахував положення, до яких внеслись зміни» По завершенню внесення відповідних змін до оголошення про проведення закупівлі і накладення КЕП попередня редакція тендерної документації та технічного опису відобразились в електронній системі закупівель таким чином, - стара редакція у вигляді закреслених даних з можливістю їх перегляду та нової редакції. Таким чином замовником повністю виконано вимоги Закону в частині внесення змін до оголошення, порушень законодавства не вбачається. 2. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ДП Вигодське лісове господарство Замовником для підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, у пункті 3 додатку 1 до тендерної документації, вимагається надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів) з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору, бажано за формою таблиці. Копія зазначеного в таблиці договору та підтверджуючі документи його виконання (відгуки від контрагента про виконання договору (скан-копія оригіналу)/або накладна(і)). Тобто, учасник повинен подати в складі пропозиції довідку, в які має зазначити про наявність не менше одного аналогічного договору (договору(ів)) та надати підтверджуючі документи про виконання договору на один із них, так як вимога в однині («договору»), попри це надання підтверджуючих документів на кілька договорів зазначених в довідці не розглядатиметься як порушення. Так, учасником-переможцем торгів ДП «Вигодське лісове господарство» надано Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів від 02.09.2019 №362-04/08, де зазначено про укладені договори з КНП «Центр первинної медичної допомоги» на суму 148 500,00 грн, з Княжолуцькою сільською радою на суму 15 988,50 грн та з ТзОВ «Швейна фабрика «Довіра» на суму 89 600,00 грн. Термін виконання даних договорів – 31.12.2019. У тендерній пропозиції учасника-переможця ДП «Вигодське лісове господарство» надано підтвердження виконання договору, укладеного з КНП «Центр первинної медичної допомоги на загальну суму 9 768,00 грн, зокрема: товарно-транспортні накладні від 06.02.2019 №125836 на суму 4 884,00 грн (з ПДВ) та від 07.02.2019 №125838 на суму 4 884,00 грн (з ПДВ). Отже, вимоги документації повністю виконані учасником. 3. Щодо неподання учасником-переможцем закупівлі ДП Вигодське лісове господарство довідки по ст.17 Закону України «про публічні закупівлі» 24 вересня замовником торгів було підписано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ДП Вигодське лісове господарство та 25 вересня (ще до оприлюднення в електронній системі закупівель висновку по моніторингу) відповідне рішення було оприлюднено в електронній системі закупівель з наступним обгрунтуванням: «Підстави відхилення тендерної пропозиції : За результатами розгляду пропозиції учасника ДП Вигодське лісове господарство було встановлено наступне: 16 вересня 2019 року в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення про намір укласти договір. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної докумнтації «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець подає замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону». Тобто до 21.09.2019 року учасник повинен був довантажити відповідні довідки. Станом на 21.09.2019 року учасником не було довантажено «Скановану копію з оригіналу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.» На підставі результатів розгляду пропозиції члени тендерного комітету враховуючи зазначене, шляхом поіменного голосування: вирішили відхилити пропозицію ДП Вигодське лісове господарство відповідно до відповідно до п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону». Так замовником згідно Закону було вжито всіх заходів щодо належної оцінки пропозиції учасника, зокрема в частині підстав для відхилення пропозиції, про що в електронній системі розміщено відповідні протоколи. Наступним кроком був розгляд слідуючих тендерних пропозицій учасників та їх відхилення згідно підстав Закону та відміна торгів у зв’язку з відхиленням усіх тендерних пропозиції. Тобто, Замовник дотримався вимог Закону, з початку закупівлі і на даному етапі закупівлі немає порушень, які б потрібно було усувати.
2019-10-01 13:48:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" |
452 696,00
UAH з ПДВ
|
419 752,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
455 400,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Вигодське лісове господарство |
460 080,00
UAH з ПДВ
|
426 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Герасимчук Петро Володимирович |
458 376,00
UAH з ПДВ
|
458 376,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство "Болехівське лісове господарство" |
468 600,00
UAH з ПДВ
|
468 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ДЯТЛОВ ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" #3125301538 |
Відхилено |
419 752,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 09:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТЕД" #42940293 |
Відхилено |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 09:46
|
|
ДП Вигодське лісове господарство #22186175 |
Рішення скасоване |
426 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 10:04
|
|
ДП Вигодське лісове господарство #22186175 |
Відхилено |
426 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 10:09
|
|
Фізична особа підприємець Герасимчук Петро Володимирович #3099004654 |
Відхилено |
458 376,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 10:11
|
|
Державне підприємство "Болехівське лісове господарство" #22177986 |
Відхилено |
468 600,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 10:14
|