Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Одеського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПЛОЩА МИТНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Срібніченко Альона Сергіївна +380487294744 tender@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 213 308,86 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 133,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата проводиться протягом 10-ти банківських днів з моменту надання Адміністрації рахунку на оплату, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Страховика та відповідно до п.5.2. Договору | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 17:09 |
Тендерна документація (страхування КАСКО)_2.docx | |
27 серпня 2019 17:09 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
16 серпня 2019 11:45 |
Проект договору.docx | |
16 серпня 2019 11:45 |
Тендерна документація (страхування КАСКО).docx |
27 серпня 2019 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2019 17:09 |
Тендерна документація (страхування КАСКО)_2.docx
|
|||
27 серпня 2019 17:09 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
16 серпня 2019 11:45 |
Проект договору.docx
|
|||
16 серпня 2019 11:45 |
Тендерна документація (страхування КАСКО).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з вимогами тендерної документація на закупівлю послуг: «Страхові послуги» за кодом
ДК 021:2015 – 66510000-8 (Послуги добровільного страхування автотранспортних засобів (КАСКО)), учасники виконуючи вимогу замовника повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої та другої статті ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Водночас роз’яснюємо наступне, що учасником надається документ (довідка, лист тощо) в довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та другою статті 17 Закону за кожною підставою окремо, тобто документальне підтвердження надається за кожним пунктом частини першої та другої статті 17 Закону. А також зазначаємо, що інформація в довільній формі може бути надана по всіх пунктах частини першої та другої статті 17 Закону в одній довідці.
Вимоги про усунення порушення
З урахуванням зазначених Вами зауважень, тендерним комітетом ОФ ДП «АМПУ» будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю послуг: «Страхові послуги» за кодом
ДК 021:2015 – 66510000-8 (Послуги добровільного страхування автотранспортних засобів (КАСКО)).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-09-000007 ● d608638888234c5fa44beaa7234ae9e8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2019 Одеса № 320
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 06.09.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 06.09.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.09.2019 № 320
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-08-16-000477-b 16.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
09 вересня 2019 року в електронній системі закупівель оприлюднено Наказ Південного офісу Держаудитслужби від 09.09.2019 року №320 Про початок моніторингу закупівлі послуг: «Страхові послуги» за кодом ДК 021:2015 – 66510000-8 (Послуги добровільного страхування автотранспортних засобів (КАСКО)). В свою чергу, 10.09.2019 року через електронну систему закупівель надійшов висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу. З огляду на результати моніторингу викладені у висновку, на засіданні тендерного комітету від 10.09.2019 року прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі послуг: «Страхові послуги» за кодом ДК 021:2015 – 66510000-8 (Послуги добровільного страхування автотранспортних засобів (КАСКО)) на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: допущення механічної помилки про публікації.
2019-09-10 17:04:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час проведення моніторингу процедури закупівлі страхових послуг встановлено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час проведення моніторингу процедури закупівлі страхових послуг встановлено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі.) • усунуто
-
2019-09-10 17:31:21
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТДВ Страхова компанія “Схід-Захід” |
122 651,00
UAH
|
120 517,91
UAH
|
Документи |
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" |
139 036,54
UAH
|
120 802,24
UAH
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія" |
154 668,74
UAH
|
122 650,00
UAH
|
Документи |
ПАТ "НАСК "ОРАНТА" " |
186 486,64
UAH
|
170 338,09
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" |
185 000,00
UAH
|
176 280,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТДВ Страхова компанія “Схід-Захід” #33411729 |
Очікує рішення |
120 517,91
UAH
|
05 вересня 2019 13:37
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 вересня 2019 17:14 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: допушення механічної помилки при публікації. |
10 вересня 2019 17:13
|
Протокол відміни.pdf |