Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники)
National Classifier 021:2015 - CPV - 31520000-7- Lamps and lighting fittings (LED lamps).
National Classifier 021:2015 - CPV - 31520000-7- Lamps and lighting fittings (LED lamps).
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000461-a ● 1a06a47b5be74633a4e72a25dcaaaf8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська область обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Motuzka Lyubov Grigorievna +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnia osvity Golosiivskoi raionnoi v misti Kyievi derzhavnoi administratsii |
National ID: | 37479398 |
Contact point: |
Motuzka Lyubov Grigorievna +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Additional contacts: |
Motuzka Lyubov Grigorievna +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 11:58 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 16 серпня 2019 10:48 |
Enquiries until: | 11 жовтня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 жовтня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 20 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Scope of the procurement
Торги проводяться повторно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7532 штука
світлодіодні світильники. Кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, Київ, Київ, Заклади загальної середньої освіти
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
LED lamps.Local budget funds.
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 20 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% післяоплата. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту приймання передачі Товару та видаткової накладної, відстрочка платежу за Товар становить 10 (десять) банківських днів з моменту передачі Товару Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлениу Товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 16:53 |
Додаток 2 (зі змінами).doc | |
11 жовтня 2019 16:53 |
ТД (зі змінами).docx | |
11 жовтня 2019 16:53 |
Титулка ТД (зі змінами).pdf | |
11 жовтня 2019 16:53 |
Протокол № 427.pdf | |
16 серпня 2019 10:49 |
Додаток 4.doc | |
16 серпня 2019 10:49 |
Оголошення (Англійською).pdf | |
16 серпня 2019 10:49 |
Форма Оголошення П.docx | |
16 серпня 2019 10:49 |
Додаток 1.docx | |
16 серпня 2019 10:48 |
Додаток 3.docx |
11 жовтня 2019 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2019 16:53 |
Додаток 2 (зі змінами).doc
|
|||
11 жовтня 2019 16:53 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
11 жовтня 2019 16:53 |
Титулка ТД (зі змінами).pdf
|
|||
11 жовтня 2019 16:53 |
Протокол № 427.pdf
|
|||
16 серпня 2019 10:49 |
Додаток 4.doc
|
|||
16 серпня 2019 10:49 |
Оголошення (Англійською).pdf
|
|||
16 серпня 2019 10:49 |
Форма Оголошення П.docx
|
|||
16 серпня 2019 10:49 |
Додаток 1.docx
|
|||
16 серпня 2019 10:48 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000461-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СУ 24", Код ЄДРПОУ:35974575
Дата подання: 21 серпня 2019 17:00
Технічні вимоги
Просимо виключити з Додатку 2 тендерної документації дискрімінаційні умови, які не обовязковими згідно діючих стандартів та нормативних документів в Україні, а саме:
1. . Копію сертифікату або свідоцтва, або іншого відповідного документу, виданого органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом з оцінки відповідності (завірену підписом та печаткою виробника та учасника) (у разі їх використання) на відповідність світильників вимогам ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна (EN 62471:2008, IDT; ІЕС 62471:2006, MOD). (Для світильників, які будуть встановлені в приміщеннях, де відбувається навчальний процес).
2. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи а бо іншої організації, атестованої на проведення вимірювань (експертизи) щодо відповідності матеріалу плафону (полікарбонату) встановленим медичним критеріям безпеки, завірену учасником.
3. Протокол випробувань або висновок щодо пожежонебезпечних властивостей світильників, виданий дослідно – випробувальною лабораторією головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій або іншим акредитованим та уповноваженим органом, який підтверджує належність матеріалів, з якого виготовляються світильники, до групи важкогорючих.
Розгорнути
Згорнути
1. . Копію сертифікату або свідоцтва, або іншого відповідного документу, виданого органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом з оцінки відповідності (завірену підписом та печаткою виробника та учасника) (у разі їх використання) на відповідність світильників вимогам ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна (EN 62471:2008, IDT; ІЕС 62471:2006, MOD). (Для світильників, які будуть встановлені в приміщеннях, де відбувається навчальний процес).
2. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи а бо іншої організації, атестованої на проведення вимірювань (експертизи) щодо відповідності матеріалу плафону (полікарбонату) встановленим медичним критеріям безпеки, завірену учасником.
3. Протокол випробувань або висновок щодо пожежонебезпечних властивостей світильників, виданий дослідно – випробувальною лабораторією головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій або іншим акредитованим та уповноваженим органом, який підтверджує належність матеріалів, з якого виготовляються світильники, до групи важкогорючих.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2019 09:21
Під час встановлення вимог у тендерній документації на закупівлю світлодіодних світильників замовник керувався вимогами діючих нормативно-правових актів, правил та регламентів, у тому числі, встановлених для загальноосвітніх закладів середньої освіти, таких як: ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти», «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів», «Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України», «Вимоги пожежної безпеки до електроустановок», ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення», тощо. Дані нормативно-правові акти регламентують використання обладнання та матеріалів для загальноосвітніх закладів середньої освіти, безпечних для життя і здоров’я людей.
1. Вимога щодо відповідності світильників вимогам ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна» для світильників, які будуть встановлені в приміщеннях, де відбувається навчальний процес, обумовлена документальним підтвердженням фотобіологічної безпеки світлодіодних світильників, які пропонуються учасниками, та низького рівня ризику для зору учнів.
2. Вимога щодо відповідності матеріалу плафону (полікарбонату) встановленим медичним критеріям безпеки обумовлена пунктом 11.14. ДБН В.2.2-3:2018, яким встановлено: «Концентрація шкідливих хімічних речовин в повітрі приміщень будівель закладів освіти з елементами повного внутрішнього оздоблення не повинна перевищувати діючих гігієнічних нормативів для атмосферного повітря». Також, пунктом 4.1. «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів» встановлено: «Всі полімерні матеріали, які використовуються при будівництві, реконструкції та облаштуванні загальноосвітніх навчальних закладів, а також оздоблення приміщень, настил підлоги, повинні мати позитивний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи».
3. Потенційно пожежонебезпечними компонентами світлодіодних світильників можуть бути полікарбонатний розсіювач світла або інші полімерні комплектуючі світильника. Керуючись «Правилами пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України», ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти» та «Вимогами пожежної безпеки до електроустановок», встановлена вимога щодо належності матеріалів, з яких виготовляються світильники, до групи важкогорючих.
Враховуючи наявність широкого кола установ та організацій, акредитованих на проведення випробувань та вимірювань на відповідність встановленим в тендерній документації вимогам, кожен з учасників ринку має можливість отримати вищезазначені документи та підтвердити якість та відповідність запропонованого товару.
1. Вимога щодо відповідності світильників вимогам ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна» для світильників, які будуть встановлені в приміщеннях, де відбувається навчальний процес, обумовлена документальним підтвердженням фотобіологічної безпеки світлодіодних світильників, які пропонуються учасниками, та низького рівня ризику для зору учнів.
2. Вимога щодо відповідності матеріалу плафону (полікарбонату) встановленим медичним критеріям безпеки обумовлена пунктом 11.14. ДБН В.2.2-3:2018, яким встановлено: «Концентрація шкідливих хімічних речовин в повітрі приміщень будівель закладів освіти з елементами повного внутрішнього оздоблення не повинна перевищувати діючих гігієнічних нормативів для атмосферного повітря». Також, пунктом 4.1. «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів» встановлено: «Всі полімерні матеріали, які використовуються при будівництві, реконструкції та облаштуванні загальноосвітніх навчальних закладів, а також оздоблення приміщень, настил підлоги, повинні мати позитивний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи».
3. Потенційно пожежонебезпечними компонентами світлодіодних світильників можуть бути полікарбонатний розсіювач світла або інші полімерні комплектуючі світильника. Керуючись «Правилами пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України», ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти» та «Вимогами пожежної безпеки до електроустановок», встановлена вимога щодо належності матеріалів, з яких виготовляються світильники, до групи важкогорючих.
Враховуючи наявність широкого кола установ та організацій, акредитованих на проведення випробувань та вимірювань на відповідність встановленим в тендерній документації вимогам, кожен з учасників ринку має можливість отримати вищезазначені документи та підтвердити якість та відповідність запропонованого товару.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000461-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СУ 24", Код ЄДРПОУ:35974575
Дата подання: 27 серпня 2019 11:37
Дискримінаційни вимоги щодо закупівлі
Замовник не зміг довести необхідність вимог вказаних в скаргі:
1. Щодо відповідності світильників ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна (EN 62471:2008, IDT; ІЕС 62471:2006, MOD.
Ні в ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти», ні в ДБН В.2.5.-28:2018 «Природне і штучне освітлення», ні в «Державних санітарних правил та норм влаштування, утримання загальноосвітних навчальних закладів», ні в інших діючих нормативних документах в Україні не має обов′язковой наявності відповідності вимогам вищевказанного ДСТУ ЕN 62471:2017 для закупівлі світлодіодних світильників.
2. Вимога щодо відповідності матеріалу плафону ( полікарбонату) встановленим медичним критеріям безпеки згідно п.11.14 ДБН В.2.2-3:2018, яким встановлено концентрація шкідливих хімічних речовин ( ацетон, аміак, фенол, стирол, толуілендіізоціанат. формальдегід) в повітрі приміщень будівель закладів освіти з елементами повного внутрішнього оздоблення неповинна перевищувати діючих гігієнічних нормативів для атмосферного повітря к полікарбонату як плафону (розсіювіачу) не має ні якого відношення. Викликає нерозуміння, що дана вимога стосується тільки плафона
(полікарбонату). Чому дана вимога на поширюється на дроти, світлодіоди, кришки, блоки живлення які знаходяться в світильнику?
Також в п.4.1. « Державних санітарних правилах і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів» встановлено « Всі полімерні матеріали, які використовуються при будівництві, реконструкції та облаштуванні загальноосвітних навчальних закладів, а також оздоблення приміщень, настил підлоги, повинні мати позитивний висновок санітарно-гігієничної експертизи». Про вимогу, щодо світильників та іх плафонів ( розсіювачів) у вищевказаному нормативному документі нічого не вказано.
3. В «Правилах пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України», ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти» та «Вимоги пожежної безпеки до електроустановок» не має вимоги щодо належності матеріалів, з яких виготовляються світильники до групи важкогорючих. Також у вищевказаних документах не має вимоги щодо наявності Протоколу випробувань або висновоку щодо пожежонебезпечних властивостей світильників, виданий дослідно – випробувальною лабораторією головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій або іншим акредитованим та уповноваженим органом, який підтверджує належність матеріалів, з якого виготовляються світильники, до групи важкогорючих.
Мабуть Замовник хоче зробити закупівлю світильників одного виробника, а саме ITW SYSTEMS (ТОВ «ІНТЕЛТЕК Україна». Код ЄДРПОУ 37405294), який має документи по вищевказаним вимогам. Всі ці вимоги є дискримінаційними, що впливає на високу вартість закупівлі світильників.
Щодо, наявності широкого кола установ та організацій, акредитованих на проведення випробувань та вимірювань на відповідність встановленим в тендерній документації вимогам повідомляємо, що не повинні виконуватися випробування та вимірювання які не є необхідними згідно нормативних документів в Україні при закупівлях за бюджетні та муніціпальні кошти.
Просимо виключити з Додатку 2 тендерної документації дискрімінаційні умови, які не обовязковими згідно нормативних документів в Україні. У разі не виключення вищевказанних вимог наше підприємство подає скаргу в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1. Щодо відповідності світильників ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна (EN 62471:2008, IDT; ІЕС 62471:2006, MOD.
Ні в ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти», ні в ДБН В.2.5.-28:2018 «Природне і штучне освітлення», ні в «Державних санітарних правил та норм влаштування, утримання загальноосвітних навчальних закладів», ні в інших діючих нормативних документах в Україні не має обов′язковой наявності відповідності вимогам вищевказанного ДСТУ ЕN 62471:2017 для закупівлі світлодіодних світильників.
2. Вимога щодо відповідності матеріалу плафону ( полікарбонату) встановленим медичним критеріям безпеки згідно п.11.14 ДБН В.2.2-3:2018, яким встановлено концентрація шкідливих хімічних речовин ( ацетон, аміак, фенол, стирол, толуілендіізоціанат. формальдегід) в повітрі приміщень будівель закладів освіти з елементами повного внутрішнього оздоблення неповинна перевищувати діючих гігієнічних нормативів для атмосферного повітря к полікарбонату як плафону (розсіювіачу) не має ні якого відношення. Викликає нерозуміння, що дана вимога стосується тільки плафона
(полікарбонату). Чому дана вимога на поширюється на дроти, світлодіоди, кришки, блоки живлення які знаходяться в світильнику?
Також в п.4.1. « Державних санітарних правилах і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів» встановлено « Всі полімерні матеріали, які використовуються при будівництві, реконструкції та облаштуванні загальноосвітних навчальних закладів, а також оздоблення приміщень, настил підлоги, повинні мати позитивний висновок санітарно-гігієничної експертизи». Про вимогу, щодо світильників та іх плафонів ( розсіювачів) у вищевказаному нормативному документі нічого не вказано.
3. В «Правилах пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України», ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти» та «Вимоги пожежної безпеки до електроустановок» не має вимоги щодо належності матеріалів, з яких виготовляються світильники до групи важкогорючих. Також у вищевказаних документах не має вимоги щодо наявності Протоколу випробувань або висновоку щодо пожежонебезпечних властивостей світильників, виданий дослідно – випробувальною лабораторією головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій або іншим акредитованим та уповноваженим органом, який підтверджує належність матеріалів, з якого виготовляються світильники, до групи важкогорючих.
Мабуть Замовник хоче зробити закупівлю світильників одного виробника, а саме ITW SYSTEMS (ТОВ «ІНТЕЛТЕК Україна». Код ЄДРПОУ 37405294), який має документи по вищевказаним вимогам. Всі ці вимоги є дискримінаційними, що впливає на високу вартість закупівлі світильників.
Щодо, наявності широкого кола установ та організацій, акредитованих на проведення випробувань та вимірювань на відповідність встановленим в тендерній документації вимогам повідомляємо, що не повинні виконуватися випробування та вимірювання які не є необхідними згідно нормативних документів в Україні при закупівлях за бюджетні та муніціпальні кошти.
Просимо виключити з Додатку 2 тендерної документації дискрімінаційні умови, які не обовязковими згідно нормативних документів в Україні. У разі не виключення вищевказанних вимог наше підприємство подає скаргу в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 11:51
І. Вимога щодо відповідності світильників вимогам ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна» для світильників обумовлена документальним підтвердженням низького рівня ризику для зору учнів під час здійснення учбового процесу та встановлена на підставі наступних нормативно-правових актів:
1). Згідно зі статтею 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», вимоги технічних регламентів, (у т.ч. Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання), є обов’язковими для виконання. Підтвердженням відповідності технічному регламенту є протокол випробувань та сертифікат відповідності. Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 22.02.2019 № 309 «Про затвердження Переліку національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності обладнання вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна (EN 62471:2008, IDT; ІЕС 62471:2006, MOD) є складовою частиною відповідності Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, та, відповідно, є обов’язковим для додержання та застосування. Таким чином, якщо виробник підтверджує відповідність своєї продукції Декларацією про відповідність ТР з низьковольтного електричного обладнання, то такий виробник зобов’язаний мати документ, підтверджуючий відповідність продукції вимогам ДСТУ ЕN 62471.
2). У разі, якщо світлодіодні світильники виробляються за Технічними умовами (ТУ), вони також повинні відповідати вимогам діючого ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови». Пунктом 6.4.9 даного ДСТУ встановлено: «Вимоги безпеки щодо оптичного випромінювання світлодіодних світильників мають відповідати ДСТУ 62471».
ІІ. Пунктом 4.1. «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів» встановлено: «ВСІ ПОЛІМЕРНІ МАТЕРІАЛИ, які використовуються при будівництві, реконструкції та облаштуванні загальноосвітніх навчальних закладів, а також оздоблення приміщень, настил підлоги, повинні мати позитивний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи». Отже, вимога стосується не конкретних речей, а матеріалу, який може міститися в предметах облаштування приміщень. У зв’язку з тим, що полікарбонат є полімерним матеріалом, який використовується як плафон (розсіювач) і який за площею є найбільшою полімерною складовою частиною світильника, що потенційно може становити загрозу у разі виділення шкідливих речовин, замовником встановлена вимога щодо відповідності матеріалу плафона встановленим медичним критеріям безпеки.
Пунктом 4.2. цих же правил встановлено: «При штучному освітленні навчальних приміщень слід надавати перевагу люмінесцентним лампам (ЛТБ та інші), що мають позитивний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи». Враховуючи, що новими будівельними нормами дозволено використання в закладах освіти світлодіодного освітлення, яке в свою чергу також може становити небезпеку для здоров’я людей, замовником встановлена вимога щодо підтвердження можливості використання світильників у шкільних закладах.
ІІІ. Потенційно небезпечними компонентами світлодіодних світильників можуть бути полікарбонатний розсіювач світла або інші полімерні комплектуючі світильника, які під час горіння можуть виділяти токсичні речовини та забезпечувати високу ступень задимленості. Такі ризики значно зростають при використанні легкозаймистих полімерних матеріалів, у зв’язку з чим замовником встановлена вимога щодо належності матеріалів, з яких виготовляються світильники, до групи важкогорючих.
Крім цього, враховуючи, що значну кількість світильників планується встановити у підвісні стелі, відповідно до правил пожежної безпеки в Україні, такі світильники слід монтувати з урахуванням негорючих або важкогорючих (Г1) матеріалів. Беручи до уваги, що тендерної документацією встановлена вимога до матеріалу корпусу світильника – алюміній, який є негорючим матеріалом, а до полімерних компонентів світильника – важкогорючість, замовник таким чином забезпечує виконання вимог Правил пожежної безпеки в Україні.
Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює як технічні, так і якісні вимоги до предмета закупівлі. Вищенаведені вимоги відносяться до якісних характеристик предмета закупівлі і встановлені в рамках діючих нормативно-правових актів України. Дані вимоги мають на меті закупівлю якісного товару з безпечних та важкогорючих матеріалів для потреб закладів освіти.
Враховуючи наявність широкого кола установ та організацій, акредитованих на проведення випробувань та вимірювань на відповідність встановленим в тендерній документації вимогам, кожен з учасників ринку має можливість отримати вищезазначені документи та підтвердити якість та відповідність запропонованого товару.
1). Згідно зі статтею 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», вимоги технічних регламентів, (у т.ч. Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання), є обов’язковими для виконання. Підтвердженням відповідності технічному регламенту є протокол випробувань та сертифікат відповідності. Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 22.02.2019 № 309 «Про затвердження Переліку національних стандартів, що ідентичні гармонізованим європейським стандартам та відповідність яким надає презумпцію відповідності обладнання вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання», ДСТУ ЕN 62471:2017 «Безпечність ламп і лампових систем фотобіологічна (EN 62471:2008, IDT; ІЕС 62471:2006, MOD) є складовою частиною відповідності Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, та, відповідно, є обов’язковим для додержання та застосування. Таким чином, якщо виробник підтверджує відповідність своєї продукції Декларацією про відповідність ТР з низьковольтного електричного обладнання, то такий виробник зобов’язаний мати документ, підтверджуючий відповідність продукції вимогам ДСТУ ЕN 62471.
2). У разі, якщо світлодіодні світильники виробляються за Технічними умовами (ТУ), вони також повинні відповідати вимогам діючого ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови». Пунктом 6.4.9 даного ДСТУ встановлено: «Вимоги безпеки щодо оптичного випромінювання світлодіодних світильників мають відповідати ДСТУ 62471».
ІІ. Пунктом 4.1. «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів» встановлено: «ВСІ ПОЛІМЕРНІ МАТЕРІАЛИ, які використовуються при будівництві, реконструкції та облаштуванні загальноосвітніх навчальних закладів, а також оздоблення приміщень, настил підлоги, повинні мати позитивний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи». Отже, вимога стосується не конкретних речей, а матеріалу, який може міститися в предметах облаштування приміщень. У зв’язку з тим, що полікарбонат є полімерним матеріалом, який використовується як плафон (розсіювач) і який за площею є найбільшою полімерною складовою частиною світильника, що потенційно може становити загрозу у разі виділення шкідливих речовин, замовником встановлена вимога щодо відповідності матеріалу плафона встановленим медичним критеріям безпеки.
Пунктом 4.2. цих же правил встановлено: «При штучному освітленні навчальних приміщень слід надавати перевагу люмінесцентним лампам (ЛТБ та інші), що мають позитивний висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи». Враховуючи, що новими будівельними нормами дозволено використання в закладах освіти світлодіодного освітлення, яке в свою чергу також може становити небезпеку для здоров’я людей, замовником встановлена вимога щодо підтвердження можливості використання світильників у шкільних закладах.
ІІІ. Потенційно небезпечними компонентами світлодіодних світильників можуть бути полікарбонатний розсіювач світла або інші полімерні комплектуючі світильника, які під час горіння можуть виділяти токсичні речовини та забезпечувати високу ступень задимленості. Такі ризики значно зростають при використанні легкозаймистих полімерних матеріалів, у зв’язку з чим замовником встановлена вимога щодо належності матеріалів, з яких виготовляються світильники, до групи важкогорючих.
Крім цього, враховуючи, що значну кількість світильників планується встановити у підвісні стелі, відповідно до правил пожежної безпеки в Україні, такі світильники слід монтувати з урахуванням негорючих або важкогорючих (Г1) матеріалів. Беручи до уваги, що тендерної документацією встановлена вимога до матеріалу корпусу світильника – алюміній, який є негорючим матеріалом, а до полімерних компонентів світильника – важкогорючість, замовник таким чином забезпечує виконання вимог Правил пожежної безпеки в Україні.
Згідно з статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює як технічні, так і якісні вимоги до предмета закупівлі. Вищенаведені вимоги відносяться до якісних характеристик предмета закупівлі і встановлені в рамках діючих нормативно-правових актів України. Дані вимоги мають на меті закупівлю якісного товару з безпечних та важкогорючих матеріалів для потреб закладів освіти.
Враховуючи наявність широкого кола установ та організацій, акредитованих на проведення випробувань та вимірювань на відповідність встановленим в тендерній документації вимогам, кожен з учасників ринку має можливість отримати вищезазначені документи та підтвердити якість та відповідність запропонованого товару.
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000461-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М", Код ЄДРПОУ:38496016
Дата подання: 28 серпня 2019 10:59
Порушення законодавства України
Згідно оголошення UA-2019-08-16-000461-a Замовник ( Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації) здіснює закупівлю
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники).
Але в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі»
Вказано що, «Примітка:
Товар, що закуповується (світильники світлодіодні), має бути встановлений відповідно до найменувань, кількості та місць дислокації закладів загальної середньої освіти, зазначених в цьому Додатку до тендерної документації.» та потрібен « Розрахунок ціни за одиницю товару з встановленням за наступною формою, де є ціна встановлення одиниці товару з ПДВ, грн.
Таким чином планується закупівля не товарів: за кодом ДК 021:2015: Єдиний закупівельний словник 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники), а закупівля товарів з роботами по встановленню. Роботи по встановленню мають інший код в Єдином закупівельном словнику.
Об′єднання в одну закупівлю товарів та робот по встановленню є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Вимагаємо відмінити відкрити торги за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники) такі, що не відповідають чинному Законодавству в Україні.
Розгорнути
Згорнути
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники).
Але в Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі»
Вказано що, «Примітка:
Товар, що закуповується (світильники світлодіодні), має бути встановлений відповідно до найменувань, кількості та місць дислокації закладів загальної середньої освіти, зазначених в цьому Додатку до тендерної документації.» та потрібен « Розрахунок ціни за одиницю товару з встановленням за наступною формою, де є ціна встановлення одиниці товару з ПДВ, грн.
Таким чином планується закупівля не товарів: за кодом ДК 021:2015: Єдиний закупівельний словник 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники), а закупівля товарів з роботами по встановленню. Роботи по встановленню мають інший код в Єдином закупівельном словнику.
Об′єднання в одну закупівлю товарів та робот по встановленню є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Вимагаємо відмінити відкрити торги за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (світлодіодні світильники) такі, що не відповідають чинному Законодавству в Україні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 12:13
Відповідно до частини 5 Розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі (яке є уповноваженим органом, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель) від 17.03.2016 № 454:
«Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Виходячи з наведеного вище, замовник здійснює закупівлю товару з супутніми послугами з транспортування та установки (монтажу) товару, що відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
«Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів».
Виходячи з наведеного вище, замовник здійснює закупівлю товару з супутніми послугами з транспортування та установки (монтажу) товару, що відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-08-16-000461-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М", Код ЄДРПОУ:38496016
Дата подання: 11 вересня 2019 16:17
Дата подання: 11 вересня 2019 16:17
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 01:41
рішення від 13.09.2019 № 12886 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2019 01:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2019 № 13899.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 18:42
Рішення від 30.09.2019 № 13899.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 22:44
Номер скарги: UA-2019-08-16-000461-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОРЛАНД І КО", Код ЄДРПОУ:42374253
Дата подання: 11 вересня 2019 22:29
Дата подання: 11 вересня 2019 22:29
СКАРГА
на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації та підозра у змові.
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі по тексту – Закон) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення UA-2019-08-16-000461-a в електронній системі ProZorro.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Орланд і Ко» не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (надалі по тексту – Документація), як такою, що суперечить Законодавству про публічні закупівлі.
У відповідності до статті 3, статті 5, статті 22 Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та повинна містити інформацію відповідно до чинного законодавства.
Вимоги, встановлені в документації, визивають протиріччя між вимогами Замовника та вимогами чинного законодавства.
Неправомірні дії Замовника викликають підозру в тому, що Замовник вступив в змову з учасниками торгів які представляють одного виробника, а саме ТОВ Інтелтек Україна Код ЄДРПОУ 37405294, що виготовляє світильники ТМ «ITW SYSTEMS».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2019 01:33
рішення від 13.09.2019 № 12878 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 14 вересня 2019 01:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2019 № 14128.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2019 17:13
рішення від 02.10.2019 № 14128 .pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 23:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено зміни до ТД. Протокол додається.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2019 17:04
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 жовтня 2019
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна, Київська область обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "Смірнов-Поділля" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" |
19 961 090,00
UAH з ПДВ
|
19 961 090,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" |
19 998 750,00
UAH з ПДВ
|
19 998 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" #41800661 |
Переможець |
19 961 090,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2019 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 13:57
|
ЗпВД (Світильники).pdf | укладений |
23 грудня 2019 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 13:32
|
Дод.угода № 1 (Світильники).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 13:31
|
ПЗД № 1 (Світильники).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 14:43
|
Договір № 439 (Світильники).pdf | укладений |
18 листопада 2019 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшується на 349 298,00 (триста сорок дев'ять тисяч двісті дев’яносто вісім) грн. 00 коп. з ПДВ. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить: 19 611 792,00 (дев’ятнадцять мільйонів шістсот одинадцять тисяч сімсот дев’яносто дві гривні 00 копійок, у тому числі ПДВ». |
Номер договору про закупівлю: | 439 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |