Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер форм-фактора планшет, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), ламінатор
Очікувана вартість
47 500,00 UAH
UA-2019-08-16-000420-c 8aebf1d63a374bdd87fa8c7bd3d13448
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кокошко Тетяна Петрівна

+380967609244 osvita_dzhylunka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ДЖУЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41493701
Вебсайт: http://dzhulynska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 24450, Україна , Вінницька обл., с Джулинка, вул. Соборна, 1
Контактна особа: Кокошко Тетяна Петрівна
+380967609244
osvita_dzhylunka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 13:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 13:56
Початок аукціону: 30 серпня 2019 13:21
Очікувана вартість: 47 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 237,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Персональний комп'ютер форм-фактора планшет, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24450, Україна, Вінницька область, с. Джулинка, вул. Центральна, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Персональний комп'ютер форм-фактора планшет, багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір), ламінатор Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 13:52
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 10:39
Дата відповіді: 20 серпня 2019 10:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник закупівлі повинні вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях. Ціна товару зазначається з урахуванням всіх витрат і податків, що повинні бути сплачені згідно з вимогами законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 42 888,00
UAH з ПДВ
39 887,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 45 555,00
UAH з ПДВ
39 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 42 464,00
UAH з ПДВ
40 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 44 000,00
UAH з ПДВ
40 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

29 серпня 2019 11:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 серпня 2019 11:12
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 11:12
Уст.док.підп..pdf
29 серпня 2019 11:12
Довідка без печатки.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 13:52
Паспорт, ІПН.pdf
29 серпня 2019 13:52
Лист про якість.pdf
29 серпня 2019 13:52
Згода договір.pdf
29 серпня 2019 13:52
Договор Микротрон.pdf
29 серпня 2019 13:52
Довідка стаття 17.pdf
29 серпня 2019 13:52
Довідка СЄС.pdf
29 серпня 2019 13:52
Довідка сервіс центр.pdf
29 серпня 2019 13:52
Гарантійний лист.pdf
29 серпня 2019 13:52
Витяг податки.pdf
29 серпня 2019 13:52
Договір.pdf
29 серпня 2019 13:52
44000 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 39 887,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2019 09:03

Документи

02 вересня 2019 09:03
Протокол в.о..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
39 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2019 09:03
Протокол в.о..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
17 вересня 2019 08:56