Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області
Очікувана вартість
2 423 306,77 UAH
UA-2019-08-16-000410-c 3d894dc064894bcda28d42551df8868e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стипанець Ольга Миколаївна

+380457264093 obyhiv-yo-ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Вебсайт: http://www.ouo.gov.ua
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Стипанець Ольга Миколаївна
+380457264093
obyhiv-yo-ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 16:30
Початок аукціону: 09 вересня 2019 13:32
Очікувана вартість: 2 423 306,77 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 233,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Лермонтова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 серпня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 16:28
зміни внесені.PDF
29 серпня 2019 16:28
прот178 внесення змін харчоблок.PDF
29 серпня 2019 16:28
Тендерна документація з додатками.docx
16 серпня 2019 13:44
Технічні рішення ЗОШ _5 Харчоблок.pdf
16 серпня 2019 13:44
Проект договору (Додаток 5).docx
16 серпня 2019 13:44
подання.docx
16 серпня 2019 13:44
Дефектний акт.docx
29 серпня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 16:28
зміни внесені.PDF
29 серпня 2019 16:28
прот178 внесення змін харчоблок.PDF
29 серпня 2019 16:28
Тендерна документація з додатками.docx
16 серпня 2019 13:44
Тендерна документація з додатками.docx
16 серпня 2019 13:44
Технічні рішення ЗОШ _5 Харчоблок.pdf
16 серпня 2019 13:44
Проект договору (Додаток 5).docx
16 серпня 2019 13:44
подання.docx
16 серпня 2019 13:44
Дефектний акт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000410-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД, Код ЄДРПОУ:38684088
Дата подання: 20 вересня 2019 19:17
Неправомірне визначення переможця
Тендерному комітету Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
Ідентифікатор закупівлі: 3d894dc064894bcda28d42551df8868e ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі prozorro.gov.ua, Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕЙ БІ ДІ ГРУП », код ЄДРПОУ 37013701 щодо участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області (за рахунок місцевого бюджету), на підставі Протоколу №188 розгляду тендерних пропозицій щодо розгляду пропозиції та визначення переможця від 16 вересня.2019 р. щодо учасника ТОВ «ТІМ Буд», результатом розгляду тендерної пропозиції визначено відхилення тендерної пропозиції, а переможцем визнано ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП ». Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить Тендерний комітет звернути увагу на наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, документи ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема :
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Управління Освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради ( №178 від 29 серпня 2019р ) були внесено зміни до тендерної документації тендерної процедури закупівлі з кодом код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт реставрація (Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області) та оприлюднено на веб-порталі 29.08.2019р
Було : Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області
Стало : Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області ( за рахунок місцевого бюджету).
- ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » в своїй тендерній документації не змінив назву Закупівлі.
В першій тендерній пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » . В проектг кошторисній докуметнації відсутній дефектний акт .
ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » не змінив назву в кошторисній документаціі ( Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки тендерних пропозицій визначена найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня після проведення електронного аукціону / відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надає Замовнику Цінову пропозицію (додаток 1), приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону та розрахунок ціни своєї остаточної пропозиції (з наданням кошторисної документації) та електронного файлу Кошторисної документації формату .imd, які розроблені відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання або визначення вартості робіт (послуг) згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).» та відсутні відлакований дефектний ак.
ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » в довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази зазначено не повне найменування обладнання.В зв’язку з відсутністю договору оренди та специфікації не зрозуміло, яке саме обладнання та інструменти орендується. Таким чином немає розуміння щодо можливості виконання даних робіт.

Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати особливу увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно- правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик - менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій Управління Освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій № 192 від «19 » вересня 2019 року. 3. Відмінити закупівлю UA-2019-08-16-000410-c
В противному разі будемо змушені звертатись з скаргою у відповідні правоохоронні служби .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2019 16:59
Вимога від учасника ТОВ Тім Буд не задоволена
Номер вимоги: UA-2019-08-16-000410-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД, Код ЄДРПОУ:38684088
Дата подання: 20 вересня 2019 15:58
Не правомірне визнання переможця
Тендерному комітету Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області
Ідентифікатор закупівлі: 3d894dc064894bcda28d42551df8868e ВИМОГА ЩОДО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі prozorro.gov.ua, Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕЙ БІ ДІ ГРУП », код ЄДРПОУ 37013701 щодо участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області (за рахунок місцевого бюджету), на підставі Протоколу №188 розгляду тендерних пропозицій щодо розгляду пропозиції та визначення переможця від 16 вересня.2019 р. щодо учасника ТОВ «ТІМ Буд», результатом розгляду тендерної пропозиції визначено відхилення тендерної пропозиції, а переможцем визнано ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП ». Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить Тендерний комітет звернути увагу на наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, документи ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема :
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Управління Освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради ( №178 від 29 серпня 2019р ) були внесено зміни до тендерної документації тендерної процедури закупівлі з кодом код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт реставрація (Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області) та оприлюднено на веб-порталі 29.08.2019р
Було : Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області
Стало : Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області ( за рахунок місцевого бюджету).
- ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » в своїй тендерній документації не змінив назву Закупівлі.
В першій тендерній пропозиції ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » . В проектно кошторисній докуметнації відсутній дефектний акт .
ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » не змінив назву в кошторисній документаціі ( Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки тендерних пропозицій визначена найбільш економічно вигідною, протягом одного робочого дня після проведення електронного аукціону / відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надає Замовнику Цінову пропозицію (додаток 1), приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалася за результатами проведеного аукціону та розрахунок ціни своєї остаточної пропозиції (з наданням кошторисної документації) та електронного файлу Кошторисної документації формату .imd, які розроблені відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів про калькулювання або визначення вартості робіт (послуг) згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).» та відсутні відлакований дефектний ак.
Аналізуючи вищенаведене, бажаємо акцентувати особливу увагу Замовника на наступних положеннях чинного законодавства України. Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв'язку з таким інформуванням. Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно- правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку. Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик - менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної особи. З огляду на наведене, на підставі положень та вимог чинного законодавства України,- ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу до розгляду. 2. Скасувати ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій Управління Освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради щодо розгляду тендерних пропозицій № 192 від «19 » вересня 2019 року. 3. Відмінити закупівлю UA-2019-08-16-000410-c
В противному разі будемо змушені звертатись з скаргою у відповідні правоохоронні служби .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2019 16:58
вимога учасника ТОВ Тім Буд не задоволена

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-000410-c.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД, Код ЄДРПОУ:38684088
Дата подання: 26 вересня 2019 11:40
Не правомірне визнання переможця
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Управління Освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради ( №178 від 29 серпня 2019р ) були внесено зміни до тендерної документації тендерної процедури закупівлі з кодом код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт реставрація (Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області) та оприлюднено на веб-порталі 29.08.2019р. Було : Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області Стало : Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області ( за рахунок місцевого бюджету). Згідно тендерної документації : Розділ II Порядок внесення змін та надання роз’яснення до тендерної документації П.2 внесення змін до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Замовник в новій редакції тендерної документації не змінив назву закупівлі, тільки оприлюднив Протокол засідання тендерного комітету Управління Освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради ( №178 від 29 серпня 2019р). Згідно з протоколом засідання №192 тендерного комітету Управління Освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради було визначено переможця закупівлі. Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕЙ БІ ДІ ГРУП », код ЄДРПОУ 37013701. Ознайомившись з вищевказаним протоколом, ТОВ «ТІМ БУД» не погоджується з даним рішенням та просить про наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, документи ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП » не відповідають вимогам Замовника, що містяться у тендерній документації, та обов’язкам, покладених на учасників Законом, зокрема : - ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази зазначено не повне найменування обладнання. (Все обладнання Орендується ,власного немає ). В зв’язку з відсутністю договору оренди та специфікації не зрозуміло, яке саме обладнання та інструменти орендується. Таким чином немає розуміння щодо можливості виконання даних робіт. - ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» в своїй документації (Цінова пропозиція, кошторисна документація, проект договору) не змінив відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Управління Освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради ( №178 від 29 серпня 2019р). На виконання вимог тендерної документації учасником при поданні тендерних пропозицій через електронну систему закупівель було завантажено документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідність ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП " встановленим замовником кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі згідно зі статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). . ТОВ « Тім буд» просить : 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження порушень закону довести з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі : UA-2019-08-16-000410-c Капітальний ремонт приміщення харчоблоку навчально-виховного комплексу "Спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 по вул. Лермонтова 24 у м. Обухові Київської області ( за рахунок місцевого бюджету). 3) Зобов’язати Замовника Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради в Київський Обл. скасувати Протокол про намір укласти договір з ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» 4) Відмінити процедуру закупівлі UA-2019-08-16-000410-c .
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2019 09:56
Рішення від 30.09.2019 № 13867.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2019 09:55
рішення від 15.10.2019 № 14734.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:50

Документи подані скаржником

26 вересня 2019 11:39
Патіж4287.pdf
26 вересня 2019 11:39
Скарга4288.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Міський житловий центр 2 133 969,77
UAH з ПДВ
1 753 009,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД 2 096 092,80
UAH з ПДВ
1 924 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС" 2 137 307,57
UAH з ПДВ
1 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 2 330 677,96
UAH з ПДВ
2 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАХ-БУДСЕРВІС 2 358 652,28
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 16:34
Електронний підпис
10 вересня 2019 16:23
деф акт
10 вересня 2019 16:21
кошторис imd
10 вересня 2019 16:19
кошторис
10 вересня 2019 16:13
Пропозиція
06 вересня 2019 14:31
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:25
дозвіл довідка.PDF
06 вересня 2019 14:25
ЛІЦЕНЗІЯ МЖЦ 2019.PDF
06 вересня 2019 14:25
захист довкілля.PDF
06 вересня 2019 14:25
тех вимоги.PDF
06 вересня 2019 14:25
ВИТЯГ МЖЦ 16.07.2018.rtf
06 вересня 2019 14:25
Наказ протокол МЖЦ.PDF
06 вересня 2019 14:25
Витяг ПДВ.PDF
06 вересня 2019 14:25
Статут.PDF
06 вересня 2019 14:25
загал відом.PDF
06 вересня 2019 14:25
лист згода.PDF
06 вересня 2019 14:25
заборгов.PDF
06 вересня 2019 14:25
антикоруп прогр.PDF
06 вересня 2019 14:25
корис служ.PDF
06 вересня 2019 14:25
корис дир.PDF
06 вересня 2019 14:25
зах економ.PDF
06 вересня 2019 14:25
корупц юр.PDF
06 вересня 2019 14:25
досвід дог 310.PDF
06 вересня 2019 14:25
досвід.PDF
06 вересня 2019 14:25
працівникі.PDF
06 вересня 2019 14:25
оренда Київська174.PDF
06 вересня 2019 14:25
Київська 148.PDF
06 вересня 2019 14:25
Каштанова 23.PDF
06 вересня 2019 14:25
обладнання.PDF
06 вересня 2019 14:25
кошторис.PDF
06 вересня 2019 14:25
деф. акт.PDF
06 вересня 2019 14:25
договір з додатками.PDF
06 вересня 2019 14:25
Пропозиція.PDF

Публічні документи

13 вересня 2019 15:22
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:20
кошторис.7z
13 вересня 2019 15:18
Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2019 11:15
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:08
пропозиція харчоблок.7z

Публічні документи

16 вересня 2019 14:57
Електронний підпис
16 вересня 2019 14:57
60.imd
16 вересня 2019 14:56
Електронний підпис
16 вересня 2019 14:56
Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2019 14:56
МВС.pdf
16 вересня 2019 14:56
Кошторис.pdf
16 вересня 2019 14:27
пункт 2ч.1 ст. 17 Закону.pdf
16 вересня 2019 14:26
ліцензія.pdf
06 вересня 2019 10:51
Електронний підпис
06 вересня 2019 10:50
Договір заповнений.pdf
06 вересня 2019 10:50
Scan коштр.pdf
06 вересня 2019 10:50
кошторис.imd
06 вересня 2019 10:50
аналогічний договір.pdf
06 вересня 2019 10:50
13. Технічне завдання.pdf
06 вересня 2019 10:50
заходи з охорони праці.pdf
06 вересня 2019 10:50
5 - 2 ст. 17.pdf
06 вересня 2019 10:50
28. Гарантія на 36 місяців.pdf
06 вересня 2019 10:49
ліцензія.pdf
06 вересня 2019 10:49
копія СТАТУТУ.pdf
06 вересня 2019 10:49
витяг пдв.pdf
06 вересня 2019 10:49
виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 11:04
Електронний підпис
24 вересня 2019 11:04
Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2019 11:04
Ліцензія.pdf
24 вересня 2019 11:04
Кошторис.pdf
24 вересня 2019 11:03
Кошторис.imd
19 вересня 2019 12:35
Електронний підпис
19 вересня 2019 12:34
Кошторис.pdf
19 вересня 2019 11:58
Електронний підпис
19 вересня 2019 11:57
Кошторис.imd
19 вересня 2019 11:57
Тендерна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 11:57
Ліцензія.pdf
19 вересня 2019 11:57
Кошторис.pdf
05 вересня 2019 11:57
Електронний підпис
05 вересня 2019 11:53
26 Витяг з ЄДР від 12.07.19.pdf
05 вересня 2019 11:53
25 Виписка з ЄДР.pdf
05 вересня 2019 11:53
24 Довідка ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 11:53
17 Ліцензія.pdf
05 вересня 2019 11:53
10 Опис до Статуту.pdf
05 вересня 2019 11:53
9 Cтатут.pdf
05 вересня 2019 11:53
6 Кошторис.rar
05 вересня 2019 11:53
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 14:50
Електронний підпис
05 вересня 2019 14:46
Досвід робіт ЗОШ 4.7z
05 вересня 2019 14:46
Досвід робіт ІЯМ.7z
05 вересня 2019 14:46
Досвід робіт Акти ІЯМ.7z
05 вересня 2019 14:46
Кошторис.7z
05 вересня 2019 14:46
Документи ДАХ-БУДСЕРВІС.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Міський житловий центр

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД

ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"

ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"

ТОВ ДАХ-БУДСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Міський житловий центр
#37360998
Відхилено 1 753 009,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 09:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД
#38684088
Відхилено 1 924 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 10:49
ТОВ "БК "ТРІАДА ПЛЮС"
#35550955
Відхилено 1 925 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 14:33
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
Переможець 2 049 000,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 10:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
2 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 08:06
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 14:52
дод уг 4 до дог 344 ТОВ Ейбідігруп.PDF зміни до договору
13 березня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:56
дод уг 3 до дог 344 ТОВ Ейбідігруп.PDF зміни до договору
31 січня 2020 11:53
протокол 9 від 31.01.20 про помилку.PDF зміни до договору
31 січня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:16
дод уг 3 до дог 344 ТОВ Ейбідіг.PDF зміни до договору
31 січня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 08:28
дод уг2 до дог 344 ТОВ Ей бі ді груп.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 08:26
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:34
дод уг 1 до дог 344 від 25.10.19.PDF зміни до договору
16 грудня 2019 16:31
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 15:21
дог 344 ТОА Ейбідігруп.PDF укладений
25 жовтня 2019 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з технологічною неможливістю виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коригуванням проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 758 182,00
UAH (в тому числі ПДВ 293 030,33 UAH)