Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в Маріїнському парку, ПВ-1607, ПВ-1608 в Печерському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 741 625,20 UAH
UA-2019-08-16-000390-b 5e7fc19075af459eac157f11ebeca56d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 15:59
Очікувана вартість: 18 741 625,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в Маріїнському парку, ПВ-1607, ПВ-1608 в Печерському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, в Маріїнському парку, ПВ-1607, ПВ-1608 в Печерському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 11:19
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА" 18 412 962,52
UAH з ПДВ
18 412 962,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕЛІОН-ЕЛЕКТРО" 18 630 425,40
UAH з ПДВ
18 630 425,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 10:33
public_doc.pdf
10 вересня 2019 10:33
public_doc.p7s
10 вересня 2019 10:33
Dovidka_19246537330750947172.pdf.p7s
10 вересня 2019 10:33
Dovidka_19246537330750947172.pdf
30 серпня 2019 14:47
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:44
Тесла Дог. приміщень.pdf
30 серпня 2019 14:44
статут.pdf
30 серпня 2019 14:44
рішення учасника.pdf
30 серпня 2019 14:44
опис.pdf
30 серпня 2019 14:44
наказ 9-1.pdf
30 серпня 2019 14:44
наказ 9.pdf
30 серпня 2019 14:44
лицензия.pdf
30 серпня 2019 14:44
лист відгук.pdf
30 серпня 2019 14:44
відомості.pdf
30 серпня 2019 14:44
витяг.pdf
30 серпня 2019 14:44
виписка.pdf
30 серпня 2019 14:44
АКТ Кіото и нн.pdf
30 серпня 2019 14:44
3.pdf
30 серпня 2019 14:44
2.pdf
30 серпня 2019 14:44
1_ТендПропоз.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 16:10
статут Геліон-електро.pdf
30 серпня 2019 16:10
с-во про реєстрацію.pdf
30 серпня 2019 16:10
с-во ПДВ.pdf
30 серпня 2019 16:10
протокол зборів.pdf
30 серпня 2019 16:10
довідки та листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"

ТОВ "ГЕЛІОН-ЕЛЕКТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
Переможець 18 412 962,52
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА"
#41972319
18 412 962,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:29
ЗВІТ про виконання договору 37-КР1.pdf укладений
22 травня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:04
ЗВІТ про виконання договору 37-КР.pdf укладений
22 травня 2020 14:57
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 18:50
ДУ№5 до дог №37-КР від 27.09.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 18:48
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 18:10
ДУ_№4_вiд_09.04.2020_р._до_Дог._№37-КР.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 18:10
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 19:33
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 19:32
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 17:29
ДУ №2 від 27.12.2019 до Дог. №37-КР від 27.09.2019 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:42
ДУ№1 подовження від 20.12.2019 Маріїнський парк.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 16:39
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 16:39
Договір №37-КР від 27.09.2019.pdf укладений
27 вересня 2019 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА» вих. №43-1/12 від 17.12.2019 року (вх.5292/01 від 19.12.2019 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 120 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 26 грудня 2019 року.» 2. Календарний графік (Додаток 1) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №37-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 18285937,50 (Вісімнадцять мільйонів двісті вісімдесят п'ять тисяч дев'ятсот тридцять сім грн. 50 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 3047656,25 (Три мільйони сорок сім тисяч шістсот п'ятдесят шість грн. 25 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 18285937,50 (Вісімнадцять мільйонів двісті вісімдесят п'ять тисяч дев'ятсот тридцять сім грн. 50 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 3047656,25 (Три мільйони сорок сім тисяч шістсот п'ятдесят шість грн. 25 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: №37-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: №37-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника та Замовника, в новій редакції, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA798201720344321002100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕСЛА» Код ЄДРПОУ 41972319 03162, м. Київ, вул. Тулузи, буд. №10-А р/р UA593204780000026008924864553 в АБ "УКРГАЗБАНК" ІПН 419723126577 Витяг з реєстру платників ПДВ №1826574500364 тел. +38 (068) 528-95-99 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 18285937,50 (Вісімнадцять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять сім грн. 50 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 3047656,25 (Три мільйони сорок сім тисяч шістсот п’ятдесят шість грн. 25 коп.) гривень., з яких: - 5523888,76 (П’ять мільйонів п’ятсот двадцять три тисячі вісімсот вісімдесят вісім грн. 76 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 920648,13 (Дев’ятсот двадцять тисяч шістсот сорок вісім грн. 13 коп.) гривень фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 12762048,74 (Дванадцять мільйонів сімсот шістдесят дві тисячі сорок вісім грн. 74 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –2127008,12 (Два мільйони сто двадцять сім тисяч вісім грн. 12 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 року №441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»». 3. Доповнити Розділ 13 Договору пунктом 13.2, а саме: «13.2. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, який є Додатком 3 до цього Договору». 4. Доповнити Договір Додатком 3 «План фінансування будівництва», в редакції , яка додається. 5. Внести зміни до Розділу 23 «Додатки до Договору» виклавши його в новій редакції, а саме: «23.1. Додаток 1 - Календарний графік виконання Робіт. 23.2. Додаток 2 - Договірна ціна з кошторисними розрахунками Підрядника. 23.3. Додаток 3 - План фінансування будівництва.»
Номер договору про закупівлю: №37-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники в Маріїнському парку, ПВ-1607, ПВ-1608 в Печерському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків №1/37-КР від 14.05.2020 року між Замовником і Підрядником, а саме на суму 18285937,50 (Вісімнадцять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять сім грн. 50 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 3047656,25 (Три мільйони сорок сім тисяч шістсот п’ятдесят шість грн. 25 коп.) гривень. 1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі - 5523888,76 (П’ять мільйонів п’ятсот двадцять три тисячі вісімсот вісімдесят вісім грн. 76 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 920648,13 (Дев’ятсот двадцять тисяч шістсот сорок вісім грн. 13 коп.) гривень, профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року № 427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями»; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 12762048,74 (Дванадцять мільйонів сімсот шістдесят дві тисячі сорок вісім грн. 74 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –2127008,12 (Два мільйони сто двадцять сім тисяч вісім грн. 12 коп.) гривень, фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в сумі 12762048,74 (Дванадцять мільйонів сімсот шістдесят дві тисячі сорок вісім грн. 74 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –2127008,12 (Два мільйони сто двадцять сім тисяч вісім грн. 12 коп.) гривень, здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків №1/37-КР від 14.05.2020 року між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 18285937,50 (Вісімнадцять мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч дев’ятсот тридцять сім грн. 50 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 3047656,25 (Три мільйони сорок сім тисяч шістсот п’ятдесят шість грн. 25 коп.) гривень, з яких: - 5523888,76 (П’ять мільйонів п’ятсот двадцять три тисячі вісімсот вісімдесят вісім грн. 76 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 920648,13 (Дев’ятсот двадцять тисяч шістсот сорок вісім грн. 13 коп.) гривень , фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №427 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» зі змінами та доповненнями». - 12762048,74 (Дванадцять мільйонів сімсот шістдесят дві тисячі сорок вісім грн. 74 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –2127008,12 (Два мільйони сто двадцять сім тисяч вісім грн. 12 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.03.2020 № 441 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)». 4. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: №37-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 285 937,50
UAH (в тому числі ПДВ 3 047 656,25 UAH)