Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
1 991 500,00 UAH
UA-2019-08-16-000360-c f974a2995f664cfba5e02689c7c2754a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Багряк Надія

+380323821174 stsosvita_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Старосамбірської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144720
Місцезнаходження: 82000, Україна , Львівська обл., Старий Самбір, Львівська область, м. Старий Самбір, вул. Л.Галицького, 40
Контактна особа: Багряк Надія
+380323821174
stsosvita_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 15:04
Очікувана вартість: 1 991 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Вугілля кам’яне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
265 т
Вугілля кам’яне Г 13-100. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82000, Україна, Львівська обл., Старий Самбір, Львівська область, школи Старосамбірського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
345 т
Вугілля кам’яне Г 0-200. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82000, Україна, Львівська обл., Старий Самбір, Львівська область, школи Старосамбірського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем протягом 20 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна). Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 13:10
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ вугілля (1).doc
16 серпня 2019 13:10
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-000360-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ГАЛПРОМТОРГ", Код ЄДРПОУ:42304013
Дата подання: 14 вересня 2019 20:31
Тендерна пропозиція містить невідповідність вимогам тендерної документації
Тендерна пропозиція містить невідповідність вимогам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 16:58
рішення від 18.09.2019 № 13159.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 16:58
рішення від 02.10.2019 № 14136.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 22:51

Документи подані скаржником

14 вересня 2019 20:31
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

25 вересня 2019 16:32
Пояснення.jpeg
25 вересня 2019 16:32
пояснення 1.jpeg

Документи Органу Оскарження

18 вересня 2019 16:58
рішення від 18.09.2019 № 13159.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000021 ● ba82c029482f472493ba7df31fedffc6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.10.2019 №181

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.10.2019 № 181
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2019-08-16-000360-c 16.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-11-18 14:03:11

пояснення

1. В оголошенні про проведення зазначено: Вугілля кам’яне Г 13-100. Закупівля за кошти місцевого бюджету
2. повідомлення про намір укласти договір автоматично формує система Prozorro
3. Вимога про надання довідки Міністерства юстиції України або його територіальних підрозділів або документ, отриманий через офіційний веб-сайт https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що директора та посадових осіб учасника, уповноважених представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (а саме уповноважених на підписання тендерної пропозиції та директора учасника), не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення станом на серпень 2019 року або вересень 2019 року не є дискримінаційною і стосувалась всіх учасників закупівлі з метою підтвердження від органу, що уповноважений видавати такі довідки зазначеної інформації.
Також звертаємо увагу, що Замовником не вчинено жодного порушення законодавства про закупівлі передбаченого ст. 164-14 КУпАП.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 1 751 300,00
UAH з ПДВ
1 751 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГАЛПРОМТОРГ" 1 970 300,00
UAH з ПДВ
1 970 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 15:57
Документ (3).pdf
05 вересня 2019 17:38
17.pdf
05 вересня 2019 17:38
юо корупц.pdf
05 вересня 2019 17:38
цінова.pdf
05 вересня 2019 17:38
антикорупц.pdf
05 вересня 2019 17:38
про фо.pdf
05 вересня 2019 17:38
Dovidka_19240489650730729862.pdf
05 вересня 2019 17:38
Довідка.zip
05 вересня 2019 17:38
Довідка (1).zip
05 вересня 2019 17:38
Dovidka_19240489650730729862.pdf.p7s
31 серпня 2019 15:01
Електронний підпис
31 серпня 2019 15:00
відповідність.7z
30 серпня 2019 19:14
Електронний підпис
30 серпня 2019 19:12
повноваження.7z
30 серпня 2019 19:12
аналог.7z
30 серпня 2019 19:12
відповідність.7z
30 серпня 2019 19:12
технічні.7z
30 серпня 2019 19:12
кваліфікація.7z
30 серпня 2019 19:12
016-001-33996-2019.zip

Публічні документи

31 серпня 2019 17:43
Електронний підпис
31 серпня 2019 17:42
Техніна частина.rar
31 серпня 2019 17:42
проект договору.pdf
31 серпня 2019 17:42
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ПП "ГАЛПРОМТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Переможець 1 751 300,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890

№ рішення у справі

63/89-р/к

Дата рішення у справі

30.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного Міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
1 751 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 16:05
11 (1).jpg зміни до договору
29 січня 2020 16:04
1 (1).jpg зміни до договору
29 січня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 16:36
11 (1).jpg зміни до договору
16 січня 2020 16:35
1 (1).jpg зміни до договору
16 січня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:33
27.12.2019 Вугілля Договір (1).jpg зміни до договору
27 грудня 2019 11:31
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 14:12
13.jpg укладений
10 жовтня 2019 14:11
12.jpg укладений
10 жовтня 2019 14:11
17.jpg укладений
10 жовтня 2019 14:11
11.jpg укладений
10 жовтня 2019 14:11
16.jpg укладений
10 жовтня 2019 14:11
14.jpg укладений
10 жовтня 2019 14:11
15.jpg укладений
10 жовтня 2019 14:11
1.jpg укладений
10 жовтня 2019 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ст. 36 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 751 300,00
UAH