Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої в комплекті з додатковим оригінальним картриджем (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000341-c 6c54a397a2614cf9a7b2f858ab98432b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слюсар Валентина

0412473912 REEST_108S@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34900660
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, МАЙДАН СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Слюсар Валентина
0412473912
REEST_108S@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 14:00
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Багатофункціональні пристрої в комплекті з додатковим оригінальним картриджем (ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська обл., Житомир, майдан Соборний, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України, спецфонд Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 12:47
ТД (БФП) серпень.doc
16 серпня 2019 12:47
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:15
Дата відповіді: 19 серпня 2019 12:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу, як ми уже неодноразово відповідали на поставлені Вами запитання повідомляємо наступне.
1. Вичерпна інформація щодо першого та другого запитання міститься у Додатку №3 до тендерної документації. А також в специфікації до проекту договору.
2. Відповідь на друге запитання міститься у Додатку 4 до тендерної документації. Будь ласка, уважно читайте тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 53 773,20
UAH з ПДВ
53 773,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2019 09:56
Електронний підпис
04 вересня 2019 09:54
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 09:54
Табл відповідності.pdf
04 вересня 2019 09:54
Статут та опис.pdf
04 вересня 2019 09:54
Проект договору.pdf
04 вересня 2019 09:54
Проект договору заповн.pdf
04 вересня 2019 09:54
Наказ+протоколи-1-2.pdf
04 вересня 2019 09:54
Документи щодо якості.pdf
04 вересня 2019 09:54
Відповідність Ст 17.pdf
04 вересня 2019 09:54
Відповідність Ст 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 вересня 2019 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій