Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання, принтери, БФП, монітори
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000322-c b0f049040f4c41109f42100c45e28f37
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блізнюкова Анна Анатоліївна

+380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 26200529
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 31-Б
Контактна особа: Блізнюкова Анна Анатоліївна
+380445234014
a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:59
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 од.
Комп’ютерне обладнання, принтери, БФП, монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франка, 31 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:15
Дата відповіді: 22 серпня 2019 11:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Якщо предмет закупівлі повністю відповідає технічним вимогам то марка або модель може відрізнятися від марки або моделі наведеної в технічних вимогах до предмету закупівлі, тобто виробник предмету закупівлі може бути іншим ніж наведений у технічних вимогах.
2) В додатку № 1 до тендерної документації вказано інформацію щодо предмета закупівлі.
3) Учасники подають цінові пропозиції згідно умов п. 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Оцінюється остаточна цінова пропозиція учасника.
Технічні вимоги
Дата подання: 20 серпня 2019 17:06
Дата відповіді: 22 серпня 2019 14:26
Шановний Замовнику ! З метою економії ресурсів та придбання більш сучасної/швидкісної техніки,,пропонуємо внести незначні зміни, розширити технічні вимоги, щодо принтерів та БФП, а саме : Лоток 1 багатофункціональний – від 50 аркушів Лоток 2 основний –від 250 аркушів Лоток 3 вихідний –від 150 аркушів Швидкість друку -від 40 аркушів Процесор -від 1,0Ггц Енергоспоживання –не більше 700вт Картридж в комплекті –не менше 11 000 аркушів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний постачальник!
Повідомляємо, що в ДП "НАЕК" Енергоатом "діє галузеве Технічне рішення, яке визначає технічні характеристики комп'ютерного обладнання, яке повинно експлуатуватися в нашій Компанії. Строго відповідно до цього нормативного документа і були написані Технічні вимоги до обладнання, яке купується на відкритих торгах і отже вони не можуть бути переглянуті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ ПРО" 1 650 930,00
UAH з ПДВ
1 650 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 1 773 120,00
UAH з ПДВ
1 773 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 12:37
Довідка з ЄДР НАЗК.pdf
09 вересня 2019 10:21
Електронний підпис
09 вересня 2019 10:13
Документи переможця.rar
30 серпня 2019 16:38
Електронний підпис
30 серпня 2019 15:04
Кваліфікація.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 17:14
Електронний підпис
29 серпня 2019 15:34
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ ПРО"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ ПРО"
#41269240
Переможець 1 650 930,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ ПРО"
#41269240
1 650 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 09:21
00665 ІТ-ПРО (1746).tif укладений
25 вересня 2019 09:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 650 930,00
UAH (в тому числі ПДВ 275 155,00 UAH)