Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000316-c 84797ac433f14555999f7e14482fb354
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бодлак Марія

+380343733294 osvita_bolehiv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Болехівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20556461
Місцезнаходження: 77202, Україна , Івано-Франківська обл., Болехів, вул. Коперника, 13, м. Болехів, Івано-Франківська обл.
Контактна особа: Бодлак Марія
+380343733294
osvita_bolehiv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:58
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 л
Бензин А92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
5000 л
Бензин А95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
8000 л
Дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов тендерної документації та договору Аванс 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 12:24
Проект договору.docx
16 серпня 2019 12:24
ТЗ.docx
16 серпня 2019 12:24
ТД.docx
16 серпня 2019 12:24
ТД.PDF
16 серпня 2019 12:24
ПР14.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000316-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 02 вересня 2019 16:31
Про порушення умов тендерної документації
ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг» (далі по тексту «Учасник»), розглядається кваліфікаційною комісією як переможець торгів. Проте ми просимо тендерний комітет звернути увагу на наступне.
По-перше,Учасник в складі тендерної пропозиції подає документ «Довідка щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази» вих..№302 від 29.08.2019 року, де вказує кількість АЗС – 2 500 шт.(!), в той же час в документі «Довідка щодо АЗС» вих.№305 від 29.08.2019 року вказує перелік АЗС в кількості 209 шт. Очевидна невідповідність між документами.
Наступне. Учасник в складі своєї пропозиції додає сертифікати та паспорти на Бензин А-92 і Бензин А-95, які спочатку завірені нашою печаткою – ТОВ «ВОГ КАРД», і додатково завірені мокрою печаткою цього Учасника. Схоже на те, що цей Учасник просто роздрукував готові чинні сертифікати з нашою печаткою з бази Prozorrо, завірив своєю печаткою і таким чином вважає, що може цими документами гарантувати поставку товару Замовнику на двох різних мережах АЗК - БРСМ і VT Petroleum? Дозволимо собі нагадати, що за підроблення документів учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством України.

У зв’язку з зазначеним, ми, ТОВ «ВОГ КАРД», наполягаємо на відхиленні пропозиції ТОВ «Інвест Енерго Трейдінг». В іншому випадку, нами буде подана скарга в Антимонопольний комітет. Просимо опублікувати відповідь на наше звернення у встановлений законодавством термін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 вересня 2019 15:19
Подані документи ТОВ" Інвест Енерго Трейд", а саме: «Довідка щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази» вих. №302 від 29.08.2019р., де вказує кількість АЗС-2500 шт., в той же час в документі «Довідка щодо АЗС» вих. №305 від 29.08.2019р. вказує перелік АЗС в кількості 209 шт. Очевидна невідповідність між документами. Учасник в складі своєї пропозиції додає сертифікати та паспорти на Бензин А-92 та Бензин А-95 ксерокопії затверджені
своєю печаткою та гарантує поставку товару на двох різних мережах АЗК-БРСМ і VT Petroleum, що викликає підозру, щодо підроблення документів. А також в тендерній пропозиції даного учасника відсутня інформація про ціну на кожну позицію закупівлі зокрема на Бензин А92, Бензин А95 та Дизельне паливо та погодження, за підписом з печаткою учасника, про дотримання термінів, щодо дії поданої цінової пропозиції в цілому (відповідно до пункту 4 розділу ІІІ ТД замовника). Пропозицію даного учасника відхилено.

Документи

04 вересня 2019 15:19
ПР16.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-18-000005 ● 38a449ece9644fcab6cd9bad98fddd0d
  • Статус: вирішено ● Дата: 09 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2019 12:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

18.10.2019 № 54

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.10.2019 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-16-000316-c 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-22 12:59:02

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000316-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Відповідно до якого пункту та статті Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-25 16:05:19

Нафта і дистиляти

Тендерний комітет ознайомився з моніторингом, який проведений Івано-Франківським ДАСУ, щодо закупівлі «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000316-с), та надаємо пояснення, а саме відповідно до пункту 4 частини 2 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» : тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В технічному завданні ТД на закупівлю «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000316-с) була вимога щодо кількості не менше трьох АЗГ, розташовані в гірській місцевості нашого регіону. В довідці про кількість АЗС вказано дві АЗС в Івано-Франківській обл. Розташування самих АЗС більше 150 км від замовника торгів, що є економічно не вигідно. Також учасник торгів--ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» в складі тендерної пропозиції подає документ «Довідка щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази» вих.№302 від 29.08.2019 року, де вказує кількість АЗС – 2 500 шт, в той же час в документі «Довідка щодо АЗС» вих. №305 від 29.08.2019 року вказує перелік АЗС в кількості 209 шт. Очевидна невідповідність між документами.
Наступне. Учасник в складі своєї пропозиції додає сертифікати та паспорти на Бензин А-92 і Бензин А-95, які спочатку завірені печаткою – ТОВ «ВОГ КАРД», і додатково завірено мокрою печаткою Учасника. Схоже на те, що цей Учасник просто роздрукував готові чинні сертифікати з печаткою «ВОГ КАРД» з бази Prozorrо, завірив своєю печаткою і таким чином вважає, що може цими документами гарантувати поставку товару Замовнику на двох різних мережах АЗК - БРСМ і VT Petroleum. За підроблення документів учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством України, якщо таке має місце.У зв’язку з вище зазначеним ще один учасник торгів-- ТОВ «ВОГ КАРД», звернувся із вимогою, щодо вивчення доствірності інформації поданої в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» та наполягали на відхиленні пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ». В іншому випадку, нами буде подана скарга в Антимонопольний комітет. Після відхилення замовником тендерної пропозиці ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», від учасника торгів--ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ», не поступало оскарження даного рішення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет ознайомився з моніторингом, який проведений Івано-Франківським ДАСУ щодо закупівлі «Нафта і дистиляти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000316-с), та розглянув Висновок 29.10.2019 ДАСУ, щодо усунення помилок. Відповідно до частини третьої статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" : У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. В ТД даних торгів, які моніторять, в п.1.2. частина перша розділ V вказано: "Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками. " , тому даний критерій заповнює всі 100 відсотків. Скарг або роз'яснень, щодо умов вказаних в ТД по даних торгах від учасників торгів не поступало, тому вважаємо дане недопрацювання не суттєвим. Дане порушення виправити в даний момент неможливо, так, як процедура завершена. Дякуємо за вказані зауваження та порушення, які будемо використовувати в подальшій роботі.

2019-11-01 18:22:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Відсутній механізм порушення, оскільки процедура завершена.

2019-11-04 11:23:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 319 620,00
UAH з ПДВ
319 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 352 590,00
UAH з ПДВ
348 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 354 515,00
UAH з ПДВ
350 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 10:21
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:13
технічні завдання.PDF
30 серпня 2019 10:13
стаття 17.PDF
30 серпня 2019 10:13
Опис.pdf
30 серпня 2019 10:13
МТБ.PDF
30 серпня 2019 10:13
ліцензія.PDF
30 серпня 2019 10:13
Лист ІЕТ.PDF
30 серпня 2019 10:13
лист БРСМ.pdf
30 серпня 2019 10:13
Істотні умови.PDF
30 серпня 2019 10:13
Завірений Статут.pdf
30 серпня 2019 10:13
договір.PDF
30 серпня 2019 10:13
договір БРСМ.PDF
30 серпня 2019 10:13
Довкілля.PDF
30 серпня 2019 10:13
довідка щодо азс.pdf
30 серпня 2019 10:13
довідка про санкції.PDF
30 серпня 2019 10:13
Довідка Банк - 27.08.19.pdf
30 серпня 2019 10:13
Витяг ПДВ.PDF
30 серпня 2019 10:13
Витяг з ЄДР - 06.08.2019.pdf
30 серпня 2019 10:13
Виписка.PDF
30 серпня 2019 10:13
Бензин А-95.pdf
30 серпня 2019 10:13
Бензин А-92.pdf
30 серпня 2019 10:13
аналогічні договора.PDF

Публічні документи

06 вересня 2019 16:49
Електронний підпис
06 вересня 2019 16:24
Документи Переможця.pdf
05 вересня 2019 10:08
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:24
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:23
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:01
Довідки до ст.17 .pdf
30 серпня 2019 10:01
Зразки талонів.pdf
30 серпня 2019 10:01
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 09:20
Електронний підпис
28 серпня 2019 16:09
тз.pdf
28 серпня 2019 16:09
стаття17.pdf
28 серпня 2019 16:09
пропозиція 2019.pdf
28 серпня 2019 16:09
проект.pdf
28 серпня 2019 16:09
Призначення керівника.pdf
28 серпня 2019 16:09
перелік азс ор.pdf
28 серпня 2019 16:09
Паспорт Кучабська.pdf
28 серпня 2019 16:09
наявність працівників.pdf
28 серпня 2019 16:09
Матер-тех база.pdf
28 серпня 2019 16:09
Ліцензійний договір.pdf
28 серпня 2019 16:09
лист ПО ТАЛОНАХ.pdf
28 серпня 2019 16:09
лист Закон.pdf
28 серпня 2019 16:09
Лист авторизації ОР.pdf
28 серпня 2019 16:09
згода з проектом.pdf
28 серпня 2019 16:09
захист довкілля.pdf
28 серпня 2019 16:09
договір СШНМД.pdf
28 серпня 2019 16:09
Договір ОККО Рітейл ОК.pdf
28 серпня 2019 16:09
Довідка про Статус.pdf
28 серпня 2019 16:09
довідка про договори.pdf
28 серпня 2019 16:09
довідка корупція.pdf
28 серпня 2019 16:09
Відгук чернівці.pdf
28 серпня 2019 16:09
відгук СШНМД.pdf
28 серпня 2019 16:09
Витяг з реєстру ПДВ_ОК.pdf
28 серпня 2019 16:09
анкета учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"
#40956872
Відхилено 319 620,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 348 290,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 08:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 08:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
348 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:07
ДУВОК (2).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 11:06
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 16:18
Договір.PDF укладений
18 вересня 2019 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": дію договору продовжено на наступний рік, в обсязі 20% від суми основного договору.
Номер договору про закупівлю: ШК-07400
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML