Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація
Очікувана вартість
3 468 843,00 UAH
UA-2019-08-16-000214-c 980c0415fc3b4a58865b30a2c571b5c9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Небога Олена Анатоліївна

+380442059839 kdcekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26199401
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10
Контактна особа: Небога Олена Анатоліївна
+380442059839
kdcekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 11:24
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 11:24
Початок аукціону: 02 вересня 2019 14:51
Очікувана вартість: 3 468 843,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 173 442,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13875.37 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симиренка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 11:19
ТД_термомодернізація_водопостачання.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-000214-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 19 вересня 2019 14:29
скарга
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Комунальним некомерційним підприємством «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі робіт – Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація Код ДК 021:2015: - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-08-16-000214-c) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 3 468 843,00 грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій призначена була на 31 серпня 2019 р. За результатами аукціону пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ" (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» або Переможець) була визнана найбільш економічно вигідною. 09.09.2019 року Замовник визначив переможцем Учасника – ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» у закупівлі робіт – Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація Код ДК 021:2015: - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-08-16-000214-c) з ціновою пропозицією 3 277 740,86 грн. з ПДВ та направлено їм повідомлення про намір укласти договір. Скаржник - ТОВ ««Класика Комфорту»» не погоджується з такими рішеннями Замовника та повідомляє наступне: 1) Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 2 до тендерної документації). В Додатку 2 (п. 23) тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію завіреної інженером діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації. Інженер повинен бути в штаті учасника або надати копії документів про підтвердження трудових відносин між ними. По-перше, ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» в складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника Котовського Павла Степановича на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, що не завірений інженером. По-друге, інженер-проектувальник не знаходиться в штаті Переможця та не надано документів, що підтверджують трудові відносини між ними. Так як, згідно поданого штатного розпису у ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» не передбачено окремої штатної одиниці «інженер-проектувальник». Таким чином, Котовський Павло Степанович не є штатним працівником Переможця. Окрім того, в складі пропозиції переможця надано договір підряду від 1 липня 2019 року, згідно якого Котовський Павло Степанович зобов’язується надати ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» кошторисні роботи. Отже, ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» не підтвердили трудові відносини між ними та інженером-проектувальником, адже надані документи підтверджують виконання інженером-проектувальником кошторисних робіт за договором. 2) Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 2 до тендерної документації). В Додатку 2 (п. 17) тендерної документації встановлено, що у розрахунках ціни тендерної пропозиції має бути врахована вартість передбаченого проектом устаткування (що монтується і не монтується), необхідного для забезпечення діяльності підприємства, а також експлуатації будівель і споруд. Кошторисна вартість устаткування визначається як сума всіх витрат на придбання і доставку цього устаткування на при об'єктний склад або місце його передачі до монтажу. Складовими кошторисної вартості устаткування є: • відпускні ціни; • транспортні витрати; • заготівельно-складські витрати. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі. ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» в складі тендерної пропозиції надано повністю скопійований текст з даної вимоги тендерної документації, що не підтверджує дану інформацію. Так як, наявне словосполучення «має бути», а саме (сторінка 11 файлу «14. Листи та довідки»): В такому разі, в складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» не надано підтвердження інформації у формі довідки довільної форми про: у розрахунках ціни тендерної пропозиції має бути врахована вартість передбаченого проектом устаткування (що монтується і не монтується), необхідного для забезпечення діяльності підприємства, а також експлуатації будівель і споруд. Кошторисна вартість устаткування визначається як сума всіх витрат на придбання і доставку цього устаткування на при об'єктний склад або місце його передачі до монтажу. Складовими кошторисної вартості устаткування є: • відпускні ціни; • транспортні витрати; • заготівельно-складські витрати. Аналогічна практика міститься в рішеннях Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у закупівлі за номерами UA-2019-06-04-002579-b, UA-2017-12-08-001615-b та UA-2018-11-28-001629-b. 3) Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 2 до тендерної документації). В Додатку 2 (п. 14) тендерної документації встановлено, що в складі тендерної цінової пропозиції повинні бути розроблені та надані за підписом та печаткою інженера – кошторисника документи, а саме: • договірна ціна; • зведений кошторисний розрахунок • об'єктні кошторисні розрахунки; • локальні кошторисні розрахунки на будівельні роботи; • локальні кошторисні розрахунки на придбання устаткування; • локальні кошториси на пусконалагоджувальні роботи; • підсумкова відомість ресурсів; • проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. № 2) та ДБН А.3.1-5-2009. В складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» надано наступні документи БЕЗ ПІДПИСУ ТА ПЕЧАТКИ ІНЖЕНЕРА-КОШТОРИСНИКА: • договірна ціна; • зведений кошторисний розрахунок • проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. № 2) та ДБН А.3.1-5-2009. Отже, в даній частині тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» не відповідала вимогам тендерної документації та має бути відхилена. 4) Відповідно до п. 3 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації Учасник до кожного договору, який він зазначив в даному пункті надає скановану копію документа: договору з усіма відповідними додатками. Скановані належно оформлені акти виконаних робіт. Скановані копії з оригіналу документа листів відгуків від Замовника (ів) зазначених договорів з позитивним відгуком виданої не пізніше 30 денної давнини до дати аукціону. ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» в складі тендерної пропозиції в супереч вимогам тендерної документації надано завірену підписом та печаткою Переможця копію листа від ТОВ «ВЛД ГРУП» від 26.08.2019 р. Отже, ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» не надано Скановані копії з оригіналу документа листів відгуків від Замовника (ів) зазначених договорів з позитивним відгуком виданої не пізніше 30 денної давнини до дати аукціону. 5) Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 2 до тендерної документації). В Додатку 2 (п. 9) тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати скановану копію, з оригіналу документа, ліцензії на здійснення будівництва об’єктів. У разі якщо чинним законодавством не передбачено отримання ліцензії на виконання даного виду робіт Учасник за власноручним підписом надає лист - пояснення в довільній формі, в якому зазначаються підстави ненадання вищезазначених документів із зазначенням норм чинного законодавства. ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» в супереч вимогам тендерної документації надано завірену підписом та печаткою Переможця копію ліцензії. В такому разі тендерна пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ» не відповідала вимогам тендерної документації та має бути відхилена, адже не надано скановану копію, з оригіналу документа, ліцензії на здійснення будівництва об’єктів. Враховуючи інформацію, наведену вище, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та мала б була відхилена Замовником. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником у відритих торгах за номером в ЦБД № UA-2019-08-16-000214-c на закупівлю робіт – Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація Код ДК 021:2015: - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, в частині визначення переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» у відкритих торгах за номером в ЦБД № UA-2019-08-16-000214-c на закупівлю робіт – Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація Код ДК 021:2015: - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. 4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «СФЕРА КОМФОРТУ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 вересня 2019 23:06
рішення від 24.09.2019 № 13525 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 23:05
рішення від 03.10.2019 № 14205.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2019 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2019 року №14205-р/пк-пз відмінити рішення щодо визначення переможцем по закупівлі «Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Головний корпус. Водопостачання і каналізація» код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи учасника ТОВ «СФЕРА КОМФОРТУ».
Дата виконання рішення замовником: 10 жовтня 2019 17:05

Документи подані скаржником

19 вересня 2019 14:29
скарга_UA-2019-08-16-000214-c.pdf
19 вересня 2019 14:29
платіж.pdf

Документи подані замовником

25 вересня 2019 09:07
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ" 3 451 183,02
UAH з ПДВ
3 277 740,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 3 372 275,32
UAH з ПДВ
3 372 275,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 14:51
Листи ст 17 ЗУ.pdf
09 вересня 2019 14:51
Довідка податкова.pdf
09 вересня 2019 14:51
Довідка МВС.pdf
03 вересня 2019 17:52
Електронний підпис
03 вересня 2019 17:50
Посвідчення Соколик.pdf
03 вересня 2019 17:50
Перелік обладнання.pdf
03 вересня 2019 17:50
Зведений кошторис.pdf
03 вересня 2019 17:50
Довідка приміщення.pdf
03 вересня 2019 17:50
Диплом Бессага Ю.О.pdf
03 вересня 2019 17:50
Акт.pdf
02 вересня 2019 20:37
Гарантійний лист.pdf
02 вересня 2019 20:37
Акти виконаних робіт.pdf
30 серпня 2019 17:29
Лiцензiя_Повноваження.zip
30 серпня 2019 12:44
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:43
8. Дозвіл.pdf
30 серпня 2019 12:43
7. Ліцензія.pdf
30 серпня 2019 12:43
6.3 Акт виконаних робіт.pdf
30 серпня 2019 12:43
6.2 Відгук до договору.pdf
30 серпня 2019 12:43
6.1 Аналогічний договір.pdf
30 серпня 2019 12:43
5.3 Посвідчення.pdf
30 серпня 2019 12:43
4.4 ЦПД Робітники.pdf
30 серпня 2019 12:43
4.3 Штатний розклад.pdf
30 серпня 2019 12:43
4.3 Дипломи працівників.pdf
30 серпня 2019 12:43
4.1. 1-ДФ.pdf
30 серпня 2019 12:43
4. Працівники.pdf
30 серпня 2019 12:43
2. Перелік оснащення.pdf
30 серпня 2019 12:43
18. Календарний план.pdf
30 серпня 2019 12:43
17. Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2019 12:43
16. Протокол№17.pdf
30 серпня 2019 12:43
14. Листи та довідки.pdf
30 серпня 2019 12:43
13. Виписка з ЄДРЮЮ.pdf
30 серпня 2019 12:42
12. Статут.pdf
30 серпня 2019 12:42
11. Витяг з ЄДРЮЮ.pdf
30 серпня 2019 12:42
1.1 Договір склад.pdf
30 серпня 2019 12:42
2. Кошторис ВК.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:07
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:05
6.4 Штатний розпис.PDF
30 серпня 2019 17:04
52.1 Кошторис.pdf
30 серпня 2019 17:04
65. протокол на підпис.pdf
30 серпня 2019 17:04
64.4 Протокол №8.pdf
30 серпня 2019 17:04
64.3 Статут.pdf
30 серпня 2019 17:04
60. про зміни в кошторис.pdf
30 серпня 2019 17:04
59. якість виконання.pdf
30 серпня 2019 17:04
55. про розрахунок тп.pdf
30 серпня 2019 17:04
52.2.imd
30 серпня 2019 17:04
49. про сервісні центри.pdf
30 серпня 2019 17:04
45. Ліцензія.pdf
30 серпня 2019 17:04
44.2 Дозвіл Держпраці 2.PDF
30 серпня 2019 17:04
44.1 Дозвіл Держпраці.PDF
30 серпня 2019 17:04
37. прелік обладнання.pdf
30 серпня 2019 17:04
35. про ознайомлення.pdf
30 серпня 2019 17:04
33. довкілля.pdf
30 серпня 2019 17:04
32. Технічні вимоги.pdf
30 серпня 2019 17:04
31. бенефер.pdf
30 серпня 2019 17:04
30.банкрут ліквідац.pdf
30 серпня 2019 17:04
29. податки і збори.pdf
30 серпня 2019 17:04
26. антикорупційна.pdf
30 серпня 2019 17:04
25. корисливі юр.pdf
30 серпня 2019 17:04
24. корисливі.pdf
30 серпня 2019 17:04
23. антиконкурентні.pdf
30 серпня 2019 17:04
21. не внес до реєстр.pdf
30 серпня 2019 17:04
6.3пояснення про 1ДФ.pdf
30 серпня 2019 17:04
6.2 Форма 1 ДФ.pdf
30 серпня 2019 17:04
6. Довідка працівники.pdf
30 серпня 2019 17:04
5. про субпідпрядника.pdf
30 серпня 2019 17:04
2.2 Договір оренди офіс.PDF
30 серпня 2019 17:04
2. Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2019 17:04
1. тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 17:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ"
#39021630
Рішення скасоване 3 277 740,86
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:05
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Очікує рішення 3 372 275,32
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "СФЕРА КОМФОРТУ"
#39021630
Відхилено 3 277 740,86
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:59

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 жовтня 2019 11:16
Коментар щодо відміни: На підставі ч.2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
11 жовтня 2019 11:16
витяг з протоколу