Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 39609737 |
Місцезнаходження: | 71700, Україна , Запорожская обл., Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27, |
Контактна особа: |
Руслан Позивайло +30617845733, +380617844463 centr.trvo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 13:15 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 13:15 |
Очікувана вартість: | 594 545,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 945,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 17836.35 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 09:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 09:53 |
Проект договору.docx | |
16 серпня 2019 09:52 |
Тендерна документація вугілля.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-07-000014 ● da2cebce2dd7454f9daa797d9821e1f5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 12:31 |
НАКАЗ
07.11.2019 №203
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 07.11.2019 № 203
UA-2019-08-16-000155-b, Комунальна установа «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області, код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо,
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики: вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент”. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що вирізняють один вид вугілля від іншого. Будь-яка інша марка вугілля характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками, що не будуть відповідати маркам визначеним Замовником, тобто, не будуть еквівалентними. Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону чітко визначено, що вираз "або еквівалент” застосовується Замовником у разі якщо технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовником в технічній специфікації чітко визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Це означає, що застосування виразу «або еквівалент» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тобто, не відповідає жодним з вище перелічених умов. Таким чином тендерна документація не потребує внесення змін. З огляду на вищевикладене Замовник вважає, що жодним чином не порушив вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
2019-11-13 16:04:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) |
497 747,15
UAH з ПДВ
|
497 747,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Дзюба Н.Я. |
594 000,00
UAH з ПДВ
|
594 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) #40355747 |
Переможець |
497 747,15
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 12:09
|
img148.jpg | зміни до договору |
15 січня 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 08:35
|
дод угода №1 до договору №326.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2019 08:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2019 10:25
|
Договір №326 від 23.09.2019.pdf | укладений |
23 вересня 2019 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 326 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 326 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 326 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |