Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Очікувана вартість
594 545,00 UAH
UA-2019-08-16-000155-b 7e3a6900123f46e2bfc34eaa244056b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Позивайло

+30617845733
+380617844463
centr.trvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЦЕНТР ФІНАНСОВОГО та МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ» ТОКМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39609737
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорожская обл., Токмак, 71701, м. Токмак, Запорізька область, вул. Революційна, 27,
Контактна особа: Руслан Позивайло
+30617845733, +380617844463
centr.trvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:15
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:15
Очікувана вартість: 594 545,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17836.35 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо

ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169.87 тони
ДК 021:2015 – 09110000-3 – Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 09:53
Проект договору.docx
16 серпня 2019 09:52
Тендерна документація вугілля.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000014 ● da2cebce2dd7454f9daa797d9821e1f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019 12:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

07.11.2019 №203

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 07.11.2019 № 203
UA-2019-08-16-000155-b, Комунальна установа «Центр фінансового та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Токмацької районної ради Запорізької області, код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо,

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики: вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент”. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що вирізняють один вид вугілля від іншого. Будь-яка інша марка вугілля характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками, що не будуть відповідати маркам визначеним Замовником, тобто, не будуть еквівалентними. Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону чітко визначено, що вираз "або еквівалент” застосовується Замовником у разі якщо технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовником в технічній специфікації чітко визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі без посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Це означає, що застосування виразу «або еквівалент» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тобто, не відповідає жодним з вище перелічених умов. Таким чином тендерна документація не потребує внесення змін. З огляду на вищевикладене Замовник вважає, що жодним чином не порушив вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.

2019-11-13 16:04:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" ) 497 747,15
UAH з ПДВ
497 747,15
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Дзюба Н.Я. 594 000,00
UAH з ПДВ
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 21:02
Електронний підпис
09 вересня 2019 21:01
Довідка ДФС.pdf
09 вересня 2019 21:01
Довідка МВС.pdf
31 серпня 2019 07:56
Електронний підпис
31 серпня 2019 07:49
23.Цінова пропозиція.pdf
31 серпня 2019 07:47
14.Проект договору.pdf
31 серпня 2019 07:46
2.Довідка-пояснення.pdf
31 серпня 2019 07:43
20.гарантійний лист.pdf
31 серпня 2019 07:43
21.лист-згода.pdf
31 серпня 2019 07:42
24.Статут (копія).pdf
31 серпня 2019 07:41
32.Виписка 07.02.19 (копія).pdf
31 серпня 2019 07:40
37.Атестат акредитації.pdf
31 серпня 2019 07:39
44.СГТХ 13-100.pdf
31 серпня 2019 07:39
45.СГТХ 13-50.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )

Фізична особа-підприємець Дзюба Н.Я.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
Переможець 497 747,15
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАСС" ( ТОВ "АТЛАСС" )
#40355747
497 747,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 12:09
img148.jpg зміни до договору
15 січня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 08:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 08:35
дод угода №1 до договору №326.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 08:35
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 10:25
Договір №326 від 23.09.2019.pdf укладений
23 вересня 2019 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 326
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»Дія Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 326
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML