Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прокат листовий
Очікувана вартість
2 650 336,67 UAH
UA-2019-08-16-000111-a 96c8e4397ff141b589e29cef78dcdf39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лаврухіна Юлія Олександрівна

+380613956418 ootp36518@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Лаврухіна Юлія Олександрівна
+380613956418
ootp36518@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 09:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 15:42
Очікувана вартість: 2 650 336,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


код ДК 021:2015 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Прокат листовий)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90.963 т
Прокат листовий (джерело фінансування: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 09:08
тендерна документація .doc
16 серпня 2019 09:08
проект договора.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 20 серпня 2019 09:54
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:19
Доброго дня. Просимо уточнити марку сталі по всіх позиціях (згідно з стовпчиком "Найменування товару" чи "Технічні характеристики"?). Дякуємо за відповідь.
Відповідь: В додатку №1 до тендерної документації на закупівлю товару: код ДК 021:2015 ( 44170000-2) Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами ( Прокат листовий) в стовпчику «Найменування товару» вказана тов-щина листа та назва сталі( С245, С345). В стовпчику «Технічні характеристики» на-дані уточнення «Марка сталі-09Г2С, клас міцності-345, категорія-12». Відповідно С245 це ст3пс/сп категорія 5.
В додатку №1 до тендерної документації в певних строках потрібно вказувати С245 та С345 задля ідентифікації продукції цехом-замовником з проектною документацією.
ТД
Дата подання: 23 серпня 2019 15:01
Дата відповіді: 29 серпня 2019 12:18
Доброго дня. Звертаємо увагу Замовника, що згідно Дод.1: поз.13 - лист оцинкований 0,7мм - в Україні виробляється (ММК ім.Ілліча) згідно з EN10143:2014 та EN10146:2014 - просимо або змінити ГОСТ на EN, або додати вираз "або еквівалент". Наперед вдячні за відповідь.
Відповідь: специфікація на закупівлю товару: код ДК 021:2015 ( 44170000-2) Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами ( Прокат листовий) чітко відповідає технічним характеристикам, які вказані у ЗРЗ-2019 цехом-замовником.
1.В технічних характеристиках до п. 13 дод. 1 (Лист оцинований 0.7 мм ГОСТ 14918-80) тендерної документації вказано ГОСТ 14918-80 «Сталь тонколистовая оцинкованная с непрерывных линий. Технические условия». На даний момент ГОСТ 14918-80 є діючим в Україні стандартом, тому звертання до нього в технічних характеристиках не є помилковим.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000088 ● 4701ea9707d54ef3b32272151105bede
  • Статус: завершено ● Дата: 21 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
81 UA-2019-08-16-000111-a 16.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Універсалскладсервіс" 1 761 053,66
UAH
1 761 053,66
UAH
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 2 187 885,30
UAH
1 989 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВИФТ" 2 318 698,47
UAH
1 990 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТМ ФОРТІС" 2 481 921,60
UAH
2 481 921,60
UAH
Документи

Публічні документи

20 вересня 2019 11:47
Dovidka_19253566690930472535.pdf.p7s
20 вересня 2019 11:47
Dovidka_19253566690930472535.pdf
20 вересня 2019 11:47
Довідка (2).zip
20 вересня 2019 11:47
Довідка (1).zip
04 вересня 2019 15:17
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:17
19_Договір страхування.pdf
04 вересня 2019 15:17
16_Специфікація.pdf
04 вересня 2019 15:17
12_Протокол звільнення.pdf
04 вересня 2019 15:17
08_Технічна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 15:17
07_Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2019 15:17
04_Статут (НОВА РЕДАКЦІЯ).pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 16:59
Електронний підпис
04 вересня 2019 16:58
Цінова пропозиція, дод.2.pdf
04 вересня 2019 16:58
Страхова_гарантiя_407652.rar
04 вересня 2019 16:58
Статут з описом.pdf
04 вересня 2019 16:58
Специфікація, дод.1.pdf
04 вересня 2019 16:58
Лист-пояснення про ЄП.pdf
04 вересня 2019 16:58
Лист-пояснення про АТ.pdf
04 вересня 2019 16:58
Лист-заявка.pdf
04 вересня 2019 16:58
Довідка про санкції.pdf
04 вересня 2019 16:58
Довідка про обладнання.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 10:36
Електронний підпис
04 вересня 2019 10:36
Статут.pdf
04 вересня 2019 10:36
Лист-заявка.pdf
04 вересня 2019 10:36
Лист про санкції.pdf
04 вересня 2019 10:36
Додаток №1Специфікація.pdf
04 вересня 2019 10:36
Довідка про договори.pdf
04 вересня 2019 10:36
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 15:18
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:17
пд.pdf
04 вересня 2019 15:17
15. Договір страхування.pdf
04 вересня 2019 15:17
14. Лист-погодження.pdf
04 вересня 2019 15:17
12. Лист-повноваження.pdf
04 вересня 2019 15:17
10. Довідка п.5.3.pdf
04 вересня 2019 15:17
9. Довідка по п.5.2 ТД.pdf
04 вересня 2019 15:17
9. Досвід.pdf
04 вересня 2019 15:17
9. МТБ.pdf
04 вересня 2019 15:17
8. Додаток 3.pdf
04 вересня 2019 15:17
7. Додаток 2.pdf
04 вересня 2019 15:17
6. Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf
04 вересня 2019 15:17
5. Довідка АТ.pdf
04 вересня 2019 15:17
4. Статут.pdf
04 вересня 2019 15:17
3. Лист-пояснення про ЄП.pdf
04 вересня 2019 15:17
2. Свідоцтво ПДВ.pdf
04 вересня 2019 15:17
1. Лист-заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Універсалскладсервіс"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВИФТ"

ТОВ "ТМ ФОРТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Універсалскладсервіс"
#33795338
Переможець 1 761 053,66
UAH
19 вересня 2019 15:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Універсалскладсервіс" #33795338

№ рішення у справі

№ 54/58-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Універсалскладсервіс"
#33795338
1 761 053,66
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 15:26
456(7)УК.pdf укладений
04 жовтня 2019 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 03 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 2 113 264,39
UAH (в тому числі ПДВ 352 210,73 UAH)