Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільних доріг за адресою смт Біловодськ вулиця Біловодська та вулиця Попова Біловодського району, Луганської області
Очікувана вартість
7 407 514,00 UAH
UA-2019-08-16-000086-b 52e7f92e2d8443e583e4c47e10841c04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шиков Олександр Анатолійович

+380504754067 belrada_ps@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Біловодська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04335430
Вебсайт: http://belovodsk-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 92801, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Центральна буд. 105
Контактна особа: Шиков Олександр Анатолійович
+380504754067
belrada_ps@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 12:30
Очікувана вартість: 7 407 514,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 038,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт автомобільних доріг за адресою смт Біловодськ вулиця Біловодська та вулиця Попова Біловодського району, Луганської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт автомобільних доріг за адресою смт Біловодськ вулиця Біловодська та вулиця Попова Біловодського району, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92800, Україна, Луганська область, Біловодськ, смт Біловодськ вулиця Біловодська та вулиця Попова Біловодського району, Луганської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їхньої вартості (форма КБ-2В і КБ-3) Аванс 60 Календарні 50
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їхньої вартості (форма КБ-2В і КБ-3)Оплата за виконані роботи проводиться по мірі виконання робіт, надходження коштів з державного, місцевого та обласного бюджету на рахунок ЗАМОВНИКА та після реєстрації фінансових зобов’язань в держказначействі. Пiсляоплата 5 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-000086-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24157485
Дата подання: 18 вересня 2019 15:26
Оскарження визначення переможця
Біловодська селищна рада (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікаційний номер UA-2019-08-16-000086-b щодо закупівлі: Капітальний ремонт автомобільних доріг за адресою смт Біловодськ вулиця Біловодська та вулиця Попова Біловодського району, Луганської області ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» взяло участь у даних торгах . Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника (протокол від 06.09.2019 №73) пропозиція ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» була відхилена, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Невідповідність довідки про матеріально-технічну базу ; 2) Щодо невірного оформлення документів на використання техніки. ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» не згодне з таким рішенням Замовника мотивуюче це наступним. 1) Щодо першого пункту відхилення. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації, учасник у складі пропозиції мав надати "Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази" (таблиця 1) . На виконання вказаної вимоги тендерної документації ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку (від 28.08.2019 №958). Дана довідка повністю відповідає формі, яка визначена тендерною документацією. Звертаємо увагу Колегії, що тендерна документація не містить ніяких вимог щодо оформлення даної довідки та вимог щодо інформації, яку має зазначити в ній учасник, в тому числі не має ніяких вимог щодо заповнення стовбця "Тип моделей". На виконання вимог тендерної документації нами було в казано в цьому стовбці тип моделей фрези дорожньої "WIRTGEN". Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось вказання конкретних моделей машин та механізмів (про що свідчить і назва "Тип моделей", тобто не конкретна модель ), таким чином нами не порушено жодної вимоги тендерної документації. Аналогічна ситуація і з позицією "Поливомийка з щиткою", нами саме так було визначено тип моделі даної машини, так як ніяких вимог щодо методики визначення типів моделей тендерна документація не містить. Відносно котка дорожнього тандемного HAMM HD 110. Відповідно до вимог тендерної документації, учасник мав вказати найменування транспортного заходу, при цьому тендерна документація не містить вимог щодо виду даної інформації. Коток HAMM HD 110 є дорожнім котком, що належить до розряду тандемних вібраційних котків, таким чином його назва може бути зазначена і як коток дорожній так і коток тандемний (що є більш точною). Таким чином, ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» надало "Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази", яка повністю відповідає вимогам таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації, чим виконало вимоги тендерної документації. 2) Щодо другого пункту відхилення. Пункт другий відхилення нашої пропозиції (протоколу №73) взагалі не містить посилання, яка саме вимога (пункт) тендерної документації порушена. Відносно інформації, зазначеної в протоколі, не можемо з нею погодитись, виходячи з наступного. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації наявність матеріально-технічної бази має бути підтверджена копіями документів, зокрема " У разі використання не власного, а орендованого обладнання, надаються копії договорів оренди тощо." ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» під час виконання робіт, що є предметом закупівлі планує залучати техніку іншого суб'єкта господарювання (ПрАТ "Запорізький асфальтобетонний завод") і відповідно до вимог тендерної документації надало договір, який підтверджує право використання даної техніки, чим виконало вимоги тендерної документації. Ствердження Замовника, що ПрАТ "Запорізький асфальтобетонний завод" буде залучатись як субпідрядна організація незрозуміле та не відповідає дійсності. У складі нашої пропозиції надано довідку від 28.08.2019 №963 щодо виконання всіх робіт власними силами без залучення субпідрядних організацій. Оскільки ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» буде використовувати частину залученої техніки (дорожня фреза і поливально-мийна машина), то в підсумковій відомості ресурсів вказана техніка була зазначена , як орендовано (залучена), що повністю відповідає вимогам законодавства України та тендерної документації. Слід зазначити, що тендерною документацією не встановлено вимог щодо надання пояснень, на підставі яких обґрунтованих цін учасники зробили розрахунки використання залученої техніки. Таким чином, ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» виконало вимоги тендерної документації в тому числі в частині підтвердження права використання залученої техніки. Виходячи з викладеного, рішення тендерного комітету Біловодська селищна рада від 06.09.2019 (протокол №73), яким пропозиція ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» була відхилена, суперечить ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує право учасника ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Наслідком таких протизаконних дій Замовника стало визначення переможної пропозиції учасника ТОВ "Данко" (код 32727466) та оприлюднення 09.09.2019 року повідомлення про намір укласти договір з останнім. При цьому, пропозиція учасника, якого визначено переможцем, ТОВ "Данко" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати файл з договірною ціною та розрахунками до неї. Учасник ТОВ "Данко" у складі тендерної пропозиції надав лише одну сторінку документу договірна ціна (першу) (архів "Пропозиція Біловодська селищна рада 36_54.rar", файл " 45Кошторисний розрахунок та imd.rar ", сторінка 2 файлу "кошторис.pdf"). Слід зазначити, що форма документу "договірна ціна" затверджена ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 (Додаток С) і включає 14 розділів та підписи сторін. Надана ТОВ "Данко" одна, лише перша сторінка, містить всього 10 розділів, що є доказом того, що документ надано не в повному обсязі. Таким чином, в порушення вимог пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації учасник ТОВ "Данко" не надав документ "договірна ціна". 2.Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації учасник має надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (таблиця 1). Наявність матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для виконання замовлення підтверджується наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування, завірені печаткою Учасника (перелік зазначеної матеріально-технічної бази повинен відповідати підсумковій відомості ресурсів). У разі використання не власного, а орендованого обладнання, надаються копії договорів оренди тощо. ТОВ "Данко" у складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до строки 2 даної довідки учасник буде використовувати "Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 10 т". на підставі договору оренди машин №06/08/2019-08 від 06.08.2019. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Данко" надано вказаний договір, він не містить автомобілів-самоскидів вантажопідйомність 10 т (договір містить інші автомобілі вантажопідйомність яких 15 тон, такі машини згідно підсумкової відомості ресурсів учасника ТОВ "Данко" не будуть залучатись до виконання робіт). Тобто, учасник ТОВ "Данко" в порушення вимог додатку 2 до тендерної документації не підтвердив право власності або користування на автомобілі, які буде залучати до виконання робіт. 3. Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації учасник має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до інформації, наведеної учасником) надати копії (копію) розпорядчих (розпорядчого) документів (документу) про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин. Учасник ТОВ "Данко" у складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до строки 2 розділу "Для робочих професій" учасник для виконання робіт, що є предметом закупівлі, буде залучати машиністів катка, а саме: одного працівника на постійній основі (у штаті) та трьох працівників за угодою. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Данко" надані угоди (цивільно-правові договори) №54 з Бордюжан Ігор Іванович (машиніст катка) та №55 з Фісак Сергій Григорович (машиніст катка). Угоди з третім машиніст катка у складі тендерної пропозиції не надано, чим ТОВ "Данко" порушено вимоги Додатку 2 тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати календарний графік виконання робіт (окремий файл). Учасник ТОВ "Данко" у складі тендерної пропозиції надав календарний графік виконання робіт (архів "Пропозиція Біловодська селищна рада 36_54.rar", файл "52Календарний графік виконання робіт-min.pdf"). Даний календарний графік містить суму робіт 7 359 999,46 грн. В той же час, тендерна пропозиція учасника складає 7 279 999,98 грн, що підтверджується інформацією в системі Прозорро. Таким чином, наданий календарний графік не відповідає показникам договірної ціни та не може вважатися календарним графіком на дану процедуру торгів. Таким чином, в порушення вимог пункту 1 розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації учасник ТОВ "Данко" не надав документ належний "календарний графік". Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Данко» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена Замовником, яким порушено право учасника ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку всіх тендерних пропозицій. Відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в частині відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» . 2. Зобов’язати тендерний комітет Замовника: - відмінити рішення (протокол від 06.09.2019 №73) про відхилення пропозиції ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС»; - відмінити рішення (протокол від 09.09.2019 №74) про визнання переможцем торгів ТОВ «Данко» та скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Данко». Додатик: 1. Платіжне доручення за подання скарги. 2. Додаток щодо котка дорожнього тандемного. 3. ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 4. Кошторис ТОВ "Данко" 5. Календарний графік ТОВ "Данко"
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 23 вересня 2019 21:16
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв’язку з тим, що Біловодською селищною радою надано пояснення щодо прийнятого рішення, та в результаті додаткового вивчення матеріалів тендерної пропозиції ТОВ «ДАНКО», на підставі ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» відкликає подану скаргу.
Дата: 27 вересня 2019 14:16
Рішення від 23.09.2019 №13423+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 21:15
Рішення від 08.10.2019 №14457.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 17:53

Документи подані скаржником

18 вересня 2019 15:25
3. ДСТУ1113.1.1-1-2013.pdf
18 вересня 2019 15:25
4. Кошторис.pdf
18 вересня 2019 15:25
Скарга АМКУ UA-2019-08-16-000086-b.PDF
18 вересня 2019 15:25
1. Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

26 вересня 2019 10:41
Пояснення на скаргу
26 вересня 2019 10:55
Пояснення на скаргу

Документи Органу Оскарження

09 жовтня 2019 17:53
Рішення від 08.10.2019 №14457.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-23-000007 ● 160f911ce7c748109bcaacc0e95d41d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 серпня 2019 13:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
23.08.2019 № 41
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Тетяна ЖИХАР



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 23.08.2019 № 41

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-16-000086-b 16.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені Вами порушення усунені замовником

2019-08-27 09:47:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СТОУНСЕНД 7 406 723,40
UAH з ПДВ
5 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" 7 249 996,40
UAH з ПДВ
7 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 7 279 999,98
UAH з ПДВ
7 242 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 16:56
Електронний підпис
02 вересня 2019 16:55
тендерна пропозиція.PDF
02 вересня 2019 16:55
статут стоунсенд.PDF
02 вересня 2019 16:55
стаття 17.PDF
02 вересня 2019 16:55
персонал.PDF
02 вересня 2019 16:55
довідки додаток 4.PDF
02 вересня 2019 16:55
Довидка МТБ.PDF
02 вересня 2019 16:55
Виписка з ЄДР Стоунсенд.pdf
02 вересня 2019 16:55
БІЛОВОДСЬК.rar
02 вересня 2019 16:55
аналог договір.rar

Публічні документи

03 вересня 2019 16:54
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:27
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:25
245.imd
03 вересня 2019 16:25
14. Інформаційні довідки.pdf
03 вересня 2019 16:25
11. Копія статуту.pdf
03 вересня 2019 16:25
9.1. Календарний графік.pdf
03 вересня 2019 16:25
1. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СТОУНСЕНД

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ СТОУНСЕНД
#41769323
Відхилено 5 500 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 11:10
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Відхилено 7 000 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 7 242 961,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 13:41

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 вересня 2019 15:43
Електронний підпис
06 вересня 2019 15:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
7 242 961,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 13:45
Д.у. _1-3 до дог 450-19 (Данко).pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 13:43
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 15:40
Договір ТОВ ДАНКО.pdf укладений
15 жовтня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення договірної ціни у зв'язку з коригуванням обсягу фактично виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 450/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 242 957,18
UAH (в тому числі ПДВ 1 207 159,53 UAH)