Молоко
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000068-c 2eb5386c1c074972bd2ef1b095d07f6b
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41495393
Місцезнаходження замовника: 52600, Україна, Дніпропетровська обл., Васильківка, Соборна 27
Контактна особа замовника: Прогонний Олег Петрович
+380977148865
vasilotgvo@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 09:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 09:49
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:37
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кг
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52600, Україна, Дніпропетровська область, с.Васильківка, вул.Соборна,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 серпня 2019 09:47
Електронний цифровий підпис
16 серпня 2019 09:45
Інструкція Учасникам (1).doc
16 серпня 2019 09:45
Перелік закладів освіти (1).doc
16 серпня 2019 09:45
Проект Договору (1).doc
16 серпня 2019 09:45
Технічне завдання (1).doc
16 серпня 2019 09:45
Тендерна пропозиція (1).doc
16 серпня 2019 09:45
ТД молоко (3).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-000068-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 10 вересня 2019 18:23
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/ https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-08-16-000068-c) 16.08.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом «Молоко
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки згідно, зі строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2019 року, у кількості - 5000 кг, на очікувану вартість 150 000,00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» код ДК 021:2015 – 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко), далі «Тендерна документація» із додатками.
02.09.2019 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі.
До участі у аукціонах було допущено наступних учасників:
ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515) з ціновою пропозицією 142 500,00 грн з ПДВ;
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) з ціновою пропозицією 150 000,00 грн з ПДВ.
ФОП Варакута Світлана Олексіївна (код ЄДРПОУ 2411814282) з ціновою пропозицією 150 000,00 грнз ПДВ;

Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515) з ціновою пропозицією 142 500,00 грн з ПДВ;
Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) з ціновою пропозицією 150 000,00 грн з ПДВ.
ФОП Варакута Світлана Олексіївна (код ЄДРПОУ 2411814282) з ціновою пропозицією 150 000,00 грнз ПДВ;

04 вересня 2019 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №117 від 04.09.2019 р., відповідно до якого тендерна пропозиція, надана учасником - ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515), нібито відповідає вимогам тендерної документації замовника, а тому вирішено переможцем визначити ФОП Курпай Владислава Валентиновича (код ЄДРПОУ 3402811515) юридична адреса: вул. Центральна, буд. 29, кв. 84, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400, за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко).

Проте, рішення Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №117 від 04.09.2019 р., щодо відповідності тендерної пропозиції, що надана учасником - ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515), вимогам тендерної документації замовника, згідно з оголошенням UA-2019-08-16-000068-c, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон).

Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

1. Тендерна пропозиція ФОП Курпай Владислав Валентинович не відповідає кваліфікаційним критеріям, що заявлені Замовником
Так, відповідно до п.п.3.1.1. п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції;
форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно додатку № 1;
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно з п.п.3.1.4. п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Усі документи як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (-их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші.
У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
Згідно з п. 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» підрозділу 2. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання Учасниками Інформаційної довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі.
Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо).
16.08.2019 р. Замовник на сторінці закупівлі розмістив Додаток 5 до Інструкції учасникам процедури закупівлі з підготовки тендерних пропозицій який має назву. Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками**.
Згідно з п.2.1. Додатку 5 Замовником встановлено, що відповідно до статті 16 Закону для участі у тендері Учасники повинні надати інформацію, яка відповідає наступним кваліфікаційним критеріям, що повинна бути підтверджена ними шляхом представлення у тендерній пропозиції наступних документів, що можуть свідчити про рівень та можливості виконання Учасником договору про закупівлю:
2.1.1. за критерієм «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»:
1) надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме:
складських приміщень для зберігання асортименту товару (надати копії документів, які засвідчують право власності або оренди таких приміщень та копії експлуатаційного дозволу або погодженого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність умов виробництва продукції та/або зберігання продукції вимогам санітарного законодавства на такі приміщення);
автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання та копії відповідних санітарних паспортів на зазначений автотранспорт).
На виконання цих вимог ФОП Курпай В.В. у складі тендерної пропозиції надано:
Довідку про наявність автомобільного транспорту, у якій не зазначено на яких правових підставах у ФОП Курпай В.В. знаходиться автомобіль Рено Трафік державний номер АЕ 5351 ІЕ – чи-то на праві власності чи-то на праві оренди, а також без опису відповідних можливостей – чи-то призначений він для перевезення предмету закупівлі.
копію техпаспорту на автомобіль Рено Трафік державний номер АЕ 5351 ІЕ, власником якого зазначено Бондаря Миколу Івановича.
Копію договору оренди автомобіля від 01.08.2019 р., складеного у простій письмовій формі.
Копію акту приймання-передачі до договору оренди транспортного засобу №1 від 01.08.2019 р., який не є підписаним сторонами, тобто не підтверджує фактичне передання власником в користування ФОП Курпай В.В. автомобіля «Рено Трафік» державний номер АЕ 5351 ІЕ.
Але ФОП Курпай В.В. не враховано, що відповідно до ст. 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі.
Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
В той же час, зміст копії договору оренди автомобіля від 01.08.2019 р., укладеного між ФОП Бондаря М. І. та ФОП Курпай В.В., які є фізичними особами, свідчить, що цей договір складений у простій письмовій формі та нотаріально не посвідчений, тобто є нікчемним.
Відповідно до ч. 1 ст. 219 і ст. 220 Цивільного кодексу України, при недотриманні вимоги закону щодо обов’язкового нотаріального посвідчення, правочин визнається нікчемним, без прямої зазначення в законі на такі наслідки для кожного окремого виду правочину.
Також звертаємо увагу на те, що акт приймання-передачі до договору оренди транспортного засобу №1 від 01.08.2019 р., який наданий ФОП Курпай В.В. не є підписаним сторонами, тобто не підтверджує фактичне передання власником в користування ФОП Курпай В.В. автомобіля «Рено Трафік» державний номер АЕ 5351 ІЕ. Тобто документи, що підтверджують право власності чи користування автотранспортними засобами ФОП Курпай В.В. не надано.
Згідно з п. 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» підрозділу 2. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього складських приміщень для зберігання товару (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору оренди тощо).
На виконання цієї вимоги ФОП Курпай В.В. у складі тендерної пропозиції надано:
Договір оренди складу від 01.08.2019 р.
Акт приймання-передачі без зазначення дати.
В той же час, Договір оренди складу від 01.08.2019 р. не містить інформації про те, що цей склад пристосований для зберігання саме товару, що є предметом закупівлі.
Також, відповідно до п.2.1. Договору оренди складу від 01.08.2019 р. передання об’єкта оренди в оренду здійснюється на підставі відповідного акту прийому-передачі у 10 денний строк з моменту укладання договору.
Згідно з п.2.4. Договору об’єкт вважається переданим в оренду з моменту підписання зазначеного акту. Строк оренди складає 1 (один) рік з дати передачі об’єкта за актом прийому-передачі (п.3.1. Договору).
В той же час, Акт приймання-передачі не містить дати передачі складу в оренду ФОП Курпай В.В.
Також ФОП Курпай В.В. не надано копії експлуатаційного дозволу або погодженого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність умов виробництва продукції та/або зберігання продукції вимогам санітарного законодавства на складські приміщення.
Тобто ФОП Курпай В.В. не надано належних документів на підтвердження у нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання вимог Замовника.
Згідно з п. 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підрозділу 2. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору, завіреного печаткою (в разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника.
Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконано своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі у визначені строки якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договору від контрагентів не надходили.
Згідно з п.2.1. Додатку 5 Замовником встановлено, що відповідно до статті 16 Закону для участі у тендері Учасники повинні надати інформацію, яка відповідає наступним кваліфікаційним критеріям, що повинна бути підтверджена ними шляхом представлення у тендерній пропозиції наступних документів, що можуть свідчити про рівень та можливості виконання Учасником договору про закупівлю:
2.1.3. за критерієм «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»:
надати довідку з переліком договорів, які можуть свідчити про виконання аналогічних договорів щодо постачання товару, аналогічного предмету закупівлі із зазначенням найменування, адреси, телефонних номерів контактних осіб замовника відповідно до договору, якому постачався товар;
надати копії договорів, визначених згідно з вищезазначеним переліком договорів.
Проте, ФОП Курпай В.В. не надано в складі тендерної пропозиції:
довідку з переліком договорів, які можуть свідчити про виконання аналогічних договорів щодо постачання товару, аналогічного предмету закупівлі із зазначенням найменування, адреси, телефонних номерів контактних осіб замовника відповідно до договору, якому постачався товар
копії аналогічного договору, завіреного печаткою (в разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника.
Також ФОП Курпай В.В. не підтверджено, що його досвід виконання договору є позитивним, тобто договір виконано своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі у визначені строки якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договору від контрагентів не надходили.
Відповідно до п.5 Додатку №2 «Технічне завдання» до Тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, шляхом зобов’язання учасника надати наступні документи:
а) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання);
б) копія сертифікатів відповідності та/або висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований предмет закупівлі, завірених печаткою виробника.
Проте, ФОП Курпай В.В. не надано в складі тендерної пропозиції пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання), а також копій сертифікатів відповідності та/або висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований предмет закупівлі, завірених печаткою виробника.
Враховуючи інформацію, наведену вище, тендерна пропозиція ФОП Курпай В.В. не відповідає умовам Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:

1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю вимогу.
2. Скасувати рішення Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №117 від 04.09.2019 р., відповідно до якого тендерна пропозиція, надана учасником - ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515), нібито відповідає вимогам тендерної документації замовника, а тому вирішено переможцем визначити ФОП Курпай Владислава Валентиновича (код ЄДРПОУ 3402811515) юридична адреса: вул. Центральна, буд. 29, кв. 84, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400, за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко).

Директор ТОВ «Край-МК..» О.С. Окопна
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 вересня 2019 14:15
Вимоги і зауваження щодо невідповідності наданих ФОП Курпай В.В. документів до тендерної пропозиції по закупівлі молока розглянуті і виконані.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

10 вересня 2019 18:23
вимога.PDF

Документи

13 вересня 2019 14:15
Відповідь на вимогу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-16-000068-c.b2
Статус:
Прийнята до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК..", Код ЄДРПОУ:40333959
Дата подання: 14 вересня 2019 16:17
СКАРГА на порушення у процесі проведення Закупівлі
На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/ https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-08-16-000068-c) 16.08.2019 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, в формі відкритих торгів за предметом «Молоко Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки згідно, зі строком поставки - з моменту укладання договору і до 31.12.2019 року, у кількості - 5000 кг, на очікувану вартість 150 000,00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію для процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ» код ДК 021:2015 – 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко), далі «Тендерна документація» із додатками. 02.09.2019 року на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua/gov/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником товарів, що є предметом закупівлі. До участі у аукціонах було допущено наступних учасників: ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515) з ціновою пропозицією 142 500,00 грн з ПДВ; Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) з ціновою пропозицією 150 000,00 грн з ПДВ. ФОП Варакута Світлана Олексіївна (код ЄДРПОУ 2411814282) з ціновою пропозицією 150 000,00 грнз ПДВ; Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515) з ціновою пропозицією 142 500,00 грн з ПДВ; Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙ-МК..» (код ЄДРПОУ 40333959) з ціновою пропозицією 150 000,00 грн з ПДВ. ФОП Варакута Світлана Олексіївна (код ЄДРПОУ 2411814282) з ціновою пропозицією 150 000,00 грнз ПДВ; 04 вересня 2019 року на електронному майданчику закупівель було розміщено рішення Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №117 від 04.09.2019 р., відповідно до якого тендерна пропозиція, надана учасником - ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515), нібито відповідає вимогам тендерної документації замовника, а тому вирішено переможцем визначити ФОП Курпай Владислава Валентиновича (код ЄДРПОУ 3402811515) юридична адреса: вул. Центральна, буд. 29, кв. 84, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400, за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко). Проте, рішення Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №117 від 04.09.2019 р., щодо відповідності тендерної пропозиції, що надана учасником - ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515), вимогам тендерної документації замовника, згідно з оголошенням UA-2019-08-16-000068-c, не відповідає фактичним обставинам, приписам законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Край-МК..» з огляду на наступні обставини. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, далі - Закон). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). 1. Тендерна пропозиція ФОП Курпай Владислав Валентинович не відповідає кваліфікаційним критеріям, що заявлені Замовником Так, відповідно до п.п.3.1.1. п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції; форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно додатку № 1; інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Згідно з п.п.3.1.4. п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Усі документи як завантажені файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (-их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші. У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). Згідно з п. 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» підрозділу 2. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено вимоги щодо надання Учасниками Інформаційної довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору на вантажоперевезення тощо). 16.08.2019 р. Замовник на сторінці закупівлі розмістив Додаток 5 до Інструкції учасникам процедури закупівлі з підготовки тендерних пропозицій який має назву. Перелік документально підтвердженої інформації, яка повинна бути подана Учасниками**. Згідно з п.2.1. Додатку 5 Замовником встановлено, що відповідно до статті 16 Закону для участі у тендері Учасники повинні надати інформацію, яка відповідає наступним кваліфікаційним критеріям, що повинна бути підтверджена ними шляхом представлення у тендерній пропозиції наступних документів, що можуть свідчити про рівень та можливості виконання Учасником договору про закупівлю: 2.1.1. за критерієм «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»: 1) надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме: складських приміщень для зберігання асортименту товару (надати копії документів, які засвідчують право власності або оренди таких приміщень та копії експлуатаційного дозволу або погодженого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність умов виробництва продукції та/або зберігання продукції вимогам санітарного законодавства на такі приміщення); автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання та копії відповідних санітарних паспортів на зазначений автотранспорт). На виконання цих вимог ФОП Курпай В.В. у складі тендерної пропозиції надано: Довідку про наявність автомобільного транспорту, у якій не зазначено на яких правових підставах у ФОП Курпай В.В. знаходиться автомобіль Рено Трафік державний номер АЕ 5351 ІЕ – чи-то на праві власності чи-то на праві оренди, а також без опису відповідних можливостей – чи-то призначений він для перевезення предмету закупівлі. копію техпаспорту на автомобіль Рено Трафік державний номер АЕ 5351 ІЕ, власником якого зазначено Бондаря Миколу Івановича. Копію договору оренди автомобіля від 01.08.2019 р., складеного у простій письмовій формі. Копію акту приймання-передачі до договору оренди транспортного засобу №1 від 01.08.2019 р., який не є підписаним сторонами, тобто не підтверджує фактичне передання власником в користування ФОП Курпай В.В. автомобіля «Рено Трафік» державний номер АЕ 5351 ІЕ. Але ФОП Курпай В.В. не враховано, що відповідно до ст. 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. В той же час, зміст копії договору оренди автомобіля від 01.08.2019 р., укладеного між ФОП Бондаря М. І. та ФОП Курпай В.В., які є фізичними особами, свідчить, що цей договір складений у простій письмовій формі та нотаріально не посвідчений, тобто є нікчемним. Відповідно до ч. 1 ст. 219 і ст. 220 Цивільного кодексу України, при недотриманні вимоги закону щодо обов’язкового нотаріального посвідчення, правочин визнається нікчемним, без прямої зазначення в законі на такі наслідки для кожного окремого виду правочину. Також звертаємо увагу на те, що акт приймання-передачі до договору оренди транспортного засобу №1 від 01.08.2019 р., який наданий ФОП Курпай В.В. не є підписаним сторонами, тобто не підтверджує фактичне передання власником в користування ФОП Курпай В.В. автомобіля «Рено Трафік» державний номер АЕ 5351 ІЕ. Тобто документи, що підтверджують право власності чи користування автотранспортними засобами ФОП Курпай В.В. не надано. Згідно з п. 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» підрозділу 2. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього складських приміщень для зберігання товару (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копія договору оренди тощо). На виконання цієї вимоги ФОП Курпай В.В. у складі тендерної пропозиції надано: Договір оренди складу від 01.08.2019 р. Акт приймання-передачі без зазначення дати. В той же час, Договір оренди складу від 01.08.2019 р. не містить інформації про те, що цей склад пристосований для зберігання саме товару, що є предметом закупівлі. Також, відповідно до п.2.1. Договору оренди складу від 01.08.2019 р. передання об’єкта оренди в оренду здійснюється на підставі відповідного акту прийому-передачі у 10 денний строк з моменту укладання договору. Згідно з п.2.4. Договору об’єкт вважається переданим в оренду з моменту підписання зазначеного акту. Строк оренди складає 1 (один) рік з дати передачі об’єкта за актом прийому-передачі (п.3.1. Договору). В той же час, Акт приймання-передачі не містить дати передачі складу в оренду ФОП Курпай В.В. Також ФОП Курпай В.В. не надано копії експлуатаційного дозволу або погодженого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність умов виробництва продукції та/або зберігання продукції вимогам санітарного законодавства на складські приміщення. Тобто ФОП Курпай В.В. не надано належних документів на підтвердження у нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання вимог Замовника. Згідно з п. 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» підрозділу 2. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору, завіреного печаткою (в разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконано своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі у визначені строки якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договору від контрагентів не надходили. Згідно з п.2.1. Додатку 5 Замовником встановлено, що відповідно до статті 16 Закону для участі у тендері Учасники повинні надати інформацію, яка відповідає наступним кваліфікаційним критеріям, що повинна бути підтверджена ними шляхом представлення у тендерній пропозиції наступних документів, що можуть свідчити про рівень та можливості виконання Учасником договору про закупівлю: 2.1.3. за критерієм «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»: надати довідку з переліком договорів, які можуть свідчити про виконання аналогічних договорів щодо постачання товару, аналогічного предмету закупівлі із зазначенням найменування, адреси, телефонних номерів контактних осіб замовника відповідно до договору, якому постачався товар; надати копії договорів, визначених згідно з вищезазначеним переліком договорів. Проте, ФОП Курпай В.В. не надано в складі тендерної пропозиції: довідку з переліком договорів, які можуть свідчити про виконання аналогічних договорів щодо постачання товару, аналогічного предмету закупівлі із зазначенням найменування, адреси, телефонних номерів контактних осіб замовника відповідно до договору, якому постачався товар копії аналогічного договору, завіреного печаткою (в разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника. Також ФОП Курпай В.В. не підтверджено, що його досвід виконання договору є позитивним, тобто договір виконано своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі у визначені строки якісного товару, та зауваження (претензії) щодо виконання договору від контрагентів не надходили. Відповідно до п.5 Додатку №2 «Технічне завдання» до Тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, шляхом зобов’язання учасника надати наступні документи: а) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання); б) копія сертифікатів відповідності та/або висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований предмет закупівлі, завірених печаткою виробника. Проте, ФОП Курпай В.В. не надано в складі тендерної пропозиції пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країну походження (назва; країна походження; повна назва виробника та його адреса; конкретну торгівельну назву запропонованого товару; основні характеристики, у тому числі відповідність товару стандартам, що визначені відповідними ДСТУ; вид розфасовки (тару); спосіб і термін зберігання), а також копій сертифікатів відповідності та/або висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований предмет закупівлі, завірених печаткою виробника. Враховуючи інформацію, наведену вище, тендерна пропозиція ФОП Курпай В.В. не відповідає умовам Тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно із ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду вищенаведені обставини, 10.09.2019 р. ТОВ «Край-МК..» звернулося до Замовника з вимогою про усунення порушень у процесі закупівлі. 13.09.2019 р. Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради розглянув вимогу та відмовився її задовольняти з посиланням на те, що нібито усі вимоги і зауваження щодо невідповідності наданих ФОП Курпай В.В. документів до тендерної пропозиції по закупівлі молока код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» були розглянуті та виконані. До тендерної пропозиції додано: - пояснювальну записку щодо якісних та функціональних характеристик товару; - довідку про наявність автомобільного транспорту; - довідка про відсутність досвіду та зобов’язання неухильно виконувати всі умови договору; - договір оренди автомобіля; - договір оренди складського приміщення; - договір оренди автомобіля. На думку Замовника визначальним фактом при визначенні переможця була саме цінова пропозиція та транспортування молока щоденно, так як цей продукт швидко псується і потребує щоденної поставки по закладам. Але таке твердження спростовується змістом тендерної документації. Також звертаємо увагу на те, що вже після проведення аукціону, а саме 04.09.2019 р. та 13.09.2019 р. ФОП Курпай Владислав Валентинович розмістив на сторінці закупівлі скан-копії документів, що були надані ним у складі тендерної пропозиції, але в яких недоліки, що зазначені у вимозі ТОВ «Край-МК..» від 10.09.2019 р., вже усунуті, що свідчить про фактичне надання переможцем закупівлі підроблених документів. Ці дії ФОП Курпай В.В. містять склад кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.366 КК України. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти, розглянути та задовольнити цю скаргу. 2. Зобов’язати Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Васильківської селищної ради, скасувати рішення, що оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №117 від 04.09.2019 р., відповідно до якого тендерна пропозиція, надана учасником - ФОП Курпай Владислав Валентинович (код ЄДРПОУ 3402811515), нібито відповідає вимогам тендерної документації замовника, а тому вирішено переможцем визначити ФОП Курпай Владислава Валентиновича (код ЄДРПОУ 3402811515) юридична адреса: вул. Центральна, буд. 29, кв. 84, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., 51400, за предметом закупівлі код ДК 021:2015 - 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко). ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги. Директор ТОВ «Край-МК..» О.С. Окопна
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження:
Прийнято до розгляду: 18 вересня 2019 17:18
рішення від 18.09.2019 № 13172 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 17:18

Документи подані скаржником

14 вересня 2019 16:17
платежн.png
14 вересня 2019 16:17
скарга.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Курпай Владислав Валентинович 142 500,00
UAH з ПДВ
142 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ - МК.." 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Варакута Світлана Олексіївна 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 10:15
113092019_0001.pdf
13 вересня 2019 10:14
113092019_0002.pdf
13 вересня 2019 10:14
113092019.pdf
13 вересня 2019 10:14
2.pdf
13 вересня 2019 10:14
1.pdf
13 вересня 2019 10:13
1.pdf
13 вересня 2019 10:13
1.pdf
13 вересня 2019 10:11
2.pdf
13 вересня 2019 10:11
113092019.pdf
13 вересня 2019 10:11
113092019_0002.pdf
13 вересня 2019 10:11
113092019_0001.pdf
04 вересня 2019 15:22
Scan1'.pdf
04 вересня 2019 15:22
Scan1'ув.pdf
04 вересня 2019 15:21
Scan172331.pdf
04 вересня 2019 15:21
Scan17233.pdf
04 вересня 2019 15:21
Scan1723.pdf
04 вересня 2019 15:21
Scan172.pdf
04 вересня 2019 15:21
Scan17.pdf
04 вересня 2019 15:21
Scan17.pdf
04 вересня 2019 15:20
7.pdf
04 вересня 2019 15:20
6.pdf
04 вересня 2019 15:19
5.pdf
04 вересня 2019 15:19
4.pdf
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.49]курпай_0017.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.50]курпай_0018.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.49]курпай_0019.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.47]курпай_0026.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.48]курпай_0011.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.48]курпай_0020.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.48]курпай_0029.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.46]курпай_0009.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.46]курпай_0027.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.47]курпай_0021.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.45]курпай_0028.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.43]курпай_0001.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.45]курпай_0031.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.44]курпай_0030.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.44]курпай_0015.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.43]курпай_0006.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.42]курпай_0016.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.43]торги_0001.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.42]курпай_0022.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.41]курпай_0002.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.41]курпай_0014.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.41]медкн _0002.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.40]курпай_0008.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.53]договір_0009.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.40]курпай_0025.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.39]курпай_0007.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.39]медкн _0001.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.38]права_0001.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.38]курпай_0013.jpg
30 серпня 2019 22:48
[15-08-2019 12.01.38]курпай_0004.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.38]курпай_0010.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.53]договір_0008.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.52]договір_0007.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.37]курпай_0024.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.37]курпай_0012.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.37]курпай_0005.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.51]договір_0006.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.52]договір_0010.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.37]курпай_0023.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.36]витяг_0001.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.55]договір_0025.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.36]курпай_0003.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.55]договір_0024.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.54]договір_0026.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.51]договір_0011.jpg
30 серпня 2019 22:47
[15-08-2019 12.01.35]техпаспорт.jpg

Публічні документи

29 серпня 2019 15:05
11 мед книжки.PDF
29 серпня 2019 15:05
3 Копія наказу Край Мк.pdf
29 серпня 2019 15:05
2 Копія рішення Край Мк.pdf
29 серпня 2019 15:05
5 довідка склад.PDF
29 серпня 2019 15:05
21 ИНН Окопна.pdf
29 серпня 2019 15:05
42 Виписка_Край_МК.pdf
29 серпня 2019 15:05
22 проект договору.PDF
29 серпня 2019 15:05
18 тех якісні.PDF
29 серпня 2019 15:05
15 Відгук Терновка.pdf
29 серпня 2019 15:05
10 довідка працівники.PDF
29 серпня 2019 15:05
20 Паспорт Окопна.pdf
29 серпня 2019 15:05
23 згода умови договору.PDF
29 серпня 2019 15:05
17 Статут КРАЙ-МК.. 2019.PDF
29 серпня 2019 15:05
33 санпаспорта.pdf
29 серпня 2019 15:05
25 характ товару.PDF
29 серпня 2019 15:05
16 гар лист ст 17.PDF
29 серпня 2019 15:05
6 довідка транспорт.PDF
29 серпня 2019 15:05
1 тендерна пропозиція.PDF
29 серпня 2019 15:05
4 згода перс дані.PDF
29 серпня 2019 15:05
43 Витяг ПДВ МК.pdf
29 серпня 2019 15:05
7 Техпаспорта КРАЙ_МК.pdf
29 серпня 2019 15:05
реєстр.PDF
29 серпня 2019 15:05
28 Експертний висновок.pdf
29 серпня 2019 15:05
14 ВІдгук Синельн гор.pdf
29 серпня 2019 15:05
19 підписант договору.PDF

Публічні документи

30 серпня 2019 21:48
паспорт.jpg
30 серпня 2019 21:48
паспорт 4.jpg
30 серпня 2019 21:48
права 2.jpg
30 серпня 2019 21:48
паспорт 3.jpg
30 серпня 2019 21:48
права 1.jpg
30 серпня 2019 21:48
паспорт 2.jpg
30 серпня 2019 21:48
потужності.jpg
30 серпня 2019 21:48
паспорт 1.jpg
30 серпня 2019 21:48
медична книжна 3.jpg
30 серпня 2019 21:48
медична книжка 4.jpg
30 серпня 2019 21:48
медична книжка 2.jpg
30 серпня 2019 21:48
медична книжка 1.jpg
30 серпня 2019 21:48
код інн.jpg
30 серпня 2019 21:48
довідка працівники.jpg
30 серпня 2019 21:48
довідка обладнання.jpg
30 серпня 2019 21:48
гарантійний лист.jpg
30 серпня 2019 21:48
гарантійний лист 2.jpg
30 серпня 2019 21:48
витяг.jpg
30 серпня 2019 21:48
виписка.jpg
30 серпня 2019 21:48
виписка 2.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Курпай Владислав Валентинович
#3402811515
Переможець 142 500,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Курпай Владислав Валентинович
#3402811515
142 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку