Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютеризоване робоче місце педагогічних працівників та здобувачів освіти
Очікувана вартість
1 018 523,00 UAH
UA-2019-08-16-000030-a ● b3ae5e353af34bdd911a99799b4993e9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144482 |
Місцезнаходження: | 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19 |
Контактна особа: |
Турик Ольга Григорівна +380324931908 Olgatyruk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 08:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 1 018 523,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 092,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 шт
Комп’ютеризоване робоче місце педагогічних працівників та здобувачів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, пр. Шевченка, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2019 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 серпня 2019 14:46 |
Зміни до ТД.doc | |
29 серпня 2019 14:46 |
ТД на компютеризоване робоче місце педагогічних працівників та здобувачів освіти -зі змінами.doc | |
16 серпня 2019 08:24 |
Проект договору.docx | |
16 серпня 2019 08:24 |
технічне завдання І І.docx |
29 серпня 2019 14:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 серпня 2019 14:46 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
29 серпня 2019 14:46 |
ТД на компютеризоване робоче місце педагогічних працівників та здобувачів освіти -зі змінами.doc
|
|||
16 серпня 2019 08:24 |
Проект договору.docx
|
|||
16 серпня 2019 08:24 |
технічне завдання І І.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 серпня 2019 11:31
Дата відповіді: 19 серпня 2019 14:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші ,ніж у тех завданні Замовника.
Якщо специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати "або еквівалент".
2) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації "Найменування товару" учаснимк зобов’язаний заповнити цей додаток і вказати конкретну торгову марку запропонованого ним товару. В іншому випадку пропозицію учасника буде відхилено, як таку, що не відповіджає вимогам тендерної документації.
3)Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на тих же умовах,що й інші учасники. Його ціна без ПДВ буде розглядатися як остаточна . Якщо учасник є платником ПДВ,то і його пропозиція розглядається з ПДВ. Переможця обирає система.
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші ,ніж у тех завданні Замовника.
Якщо специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати "або еквівалент".
2) Відповідно до Додатку 6 тендерної документації "Найменування товару" учаснимк зобов’язаний заповнити цей додаток і вказати конкретну торгову марку запропонованого ним товару. В іншому випадку пропозицію учасника буде відхилено, як таку, що не відповіджає вимогам тендерної документації.
3)Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ беруть участь у торгах на тих же умовах,що й інші учасники. Його ціна без ПДВ буде розглядатися як остаточна . Якщо учасник є платником ПДВ,то і його пропозиція розглядається з ПДВ. Переможця обирає система.
Документація
Дата подання: 19 серпня 2019 14:36
Дата відповіді: 19 серпня 2019 16:14
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми допускаємо на торги еквівалент товару, тобто посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати "або еквівалент". Просимо врахувати те , що ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ повинні бути не гірші , ніж у технічному завданні Замовника , а тому системні блоки на базі процесора AMD не будуть розглянуті, так як вони гірші ніж у вимогах Замовника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
920 136,00
UAH з ПДВ
|
920 136,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
978 600,00
UAH з ПДВ
|
978 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" |
1 017 270,00
UAH з ПДВ
|
1 017 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство Кадр |
1 017 880,00
UAH з ПДВ
|
1 017 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Переможець |
920 136,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 11:38
|
Протокол виправлення помилки.rar | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 10:03
|
додаткова угода.rar | зміни до договору |
31 жовтня 2019 09:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 10:27
|
договір.rar | зміни до договору |
21 жовтня 2019 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол виправлення технічної (механічної) помилки |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |