Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA (власні кошти)
Services for overhaul of equipment for rail buses PESA (own funds)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2019-08-16-000016-a 75bb244de36744ec9954bb11d96995be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: regional branch "Southwest railway" of JSC "Ukrzaliznytsia"
National ID: 40081221
Contact point: Organizational procurement service
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 08:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 19:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 15:25
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 16 серпня 2019 08:09
Enquiries until: 16 вересня 2019 19:00
Complaints submission until: до 22 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 вересня 2019 19:00

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
More detailed information in the tender documentation. Draft contract in tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Services for overhaul of equipment for rail buses PESA (own funds)
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надання послуг з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA проводяться Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акту приймання–передачі наданих послуг з ремонту обладнання в депо, що оформляється протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати проведення капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA в депо та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, але не раніше реєстрації податкової накладної. Оплата за надані послуги з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA по даному Договору проводиться Замовником при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Замовник може здійснювати попередню оплату за надання послуг з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA в розмірі – 40% від вартості капітального ремонту кожної одиниці об’єкта ремонту, що визначено Додатком № 1 «Обсяги та ціни послуг з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA». У випадку здійснення Замовником попередньої оплати та ненадання Виконавцем послуг у встановлені договором терміни, Виконавець зобов’язується повернути сплачені кошти з урахуванням інфляційних витрат за весь час користування коштами та 7% штрафу від суми попередньої оплати Замовнику протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту відповідного звернення Замовника. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:29
ТД послуги з кап ремонту обладнання Pesa.doc
19 вересня 2019 17:15
Повідомлення про зміни.doc
19 вересня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 17:29
ТД послуги з кап ремонту обладнання Pesa.doc
19 вересня 2019 17:15
ТД послуги з кап ремонту обладнання Pesa.doc
16 серпня 2019 08:09
ТД послуги з кап ремонту обладнання Pesa.doc
19 вересня 2019 17:15
Повідомлення про зміни.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000025 ● 9dac9c597ee64f8eac5904e11d6b01bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 18:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-08-16-000016-a 16.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-03 15:26:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA (власні кошти) (код ДК 021:2015: 50220000-3 – послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги), очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо прийняття рішення про відхилення тендерних пропозицій товариств з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД» та «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МАГНУС», як таких, що не відповідали вимогам тендерної документації (зазначити відповідні пункти тендерної документації, яким не відповідали тендерні пропозиції учасників з обґрунтуванням невідповідності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-06 08:52:28

Щодо причин відхилення ТОВ "Будівельна компанія "МАГНУС", ТОВ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД"

1. Пропозиція учасника ТОВ "Будівельна компанія "МАГНУС" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- надана довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору не відповідає тендерній документації згідно додатка 2 п. 1.1 а саме: договір зазначений в довідці, не є аналогічним.
2. Пропозиція учасника ТОВ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- - довідка що надана учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не містить інформації щодо замовника-клієнта, що не відповідає вимогам п.1.1 додатка 2 тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-17 14:34:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA (власні кошти) (код ДК 021:2015: 50220000-3 – послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги), очікуваною вартістю 10 000 000,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-16-000016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо стану виконання договору від 11.11.2019 № ПЗ/Т-191262/НЮ (в частині розрахунків та стану надання послуг), укладеного з ТОВ «ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-19 13:57:36

Щодо стану виконання договору від 11.11.2019 № ПЗ/Т-191262/НЮ (в частині розрахунків та стану надання послуг)

Згідно умов договору 27.11.2019 проведено попередню оплату на суму 4 795 000, 00 грн. (з ПДВ).
20.12.219 ТОВ «ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП» надали послуги з капітального ремонту обладнання, 29.01.2020 здійснено оплату за надані послуги на загальну суму 7 193 000,00 грн. (з ПДВ)

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-03-30 10:11:07

Заперечення Замовника до Висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі

24 березня 2020 року в електронній системі закупівель оприлюднений Висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Послуги з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA (власні кошти)» номер ID оголошення: UA-2019-08-16-000016-a (далі ‒ Висновок).
Керуючись положеннями п. 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII (далі – Закон) надаємо обґрунтовані заперечення щодо Висновку в частині «розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)» з огляду на наступне.
1. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю «Послуг з капітального ремонту обладнання рейкових автобусів PESA (власні кошти)» пропозиція учасника ТОВ "Будівельна компанія "МАГНУС" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - надана довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору не відповідає тендерній документації згідно додатка 2 п. 1.1 а саме: договір зазначений в довідці, не є аналогічним.
Згідно додатка 2 п. 1.1 тендерної документації «Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту та/або модернізації та/або сервісного обслуговування тягового (та/або моторвагонного) рухомого складу, та/або вузлів і агрегатів тягового (та/або моторвагонного) рухомого складу та/або поставку двигунів для автомобілів та/або рейкових автобусів та/або поставку запасних частин до двигунів для автомобілів та/або рейкових автобусів.»
ТОВ "Будівельна компанія "МАГНУС" в складі пропозиції надано довідку про виконання робіт по ремонту силових установок з відновленням основних експлуатаційних характеристик і працездатності окремих вузлів і деталей шляхом ревізії стану складових частин, усуненням виявлених несправностей, регулюванням і випробуванням. Таким чином, договір зазначений в довідці ТОВ "Будівельна компанія "МАГНУС", не є аналогічним у розумінні п.1.1 додатка 2 тендерної документації, а тому пропозиція ТОВ "Будівельна компанія "МАГНУС" була відхилена з дотриманням вимог Закону.
2. Пропозиція учасника ТОВ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - довідка, що надана учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, не містить інформації щодо замовника - клієнта, що не відповідає вимогам п.1.1 додатка 2 тендерної документації.
Згідно додатка 2 п. 1.1 тендерної документації учасники повинні надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору у кількості не менше одного з обовязковим зазначенням:
- замовника-клієнта;
- назви предмету договору;
- обсягу послуг (кількість відремонтованих та/або модернізованих вузлів і агрегатів тягового (та/або моторвагонного) рухомого складу) та/або відремонтованого та/або модернізованого тягового (та/або моторвагонного) рухомого складу та/або кількість поставлених двигунів для автомобілів та/або рейкових автобусів та/або кількість поставлених запасних частин до двигунів для автомобілів та/або рейкових автобусів та/або суми договору;
*Аналогічним договором вважається: договір на надання послуг з ремонту та/або модернізації та/або сервісного обслуговування тягового (та/або моторвагонного) рухомого складу, та/або вузлів і агрегатів тягового (та/або моторвагонного) рухомого складу та/або поставку двигунів для автомобілів та/або рейкових автобусів та/або поставку запасних частин до двигунів для автомобілів та/або рейкових автобусів.»
Довідка надана учасником ТОВ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД" для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, не містить інформації щодо замовника - клієнта, що не відповідає вимогам п.1.1 додатка 2 тендерної документації.
Учасником ТОВ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД" в складі пропозиції дійсно надано копію договору від липня 209 року № 15-07 на надання послуг з ремонту обладнання, однак він не є аналогічним у розумінні п.1.1 додатка 2 тендерної документації. Таким чином пропозиція ТОВ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД" була відхилена з дотриманням вимог Закону.
Додатково необхідно зазначити, що ТОВ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД" не надано довідку, яка містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку 1 тендерної документації.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення виявлених під час проведення моніторингу порушень опубліковано Звіт про виконання договору.

2020-03-30 10:18:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2019
UA-2019-08-16-000016-a75bb244de36744ec9954bb11d96995be
Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ГАЛ ПАРТС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МАГНУС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

26 вересня 2019 19:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 вересня 2019 20:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:45
Згода_оброб перс даних.PDF
19 вересня 2019 15:45
наказ директор.pdf
19 вересня 2019 15:45
Статут.PDF
19 вересня 2019 15:45
Рішення_тендер 03.PDF
19 вересня 2019 15:45
Рішення учасника.PDF
19 вересня 2019 15:45
довідка ст. 17.PDF
19 вересня 2019 15:45
Цінова пропозиц_0016.pdf
19 вересня 2019 15:45
5.pdf
19 вересня 2019 15:45
4.pdf
19 вересня 2019 15:45
дог ПП Брокер Агент.pdf
19 вересня 2019 15:45
дог ПП Тейкіт.pdf
19 вересня 2019 15:45
1.pdf
19 вересня 2019 15:45
Відгук ПП Брокер-Агент.pdf
19 вересня 2019 15:45
довідка авторіз.PDF
19 вересня 2019 15:45
6.pdf
19 вересня 2019 15:45
2.pdf
19 вересня 2019 15:45
8.pdf
19 вересня 2019 15:45
7.pdf
19 вересня 2019 15:45
Договір Сервіс DTS_SZUBIN.pdf
19 вересня 2019 15:45
Відгук ПП Тейкіт.pdf

Документи

26 вересня 2019 19:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 вересня 2019 17:20
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:20
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:03
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
23 вересня 2019 15:03
Протокол.pdf
23 вересня 2019 15:03
Наказ.pdf
23 вересня 2019 15:03
Статут (скан-копія).pdf
23 вересня 2019 15:03
Довiдка_ст.17_Закону.pdf
23 вересня 2019 15:03
Лист_згода.pdf
23 вересня 2019 15:03
Рiшення.pdf
23 вересня 2019 15:03
Цiнова_пропозицiя.pdf
23 вересня 2019 15:03
Договір співпрац_Польща.pdf
23 вересня 2019 15:03
8.pdf
23 вересня 2019 15:03
7.pdf
23 вересня 2019 15:03
6.pdf
23 вересня 2019 15:03
5.pdf
23 вересня 2019 15:03
4.pdf
23 вересня 2019 15:03
2.pdf
23 вересня 2019 15:03
1.pdf
23 вересня 2019 15:03
Довiдка__авторизац_.pdf
23 вересня 2019 15:03
Відгук Швидкий світ.pdf
23 вересня 2019 15:03
Відгук галмод.pdf
23 вересня 2019 15:03
Договір Швидкий Світ.pdf
23 вересня 2019 15:03
Договір Галмод.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД" #40911009

№ рішення у справі

60/57-р/к

Дата рішення у справі

20.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

26 вересня 2019 19:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 вересня 2019 16:44
Статут.pdf
26 вересня 2019 16:44
проект договору.pdf
26 вересня 2019 16:44
лист-згода.pdf
26 вересня 2019 16:44
лист відгук.pdf
26 вересня 2019 16:44
копія паспорта+код.pdf
26 вересня 2019 16:44
згода з умовами тендеру.pdf
26 вересня 2019 16:44
довідка про досвід.pdf
26 вересня 2019 16:44
виписка с держ реєстру.pdf
26 вересня 2019 16:44
Банківська гарантія.zip

Документи

26 вересня 2019 19:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 вересня 2019 17:54
Банківська гарантія.zip
26 вересня 2019 17:52
Статут.pdf
26 вересня 2019 17:52
проект договору.pdf
26 вересня 2019 17:52
довідка з описом робіт.pdf
26 вересня 2019 17:52
довідка ст 17.pdf
26 вересня 2019 17:52
виписка з реєстру.pdf
26 вересня 2019 17:52
рішення учасника.pdf
26 вересня 2019 17:51
лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП"

ТОВ "ГАЛ ПАРТС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦТЕХРЕМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МАГНУС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП" 9 990 000,00
UAH
9 990 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ГАЛ ПАРТС" 9 995 000,00
UAH
9 995 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 20:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:54
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 20:52
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:45
Згода_оброб перс даних.PDF
19 вересня 2019 15:45
наказ директор.pdf
19 вересня 2019 15:45
Статут.PDF
19 вересня 2019 15:45
Рішення_тендер 03.PDF
19 вересня 2019 15:45
Рішення учасника.PDF
19 вересня 2019 15:45
довідка ст. 17.PDF
19 вересня 2019 15:45
Цінова пропозиц_0016.pdf
19 вересня 2019 15:45
5.pdf
19 вересня 2019 15:45
4.pdf
19 вересня 2019 15:45
дог ПП Брокер Агент.pdf
19 вересня 2019 15:45
дог ПП Тейкіт.pdf
19 вересня 2019 15:45
1.pdf
19 вересня 2019 15:45
Відгук ПП Брокер-Агент.pdf
19 вересня 2019 15:45
довідка авторіз.PDF
19 вересня 2019 15:45
6.pdf
19 вересня 2019 15:45
2.pdf
19 вересня 2019 15:45
8.pdf
19 вересня 2019 15:45
7.pdf
19 вересня 2019 15:45
Договір Сервіс DTS_SZUBIN.pdf
19 вересня 2019 15:45
Відгук ПП Тейкіт.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 17:20
Електронний підпис
23 вересня 2019 17:20
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:03
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
23 вересня 2019 15:03
Протокол.pdf
23 вересня 2019 15:03
Наказ.pdf
23 вересня 2019 15:03
Статут (скан-копія).pdf
23 вересня 2019 15:03
Довiдка_ст.17_Закону.pdf
23 вересня 2019 15:03
Лист_згода.pdf
23 вересня 2019 15:03
Рiшення.pdf
23 вересня 2019 15:03
Цiнова_пропозицiя.pdf
23 вересня 2019 15:03
Договір співпрац_Польща.pdf
23 вересня 2019 15:03
8.pdf
23 вересня 2019 15:03
7.pdf
23 вересня 2019 15:03
6.pdf
23 вересня 2019 15:03
5.pdf
23 вересня 2019 15:03
4.pdf
23 вересня 2019 15:03
2.pdf
23 вересня 2019 15:03
1.pdf
23 вересня 2019 15:03
Довiдка__авторизац_.pdf
23 вересня 2019 15:03
Відгук Швидкий світ.pdf
23 вересня 2019 15:03
Відгук галмод.pdf
23 вересня 2019 15:03
Договір Швидкий Світ.pdf
23 вересня 2019 15:03
Договір Галмод.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП"

ТОВ "ГАЛ ПАРТС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП"
#39823941
Переможець 9 990 000,00
UAH
22 жовтня 2019 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛІОС ІНВЕСТ ГРУП"
#39823941
9 990 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 16:16
ПЗТ-191262НЮ.pdf укладений
11 листопада 2019 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 988 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 998 000,00 UAH)