Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 08:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 серпня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 вересня 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 59 484,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 594,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 08:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 08:25 |
9730493426 ТД (Цукор).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-20-000051 ● fbb4007699df4d01b8018ac18724a7b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.02.2020 № 37
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-16-000010-c 16.08.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-21 14:58:02
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-08-16-000010-c, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» не виявлено інформації про закупівлю цукру за вказаним в оголошені процедури закупівлі UA-2019-08-16-000010-c місяцем, очікуваною вартістю та кодом ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи наявна інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення такої закупівлі?
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
За умовами п. 5.2 Договору № Л/НХ-19451/НЮ поставка товару проводиться партіями протягом не більше 10 днів на підставі наданої письмової рознарядки/заявки покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності покупця до приймання продукції. Пунктом 5.5 Договору № Л/НХ-19451/НЮ визначено, що датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідно до умов п. 4.1 Договору № Л/НХ-19451/НЮ розрахунки проводяться у безготівковій формі за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, оплата здійснюється покупцем протягом 30 банківських днів з дати реєстрації постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. За п. 4.3 Договору Л/НХ-19451/НЮ датою оплати вважається дата перерахування покупцем коштів на рахунок постачальника.
Також умовами укладеного Договору № Л/НХ-19451/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № Л/НХ-19451/НЮ (зазначити які саме та коли) ?
2. У разі виконання сторонами Договору № Л/НХ-19451/НЮ - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-27 14:44:48
Цукор
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю цукру (UA-Р-2018-12-29-004935-b).
16.08.2019 року тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі цукор, оголошення якої оприлюднена на на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-08-16-000010-с).
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база». 26.09.2019 року укладено договір №Л/НХ-19451/НЮ.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 24150,00 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 15180,00 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19451/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно технічної специфікації замовника учасник повинен надати зразок сертифікату якості виробника, або сертифікат відповідності, або зразок декларації виробника або зразок посвідчення про якість. В складі пропозиції учасника міститься копія декларації виробника, що відповідає п. 2.3 додатку 6 тендерної документації. Також учасник повинен надати копію протоколу випробувань на органолептичні показники, виданого акредитованим підприємством стандартизації, метрології та сертифікації на органолептичні показники. В складі пропозиції учасника міститься протокол випробувань продукції виданий Державним підприємством «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» ДП «Львівстандартметрологія», що відповідає п.2.4 додатку 6 тендерної документації.
2020-03-11 17:11:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ТОВАРНА БАЗА" |
58 972,00
UAH
|
58 972,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ" |
59 228,40
UAH
|
59 228,40
UAH
|
Документи |
ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ" |
59 484,80
UAH
|
59 484,80
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТОВАРНА БАЗА" #42649023 |
Переможець |
58 972,00
UAH
|
10 вересня 2019 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 17:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 09:48
|
Договір.pdf | укладений |
27 вересня 2019 09:48
|