Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор
Очікувана вартість
59 484,80 UAH
UA-2019-08-16-000010-c 03e93f5011bd402c91696a51fd7db468
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 08:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 вересня 2019 12:30
Очікувана вартість: 59 484,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 594,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська обл., Дрогобич, пров. Привокзальний, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
600 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Левандівська, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
300 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35704, Україна, Рівненська обл., Здолбунів, вул. Міцкевича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
1300 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Талінська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
700 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45008, Україна, Волинська обл., Ковель, вул. Ветеранів, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
500 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, вул. Крилова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
700 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35704, Україна, Рівненська обл., Здолбунів, вул. І. Гончара, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
150 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82482, Україна, Львівська обл., Моршин, вул. Вокзальна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
10 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська обл., Тернопіль, просп. Степана Бандери, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
250 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89022, Україна, Закарпатська обл., Кострино, (0501012178)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
300 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
9 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності , 133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
9 кг
Цукор пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, вул. Леонова , 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2019 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 08:25
9730493426 ТД (Цукор).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000051 ● fbb4007699df4d01b8018ac18724a7b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 09:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.02.2020 № 37

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-16-000010-c 16.08.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-21 14:58:02

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-08-16-000010-c, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» не виявлено інформації про закупівлю цукру за вказаним в оголошені процедури закупівлі UA-2019-08-16-000010-c місяцем, очікуваною вартістю та кодом ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи наявна інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення такої закупівлі?
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
За умовами п. 5.2 Договору № Л/НХ-19451/НЮ поставка товару проводиться партіями протягом не більше 10 днів на підставі наданої письмової рознарядки/заявки покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності покупця до приймання продукції. Пунктом 5.5 Договору № Л/НХ-19451/НЮ визначено, що датою поставки товару вважається дата підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Відповідно до умов п. 4.1 Договору № Л/НХ-19451/НЮ розрахунки проводяться у безготівковій формі за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної, оплата здійснюється покупцем протягом 30 банківських днів з дати реєстрації постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. За п. 4.3 Договору Л/НХ-19451/НЮ датою оплати вважається дата перерахування покупцем коштів на рахунок постачальника.
Також умовами укладеного Договору № Л/НХ-19451/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором № Л/НХ-19451/НЮ (зазначити які саме та коли) ?
2. У разі виконання сторонами Договору № Л/НХ-19451/НЮ - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-27 14:44:48

Цукор

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю цукру (UA-Р-2018-12-29-004935-b).
16.08.2019 року тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі цукор, оголошення якої оприлюднена на на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-08-16-000010-с).
Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база». 26.09.2019 року укладено договір №Л/НХ-19451/НЮ.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 24150,00 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 15180,00 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19451/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно технічної специфікації замовника учасник повинен надати зразок сертифікату якості виробника, або сертифікат відповідності, або зразок декларації виробника або зразок посвідчення про якість. В складі пропозиції учасника міститься копія декларації виробника, що відповідає п. 2.3 додатку 6 тендерної документації. Також учасник повинен надати копію протоколу випробувань на органолептичні показники, виданого акредитованим підприємством стандартизації, метрології та сертифікації на органолептичні показники. В складі пропозиції учасника міститься протокол випробувань продукції виданий Державним підприємством «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» ДП «Львівстандартметрологія», що відповідає п.2.4 додатку 6 тендерної документації.

2020-03-11 17:11:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА" 58 972,00
UAH
58 972,00
UAH
Документи
ФОП "ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ" 59 228,40
UAH
59 228,40
UAH
Документи
ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ" 59 484,80
UAH
59 484,80
UAH
Документи

Публічні документи

11 вересня 2019 13:39
Довідка ДПІ 10.09.pdf
11 вересня 2019 13:39
Довідка МВС 19.08.19.pdf
03 вересня 2019 09:55
Технічна специфікація.pdf
03 вересня 2019 09:55
Довідка про товар.pdf
03 вересня 2019 09:55
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 09:55
Реєстр документів.pdf
03 вересня 2019 09:55
Копія виписки з ЄДР.pdf
03 вересня 2019 09:55
Копія витягу з ЄДР.pdf
03 вересня 2019 09:55
Статут.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 16:49
Медична книжка водія.pdf
02 вересня 2019 16:49
Витяг з ЄДР.pdf
02 вересня 2019 16:49
Виписка.pdf

Публічні документи

03 вересня 2019 16:10
Технічна специфікація.pdf
03 вересня 2019 16:10
Тендерна пропозиція.pdf
03 вересня 2019 16:10
Статут Оригінал.pdf
03 вересня 2019 16:10
Реєстр документів.pdf
03 вересня 2019 16:10
Загальні відомості.pdf
03 вересня 2019 16:10
Дані про товар.pdf
03 вересня 2019 16:10
Витяг з ЄДПРОУ 05.08.2019.pdf
03 вересня 2019 16:10
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТОВАРНА БАЗА"

ФОП "ПАВЛИШИН ПЕТРО ЯРОСЛАВОВИЧ"

ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
Переможець 58 972,00
UAH
10 вересня 2019 17:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
58 972,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 09:48
Договір.pdf укладений
27 вересня 2019 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 20 125,00
UAH