Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 148» Спеціалізована школа – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Планета Щастя» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Володимира Антоновича, 13, м. Дніпро»
Очікувана вартість
13 948 290,00 UAH
UA-2019-08-15-002232-a 1280baf8dc894b52ae0d4987b2db59a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 22:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:34
Очікувана вартість: 13 948 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 139 482,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 148» Спеціалізована школа – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Планета Щастя» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Володимира Антоновича, 13, м. Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. зі змінами). Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців (90 календарних днів) після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну недовикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Джерело фінансування: кошти державного бюджету та кошти місцевого бюджету Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт, протягом 30 робочих днів; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Джерело фінансування: кошти державного бюджету та кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 18:04
Технічне завдання.rar
15 серпня 2019 18:04
тендерна документація.docx
15 серпня 2019 18:04
проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА" 13 946 838,54
UAH з ПДВ
13 946 838,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТ ТАЕРС" 13 948 000,00
UAH з ПДВ
13 948 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 11:52
Електронний підпис
30 серпня 2019 11:51
143 Довідка ТЗ.pdf
30 серпня 2019 11:51
144-238 Розрахунки.pdf
30 серпня 2019 11:51
3 ТП.pdf
30 серпня 2019 11:51
1-2 реєстр.pdf
30 серпня 2019 11:51
239-327 Розрахунки.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 11:24
16.jpg
29 серпня 2019 11:24
15.jpg
29 серпня 2019 11:24
14.jpg
29 серпня 2019 11:24
13.jpg
29 серпня 2019 11:24
12.jpg
29 серпня 2019 11:24
11.jpg
29 серпня 2019 11:24
10.jpg
29 серпня 2019 11:24
9.jpg
29 серпня 2019 11:24
8.jpg
29 серпня 2019 11:24
7.jpg
29 серпня 2019 11:24
6.jpg
29 серпня 2019 11:24
5.jpg
29 серпня 2019 11:24
4.jpg
29 серпня 2019 11:24
3.jpg
29 серпня 2019 11:24
2.jpg
29 серпня 2019 11:24
1.jpg
29 серпня 2019 11:24
протокол3.jpg
29 серпня 2019 11:24
протокол2.jpg
29 серпня 2019 11:24
протокол1.jpg
29 серпня 2019 11:24
опис.jpg
29 серпня 2019 11:24
опис 2.jpg
29 серпня 2019 11:24
ліцензія1.jpg
29 серпня 2019 11:24
код доступа.jpg
29 серпня 2019 11:24
додаток до ліцензії.jpg
29 серпня 2019 11:24
договор3.jpg
29 серпня 2019 11:24
договор1.jpg
29 серпня 2019 11:24
витяг ндс.jpg
29 серпня 2019 11:24
виписка 2.jpg
29 серпня 2019 11:24
виписка 1.jpg
29 серпня 2019 11:24
img-405110212-0003.jpg
29 серпня 2019 11:24
img-405110212-0002.jpg
29 серпня 2019 11:24
img-405110212-0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТ ТАЕРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА"
#25005636
Переможець 13 946 838,54
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА"
#25005636
13 946 838,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 15:27
ДУ № 6 розірвання.pdf укладений
12 березня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 11:25
ДУ5.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 09:42
Ду 4 17.09-1.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 09:42
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 14:20
Ду 3 17.09-1.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 14:20
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2019 13:14
Ду 2 17.09-1.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 13:02
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 16:32
Ду 1 17.09-1.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 13:59
17.09-1.pdf укладений
19 вересня 2019 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт,
Номер договору про закупівлю: 17/09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 987 083,66
UAH (в тому числі ПДВ 1 664 513,94 UAH)
Причини розірвання договору: Згода сторін