Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
501 000,00 UAH
UA-2019-08-15-002217-a 65879c22e8b8492ab80c992d05c5266b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 18:01
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 18:01
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:12
Очікувана вартість: 501 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2852 послуга
Кейтерингові послуги (сніданок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
2852 послуга
Кейтерингові послуги (обід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
2852 послуга
Кейтерингові послуги (вечеря)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
828 послуга
Кейтерингові послуги (сухий пайок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 17:57
ТД кейтеринг.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЖУРДЕН 496 321,60
UAH з ПДВ
469 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 499 661,20
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Каманець Надія Михайлівна 500 998,88
UAH з ПДВ
500 998,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 серпня 2019 17:39
Спалах 1.JPG
30 серпня 2019 17:38
Спалах 3.JPG
30 серпня 2019 17:38
Спалах 2.JPG
30 серпня 2019 17:38
Спалах 4.JPG
30 серпня 2019 17:38
Спалах 5.JPG
30 серпня 2019 17:38
Спалах 6.JPG
30 серпня 2019 17:38
DSC_7982.jpg
30 серпня 2019 17:38
DSC_7983.jpg
30 серпня 2019 17:38
DSC_8396.jpg
30 серпня 2019 17:38
DSC_8727.jpg
30 серпня 2019 17:38
zyc4hzyhgoitzrbm.jpg
30 серпня 2019 17:38
zqlkguhbunq26t2d.jpg
30 серпня 2019 17:38
меню 3.JPG
30 серпня 2019 17:38
Меню 2.JPG
30 серпня 2019 17:38
Меню1.JPG
30 серпня 2019 17:38
Додаток 2.JPG
30 серпня 2019 17:38
19 лист.jpg
30 серпня 2019 17:38
11-18 довідка.jpg
30 серпня 2019 17:38
10 Выписка ООО1.jpg
30 серпня 2019 17:38
10 Выписка ООО 2.jpg
30 серпня 2019 17:38
9 Устав 4.jpg
30 серпня 2019 17:38
9 Устав 3.jpg
30 серпня 2019 17:38
9 Устав 2.jpg
30 серпня 2019 17:38
9 Устав 1.jpg
30 серпня 2019 17:38
8 Довідка .jpg
30 серпня 2019 17:38
7 паспорт4.jpg
30 серпня 2019 17:38
7 паспорт3.jpg
30 серпня 2019 17:38
7 паспорт2.jpg
30 серпня 2019 17:38
7 паспорт1.jpg
30 серпня 2019 17:38
Договор3.JPG
30 серпня 2019 17:38
Договор 2.JPG
30 серпня 2019 17:38
Договор 1.JPG
30 серпня 2019 17:38
5 Довідка .jpg
30 серпня 2019 17:38
4 Довідка .jpg
30 серпня 2019 17:38
3 протокол.jpg
30 серпня 2019 17:38
Новая почта.jpg
30 серпня 2019 17:38
ТРИНИТИ.jpeg
30 серпня 2019 17:38
Договор 11.10.5.jpg
30 серпня 2019 17:38
Договор 11.10.1.jpg
30 серпня 2019 17:38
Договор 11.10.2.jpg
30 серпня 2019 17:38
Договор 11.10.3.jpg
30 серпня 2019 17:38
Акт 11.10.jpg
30 серпня 2019 17:38
Акт 22.10.pdf
30 серпня 2019 17:38
Довідка 2.JPG
30 серпня 2019 17:38
Метро2.jpg
30 серпня 2019 17:38
метро 1.jpg
30 серпня 2019 17:38
1 Довідка.JPG

Публічні документи

30 серпня 2019 12:08
Електронний підпис
30 серпня 2019 08:27
Електронний підпис
30 серпня 2019 08:25
Додаток 2 пропозиція.PDF
30 серпня 2019 08:25
19 Лист-гарантія.PDF
30 серпня 2019 08:25
1.2 експлуат дозвіл.PDF
30 серпня 2019 08:25
паспорт директора.PDF
30 серпня 2019 08:25
1.19 Статут.PDF
30 серпня 2019 08:25
1.19 рішення маріуп Ради.PDF
30 серпня 2019 08:25
1.19 з реєстру.PDF

Публічні документи

30 серпня 2019 12:28
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:12
IMG_0228.JPG
30 серпня 2019 12:12
IMG_0227.JPG
30 серпня 2019 12:12
IMG_0226.JPG
30 серпня 2019 12:12
IMG_0225.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЖУРДЕН

Комунальне Підприємство "Питание"

ФОП Каманець Надія Михайлівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЖУРДЕН
#40277601
Відхилено 469 998,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 09:12
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 480 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 09:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:45
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 17:43
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 09:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 09:54
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 09:54
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 16:47
Договір укладений
16 вересня 2019 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 9.1 розділу 9 викласти у наступній редакції: «п.9.1. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; • покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; • продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; • узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг); • зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; • зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятоїї статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до п. 9.1 Договору та ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 3,80 грн. (три грн. 80 коп.), в т.ч. ПДВ – 0,63 грн. та внести зміни в пункт 3.1. розділу 3 Договору та викласти його у наступній редакції: «3.1.За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 479 996,20 грн. (чотириста сімдесят дев`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто шість грн. 20 коп.), в т.ч. ПДВ – 79 999,37 грн. (сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 37 коп.), протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту надання послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. 3. Викласти Додаток 1 до договору в новій редакції. Додаток 1 до договору додається. 4. Внести зміни до розділу 10. РЕКВІЗИТИ СТОРІН ТА ПІДПИСИ, у частині реквізитів Виконавця та Замовника Договору № 185 від 16.09.2019 р. та викласти його в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 479 996,20
UAH (в тому числі ПДВ 79 999,37 UAH)