Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла, дивани)
Очікувана вартість
177 500,00 UAH
UA-2019-08-15-002163-a 43c54021596a4c49ab748bf8bea54c91
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Наталія Миколаївна

progmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ
Код ЄДРПОУ: 05492309
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Контактна особа: Гордієнко Наталія Миколаївна
progmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2019 18:02
Очікувана вартість: 177 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 888,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла, дивани)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, Київська, м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 17:29
ОГОЛОШЕННЯ стільці, крісла, дивани.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 09:54
Дата відповіді: 16 серпня 2019 13:01
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються торгові марки або моделі які відрізняються від вказаних у документації, але вони повинні відповідати технічним вимогам документації.
2) Конкретна торгова марка або модель не є обов’язковою інформацією для Замовника.
3) приймати участь у закупівлі мають право будь які фізичні чи юридичні особи. Ціна повинна бути розрахована з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат, відповідно до цін, діючих на ринку на дані роботи, та згідно вимог діючих законодавчих, і розпорядчих актів щодо формування ціни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2019 18:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 175 300,00
UAH з ПДВ
175 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 13:57
Довідка про досвід.PDF
21 серпня 2019 13:57
Податкова декларація.pdf
21 серпня 2019 13:57
Установчі документи.pdf
21 серпня 2019 13:57
Довідка про МТБ.PDF
21 серпня 2019 13:57
Гарантійний талон.PDF
21 серпня 2019 13:57
ДСТУ.pdf
21 серпня 2019 13:57
витяг з ЄДРПОУ Тунік.pdf
21 серпня 2019 13:57
Проект договору.PDF
21 серпня 2019 13:57
Технічна спеціфікація.PDF
21 серпня 2019 13:57
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
Переможець 175 300,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕМЕШЕНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"
#3390302183
175 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 15:31
дог. №163 від 13.09.19 pdf.pdf укладений
16 вересня 2019 15:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 175 300,00
UAH