Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
464 860,00 UAH
UA-2019-08-15-002103-a ● ff6e3983f03040e8bd624854ffa9f14d
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 39459195 |
Вебсайт: | http://zt.sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7 |
Контактна особа: |
Тетяна Вінель +380679689382 zt.upr10@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 464 860,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
19 серпня 2019 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 серпня 2019 17:06 |
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc | |
19 серпня 2019 17:06 |
Зміни ТД_Житомир податкова.doc | |
15 серпня 2019 16:59 |
ПД_Житомир податкова.doc | |
15 серпня 2019 16:59 |
ТД_Житомир податкова.doc |
19 серпня 2019 17:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 серпня 2019 17:06 |
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
|
|||
19 серпня 2019 17:06 |
Зміни ТД_Житомир податкова.doc
|
|||
15 серпня 2019 16:59 |
ПД_Житомир податкова.doc
|
|||
15 серпня 2019 16:59 |
ТД_Житомир податкова.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-15-002103-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПАЛЕЙ", Код ЄДРПОУ:22047108
Дата подання: 12 вересня 2019 09:49
скасування рішення щодо дискваліфікації
Приватним підприємством Палей отримано у системі Прозоро протокол про дискваліфікацію нас, як переможців відкритих торгів за лотом ff6e3983f03040e8bd624854ffa9f14d .
Хочемо наголосити, що у складі документації нами надано лист роз’яснення де було чітко відзначено, що у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ніде не згадується про таку форму документу, як «Лист-відгук». Ця ж стаття ЗУ вказує, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Затвердженої форми такого листа також не існує. А головне, яка посадова особа має повноваження від імені державної установи складати та візувати документи, що не є у переліку вихідної документації. Тому у своєму листі нами і було вказано, що усілякі звернення з нашої сторони до Замовників попередній торгів з проханням надання нам документу, що не є вихідним документом держустанови може мати корупційну складову. Також нами було наголошено, що єдиними документами, що підтверджують своєчасне та у повній мірі постачання є Видаткові накладні та Договори і підпис на цих документах, з оплатою, і є підтвердженням повноти виконання умов Договору. Але якщо Замовник бажає отримати неформальну інформацію від попередніх Замовників він може сам особисто звернутися усно чи письмово та отримати всю інформацію. (5.7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»). Тим самим не буде порушено Законів України та не буде викликати підозр, яким чином отримано нерегламентований документ.
Виходячи з наведених істотних даних, враховуючи, що ми надали найнижчу пропозицію, просимо переглянути рішення тендерного комітету та визнати нас переможцями даного лоту.
Розгорнути
Згорнути
Хочемо наголосити, що у складі документації нами надано лист роз’яснення де було чітко відзначено, що у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ніде не згадується про таку форму документу, як «Лист-відгук». Ця ж стаття ЗУ вказує, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Затвердженої форми такого листа також не існує. А головне, яка посадова особа має повноваження від імені державної установи складати та візувати документи, що не є у переліку вихідної документації. Тому у своєму листі нами і було вказано, що усілякі звернення з нашої сторони до Замовників попередній торгів з проханням надання нам документу, що не є вихідним документом держустанови може мати корупційну складову. Також нами було наголошено, що єдиними документами, що підтверджують своєчасне та у повній мірі постачання є Видаткові накладні та Договори і підпис на цих документах, з оплатою, і є підтвердженням повноти виконання умов Договору. Але якщо Замовник бажає отримати неформальну інформацію від попередніх Замовників він може сам особисто звернутися усно чи письмово та отримати всю інформацію. (5.7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»). Тим самим не буде порушено Законів України та не буде викликати підозр, яким чином отримано нерегламентований документ.
Виходячи з наведених істотних даних, враховуючи, що ми надали найнижчу пропозицію, просимо переглянути рішення тендерного комітету та визнати нас переможцями даного лоту.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 09:56
Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо, наступне:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під документальним підтвердженням вимагалися наступні документи:
1. Довідка від Учасника, довільної форми щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору поставки, предмет якого, по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері;
2. Лист-відгук про виконання аналогічного договору учасником, виданий попереднім замовником із зазначенням, що договір виконано належно та в повному обсязі.
На думку замовника, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, та видаткові накладні не підтверджують факт належного виконання договору. Адже виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Тому документи, які подають учасники в якості доказів виконання договору мають свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору. Саме лист-відгук свідчить про виконання аналогічного договору належним чином і про відсутність претензій щодо несвоєчасної поставки та якості товару.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під документальним підтвердженням вимагалися наступні документи:
1. Довідка від Учасника, довільної форми щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору поставки, предмет якого, по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері;
2. Лист-відгук про виконання аналогічного договору учасником, виданий попереднім замовником із зазначенням, що договір виконано належно та в повному обсязі.
На думку замовника, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, та видаткові накладні не підтверджують факт належного виконання договору. Адже виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Тому документи, які подають учасники в якості доказів виконання договору мають свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору. Саме лист-відгук свідчить про виконання аналогічного договору належним чином і про відсутність претензій щодо несвоєчасної поставки та якості товару.
Номер вимоги: UA-2019-08-15-002103-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 10 вересня 2019 12:59
Порушення вимог Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-08-15-002103-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 03.09.2019р.
Просимо розглянути нашу вимогу (файл Вимога.pdf), скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "ВКФ "ВВ"" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Просимо розглянути нашу вимогу (файл Вимога.pdf), скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "ВКФ "ВВ"" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Папір офісний А-4 |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 351 440,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 757,20 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
4000 стоп.пап
Папір офісний А-4 (кошти Державного бюджету)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир , вул. Юрка Тютюнника, 7
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, на підставі видаткових накладних. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 серпня 2019 17:06 |
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc |
19 серпня 2019 17:06 |
Зміни ТД_Житомир податкова.doc |
15 серпня 2019 16:59 |
ТД_Житомир податкова.doc |
15 серпня 2019 16:59 |
ПД_Житомир податкова.doc |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 09:55
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду ваших питань повідомляємо, наступне:
1. Технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) товару На торги допускаються товари, торгові марки або моделі які відповідають технічним (якісним) та кількісним вимогам предмета закупівлі.
2. Участь в торгах можуть брати учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Пропозиції, подані учасниками, є остаточними. Ціну учасники в закупівлі визначають з усіма податками та зборами, а саме якщо учасник - платник ПДВ він включає в ціну і ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ то тоді не включає
1. Технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) товару На торги допускаються товари, торгові марки або моделі які відповідають технічним (якісним) та кількісним вимогам предмета закупівлі.
2. Участь в торгах можуть брати учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Пропозиції, подані учасниками, є остаточними. Ціну учасники в закупівлі визначають з усіма податками та зборами, а саме якщо учасник - платник ПДВ він включає в ціну і ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ то тоді не включає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПАЛЕЙ" |
284 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
270 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
282 000,00
UAH з ПДВ
|
275 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОМА-К" |
331 200,00
UAH з ПДВ
|
331 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ПАЛЕЙ" #22047108 |
Відхилено |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 12:10
|
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Очікує рішення |
275 760,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 10:49
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Відхилено |
270 960,00
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2019 10:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 16 вересня 2019 13:00 |
Коментар щодо відміни: | Відмінено торги з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
16 вересня 2019 13:00
|
Електронний підпис |
16 вересня 2019 12:59
|
Vidmina Papir.pdf |