Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
464 860,00 UAH
UA-2019-08-15-002103-a ff6e3983f03040e8bd624854ffa9f14d
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Вінель

+380679689382 zt.upr10@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 39459195
Вебсайт: http://zt.sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7
Контактна особа: Тетяна Вінель
+380679689382
zt.upr10@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 464 860,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

19 серпня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 17:06
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
19 серпня 2019 17:06
Зміни ТД_Житомир податкова.doc
15 серпня 2019 16:59
ПД_Житомир податкова.doc
15 серпня 2019 16:59
ТД_Житомир податкова.doc
19 серпня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 17:06
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
19 серпня 2019 17:06
Зміни ТД_Житомир податкова.doc
15 серпня 2019 16:59
ПД_Житомир податкова.doc
15 серпня 2019 16:59
ТД_Житомир податкова.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-002103-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПАЛЕЙ", Код ЄДРПОУ:22047108
Дата подання: 12 вересня 2019 09:49
скасування рішення щодо дискваліфікації
Приватним підприємством Палей отримано у системі Прозоро протокол про дискваліфікацію нас, як переможців відкритих торгів за лотом ff6e3983f03040e8bd624854ffa9f14d .
Хочемо наголосити, що у складі документації нами надано лист роз’яснення де було чітко відзначено, що у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ніде не згадується про таку форму документу, як «Лист-відгук». Ця ж стаття ЗУ вказує, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Затвердженої форми такого листа також не існує. А головне, яка посадова особа має повноваження від імені державної установи складати та візувати документи, що не є у переліку вихідної документації. Тому у своєму листі нами і було вказано, що усілякі звернення з нашої сторони до Замовників попередній торгів з проханням надання нам документу, що не є вихідним документом держустанови може мати корупційну складову. Також нами було наголошено, що єдиними документами, що підтверджують своєчасне та у повній мірі постачання є Видаткові накладні та Договори і підпис на цих документах, з оплатою, і є підтвердженням повноти виконання умов Договору. Але якщо Замовник бажає отримати неформальну інформацію від попередніх Замовників він може сам особисто звернутися усно чи письмово та отримати всю інформацію. (5.7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»). Тим самим не буде порушено Законів України та не буде викликати підозр, яким чином отримано нерегламентований документ.
Виходячи з наведених істотних даних, враховуючи, що ми надали найнижчу пропозицію, просимо переглянути рішення тендерного комітету та визнати нас переможцями даного лоту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 вересня 2019 09:56
Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо, наступне:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під документальним підтвердженням вимагалися наступні документи:
1. Довідка від Учасника, довільної форми щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору поставки, предмет якого, по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері;
2. Лист-відгук про виконання аналогічного договору учасником, виданий попереднім замовником із зазначенням, що договір виконано належно та в повному обсязі.
На думку замовника, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, та видаткові накладні не підтверджують факт належного виконання договору. Адже виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Тому документи, які подають учасники в якості доказів виконання договору мають свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору. Саме лист-відгук свідчить про виконання аналогічного договору належним чином і про відсутність претензій щодо несвоєчасної поставки та якості товару.
Номер вимоги: UA-2019-08-15-002103-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 10 вересня 2019 12:59
Порушення вимог Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-08-15-002103-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 03.09.2019р.
Просимо розглянути нашу вимогу (файл Вимога.pdf), скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "ВКФ "ВВ"" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

12 вересня 2019 09:49
вимога.pdf

Документи

16 вересня 2019 09:56
Protokol (2).pdf

Документи подані скаржником

10 вересня 2019 12:59
Вимога.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Папір офісний А-4
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 351 440,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 757,20 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 вересня 2019 15:15
Закінчення: 03 вересня 2019 15:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4000 стоп.пап
Папір офісний А-4 (кошти Державного бюджету)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир , вул. Юрка Тютюнника, 7
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, на підставі видаткових накладних. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2019 17:06
ТД_ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
19 серпня 2019 17:06
Зміни ТД_Житомир податкова.doc
15 серпня 2019 16:59
ТД_Житомир податкова.doc
15 серпня 2019 16:59
ПД_Житомир податкова.doc

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 09:55
Дата відповіді: 19 серпня 2019 17:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду ваших питань повідомляємо, наступне:
1. Технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) товару На торги допускаються товари, торгові марки або моделі які відповідають технічним (якісним) та кількісним вимогам предмета закупівлі.

2. Участь в торгах можуть брати учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм. Пропозиції, подані учасниками, є остаточними. Ціну учасники в закупівлі визначають з усіма податками та зборами, а саме якщо учасник - платник ПДВ він включає в ціну і ПДВ, якщо учасник не платник ПДВ то тоді не включає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПАЛЕЙ" 284 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 288 000,00
UAH з ПДВ
270 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 282 000,00
UAH з ПДВ
275 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 331 200,00
UAH з ПДВ
331 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 15:02
Електронний підпис
02 вересня 2019 14:59
Лист згода на договір.pdf
02 вересня 2019 14:59
техможл.pdf
02 вересня 2019 14:59
листособдані.pdf
02 вересня 2019 14:59
квал.pdf
02 вересня 2019 14:44
Д6 проп. папір.pdf
02 вересня 2019 14:44
Д3 папір.pdf
02 вересня 2019 14:44
Лист ст.16 відг..pdf
02 вересня 2019 14:44
Договір+накл..pdf
02 вересня 2019 14:44
гарантія постачання.pdf
02 вересня 2019 14:44
Санкції нов.pdf
02 вересня 2019 14:44
витяг 2019.pdf
02 вересня 2019 14:44
аналогічні поставки.pdf
02 вересня 2019 14:44
лист про заборгованість.pdf
02 вересня 2019 14:44
свідоцтво реєєстр.pdf
02 вересня 2019 14:44
4-ОПП.pdf
02 вересня 2019 14:44
ПДВ.pdf
02 вересня 2019 14:44
статут.pdf
02 вересня 2019 14:44
довкілл.doc.pdf
02 вересня 2019 14:44
довід ст17.doc.pdf
02 вересня 2019 14:44
відомості.pdf
02 вересня 2019 14:44
ст17.pdf
02 вересня 2019 14:43
лист банку.pdf
02 вересня 2019 14:43
статистика.pdf
02 вересня 2019 14:43
наказ призн..jpg
02 вересня 2019 13:06
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2019 17:08
Електронний підпис
11 вересня 2019 17:08
Пропозиція оновлена.pdf
11 вересня 2019 17:08
Пропозиція оновлена.pdf
02 вересня 2019 15:45
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:18
Електронний підпис

Публічні документи

12 вересня 2019 11:46
оцп.pdf
02 вересня 2019 16:02
Електронний підпис
02 вересня 2019 15:49
IMG-bfd57eb86aba48aeb46f778befeb5ea4-V (1).jpg
02 вересня 2019 15:49
цп.pdf
02 вересня 2019 15:49
тв.pdf
02 вересня 2019 15:49
ст 17 ст28.pdf
02 вересня 2019 15:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 вересня 2019 15:49
санкції.pdf
02 вересня 2019 15:49
Протокол.pdf
02 вересня 2019 15:49
проект договору.pdf
02 вересня 2019 15:49
Наказ.pdf
02 вересня 2019 15:49
ліцензування.pdf
02 вересня 2019 15:49
лист-гарантія ст 17.pdf
02 вересня 2019 15:48
Договір від 12.02.2018.pdf
02 вересня 2019 15:48
довкілля.pdf
02 вересня 2019 15:48
Довідка працівники..pdf
02 вересня 2019 15:48
Довідка оподаткування..pdf
02 вересня 2019 15:48
Довідка МТБ..pdf
02 вересня 2019 15:48
довідка з банку.pdf
02 вересня 2019 15:48
Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 вересня 2019 15:48
відомості про учасника.pdf
02 вересня 2019 15:48
Витяг ПДВ Ромус.pdf
02 вересня 2019 15:48
витяг 11.07.2019.pdf
02 вересня 2019 15:48
Виписка.pdf
02 вересня 2019 15:48
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 вересня 2019 15:48
Протокол.pdf
02 вересня 2019 15:48
Наказ.pdf
02 вересня 2019 15:48
довідка з банку.pdf
02 вересня 2019 15:48
Довідка ЄДРПОУ.pdf
02 вересня 2019 15:48
Витяг ПДВ Ромус.pdf
02 вересня 2019 15:48
витяг 11.07.2019.pdf
02 вересня 2019 15:48
Виписка.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 11:13
Електронний підпис
02 вересня 2019 11:04
Цінова пропозиція.PDF
02 вересня 2019 11:04
Технічні специфікації.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПАЛЕЙ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "РОМА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ПАЛЕЙ"
#22047108
Відхилено 270 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 12:10
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Очікує рішення 275 760,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 10:49
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 270 960,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 10:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

10 вересня 2019 12:10
Електронний підпис
10 вересня 2019 12:09
Vidhil .pdf
03 вересня 2019 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 вересня 2019 11:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 вересня 2019 11:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

12 вересня 2019 10:49
Електронний підпис
12 вересня 2019 10:48
Vidhil Papir 2.pdf
10 вересня 2019 12:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 вересня 2019 13:00
Коментар щодо відміни: Відмінено торги з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
16 вересня 2019 13:00
Електронний підпис
16 вересня 2019 12:59
Vidmina Papir.pdf