Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (розхідні матеріали для онко гематологічного відділення) (НК 024:2019: 35375 Кран; 36244 Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 61939 нарукавник хірургічний; 60709 Пелюшка вбирає ; 35549 Простирадло для операційного столу, разового застосування; 35091 Операційний халат разового застосування ; 35778 Хірургічний фартух, разового застосування; 35177 Хірургічна маска разового застосування; 32297 Хірургічна шапочка, нестерильна, разового застосування)Джерело фінансування закупівлі медична субвенція (обласна), медична субвенція, обласний бюджет)
Очікувана вартість
71 200,00 UAH
UA-2019-08-15-002002-a 159a37d860bb4a7ea0f241d364c63e92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кушнір

+380432460239 vodkl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108
Контактна особа: Юлія Кушнір
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2019 15:19
Очікувана вартість: 71 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 356,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2376 штука
Медичні матеріали (розхідні матеріали для онко гематологічного відділення)
(НК 024:2019: 35375 Кран; 36244 Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 61939 нарукавник хірургічний; 60709 Пелюшка вбирає ; 35549 Простирадло для операційного столу, разового застосування; 35091 Операційний халат разового застосування ; 35778 Хірургічний фартух, разового застосування; 35177 Хірургічна маска разового застосування; 32297 Хірургічна шапочка, нестерильна, разового застосування)Джерело фінансування закупівлі медична субвенція (обласна), медична субвенція, обласний бюджет)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 14:18
ТД_Документація расх зміни.docx
28 серпня 2019 14:18
ТД_Документація расх нова.docx
15 серпня 2019 16:35
Техничні вимоги.docx
15 серпня 2019 16:35
Проект Договора.docx
15 серпня 2019 16:35
ТД_Документація расх.docx
28 серпня 2019 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2019 14:18
ТД_Документація расх зміни.docx
28 серпня 2019 14:18
ТД_Документація расх нова.docx
15 серпня 2019 16:35
Техничні вимоги.docx
15 серпня 2019 16:35
Проект Договора.docx
15 серпня 2019 16:35
ТД_Документація расх.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 71 013,00
UAH з ПДВ
71 013,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА 71 174,00
UAH з ПДВ
71 174,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 10:51
Електронний підпис
16 вересня 2019 10:47
Довідки переможця
30 серпня 2019 14:57
Електронний підпис
30 серпня 2019 14:56
Цінова_.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 14:32
Електронний підпис
21 серпня 2019 17:47
Електронний підпис
21 серпня 2019 17:45
7 Істотні умови.pdf
21 серпня 2019 17:45
6 Інші документи.pdf
21 серпня 2019 17:45
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАС ПЛЮС

ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІАС ПЛЮС
#38063235
Переможець 71 013,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС
#38063235
71 013,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2020 09:41
дод.угода3.pdf зміни до договору
28 січня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:54
дод.угода2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:17
відміна.docx зміни до договору
24 грудня 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:51
краник.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 12:53
Додаткова угода ВІАС ПЛЮС КНП.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 12:52
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 09:48
439 розхідні.pdf укладений
01 жовтня 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися в преамбулі та в тексті Договору, а також в додатках до нього слова «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня» замінити словами «Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна клінічна лікарня Вінницької обласної Ради» у відповідному відмінку. 2. У зв’язку із зміною реквізитів, Сторони домовилися внести зміни до реквізитів Сторін, виклавши їх в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додана специфікація до договору
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 644
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв"язку з технічною помилкою, помилково був внесений договір з іншої закупівлі
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 85 183,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 962,81 UAH)