Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканери швидкісні
Очікувана вартість
368 520,00 UAH
UA-2019-08-15-001954-a fedf2827230f41e7915577d89d0d842c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лиховий Віталій Миколайович

+380442533015 lihovii@ombudsman.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ
Код ЄДРПОУ: 21661556
Вебсайт: http://www.ombudsman.gov.ua/
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Контактна особа: Лиховий Віталій Миколайович
+380442533015
lihovii@ombudsman.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:50
Очікувана вартість: 368 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 842,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Сканери швидкісні (джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київська обл., Київ, Інститутська, 21/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник може здійснити попередню оплату на строк до 90 днів. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:26
ТД-4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про еквіваленти
Дата подання: 15 серпня 2019 17:52
Дата відповіді: 20 серпня 2019 17:43
Шановний Замовник, в технічному завданні до предмета закупівлі вказано максимальний розмір документа не менше 215,9 х 6096 мм. Більшість виробників швидкісних сканерів в такому ціновому діапазоні пропонує моделі, що дозволяють сканувати документи розміром 215,9 х 3000 мм. Такого параметру, зазвичай, достатньо для сканування переважної більшості офісних документів. Прохання уточнити наскільки необхідним для вас є розмір області сканування саме 215,9 х 6096 мм? Чи плануєте ви сканувати документи довжиною до 6м ? Чи достатнім параметром сканера буде 216 х 3000 мм?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) до повноважень тендерного комітету належить складання, затвердження та оприлюднення відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, зокрема тендерну документацію. Статтею 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Таким чином, замовником визначені необхідні технічні характеристики предмета закупівлі – сканерів швидкісних виходячи з вимог до їх практичного використання працівниками.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:01
Дата відповіді: 20 серпня 2019 17:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання. Тендерною документацією на закупівлю сканерів швидкісних за ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (далі – Документація) не міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, учасники мають право подавати тендерні пропозиції, які відповідають вимогам Документації, в тому числі технічним.
Щодо другого питання. Документацією передбачається надання Учасником в складі тендерної документації інформації, в тому числі шляхом заповнення визначених Документацією форм, зокрема форми № 2 до Додатку 2 «Довідка про технічні характеристики товару», яка містить обов’язкові для заповнення поля, а саме: повна назва товару (з зазначенням марки товару) та модель.
Щодо третього питання. Документацію визначена недискримінація учасників щодо участі в процедурі закупівлі, в тому числі учасників - ФОП. Також Документацією визначені критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 364 500,00
UAH з ПДВ
358 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович 366 606,00
UAH з ПДВ
360 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 19:20
Електронний підпис
09 вересня 2019 19:07
714D0326-D4C8-473E-A74C-9517666F1122.jpeg
06 вересня 2019 14:42
Електронний підпис
06 вересня 2019 14:41
Sineo224e19090614170.pdf
06 вересня 2019 14:41
Sineo224e19090614160.pdf
02 вересня 2019 17:56
Електронний підпис
31 серпня 2019 05:07
Електронний підпис
31 серпня 2019 05:00
Доручення ЕЦП.pdf
31 серпня 2019 04:59
Довіреність.pdf
31 серпня 2019 04:55
Витяг Комел 07.08.2019.pdf
31 серпня 2019 04:55
Установчі.pdf
31 серпня 2019 04:55
Сертифікати.pdf
31 серпня 2019 04:55
Проект договору.pdf
31 серпня 2019 04:55
Авторизаційний лист.pdf
31 серпня 2019 04:55
Досвід договори.pdf
31 серпня 2019 04:55
04 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
31 серпня 2019 04:55
02 ЛИСТ – ЗГОДА.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 18:12
УстановДокум.pdf
30 серпня 2019 18:12
ЦіноваПропозиція.jpg
30 серпня 2019 18:12
ТехХарактер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Поліщук Ігор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 358 920,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
358 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 12:09
договір 1С.pdf укладений
20 вересня 2019 12:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 358 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 820,00 UAH)