Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітор, Мишка, Клавіатура
Очікувана вартість
94 809,00 UAH
UA-2019-08-15-001877-a f6a210988f0946b5b8db17fe6bae273d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карський Леонід Іванович

+380969263856 TENDERNADPSU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 14321481
Місцезнаходження: 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Контактна особа: Карський Леонід Іванович
+380969263856
TENDERNADPSU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:59
Очікувана вартість: 94 809,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 948,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
Монітор, Мишка, Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29003, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:11
Дата відповіді: 20 серпня 2019 14:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 4 тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі та вказано, щобладнання може бути замінено на аналогічне (еквівалент) з характеристиками не гіршими, ніж наведені в переліку. При подачі еквіваленту учасник надає порівняльну таблицю технічних характеристик предмета закупівлі, вказаних у додатку 4 та технічних характеристик еквівалента вказуючи назву фірми – виробника еквівалента.
До участі допускаються всі без винятку учасники. Оскільки очікувана вартість пропозиції Замовника вказана з урахуванням ПДВ, для участі в аукціоні on-line Учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими Учасниками аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). При реєстрації на електронномумайданчику, Учасник повинен вказувати вартість з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості Учасник робить ставки у процесі аукціону.
Додаток 2
Дата подання: 19 серпня 2019 10:29
Дата відповіді: 22 серпня 2019 09:22
Доброго дня! У Додатку 2, п.3 тендерої документації вказаний код ДК для аналогічних договорів, якій не відповідає предмету закупівлі. Просимо внести зміни або надати пояснення. Дякуємо.
Відповідь: Вдячні Вам за співпрацю. Дійсно допущено помилку у додатку 2 Тендерної документації. Сьогодні вказана помилка буде виправлена на підставі протоколу засідання тендерного комітету.
Строк гарантії
Дата подання: 19 серпня 2019 15:50
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:22
У Додатку 4 Технічні вимоги по позиції №1 вказано: Гарантія - не менше 38 місяців офіційної гарантії від виробника. На даний товар строк офіційної гарантії - 24 місяці, а з додатковою гарантією ця позиція не матиме бюджету. Чи будете вносити зміни?
Відповідь: Дякуємо за співпрацю та інформуємо, що питання зменшення строків офіційної гарантії буде вирішено на засіданні тендерного комітету та в разі прийняття рішення про зменшення гарантійного строку будуть внесені зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000054 ● 3d513c606b3d4a1db2edc6949a21f51f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.10.2019 № 49

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2019 № 49

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-15-001877-a 15.08.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно Висновку порушення усунені шляхом розірвання договору та внесення відповідної інформації на веб-портал уповноваженого органу згідно рішення Тендерного комітету.

2019-10-21 11:50:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення законодавства у сфері закупівель, викладені у висновку про результати моніторингу, усунуті. Договір про закупівлю від 08.10.2019 №600-19.

2019-10-22 09:16:05

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО" 88 077,00
UAH з ПДВ
85 034,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЙ.ЛІНК" 93 585,00
UAH з ПДВ
85 052,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 89 845,00
UAH з ПДВ
87 124,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 93 432,00
UAH з ПДВ
93 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 10:48
Довідка_19260624340130923349.pdf
24 вересня 2019 10:46
Довідка_19260624340130923349.pdf
02 вересня 2019 12:57
08-15-001877-a Додаток 1. Форма .PDF
23 серпня 2019 12:57
Статут новий 2019.PDF
23 серпня 2019 12:57
08-15-001877-a ТВ.PDF

Публічні документи

25 серпня 2019 14:12
Електронний підпис
25 серпня 2019 14:11
Технічні вимоги.pdf
25 серпня 2019 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_9.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_8.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_7.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_6.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_5.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_4.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_3.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_2.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статут_1.pdf
25 серпня 2019 14:11
Статистика.pdf
25 серпня 2019 14:11
Протокол_3.pdf
25 серпня 2019 14:11
Протокол_2.pdf
25 серпня 2019 14:11
Протокол_1.pdf
25 серпня 2019 14:11
Проект договору.pdf
25 серпня 2019 14:11
ПДВ.pdf
25 серпня 2019 14:11
Опис.pdf
25 серпня 2019 14:11
Наказ директор.pdf
25 серпня 2019 14:11
Істотні умови.pdf
25 серпня 2019 14:11
Інфо про учасника.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_податки.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_МВС.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_мат база.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_конкуренція.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_захист довкіл.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_директор.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_ГФС.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_банкрутство.pdf
25 серпня 2019 14:11
Довідка_антикорупція.pdf
25 серпня 2019 14:11
Гарантийний лист.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:26
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:25
СЕС Samsung 2018-2023.pdf
30 серпня 2019 17:25
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ .pdf
30 серпня 2019 17:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОЙ.ЛІНК"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО"
#25405152
Переможець 85 034,34
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КАСКАД-ТЕХНО"
#25405152
85 034,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 13:41
Протокол №392 від 17.10.2019.pdf укладений
17 жовтня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 22:29
600.pdf укладений
09 жовтня 2019 22:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір з переможцем укладено в строк, який перевищує 20 днів з моменту публікації наміру про укладення договору, у зв’язку з чим розпочато моніторинг закупівлі Державною аудиторською службою. Згідно висновку Держаудитслужби встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону, що згідно статті 37 Закону визначає договір нікчемним. На підставі висновку Держаудитслужби та з метою недопущення порушень чинного законодавства виникає необхідність в розірванні укладеного договору за результатами закупівлі