Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

дизельне паливо
Очікувана вартість
1 165 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001635-a 7d78ebedf1e940519c96197015e181b0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ремига

+380673682892 1navigator_pl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00497006
Місцезнаходження: 36013, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шведська могила, 1
Контактна особа: Світлана Ремига
+380673682892
1navigator_pl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 12:06
Очікувана вартість: 1 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


джелело фінансування (власні кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36013, Україна, Полтавська область, м.Полтава , вул.Шведська Могила 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дня підписання сторонами видаткової накладної на отриманий Товар, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник проводить оплату згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 15:27
Додаток №6.docx
15 серпня 2019 15:27
Тендерна документація нова редакція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-001635-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Хозсфера", Код ЄДРПОУ:39712901
Дата подання: 19 вересня 2019 10:55
ПП "МАРС 2015" не відповідає кваліфікаційним критеріям
02 вересня 2019 року відбулась закупівля по відкритим торгам на закупівлю дизельного паливо ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти за ідентифікатором UA-2019-08-15-001635-a. За підсумками проведеної державної закупівлі найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією було визначено пропозицію ПП «МАРС 2015».
Товариство з обмеженню відповідальністю «ХОЗСФЕРА» зазначає, що пропозиція учасника ПП «МАРС 2015» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1.Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії (ст.16 Закону)», а саме п.1,в якому зазначено про те, що Учасник повинен надати лист-гарантію про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа. ПП «МАРС 2015» такої довідку до складу Тендерної документації не надав.
Також, відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , абз 3, в якому вказано, що якість товару повинна відповідати діючим нормам чинного законодавства країни, що посвідчується сертифікатами відповідності, ПП «МАРС 2015» таких сертифікатів не надав.
Як зазначено у Розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної документації» а саме «Відхилення тендерних пропозицій», тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, та той факт, що Учасником ПП «МАРС 2015»в складі тендерної пропозиції не було надано належних документів, та у відповідності до Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», вважається необхідним відхилити пропозицію ПП «МАРС 2015» на підставі п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України – тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та перейти до розгляду наступного учасника згідно з ч. 4 ст. 28 Закону України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 22:57
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення відповідно нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».

По суті вашого питання інформуємо: Ваше Товариство з обмеженню відповідальністю «ХОЗСФЕРА» звернення не відповідає нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі Закон), у частині формування запиту: відповідно до вище викладених норм Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Вивчивши звернення від учасника Товариство з обмеженню відповідальністю «ХОЗСФЕРА» не містить форми звернення, за роз’ясненням у розумінні Закону, а містить чіткі вказівки щодо вчинення правочинів Замовником, що є прямим порушенням норм Закону ст.17 ц.1 п.1, тому залишається без розгляду та задоволення.

Принагідно інформуємо, що у складі пропозиції ПП «МАРС 2015» є наявна інформація лист-гарантію про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) фай пропозиції №9 001. jpg від 19.08.2019 р. Щодо вимоги, надання оригіналу довідки із податкової інспекції, то дану довідку надає переможець торгів відповідно через систему електронних закупівель протягом 5- ти днів із дня визначення його переможцем. Щодо надання сертифікатів відповідності відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , абз. 3, в якому вказано, що якість товару повинна відповідати діючим нормам чинного законодавства країни, що посвідчується сертифікатами відповідності. То дані сертифікати відповідності надаються Замовнику разом із укладеним договором. Виходячи із вище викладеного, пропозиція ПП «Марс» відповідає умовам тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-24-000028 ● 9c5f718930e34aa6bafbc6de53086662
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2019 20:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.09.2019 № 54
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2019 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-15-001635-a 15.08.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Процедуру скасовано відповідно до ст. 31. Ц.1 п.1абз.2.

2019-09-30 10:17:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформуванняв електронній системі закупівель

2019-10-02 14:08:52

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАРС 2015" 795 000,00
UAH з ПДВ
795 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хозсфера" 1 149 000,00
UAH з ПДВ
1 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 10:19
Електронний підпис
26 вересня 2019 10:17
сертиф - 0004.pdf
26 вересня 2019 10:17
сертиф - 0003.pdf
26 вересня 2019 10:17
сертиф - 0002.pdf
26 вересня 2019 10:17
сертиф - 0001.pdf
18 вересня 2019 11:22
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:21
мои фото работа.jpg
18 вересня 2019 11:21
мои фото работа 1.jpg
22 серпня 2019 23:38
Електронний підпис
22 серпня 2019 23:36
Статут.zip
22 серпня 2019 23:36
реквизити.doc
22 серпня 2019 23:36
Scan_005.jpg
22 серпня 2019 23:36
Scan_003.jpg
22 серпня 2019 23:36
Scan_002.jpg
22 серпня 2019 23:36
3 001.jpg
22 серпня 2019 23:36
2.pdf
22 серпня 2019 23:36
2 004.jpg
22 серпня 2019 23:36
1.pdf
22 серпня 2019 23:36
1 002.jpg
22 серпня 2019 23:36
0000.jpeg
22 серпня 2019 23:36
видаткови.rar
22 серпня 2019 23:36
Довідка(нова).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАРС 2015"

ТОВ "Хозсфера"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МАРС 2015"
#39583371
Переможець 795 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2019 23:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2019 23:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАРС 2015"
#39583371
795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 вересня 2019 10:25
Коментар щодо відміни: Скасувати процедуру відповідно до ст. 31. Ц.1 п.1абз.2.