Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00497006 |
Місцезнаходження: | 36013, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шведська могила, 1 |
Контактна особа: |
Світлана Ремига +380673682892 1navigator_pl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 1 165 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Розрахунки проводяться протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дня підписання сторонами видаткової накладної на отриманий Товар, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник проводить оплату згідно ст. 49 Бюджетного Кодексу України | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 серпня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2019 15:27 |
Додаток №6.docx | |
15 серпня 2019 15:27 |
Тендерна документація нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Товариство з обмеженню відповідальністю «ХОЗСФЕРА» зазначає, що пропозиція учасника ПП «МАРС 2015» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1.Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії (ст.16 Закону)», а саме п.1,в якому зазначено про те, що Учасник повинен надати лист-гарантію про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідною Державною податковою інспекцією, що діє станом на дату подання документа. ПП «МАРС 2015» такої довідку до складу Тендерної документації не надав.
Також, відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , абз 3, в якому вказано, що якість товару повинна відповідати діючим нормам чинного законодавства країни, що посвідчується сертифікатами відповідності, ПП «МАРС 2015» таких сертифікатів не надав.
Як зазначено у Розділу Тендерної документації «Оцінка тендерної документації» а саме «Відхилення тендерних пропозицій», тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, та той факт, що Учасником ПП «МАРС 2015»в складі тендерної пропозиції не було надано належних документів, та у відповідності до Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», вважається необхідним відхилити пропозицію ПП «МАРС 2015» на підставі п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України – тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та перейти до розгляду наступного учасника згідно з ч. 4 ст. 28 Закону України
По суті вашого питання інформуємо: Ваше Товариство з обмеженню відповідальністю «ХОЗСФЕРА» звернення не відповідає нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі Закон), у частині формування запиту: відповідно до вище викладених норм Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Вивчивши звернення від учасника Товариство з обмеженню відповідальністю «ХОЗСФЕРА» не містить форми звернення, за роз’ясненням у розумінні Закону, а містить чіткі вказівки щодо вчинення правочинів Замовником, що є прямим порушенням норм Закону ст.17 ц.1 п.1, тому залишається без розгляду та задоволення.
Принагідно інформуємо, що у складі пропозиції ПП «МАРС 2015» є наявна інформація лист-гарантію про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) фай пропозиції №9 001. jpg від 19.08.2019 р. Щодо вимоги, надання оригіналу довідки із податкової інспекції, то дану довідку надає переможець торгів відповідно через систему електронних закупівель протягом 5- ти днів із дня визначення його переможцем. Щодо надання сертифікатів відповідності відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» , абз. 3, в якому вказано, що якість товару повинна відповідати діючим нормам чинного законодавства країни, що посвідчується сертифікатами відповідності. То дані сертифікати відповідності надаються Замовнику разом із укладеним договором. Виходячи із вище викладеного, пропозиція ПП «Марс» відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-24-000028 ● 9c5f718930e34aa6bafbc6de53086662
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2019 20:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2019 № 54
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2019 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-08-15-001635-a 15.08.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Процедуру скасовано відповідно до ст. 31. Ц.1 п.1абз.2.
2019-09-30 10:17:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформуванняв електронній системі закупівель
2019-10-02 14:08:52
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МАРС 2015" #39583371 |
Переможець |
795 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2019 23:12
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 30 вересня 2019 10:25 |
Коментар щодо відміни: | Скасувати процедуру відповідно до ст. 31. Ц.1 п.1абз.2. |
30 вересня 2019 10:25
|
Електронний підпис |
30 вересня 2019 10:24
|
рішення уповноваженої особи дизельне паливо.pdf |