Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Електричні побутові прилади (39710000-2) (Польові душові установки - котли швидкісного нагріву води КШНВ)
Electrical domestic appliances (39710000-2) (Field showers - boilers for high-speed water heating)
Очікувана вартість
10 944 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001526-a 7ad74b6b827e4bc7a23c8e7a4673cabc
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Двернік

+380444547443 yana.dvernik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Яна Двернік
+380444547443
yana.dvernik@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547443
yana.dvernik@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 10 944 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 15 серпня 2019 15:05
Enquiries until: 27 серпня 2019 18:00
Complaints submission until: до 28 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 10 944 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Scope of the procurement

Тендерна документація

15 серпня 2019 15:10
Електронний підпис
15 серпня 2019 15:05
Дозвіл ККЗ КШНВ.pdf
15 серпня 2019 15:05
Додаток 3 Примірний зразок гарантії.doc
15 серпня 2019 15:05
Додаток 2 Відомості про учасника.doc
15 серпня 2019 15:05
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
15 серпня 2019 15:05
Договір_ типовий проект_ КШНВ.doc
15 серпня 2019 15:05
ТУ У 27.5-00231610-017_2016.pdf
15 серпня 2019 15:05
Фото.7z
15 серпня 2019 15:05
451 Оголошення_ КШНВ.doc
15 серпня 2019 15:05
Креслення.pdf
15 серпня 2019 15:05
VID_20160409_091558.7z
15 серпня 2019 15:05
VID_20160409_094532.7z
15 серпня 2019 15:05
VID_20160409_093613.7z
15 серпня 2019 15:05
VID_20160409_085709.7z
15 серпня 2019 15:05
VID_20160409_095447.7z
15 серпня 2019 15:05
VID_20160409_092403.7z

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незрозумілості та дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 серпня 2019 12:04
Дата відповіді: 21 серпня 2019 12:03
Доброго дня! Просимо надати відповіді на наступні запитання: 1. Чому код закупівлі 39710000-2, а в розбивці по лотам йдеться мова про код 39715300-0? 2. П. 12.4. Оголошення містить наступну вимогу: «Додатково після завершення електронного аукціону учасник, який визначений учасником переговорів, відповідно до частини 3 статті 6 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» з метою перевірки відповідності кваліфікаційним критеріям надає документи, що вимагалися від учасників відбору відповідно до пункту 12.3 цього оголошення, які після проведення переговорів повертаються учаснику». Просимо уточнити, документи, що вимагалися від учасників відбору відповідно до пункту 12.3 Оголошення, повинні надатися Замовнику учасником переговорів під час проведення переговорів, чи відразу після оприлюднення протоколу про намір провести переговори надіслати зазначені вище документи поштовим зв’язком? 3. П. 16 Оголошення говорить, що розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – один відсоток від загальної очікуваної вартості товару. Прохання пояснити – крок пониження в 1 % від загальної суми закупівлі, чи від суми кожного лоту окремо? 4. П. 12.3. встановлено, що учасниками подається скановану копію сертифікату відповідності на товар. При цьому, у пп. 2.2.1. Проекту договору передбачено, що Постачальник зобов’язаний надати представнику замовника сертифікати відповідності у разі, ЯКЩО ТОВАР ПІДЛЯГАЄ ОБОВ’ЯЗКОВОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ. Чинним законодавством не встановлено вимога про обов’язкову сертифікацію Польових душових установок - котлів швидкісного нагріву води КШНВ. Вважаємо що вимога встановлена п.12.3 щодо надання сертифікату відповідності є дискримінаційною, та такою, яка не містить в собі законного обґрунтування. Вимагаємо виключити дану вимогу з Оголошення. 5. В технічних умовах надані габаритні розміри польової душової установки - котли швидкісного нагріву води КШНВ, які візуально не відповідають наданої фото- та відео-зображенню. Просимо надати роз’яснення щодо відповідності ТУ наданої фото- та відео-зображенню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України Про публічні закупівлі та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Тому процедуру закупівлі польових душових установок - котли швидкісного нагріву води КШНВ віднесено до коду (3971) - Електричні побутові прилади.
В той же час, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника. У зв’язку з чим, продукцію, яку закуповує замовник за лотами віднесено до коду (397153) - Санітарно-технічне обладнання.
2. У разі, якщо учасника відбору за результатами аукціону та рішення Замовника визначено учасником переговорів, тобто запрошено на переговори, йому було додатково надіслано запрошення на електронну адресу з переліком документів, які необхідно буде надати Замовнику під час проведення переговорів.
3. Відповідно до вимог п. 16. Оголошення про проведення відбору учасників визначено, що ціна цінової пропозиції учасника – це загальна вартість лоту. Тобто, крок пониження в 1 % від загальної суми закупівлі вважається відповідно 1 % від суми лоту.
4. Замовник залишає вимогу щодо надання сертифікату відповідності на товар (який пропонується до постачання).
5. З метою організації закупівлі польових душових установок - котли швидкісного нагріву води за ТУ У 27.5-00231610-017:2016, прошу Вас в першу чергу керуватись технічними показниками, визначеними технічною та конструкторською документацією.
За необхідності, Тил Збройних Сил України не заперечує, щодо ознайомлення потенційних учасників-виробників з технічними характеристиками зразків польових душових установок - котли швидкісного нагріву води, які були виготовлені у відповідності до вимог цієї ж технічної документації та поставлені для потреб Збройних Сил України в минулих роках:
у військовій частині А1361, м. Харків, вул. Переможців, 6А, контактна особа – Чупилко Богдан Володимирович, тел. (057) 370-20-79;
у військовій частині А2788, м. Київ, вул. Качалова, 3, контактна особа – Ходунов Руслан Вікторович, тел. (099) 056-57-23
Сертифікат відповідності
Дата подання: 21 серпня 2019 15:34
Дата відповіді: 23 серпня 2019 10:52
Чи вірно ми розуміємо, що під вимогою надання сканованої копії сертифікату відповідності на товар, замовник має на увазі проведення учасником добровільної сертифікації котлів швидкісного нагріву води, які він планує поставити для потреб ЗСУ, на відповідність вимогам ТУ У 27.5-00231610-017:2016, та надання копії сертифікату відповідності, виданого уповноваженим Органом оцінки відповідності за результатами цієї сертифікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою перевірки того, що учасники процедури закупівлі електричних побутових приладів (39710000-2) (Польові душові установки - котли швидкісного нагріву води КШНВ) спроможні виготовляти зазначену продукцію належної якості Замовником вимагається провести добровільну сертифікацію та надати скановану копію сертифікату відповідності на товар, який пропонується до постачання

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Санітарно-технічне обладнання (39715300-0) (Польові душові установки - котли швидкісного нагріву води КШНВ)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 553 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25 536,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Plumbing equipment (39715300-0) (Field showers - boilers for high-speed water heating)
Current status: Complete
Estimated total value: 2 553 600,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 536,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

70 комп.
Польові душові установки - котли швидкісного нагріву води КШНВ (загальний фонд)
ДК 021:2015: 39715300-0 — Санітарно-технічне обладнання
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 30 листопада 2019

Field showers - boilers for high-speed water heating
CPV: 39715300-0

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 календарних днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого рахунку-фактури на поставлений товар, підписаний керівником та головним бухгалтером Постачальника (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається у рахунку-фактурі) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ПРОФСПІЛКИ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКОЇ ВИПРАВНОЇ КОЛОНІЇ (№ 71) 2 436 000,00
UAH з ПДВ
2 436 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ПРОФСПІЛКИ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКОЇ ВИПРАВНОЇ КОЛОНІЇ (№ 71)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ПРОФСПІЛКИ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКОЇ ВИПРАВНОЇ КОЛОНІЇ (№ 71)
#38410447
Переможець 2 436 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ПРОФСПІЛКИ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКОЇ ВИПРАВНОЇ КОЛОНІЇ (№ 71)
#38410447
2 436 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 13:43
Договір від 24.09.2019 № 286-3-19-216.pdf укладений
24 вересня 2019 13:42
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 14:16
Додаткова угода № 2 від 28.01.2020 до договору № 286-3-19-216.pdf зміни до договору
31 січня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:45
Дод. угода № 1 від 21.12.2019 до договору № 286-3-19-216.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до частини 5 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (продовження строку дії договору до 31.03.2020 року)
Номер договору про закупівлю: 286/3/19/216
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/19/216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшений обсяг продукції, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному у 2019 році.
Номер договору про закупівлю: 286/3/19/216
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/19/216
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 918 328,00
UAH (в тому числі ПДВ 486 388,00 UAH)