Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір формату А4
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001510-b 23b55e0db39847e58ab9d3bdbdca34f7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Оксана Григорівна

+380442916909 rudenko.o@dabi.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна архітектурно-будівельна інспекція України
Код ЄДРПОУ: 37471912
Місцезнаходження: 01133, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, б-р Лесі Українки, 26
Контактна особа: Руденко Оксана Григорівна
+380442916909
rudenko.o@dabi.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 16:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 пач
Папір формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київська обл., Київ, бульвар Лесі Українки,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата проводиться шляхом безготівкового перерахунку коштів Покупцем на поточний рахунок Продавця за фактично поставлений Товар, який зазначений в видатковій накладній Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 15:30
Протокол зміни до ТД.pdf
19 вересня 2019 15:30
Перелік змін до ТД від 19.09.2019.doc
29 серпня 2019 15:00
Перелік змін до ТД від 29.08.2019.doc
19 вересня 2019 15:30
Додаток 3 Проект ДОГОВОРУ від 19.09.2019.docx
29 серпня 2019 15:00
Додаток 3 Проект ДОГОВОРУ від 29.08.2019.docx
15 серпня 2019 18:30
Додаток 3 Проект ДОГОВОРУ.docx
19 вересня 2019 15:30
Додаток 4 Технічні вимоги від 19.09.2019.doc
29 серпня 2019 15:00
Додаток 4 Технічні вимоги від 29.08.2019.doc
15 серпня 2019 18:30
Додаток 4 Технічні вимоги.doc
15 серпня 2019 18:30
Додаток 5 Лист-згода.docx
15 серпня 2019 18:30
Додаток 2 Перелік документів.doc
15 серпня 2019 18:30
Додаток 1 Тенд.пропозиція.doc
15 серпня 2019 18:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ- ПАПІР А4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 09:52
Дата відповіді: 16 серпня 2019 15:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Тендерною документацією не визначена конкретна торгова марка чи модель предмету закупівлі. Нами будуть розглядатись пропозиції учасників, технічні характеристики товару яких відповідатимуть вимогам викладеним в тендерній документації.
2. Замовник не має права зобов’язувати учасників до будь-яких дій.
Інформація щодо предмета закупівлі відображена в Додатку №4 до тендерної документації.
3. Будь-які обмеження щодо участі в процедурі закупівлі неплатників ПДВ не застосовуються. Цінові пропозиції ФОП - неплатників ПДВ будуть розглядатись, як остаточні.
екологічність офісного паперу
Дата подання: 16 серпня 2019 11:32
Дата відповіді: 20 серпня 2019 13:34
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470 Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними інструментами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Замовник визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Статтею 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Отже, розглянувши Вашу пропозицію щодо внесення змін до технічних вимог до товару, вважаємо, що такі зміни звужують коло потенційних учасників закупівель.
Також повідомляємо, що технічні вимоги до паперу формату А4, виготовленого із вторинної сировини, за вказананими параметрами (% білизни, непрозорість, щільність) повністю відповідають потребам Замовника, з урахуванням позитивного досвіду використання паперу саме з такими технічними характеристиками.
Принагідно зазначаємо, що вказаний лист (звернення), в подальшому буде врахований Замовником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-001510-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 серпня 2019 10:36
Технічні показники предмета закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-08-15-001510-b нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу формату А4 були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: Яскравість UV % ISO2470 – 103.5+1.5. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими показниками – неможливо.
Просимо Вас змінити показник Паперу формату А4: Яскравість UV % ISO2470 – 95 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2019 17:44
Тендерним комітетом Держархбудінспекції було уважно розглянуто Вашу вимогу щодо зміни показника паперу формату А4, а саме:
яскравість UV% 2470 – 103.5 ± 1.5 на показник UV% ISO 2470 – 95 та прийнято відповідне рішення:
На сьогоднішній день на ринку офісного паперу представлений широкий спектр різних торгових марок, параметри яких відповідають показнику яскравості, вказаному в технічній частині тендерної документації (Додаток №4 Тендерної документації).
При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що технічна частина тендерної документації не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника.
Пропонуємо, вам, як Учаснику, подати найбільш економічно вигідну пропозицію з кращими технічним характеристикам, які визначені Замовником в Додатку №4 до Тендерної документації.

Державна архітектурно-будівельна інспекція України

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-15-001510-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 23 серпня 2019 09:43
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 22.08.2019 № 205/юр/19 .
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2019 22:07
Рішення від 28.08.2019 №11884+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 22:07
Рішення від 12.09.2019 №12868.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 22:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.09.2019 №12868-р/пк-пз (дата публікації в системі «Прозорро» 17 вересня 2019 р. 22:30) виконано.
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2019 15:37

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 09:43
Скарга 23.08.19.pdf
23 серпня 2019 09:43
Платіжне доручення.pdf
23 серпня 2019 09:43
Xerox bussines.PDF
23 серпня 2019 09:43
IP Basic.pdf
23 серпня 2019 09:43
Dolphin® EVERYDAY.pdf
23 серпня 2019 09:43
Berga Speed 80.pdf

Документи подані замовником

03 вересня 2019 10:41
Лист до АМКУ від 2019-09-02_.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 156 330,00
UAH з ПДВ
156 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 10:44
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 вересня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій