Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт електромереж із заміною освітлювального обладнання)
Очікувана вартість
3 670 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001491-b ● e487041593ed4f5e9670505e84e282d4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 03 вересня 2019 12:39 |
Очікувана вартість: | 3 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт електромереж із заміною освітлювального обладнання) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Поточний ремонт електромереж із заміною освітлювального обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 листопада 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актом приймання-передачі послуг (робіт) по формі КБ-2в, довідки про вартість наданих послуг та витрати по формі КБ-3 в розрізі кожного навчального закладу відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2019 19:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2019 19:50 |
Відповідь на звернення1.pdf | |
15 серпня 2019 18:08 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc | |
15 серпня 2019 18:08 |
Додаток 4 проект договору.doc | |
15 серпня 2019 18:08 |
Тендер Світильники Додаток 2 ст17.doc | |
15 серпня 2019 18:08 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ.doc | |
15 серпня 2019 18:07 |
Тендерна послуги документація.doc |
22 серпня 2019 19:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 серпня 2019 19:50 |
Відповідь на звернення1.pdf
|
|||
15 серпня 2019 18:08 |
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
|
|||
15 серпня 2019 18:08 |
Додаток 4 проект договору.doc
|
|||
15 серпня 2019 18:08 |
Тендер Світильники Додаток 2 ст17.doc
|
|||
15 серпня 2019 18:08 |
Тендер послуги Додаток 1 ТВ.doc
|
|||
15 серпня 2019 18:07 |
Тендерна послуги документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 20 серпня 2019 11:36
Дата відповіді: 22 серпня 2019 19:47
Які технічні характеристики повинні мати прожектори? В таблиці «Вимоги до освітлювальних приладів» немає жодної інформації щодо прожекторів.
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України.
Повідомляємо, що Зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України.
Вимоги до освітлювальних приладів
Дата подання: 21 серпня 2019 13:31
Дата відповіді: 22 серпня 2019 19:47
У вимогах до світлодіодних світильників зазначено, коефіцієнт пульсації не повинен перевищувати 0%. Згідно ДБН В.2.5-28:2018 коефіцієнт пульсації не повинен перувищувати 10% (дод. Д, табл. Д1 п.36 - п.50).
Вимога, щодо коефіцієнта пульсації не більше 0% - необгрунтована та повинна бути приведена до діючих норм.
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України.
Повідомляємо, що Зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України.
Невідповідність ТД
Дата подання: 22 серпня 2019 21:37
Дата відповіді: 27 серпня 2019 15:13
Шановний Замовнику. Ознайомившись з тендерною документацією у нас виникло ряд зауважень щодо невідповідностей встановлених в Додатку №1 технічних вимог, а саме:
Пункт 1. Вимога надати Копію сертифікату відповідності (УкрСЕПРО), завірену учасником, на відповідність вимогам ПКМУ №922 від 15.10.2012 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення» та ДСТУ ІЕС/PAS 62722-2-1:2014 «Характеристики світильників функціональні. Частина 2-1. Особливі вимоги до світильників зі світло випромінюючими діодами IEC/PAS 62722-2-1:2011, IDT)
1. В зв'язку із впровадженням Закону України від 15 січня 2015 року № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» були внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації УкрСЕПРО, а також скасовані всі стандарти які стосуються державної системи сертифікації, проведення такої сертифікації стало неможливим.
Пропонується:
Вилучити (УкрСЕПРО) та ввести після слів - «сертифікату відповідності», – фразу -«виданого акредитованим за ДСТУ EN ISO/IEC 17065 органом з оцінки відповідності , визначеного в реєстрі Національного агентства з акредитації України ( НААУ)».
2. Стандарт ДСТУ ІЕС/PAS 62722-2-1:2014 «Характеристики світильників функціональні. Частина 2-1. Особливі вимоги до світильників зі світло випромінюючими діодами IEC/PAS 62722-2-1:2011, IDT) з 01.07.2018 не чинний в Україні. На його заміну - чинний з 01.01.2019 р. ДСТУ EN 62722-2-1:2018 «Робочі характеристики світильників. Частина 2-1. Додаткові вимоги до світлодіодних світильників».
Пункт 4. Вимога надати Копію декларації про відповідність запропонованої продукції Технічному регламенту енергетичного маркування електричних ламп та світильників, затвердженого постановою КМУ від 27.05.2015 №340, завірену учасником.
1. Даний Технічний регламент не передбачає складання декларації.
2. Натомість обов’язковим є складання декларації на відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077.
Пункт 6. Вимога надати Копію протоколу лабораторних випробувань та вимірювання світильників, виданий центром стандартизації, метрології та сертифікації (завірену підписами та печатками учасника та заводу виробника (у разі її використання)), який акредитований Національним агентством з акредитації України за вимогами ДСТУ ISO/IEC 17025, що підтверджує заявлені характеристики:
- світловий потік
- активна потужність
- ефективність Лм/Вт
- колірна температура, К
- передача кольору
- крива сили світла
- діапазон робочих температур, оС
- захист оптичної сили, ІР
- захист джерела живлення, ІР
- коефіцієнт потужності
- наявність гальванічної розв’язки джерела живлення
- наявність короткострокового захисту джерела живлення
- індекс енергоефективності та показник енергоспоживання
- відсутність стробоскопічного ефекту.
1. Індекс енергоефективності світильників згідно з Технічним регламентом енергетичного маркування електричних ламп та світильників, затвердженого постановою КМУ від 27.05.2015 №340 не є вимірювальною характеристикою, а розрахунковою. Він встановлюється на основі розрахунку з використанням протокольно виміряних значень світлового потоку і споживаної потужності. Якщо учасник надав протоколи із значеннями цих характеристик і вони не суперечать замовленим параметрам, вказаним в таблиці 1, то розрахований індекс енергоефективності дасть саме цей клас енергоефективності, який вимагає замовник. Тому вимагання протокольного засвідчення індексу енергоефективності є не коректним.
2. Показник енергоспоживання для даного класу світильників згідно з Технічним регламентом енергетичного маркування електричних ламп та світильників не встановлюється.
3. Формулювання «відсутність стробоскопічного ефекту» є некоректним. Правильно було б вписати характеристику з таблиці 1 – «коефіцієнт пульсації».
Просимо внести відповідні зміни та привести тендерну документацію у відповідність з чинними нормативними актами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України. В разі необхідності буде внесено відповідні зміни.
Повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України. В разі необхідності буде внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" |
3 400 690,78
UAH з ПДВ
|
3 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНКЕЛ" |
3 465 296,40
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАРІО САНТОРІНІ ГРУПП" |
3 465 296,40
UAH з ПДВ
|
3 465 296,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" #37752996 |
Очікує рішення |
3 299 999,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 13:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 вересня 2019 16:26 |
Коментар щодо відміни: | Причини відміни торгів: відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З 03.05.2019 набрав чинності наказ МЕРТУ від 21.03.2019 № 463 щодо внесення змін до наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, зокрема в частині доповнення форм новим пунктом «Джерело фінансування закупівлі». Станом на момент оприлюднення оголошення про здійснення закупівлі була відсутня технічна можливість на електронному майданчику відобразити «Джерело фінансування закупівлі» відповідно до затвердженої форми. Внаслідок нереалізації в системі окремого поля на виконання вимог наказу № 490, Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації відміняє торги. |
Документи:
19 вересня 2019 16:25
|
Протокол відміни торгів (3670).pdf |