Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя (печатки та штампи)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001489-a e1cb97ccf58544318057609651c98fd2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 15:30
Початок аукціону: 27 серпня 2019 15:23
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11367 одиниця
Печатки та штампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2019  —  22 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 6 Банківські 50
Iнша подія з моменту підписання сторонами видаткової накладної на товар Пiсляоплата 6 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:20
Дата відповіді: 16 серпня 2019 16:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Предметом закупівлі в даних торгах є готовий до використання товар (печатки та штампи). Документація торгів не передбачає конкретних торгових марок готового товару, що закуповується Замовником. Технічне завдання на закупівлю містить вимоги щодо використання комплектуючих і матеріалів конкретних виробників (декількох, а не одного), що, на думку технічних працівників Замовника, забезпечить максимальну якість товару, що закуповується. 2. Така вимога прямо не передбачена Документацією торгів, проте Учасник має можливість на власний розсуд доповнити цінові пропозиції необхідною інформацією. З метою дотримання принципу "відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель", Замовником у даній процедурі буде опубліковано копію договору укладеного з переможцем торгів. 3. Так. Як остаточну. Ні, будемо порівнювати тільки остаточні.
роз´яснення
Дата подання: 17 серпня 2019 12:44
Дата відповіді: 19 серпня 2019 10:54
Вітаємо! Просимо Замовника надати роз´яснення : - Чи буде дискваліфіковано Учасника тендеру, який запропонував до постачання товар, торгова марка якого, відрізняється від вказаних в тендерній документаціі, але протягом тривалого часу поставлялася "Ощадбанку" і не має жодних рекламацій від Замовника (це може бути підтверджено документально) - Якщо Замовник розглядає аналоги до торгових марок, вказаних в Тендерній документаціі, то які саме технічні характеристики є максимально важливі для Замовника і мають повністю співпадати зі вказаними торговими марками? Це важливо, щоб уникнути дискваліфікації з причини "невідповідність технічним характеристикам". Оскільки "Ощадбанк" не є Замовником у розумінні Закону Украіни "Про публічні закупівлі" звертаємо Вашу увагу, що отримані відповіді можуть бути використані у суді при оскарженні дискримінаційних вимог тендерноі документації. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У технічному завданні на закупівлю офісного приладдя (печатки та штампи) (таблиця 1.1. додатку № 2 Документації торгів) Замовником чітко визначені всі технічні характеристики Предмету закупівлі. Згідно пп. 1 п. 19 Документації торгів Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо "пропозиція не відповідає вимогам, установленим у цій документації".
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 20 серпня 2019 16:30
Доброго дня, шановні замовники! До Вас звертається ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС". Наша компанія має 27 річний досвід в сфері виготовлення печаток та штампів. Ми не є представниками якоїсь конкретної торгової марки, як писали наші колеги/конкуренти, ми теж належим до "мультібрендових" компаній, успішно використовуємо в своїй діяльності і ТРОДАТ і КОЛОП і ШАЙНІ. Ми також є постачальниками печаток та штампів для філій Вашого банку, центрального апарату зокрема, Ви з успіхом використовуєте в роботі як оснастки ТРОДАТ, так і ШАЙНІ та КОЛОП без жодних нарікань. Також, що стосується гуми для лазерного гравіювання: на сьогодні є набагато більше марок спеціальної гуми для печаток та штампів, польського, тайванського, навіть українського виробництва, які на 100% відповідають всім вимогам і нічим не гірше вказаних Вами виробників. В технічній документації Ви обмежили вибір двома торговими марками, представник яких просто відмовить в поставці оснасток та гуми будь якій іншій компанії, яка дасть найвигіднішу цінову пропозицію. Таким чином, ні нам, ні будь-якому іншому штемпелевиробнику Ви не даєте можливості взяти участь у тендері та запропонувати найвигідніші умови. Велике прохання включити у перелік торгових марок всі три можливі варіанти та провести відкриту, чесну, незаангажовану процедуру закупівлі. Заздалегідь вдячні Вам. З повагою, директор департаменту продажу ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" Головченко Оксана.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо аналогів оснастки
Дата подання: 21 серпня 2019 11:33
Добридень! У тендерній документації Ви обмежуєте вибір двома трговимі марками ,що унеможливлює участь інших штемпелевиробників. Для проведення чесних і відкритих торгів просимо Вас включити в перелік торгових марок аналоги.
Відповідь відсутня
Питання до технічної частини
Дата подання: 21 серпня 2019 15:11
Доброго дня! Виходячи з того, що Ви проявляєте абсолютну необґрунтовану бездіяльність стосовно численних вимог та питань, можна впевнено говорити про наявність факту змови співробітників банку та власником двох вказаних торгових марок або підставної компаніі. Це підтверджує і абсолютно не конструктивна розмова з відповідальною особою з технічних питань, коли на всі запитання давались категоричні відповіді «другие оснастки сильно клацают…», «Тродат и Колоп юридически разные фирмы и Вы ничего не докажете…». Крім того, в частині тех. завдання, де є перелік виробників гуми, цитую «Виробники спеціальної гуми: TRODAT, COLOP, READY FOR LASER, AERO, AERO+, TEMPO.», де тільки два перших слова є назвою торгової марки, а всі інші слова не назва виробника, а тільки вид гуми… Таке враження, що опис гуми писали під чиюсь диктовку, навіть не розуміючи суті питання. До речі, це є грубим порушенням п.п 3, п. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Хочемо звернутися до Служби безпеки АТ «ОЩАДБАНК» з проханням перевірити наявну інформацію щодо спільного місцезнаходження торгових марок Тродат та Колоп. Сподіваємось, що Служба безпеки не буде бездіяльною та перевірить всі факти, що були описані у зверненнях, не допустить порушення Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-001489-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Фізична особа-підприємець Толкачов Віктор Якимович, Код ЄДРПОУ:2236417917
Дата подання: 19 серпня 2019 21:16
Альтернативні торгові марки
Шановний замовнику!
Ми, виробники печаток та штампів з великим досвідом. Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі, а, зокрема, вимоги до торгових марок оснасток та виробників гуми для печаток та штампів, хочемо зазначити наступне:
-по-перше, всім виробникам печаток та продавцям штемпельної продукції відомо, що обидві зазначені Вами торгові марки TRODAT та COLOP фактично контролюються однією особою (хоча зараз юридично це дві різні компанії). Та це легко перевірити, вони мають єдиний спільний склад, єдине виробництво, які знаходяться в одному приміщенні та обслуговуються одними і тими ж співробітниками.
Зазначивши у тех. вимогах вищезазначені торгові марки, Ви таким чином фактично лобіюєте інтереси монополіста що унеможливлює проведення чесної конкурентної процедури відкритих торгів та не дає змоги іншим професійним компаніям запропонувати продукцію за більш вигідною ціною.
-по-друге, на ринку України є іще одна дуже поширена торгова марка штемпельної продукції, ТМ SHINY, філії банку вже багато часу без жодних нарікань використовують в своїй роботі печатки та штампи на таких оснастках. Виробляються оснастки на японському обладнанні на Тайвані (не плутати з китайськими).
Ці оснастки абсолютно не гірші за TRODAT / COLOP, а, подекуди, і кращі (міцніші та витриваліші в щоденній роботі), мають підвищений термін гарантії.
-по-третє, сьогодні на ринку України є більше десяти виробників та торгових марок спеціальної штемпельної гуми для печаток та штампів. Багато з них кращі за своїми властивостями та зносостійкістю за гуму тих марок, які Ви вимагаєте в тех. документації. Чому, якщо Ваш підхід не заангажований, Ви вимагаєте гуму того ж постачальника, TRODAT/ COLOP, що і оснастки для печаток та штампів.

Звертаємося до тендерного комітету з проханням виправити тех. докуметацію, включити до переліку іще одну альтернативну конкуруючу торгову марку, таким чином надавши можливість іншим компаніям запропонувати продукцію на набагато вигідніших для Вас умовах та провести прозорий, чесний конкурентний аукціон.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОЛОП 3 720 000,12
UAH з ПДВ
3 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ШТАМПСЕРВІС 3 490 120,00
UAH з ПДВ
3 490 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШАВКУН МАЙЯ ГРИГОРІВНА" 3 841 184,00
UAH з ПДВ
3 677 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА" 3 885 205,62
UAH з ПДВ
3 718 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС" 3 903 027,00
UAH з ПДВ
3 727 848,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн" 3 998 754,00
UAH з ПДВ
3 998 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 11:55
Лист-відмова КОЛОП
28 серпня 2019 11:55
Лист-відмова КОЛОП
23 серпня 2019 15:14
13.20.2. Гума сіра.pdf
23 серпня 2019 15:14
13.20.1. Гума синя.pdf
23 серпня 2019 15:14
13.19. Цінова пропозиція.pdf
23 серпня 2019 15:14
13.18. Технічне завдання.pdf
23 серпня 2019 15:14
13.12. Банкрутство.pdf
23 серпня 2019 15:14
13.8. Статут.pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 13:06
Стат.Управление.doc
22 серпня 2019 13:06
Св-во держ регістрації.pdf
22 серпня 2019 13:06
рішення.pdf
22 серпня 2019 13:06
Опис до зм Уставу.pdf
22 серпня 2019 13:06
наказ.pdf
22 серпня 2019 13:06
Матер-Тех база.pdf
22 серпня 2019 13:06
Захистдовкілля.pdf
22 серпня 2019 13:06
відомості.pdf
22 серпня 2019 13:06
ВитягШтампсервис26022019.rtf

Публічні документи

23 серпня 2019 15:12
DKT_FOP_SHAVKUN-31-60.pdf
23 серпня 2019 15:12
DKT_FOP_SHAVKUN-61-84.pdf
23 серпня 2019 15:12
DKT_FOP_SHAVKUN-1-30.pdf

Публічні документи

21 серпня 2019 15:51
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2019 15:51
Лист відгук 2.pdf
21 серпня 2019 15:51
Лист відгук 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОЛОП

ПП ШТАМПСЕРВІС

ФОП "ШАВКУН МАЙЯ ГРИГОРІВНА"

ТОВ "ТРОДАТ - УКРАЇНА"

ТОВ "НВП "ОЛАВТЕКС"

ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОЛОП
#36017155
Відхилено 3 680,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:38
ПП ШТАМПСЕРВІС
#30646438
Відхилено 3 490 120,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:40
ФОП "ШАВКУН МАЙЯ ГРИГОРІВНА"
#2422719629
Переможець 3 677 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 15:41

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШАВКУН МАЙЯ ГРИГОРІВНА"
#2422719629
3 677 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір печатки.pdf укладений
12 вересня 2019 11:00