Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2019 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 вересня 2019 15:45 |
Очікувана вартість: | 11 978 395,99 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 989,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 59891 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2019 17:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2019 17:37 |
зміни.docx | |
27 серпня 2019 17:37 |
проект договору.doc | |
15 серпня 2019 18:04 |
ТД.doc |
27 серпня 2019 17:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 серпня 2019 17:37 |
зміни.docx
|
|||
27 серпня 2019 17:37 |
проект договору.doc
|
|||
15 серпня 2019 18:04 |
ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-17-000029 ● c70daba56a234046a346273903f10675
- Статус: вирішено ● Дата: 19 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 18:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.10.2019 № 301
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-08-15-001487-b 15.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-22 17:36:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 11 978 395,99 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-15-001487-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо прийнятого рішення про визначення переможця торгів, а саме: яким документом оформлено рішення тендерного комітету Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради щодо визначення ТОВ «ВІНДОР» переможцем торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-23 12:22:00
Пояснення
Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянуто ваш запит про надання пояснення відповідно до розпочатого моніторингу за № UA – М – 2019-10-17-000029 щодо виявлення ознак порушення за предметом закупівлі: «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», та повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. Відповідно рішення тендерного комітету щодо визнання ТОВ «Віндор» переможцем із закупівлі за предметом «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» оформлено протоколом від 06 вересня 2019 року. Помилково з технічних причин в систему було завантажено протокол із іншої закупівлі, так як видалення чи заміна завантаженого файлу є неможливою функцією для Замовника в системі закупівель «Prozorro» міститься завантажений файл від 06 вересня 2019 року із закупівлі за предметом «Нове будівництво вул. Проектної 12А (від перехрестя з вул. Проектної 16 до перехрестя звул. Проектної 13) та ділянки вул. Проектної 13 (від перехрестя з вул. Проектною 12А до перехрестя з вул. Проектною 12) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Додатково завантажуємо файл з протоколом щодо визнання ТОВ «Віндор» переможцем із закупівлі за предметом «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір № 335 від 18.09.2019 року розірвано.
2019-11-11 18:05:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2019-11-14 12:02:04
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІНДОР" #33448963 |
Переможець |
11 970 500,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 18:09
|
доп. угода.PDF | укладений |
11 листопада 2019 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2019 16:04
|
договір.pdf | укладений |
18 вересня 2019 16:04
|