Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
11 978 395,99 UAH
UA-2019-08-15-001487-b 74000ebded724209a7891cd5e013a2f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Світлана Василівна

380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Чумак Світлана Василівна
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2019 15:45
Очікувана вартість: 11 978 395,99 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 989,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59891 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Проектна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької міської об'єднаної територіальної громади Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:37
зміни.docx
27 серпня 2019 17:37
проект договору.doc
15 серпня 2019 18:04
ТД.doc
27 серпня 2019 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 18:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 17:37
зміни.docx
27 серпня 2019 17:37
проект договору.doc
15 серпня 2019 18:04
проект договору.doc
15 серпня 2019 18:04
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000029 ● c70daba56a234046a346273903f10675
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 листопада 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

17.10.2019 № 301
Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-08-15-001487-b 15.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-22 17:36:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 11 978 395,99 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-15-001487-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо прийнятого рішення про визначення переможця торгів, а саме: яким документом оформлено рішення тендерного комітету Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради щодо визначення ТОВ «ВІНДОР» переможцем торгів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-23 12:22:00

Пояснення

Тендерним комітетом департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради розглянуто ваш запит про надання пояснення відповідно до розпочатого моніторингу за № UA – М – 2019-10-17-000029 щодо виявлення ознак порушення за предметом закупівлі: «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», та повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету оформлюється протоколом. Відповідно рішення тендерного комітету щодо визнання ТОВ «Віндор» переможцем із закупівлі за предметом «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» оформлено протоколом від 06 вересня 2019 року. Помилково з технічних причин в систему було завантажено протокол із іншої закупівлі, так як видалення чи заміна завантаженого файлу є неможливою функцією для Замовника в системі закупівель «Prozorro» міститься завантажений файл від 06 вересня 2019 року із закупівлі за предметом «Нове будівництво вул. Проектної 12А (від перехрестя з вул. Проектної 16 до перехрестя звул. Проектної 13) та ділянки вул. Проектної 13 (від перехрестя з вул. Проектною 12А до перехрестя з вул. Проектною 12) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».
Додатково завантажуємо файл з протоколом щодо визнання ТОВ «Віндор» переможцем із закупівлі за предметом «Нове будівництво ділянки вул. Проектної 12 (від перехрестя з вул. Проектної 13 в напрямку вул. Чехова) в м. Вінниці (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір № 335 від 18.09.2019 року розірвано.

2019-11-11 18:05:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2019-11-14 12:02:04

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІНДОР" 11 976 500,00
UAH з ПДВ
11 970 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вінниця Благоустрій 11 978 000,00
UAH з ПДВ
11 972 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2019 17:49
Електронний підпис
06 вересня 2019 17:48
Реєстр документів.pdf
06 вересня 2019 17:48
Кошторисні документи.pdf
06 вересня 2019 17:48
Кошторис.imd
06 вересня 2019 17:48
Довідка по Ст. 17 п5. ч1.pdf
06 вересня 2019 17:48
Довідка по Ст. 17 п3. ч1.pdf
06 вересня 2019 17:48
Довідка по Ст. 17 п2. ч1.pdf
06 вересня 2019 17:48
Довідка МВС.PDF
06 вересня 2019 17:48
Довідка ДФС.pdf
03 вересня 2019 16:34
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:32
Довідка захист довкілля.PDF
03 вересня 2019 16:32
Лист про санкції.PDF
03 вересня 2019 16:32
Витяг з реєстру.PDF
03 вересня 2019 16:32
копія паспорту і коду.PDF
03 вересня 2019 16:32
Дозвіл.PDF
03 вересня 2019 16:32
Ліцензія.PDF
03 вересня 2019 16:32
Відгук вул. Гонти.PDF
03 вересня 2019 16:32
Відгук вул. А.Бортняка.PDF
03 вересня 2019 16:32
G6555.19.7z

Публічні документи

03 вересня 2019 16:04
Цінова пропозиція.pdf
03 вересня 2019 16:04
Технічне завдання.pdf
03 вересня 2019 16:04
25. Лист пояснення.jpg
03 вересня 2019 16:04
23. Довідка.jpg
03 вересня 2019 16:04
22. Довідка гарантія.jpg
03 вересня 2019 16:04
18.фін звіт річний 2018.pdf
03 вересня 2019 16:04
17. Довідка ст. 17.pdf
03 вересня 2019 16:04
15. Довідки з банку.pdf
03 вересня 2019 16:04
12.Довідка про ЗСВ.jpg
03 вересня 2019 16:04
11. Витяг ЄДРПОУ.pdf
03 вересня 2019 16:04
10.1 Статут 2 частина.pdf
03 вересня 2019 16:04
10. Статут 1 частина.pdf
03 вересня 2019 16:04
9 Витяг ПДВ.jpg
03 вересня 2019 16:04
7. Протокол зборів.pdf
03 вересня 2019 16:04
6. Лист - відгук.pdf
03 вересня 2019 16:04
5.актКБ2в мечнікова 34.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІНДОР"

ТОВ Вінниця Благоустрій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІНДОР"
#33448963
Переможець 11 970 500,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНДОР"
#33448963
11 970 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 18:09
доп. угода.PDF укладений
11 листопада 2019 18:08
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 16:04
договір.pdf укладений
18 вересня 2019 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зазначено у додатковій угоді