Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (Вироби для ванної кімнати)
Очікувана вартість
3 050,00 UAH
UA-2019-08-15-001481-b 620b41f6c12c463dba52d914a1ca0778
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2019 18:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 18:10
Очікувана вартість: 3 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


ДК 021:2015 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні (Вироби для ванної кімнати) згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Вироби для ванної кімнати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Лейпцигс
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 09:53
Дата відповіді: 16 серпня 2019 10:33
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Товар розглядається за технічними характеристиками, торгова марка не має значення. До участі в Закупівлях допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до норм чинного законодавства, Замовники оцінюють Пропозиції Учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Замовник не вимагає в тендерній пропозиції посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, з метою створення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 18:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Куц Сергій Анатолійович 2 520,00
UAH з ПДВ
2 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 22:52
лист досвід
18 серпня 2019 20:02
полномочия Куц.pdf
18 серпня 2019 20:02
погодженя з дог.pdf
18 серпня 2019 20:02
перелік тендерів.pdf
18 серпня 2019 20:02
Інф.ФОП.jpg
18 серпня 2019 20:02
згода персдані.pdf
18 серпня 2019 20:02
ДокумФОП КУЦ СА.pdf
18 серпня 2019 20:02
Довідка про санкціі.JPG
18 серпня 2019 20:02
довідка довкілля.JPG
18 серпня 2019 20:02
ГАРАН.Лист.JPG
18 серпня 2019 20:02
Витяг Куц С.А..rtf
18 серпня 2019 20:02
Sifony-KRONO-SES.pdf
18 серпня 2019 20:02
Sifony-KRONO-Sertifikat.pdf
18 серпня 2019 20:02
см-льзегор2.pdf
18 серпня 2019 20:02
см-ль зегор.pdf
18 серпня 2019 20:02
цп2520.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Куц Сергій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Куц Сергій Анатолійович
#2734409717
Відхилено 2 520,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 14:38

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій