Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт електромереж із заміною освітлювального обладнання).
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001465-b 90f5570e06eb40dd9dde09f38def42d4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 14:37
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Поточний ремонт електромереж із заміною освітлювального обладнання) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 послуга
Поточний ремонт електромереж із заміною освітлювального обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 20 днів після отримання послуг на підставі Актом приймання-передачі послуг (робіт) по формі КБ-2в, довідки про вартість наданих послуг та витрати по формі КБ-3 в розрізі кожного навчального закладу відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2019 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 20:00
Відповідь на звернення1.pdf
15 серпня 2019 17:54
Тендер послуги Додаток 3 Форма ТП.doc
15 серпня 2019 17:53
Додаток 4 проект договору.doc
15 серпня 2019 17:53
Тендер Світильники Додаток 2 ст17.doc
15 серпня 2019 17:52
Тендер послуги Додаток 1 ТВ.doc
15 серпня 2019 17:52
Тендерна послуги документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 20 серпня 2019 11:35
Дата відповіді: 22 серпня 2019 19:58
Які технічні характеристики повинні мати прожектори? В таблиці «Вимоги до освітлювальних приладів» немає жодної інформації щодо прожекторів.
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України.
Невідповідність ТД
Дата подання: 22 серпня 2019 21:39
Дата відповіді: 27 серпня 2019 15:14
Шановний Замовнику. Ознайомившись з тендерною документацією у нас виникло ряд зауважень щодо невідповідностей встановлених в Додатку №1 технічних вимог, а саме: Пункт 1. Вимога надати Копію сертифікату відповідності (УкрСЕПРО), завірену учасником, на відповідність вимогам ПКМУ №922 від 15.10.2012 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення» та ДСТУ ІЕС/PAS 62722-2-1:2014 «Характеристики світильників функціональні. Частина 2-1. Особливі вимоги до світильників зі світло випромінюючими діодами IEC/PAS 62722-2-1:2011, IDT) 1. В зв'язку із впровадженням Закону України від 15 січня 2015 року № 124-VIII «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» були внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації УкрСЕПРО, а також скасовані всі стандарти які стосуються державної системи сертифікації, проведення такої сертифікації стало неможливим. Пропонується: Вилучити (УкрСЕПРО) та ввести після слів - «сертифікату відповідності», – фразу -«виданого акредитованим за ДСТУ EN ISO/IEC 17065 органом з оцінки відповідності , визначеного в реєстрі Національного агентства з акредитації України ( НААУ)». 2. Стандарт ДСТУ ІЕС/PAS 62722-2-1:2014 «Характеристики світильників функціональні. Частина 2-1. Особливі вимоги до світильників зі світло випромінюючими діодами IEC/PAS 62722-2-1:2011, IDT) з 01.07.2018 не чинний в Україні. На його заміну - чинний з 01.01.2019 р. ДСТУ EN 62722-2-1:2018 «Робочі характеристики світильників. Частина 2-1. Додаткові вимоги до світлодіодних світильників». Пункт 4. Вимога надати Копію декларації про відповідність запропонованої продукції Технічному регламенту енергетичного маркування електричних ламп та світильників, затвердженого постановою КМУ від 27.05.2015 №340, завірену учасником. 1. Даний Технічний регламент не передбачає складання декларації. 2. Натомість обов’язковим є складання декларації на відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077. Пункт 6. Вимога надати Копію протоколу лабораторних випробувань та вимірювання світильників, виданий центром стандартизації, метрології та сертифікації (завірену підписами та печатками учасника та заводу виробника (у разі її використання)), який акредитований Національним агентством з акредитації України за вимогами ДСТУ ISO/IEC 17025, що підтверджує заявлені характеристики: - світловий потік - активна потужність - ефективність Лм/Вт - колірна температура, К - передача кольору - крива сили світла - діапазон робочих температур, оС - захист оптичної сили, ІР - захист джерела живлення, ІР - коефіцієнт потужності - наявність гальванічної розв’язки джерела живлення - наявність короткострокового захисту джерела живлення - індекс енергоефективності та показник енергоспоживання - відсутність стробоскопічного ефекту. 1. Індекс енергоефективності світильників згідно з Технічним регламентом енергетичного маркування електричних ламп та світильників, затвердженого постановою КМУ від 27.05.2015 №340 не є вимірювальною характеристикою, а розрахунковою. Він встановлюється на основі розрахунку з використанням протокольно виміряних значень світлового потоку і споживаної потужності. Якщо учасник надав протоколи із значеннями цих характеристик і вони не суперечать замовленим параметрам, вказаним в таблиці 1, то розрахований індекс енергоефективності дасть саме цей клас енергоефективності, який вимагає замовник. Тому вимагання протокольного засвідчення індексу енергоефективності є не коректним. 2. Показник енергоспоживання для даного класу світильників згідно з Технічним регламентом енергетичного маркування електричних ламп та світильників не встановлюється. 3. Формулювання «відсутність стробоскопічного ефекту» є некоректним. Правильно було б вписати характеристику з таблиці 1 – «коефіцієнт пульсації». Просимо внести відповідні зміни та привести тендерну документацію у відповідність з чинними нормативними актами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Зауваження взято до уваги та буде опрацьоване відповідно до чинного законодавства України. В разі необхідності буде внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНКЕЛ" 2 958 132,00
UAH з ПДВ
2 958 132,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ" 3 565 663,01
UAH з ПДВ
3 565 663,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2019 20:22
Електронний підпис
01 вересня 2019 19:17
Тендерна пропозиція.pdf
01 вересня 2019 19:17
паспорт керівника.pdf
01 вересня 2019 19:17
Договір підряду КІ.pdf
01 вересня 2019 19:17
Лист відгук.pdf
01 вересня 2019 19:17
Довідка досвід.pdf
01 вересня 2019 19:17
Кошторисна_документ.rar
01 вересня 2019 19:17
Протокол_лаб_исп_Люмен.pdf
01 вересня 2019 19:17
виписка_з_рєстру_пл.ПДВ.pdf
01 вересня 2019 19:17
Сертиф.Проток.Декл.rar
01 вересня 2019 19:17
Довідка довкілля.pdf
01 вересня 2019 19:17
Кошторисна_документ.rar
01 вересня 2019 19:17
Договір поставки КІ.pdf
01 вересня 2019 19:17
Проект договору.pdf
01 вересня 2019 19:17
Лист-відгук.pdf

Публічні документи

02 вересня 2019 09:40
Протокол СЕС.pdf
02 вересня 2019 08:56
264.imd
30 серпня 2019 18:13
Тендерна пропозиція.pdf
30 серпня 2019 18:13
Сертифікати.pdf
30 серпня 2019 18:13
гарантія 12722.7z
30 серпня 2019 18:13
2.rar
30 серпня 2019 18:13
1.rar
30 серпня 2019 18:13
Ліцензія 2019.zip
30 серпня 2019 18:13
Довіреність 108.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНКЕЛ"

ТОВ "ЕЛЕКТРОАДВОКАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНКЕЛ"
#39981539
Очікує рішення 2 958 132,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 14:58

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 вересня 2019 16:29
Коментар щодо відміни: Причини відміни торгів: відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З 03.05.2019 набрав чинності наказ МЕРТУ від 21.03.2019 № 463 щодо внесення змін до наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490, зокрема в частині доповнення форм новим пунктом «Джерело фінансування закупівлі». Станом на момент оприлюднення оголошення про здійснення закупівлі була відсутня технічна можливість на електронному майданчику відобразити «Джерело фінансування закупівлі» відповідно до затвердженої форми. Внаслідок нереалізації в системі окремого поля на виконання вимог наказу № 490, Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації відміняє торги.
Документи:
19 вересня 2019 16:29
Протокол відміни торгів (3600).pdf