Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Співфінансування проектів місцевого розвитку) джерело фінансування: обласний, місцевий бюджет.
Очікувана вартість
131 272,00 UAH
UA-2019-08-15-001437-a 0598e614f917463f89c59fb3eb2e7a3c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кєнюк

+380508471646 st_roop2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02141779
Вебсайт: http://st-lg-osvita.at.ua/
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А
Контактна особа: Олена Кєнюк
+380508471646
st_roop2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 131 272,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація

15 серпня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Інтерактивний комплекс за проектом " Створення комфортних умов шляхом облаштування кімнати психологічного розвантаження та розвитку дітей Петропавлівського ДНЗ №1 "Берізка"
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 35 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Інтерактивний комплекс (інтерактивна дошка, проектор, кронштейн, Програмне забезпечення для ДНЗ),
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93613, Україна, Луганська область, смт. Петропавлівка Станично-Луганського району, Зоряна, буд.12
Дата доставки: 15 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 серпня 2019 10:23
Дата відповіді: 16 серпня 2019 11:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Замовником будуть розглядатися товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмету закупівлі, якщо якісні та технічні характеристики будуть не гірше ніж вимагає Замовник, які зазначені в Додатку №1 до тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються як фізичні так і юридичні особи не платники ПДВ, для яких надається перелік документів в тендерній документації. Ціна в пропозиції буде розглядатися як остаточна без додавання до неї ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер Системс" 28 964,51
UAH з ПДВ
28 964,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 15:24
Електронний підпис
22 серпня 2019 15:23
ISO 9001 Vivitek.pdf
22 серпня 2019 15:23
ISO 14001 Vivitek.pdf
22 серпня 2019 15:23
Висновок СЕС.pdf
22 серпня 2019 15:23
Протокол кріплення.pdf
22 серпня 2019 15:23
ISO9001 Intech.pdf
22 серпня 2019 15:23
ISO14001 Intech.pdf
22 серпня 2019 15:22
Статут.pdf
22 серпня 2019 15:22
Відомості ЄДРПОУ.pdf
22 серпня 2019 15:22
Витяг ПДВ.pdf
22 серпня 2019 15:22
Витяг з ЄДР.pdf
22 серпня 2019 15:22
Виписка з ЄДР.pdf
22 серпня 2019 15:22
4-ОПП.pdf
22 серпня 2019 15:22
Проект договору Лот 1.pdf
22 серпня 2019 15:22
Уповноважена особа.pdf
22 серпня 2019 15:22
Технічні паспорти.pdf
22 серпня 2019 15:22
Свідоцтво МОН К-82.pdf
22 серпня 2019 15:22
Заява-згода.pdf
22 серпня 2019 15:22
Довідка стаття 17.pdf
22 серпня 2019 15:22
Довідка працівники.pdf
22 серпня 2019 15:22
Довідка МТБ.pdf
22 серпня 2019 15:22
Довідка ліцензування.pdf
22 серпня 2019 15:22
Довідка досвід.pdf
22 серпня 2019 15:22
Довідка довкілля.pdf
22 серпня 2019 15:22
Гарантійний лист ціна.pdf
22 серпня 2019 15:22
Гарантійний лист ПЗ.pdf
22 серпня 2019 15:21
Анкета Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер Системс"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 серпня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій