Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трактор 1 одиниця
Очікувана вартість
503 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001406-a f441e63323ff4e40bb55f30ea27bf758
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Маляренко

+380532556621 larisa.maliarenko@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоселівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 21046791
Місцезнаходження: 38702, Україна , Полтавська обл., Новоселівка, провулок Підлісний, 6
Контактна особа: Лариса Маляренко
+380532556621
larisa.maliarenko@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 вересня 2019 13:09
Очікувана вартість: 503 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 515,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


джерело фінансування - кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
згідно Код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34140000-0 великовантажні мототранспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38702, Україна, Полтавська область, с.Новоселівка, Підлісний, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 15:15
додаток 5 (1).docx
15 серпня 2019 15:15
додаток 1 (2).docx
15 серпня 2019 15:15
додаток 3.doc
15 серпня 2019 15:15
додаток 4 (1).docx
15 серпня 2019 15:15
додаток 2 (2).docx
15 серпня 2019 14:43
тд.doc
15 серпня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 15:15
додаток 5 (1).docx
15 серпня 2019 15:15
додаток 1 (2).docx
15 серпня 2019 15:15
додаток 3.doc
15 серпня 2019 15:15
додаток 4 (1).docx
15 серпня 2019 15:15
додаток 2 (2).docx
15 серпня 2019 14:43
тд.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000036 ● 5d14359e14274ced9758e566a77e6ba9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2019 18:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.09.2019 № 47
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.09.2019 № 47

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-08-15-001406-a 15.08.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-24 15:30:07

Пояснення

Пояснення:
за результатами Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

По питанню визначення предмету закупівлі за Єдиним закупівельним словником
При обранні коду для придбання трактору Замовником обрано код Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», в ієрархічній структурі якого немає тракторів. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». » Таке визначення коду здійснено не на основі Єдиного закупівельного словника та порушує норми абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку, але сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі, та на думку Замовника не є порушшям умов ЗУ «Про публічні закупівлі».

По питанню ваги критерію

Тендерною документацією, Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено, що єдиним критерієм є ціна . А отже, слід вважати термін єдиний критерій – 100%. Інших критеріїв у пункті не передбачено. Виходячи із вище викладеного Замовником дотримано вимог п. 9 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
По питанню строку дії тендерної пропозиції учасника.
На виконання умов п.1 ст.22 тендерна документація містить норму строку дії тендерної пропозиції викладеної п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів (дев’яносто) з дня розкриття тендерних пропозицій.» А отже, Замовником дотримано п.1 ст.22 тендерна документація містить норму строку дії тендерної пропозиції ЗУ «Про публічні закупівлі».
По питанню норми банківської гарантії
Тендерною документацією не передбачено подання учасниками у складі пропозицій тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії, це зазначається у п.3 «Забезпечення тендерної пропозиції», розділу Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. А отже інформацію по подання учасником банківської гарантії, слід вважати, як передумову, якби була дійсна вимога надання у складі пропозиції учасником банківської гарантії відповідно до умов п.3 розділу ІІІ. А так учасники не надають такої інформації у складі своєї пропозиції. Відсутність вимоги, щодо надання чи не надання банківської гарантії у складі пропозиції не є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», адже встановлення норми тендерного забезпечення є вибірковим за бажанням Замовника. Норма надання учасниками банківської гарантії у складі пропозиції дієва за умови наявної вимоги п.3 розділу ІІІ. Виходячи із вище викладеного подання викладених матеріалів вимог до пропозицій учасників не є прошення норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
По питанню тотожності кінцевих дат.
Розбіжність у кінцевих датах подання 31.08.2019р. викладеній у тендерній документації та у оприлюдненому оголошенні 01.09.2019р. не призвело до непорозуміння учасниками даної норми кінцевого терміну подання пропозицій, адже відсутні запитання із даного питання у системі прозорро. Технічна обдруківка має місце, але вона не спотворює загальні принципи конкурентності, прозорості відповідно до умов ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасники подали свої пропозиції вчасно із дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
При подальшому проведенні процедур відповідно до норм ЗУ «про публічні закупівлі» будуть враховуватися зауваження та настанови викладені у результатах Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення: за результатами Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ По питанню визначення предмету закупівлі за Єдиним закупівельним словником При обранні коду для придбання трактору Замовником обрано код Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», в ієрархічній структурі якого немає тракторів. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». » Таке визначення коду здійснено не на основі Єдиного закупівельного словника та порушує норми абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку, але сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі, та на думку Замовника не є порушшям умов ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню ваги критерію Тендерною документацією, Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено, що єдиним критерієм є ціна . А отже, слід вважати термін єдиний критерій – 100%. Інших критеріїв у пункті не передбачено. Виходячи із вище викладеного Замовником дотримано вимог п. 9 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню строку дії тендерної пропозиції учасника. На виконання умов п.1 ст.22 тендерна документація містить норму строку дії тендерної пропозиції викладеної п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів (дев’яносто) з дня розкриття тендерних пропозицій.» А отже, Замовником дотримано п.1 ст.22 тендерна документація містить норму строку дії тендерної пропозиції ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню норми банківської гарантії Тендерною документацією не передбачено подання учасниками у складі пропозицій тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії, це зазначається у п.3 «Забезпечення тендерної пропозиції», розділу Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. А отже інформацію по подання учасником банківської гарантії, слід вважати, як передумову, якби була дійсна вимога надання у складі пропозиції учасником банківської гарантії відповідно до умов п.3 розділу ІІІ. А так учасники не надають такої інформації у складі своєї пропозиції. Відсутність вимоги, щодо надання чи не надання банківської гарантії у складі пропозиції не є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», адже встановлення норми тендерного забезпечення є вибірковим за бажанням Замовника. Норма надання учасниками банківської гарантії у складі пропозиції дієва за умови наявної вимоги п.3 розділу ІІІ. Виходячи із вище викладеного подання викладених матеріалів вимог до пропозицій учасників не є прошення норм ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню тотожності кінцевих дат. Розбіжність у кінцевих датах подання 31.08.2019р. викладеній у тендерній документації та у оприлюдненому оголошенні 01.09.2019р. не призвело до непорозуміння учасниками даної норми кінцевого терміну подання пропозицій, адже відсутні запитання із даного питання у системі прозорро. Технічна обдруківка має місце, але вона не спотворює загальні принципи конкурентності, прозорості відповідно до умов ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Учасники подали свої пропозиції вчасно із дотримання норм ЗУ «Про публічні закупівлі». При подальшому проведенні процедур відповідно до норм ЗУ «про публічні закупівлі» будуть враховуватися зауваження та настанови викладені у результатах Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

2019-09-24 15:27:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Техноторг" 502 800,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 502 800,00
UAH з ПДВ
502 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВТОРЕЗЕРВ" 503 000,00
UAH з ПДВ
503 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 15:43
Довідка з МВС 06.08..pdf
05 вересня 2019 15:43
Довідка з ДФС.pdf
31 серпня 2019 13:39
Електронний підпис
31 серпня 2019 13:37
Технічне завдання.pdf
31 серпня 2019 13:37
Статут.pdf
31 серпня 2019 13:37
Пропозиція.pdf
31 серпня 2019 13:37
Проект договору.pdf
31 серпня 2019 13:37
Кваліфікаційні.pdf
31 серпня 2019 13:37
Довідка з банку.PDF
31 серпня 2019 13:37
Витяг.pdf
31 серпня 2019 13:37
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Техноторг"

ТОВ Укравтозапчастина

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВТОРЕЗЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Техноторг"
#30976452
Рішення скасоване 498 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:15
ТОВ "Техноторг"
#30976452
Відхилено 498 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:19
ТОВ Укравтозапчастина
#30722204
Переможець 502 800,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укравтозапчастина
#30722204
502 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 10:49
Дод.угода.jpg укладений
26 листопада 2019 10:48
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 08:55
7.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
6.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
2.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
5.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
Договір1.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
3.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
9.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
8.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
4.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52
10.jpg укладений
01 жовтня 2019 08:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 502 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 800,00 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору, у зв'язку з виявленими порушеннями в частині визначення предмета закупівлі, складання тендерної документації