Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
7 748 335,00 UAH
UA-2019-08-15-001387-b 54ba0f435d1249428d373ab5d046fd01
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 вересня 2019 11:43
Очікувана вартість: 7 748 335,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 497,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення пішохідного моста через річку Харків по Нетіченській набережній – пров. Банному з улаштуванням світлової ілюмінації в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська обл., Харків, Основ’янський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі-Кошти міського бюджету міста Харкова. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2019 16:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:57
Тендерна документація.docx
15 серпня 2019 16:57
Додаток № 1.doc
15 серпня 2019 16:57
Додаток № 5.doc
15 серпня 2019 16:57
Додаток № 3.docx
15 серпня 2019 16:57
Додаток № 4.docx
15 серпня 2019 16:57
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ 7 532 361,00
UAH з ПДВ
7 532 361,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕП-767" 7 535 000,00
UAH з ПДВ
7 535 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 16:04
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:35
Електронний підпис
29 серпня 2019 16:33
Банковская Гарантия.rar
29 серпня 2019 16:33
Інші вимоги.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 20:36
Електронний підпис
30 серпня 2019 20:24
ГАРАНТІЯ_402.2019-НГЕ.7z
30 серпня 2019 20:24
img20190830_19170121.7z
30 серпня 2019 20:24
img20190830_19041498.7z
30 серпня 2019 20:24
img20190830_19022291.7z
30 серпня 2019 20:24
img20190830_18552198.7z
30 серпня 2019 20:24
img20190830_18312997.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕП-767"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ
#37458493
Переможець 7 532 361,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:37

Документи

04 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:37
Протокол розгляду.pdf
03 вересня 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МПК ЕНЕРГОПОСТАЧ
#37458493
7 532 361,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2019 17:37
Електронний підпис
04 вересня 2019 17:37
Протокол розгляду.pdf
03 вересня 2019 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 17:08
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 18:29
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 18:29
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2019 11:59
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2019 11:58
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 18:10
Договір.pdf укладений
16 вересня 2019 18:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 578
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 7 094 745 грн. 26 коп. (сім мільйонів дев’яносто чотири тисячі сімсот сорок п’ять грн. 26 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 182 457 грн. 54 коп.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає - 7 094 745 грн. 26 коп. (сім мільйонів дев’яносто чотири тисячі сімсот сорок п’ять грн. 26 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 182 457 грн. 54 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 4. Пункт 3.10. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.10. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 5. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 28.10.2019р. Період виконання робіт: вересень 2019р. – жовтень 2019р.». 6. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 28.10.2019 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 578
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 28 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 7 094 745,26
UAH (в тому числі ПДВ 1 182 457,54 UAH)