Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації «Ремонт реставраційний внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення головного корпусу Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001356-a c69196ae555342f9b09e6d1302b57c00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2019 18:12
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2019 18:12
Початок аукціону: 09 вересня 2019 11:49
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації «Ремонт реставраційний внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення головного корпусу Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться Замовником поетапно, протягом 10 календарних днів, після отримання від Підрядника позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної документації на проектні роботи, проміжними платежами по мірі виконання робіт, на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2019 18:20
Протокол від 30.08.2019 №554.pdf
30 серпня 2019 18:20
Оголошення-71320000-7 (зі змінами).doc
15 серпня 2019 14:31
Оголошення-71320000-7.doc
30 серпня 2019 18:20
ТД-71320000-7 (зі змінами) від 30.08.2019.docx
15 серпня 2019 14:31
ТД-71320000-7.docx
30 серпня 2019 18:20
Зміни до Додатку 5 до ТД - технiчнi, якiснi та iншi характеристики.docx
15 серпня 2019 14:31
Додаток 5 до ТД - технiчнi, якiснi та iншi характеристики.docx
30 серпня 2019 18:20
Зміни до Додатку 1 до ТД - вимоги згiдно статтi 16 Закону.docx
15 серпня 2019 14:31
Додаток 1 до ТД - вимоги згiдно статтi 16 Закону.docx
30 серпня 2019 18:20
Перелік змін №1 до Протоколу від 30.08.2019 №554.pdf
15 серпня 2019 14:31
Додаток 7 до ТД - згода на обробку персоналних даних.docx
15 серпня 2019 14:31
Додаток 6 до ТД - вимоги до електронної банківської гарантії.docx
15 серпня 2019 14:31
Додаток 4 до ТД - проект договору.docx
15 серпня 2019 14:31
Додаток 3 до ТД - тендерна_пропозицiя.docx
15 серпня 2019 14:31
Додаток 2 до ТД - вимоги згiдно статтi 17 Закону.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 15 серпня 2019 15:47
Дата відповіді: 20 серпня 2019 17:41
Доброго дня. Замовник вимагає: "Довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (аналогічним договором вважається договір на виконання робіт, які передбачені проектом завдання на розробку проектно-кошторисної документації, які є предметом закупівлі, при виконанні проектних робіт на об‘єктах культурної спадщини місцевого та національного значення, з урахуванням того, що Будинок Уряду України є пам‘яткою архітектури місцевого значення), із зазначенням повної назви замовника, контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі." Просимо надати роз'яснення чи відносить Замовник до аналогічного договір на розробку ремонтно-реставраційних робіт зали будівлі, яка є пам'яткою архітектури та містобудування місцевого значення, де виконувалося: робочим проектом передбачено: обладнання приміщень настінними конвекторами з попереднім демонтажем існуючих опалювальних приладів, припливно-витяжною вентиляцією з механічним і природним спонуканням, пожежно-охоронною сигналізацією, системами звукоізоляції, робочого та аварійного освітлення і заземлення. Мережі водопостачання, каналізації, опалення, вентиляції, електропостачання - існуючі. Томи: 1 Вихідні дані Архітектурно-будівельні дослідження; 2 Обмірні креслення Фотофіксаційні матеріали; 3. Пояснювальна записка Креслення; 3.1 Опалення, вентиляція та кондиціонування; 3.2 Електротехнічні рішення; 4 Оцінка впливу на навколишнє середовище; 5 Захист від шуму Корекція акустики зали ; 6 Технологія виробництва; 7.Проект організації будівництва; 8.Кошторисна документація. Отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації. СС3. ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

15 серпня 2019 року до Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі також Замовник) надійшло запитання до процедури, щодо аналогічного договору стосовно закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації «Ремонт реставраційний внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення головного корпусу Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 UA-2019-08-15-001356-a».
З приводу цього повідомляємо наступне:
Однією з вимог Додатку 1 тендерної документації «Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону», пункт 3 є надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним договором вважається договір, що відповідає вимогам проекту Завдання Додатку 5 тендерної документації, а саме: «Виконати ремонт (реставраційний) внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення Будинку Уряду України. У разі необхідності передбачити заміну труб, приладів опалення, запірної арматури».
Роботи з обладнання приміщень настінними конвекторами з попереднім демонтажем існуючих опалювальних приладів, припливно-витяжною вентиляцією з механічним і природним спонуканням, пожежно-охоронною сигналізацією, системами звукоізоляції, робочого та аварійного освітлення і заземлення не являються аналогічними ремонту (реставраційному) внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення.

Поняття окремого об'єкту
Дата подання: 16 серпня 2019 16:33
Дата відповіді: 21 серпня 2019 16:41
Як Замовник обходить поняття "Об'єкт будівництва" при одній і тій же адресі? Нещодавно вже був тендер на проектування того самого об'єкту. Як на це подивиться акредитована експертна організація (чи не буде відмови в проведені експертизи) і як до цього поставиться Державна архітектурно-будівльна інспекція (чи не буде штрафу) ?
Відповідь: 16 серпня 2019 року до Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі також Замовник) надійшло запитання до процедури, щодо поняття окремого об’єкту стосовно закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації «Ремонт реставраційний внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення головного корпусу Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 UA-2019-08-15-001356-a».
З приводу цього повідомляємо наступне:
Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації» кожен із видів будівництва характеризується та диференціюється за своєю технічною природою. Назва об’єкта будівництва визначається в проектній документації у відповідності до вимог пункту 8 наказу № 45 Мінрегіонбуду «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» від 16 травня 2011 року. При цьому визначення терміну «об’єкт будівництва» надано у – абзац восьмий пункт 1 наказу № 45 Мінрегіонбуду від 16 травня 2011 року.
Аналогічний договір 2.0
Дата подання: 20 серпня 2019 21:57
Дата відповіді: 23 серпня 2019 16:35
Просимо надати роз'яснення чи відносить Замовник до аналогічного договір на розробку ремонтно-реставраційних робіт зали будівлі, яка є пам'яткою архітектури та містобудування місцевого значення, де виконувалося: робочим проектом передбачено: обладнання приміщень настінними конвекторами з попереднім демонтажем існуючих опалювальних приладів, припливно-витяжною вентиляцією з механічним і природним спонуканням, пожежно-охоронною сигналізацією, системами звукоізоляції, робочого та аварійного освітлення і заземлення. Мережі водопостачання, каналізації, опалення, вентиляції, електропостачання - існуючі. Томи: 1 Вихідні дані Архітектурно-будівельні дослідження; 2 Обмірні креслення Фотофіксаційні матеріали; 3. Пояснювальна записка Креслення; 3.1 Опалення, вентиляція та кондиціонування; 3.2 Електротехнічні рішення; 4 Оцінка впливу на навколишнє середовище; 5 Захист від шуму Корекція акустики зали ; 6 Технологія виробництва; 7.Проект організації будівництва; 8.Кошторисна документація. Отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації. СС3. ? Дайте чітку відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 20 серпня 2019 року до Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі також Замовник) надійшло запитання до процедури, щодо аналогічного договору стосовно закупівлі: «Розробка проектно-кошторисної документації «Ремонт реставраційний внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення головного корпусу Будинку Уряду України по вул. Михайла Грушевського, 12/2 у Печерському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 UA-2019-08-15-001356-a».
З приводу цього повідомляємо наступне:
Однією з вимог Додатку 1 тендерної документації «Документи для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно статті 16 Закону», пункт 3 є надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним договором вважається договір, що відповідає вимогам проекту Завдання Додатку 5 тендерної документації, а саме: «Виконати ремонт (реставраційний) внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення Будинку Уряду України. У разі необхідності передбачити заміну труб, приладів опалення, запірної арматури».
Роботи з обладнання приміщень настінними конвекторами з попереднім демонтажем існуючих опалювальних приладів, припливно-витяжною вентиляцією з механічним і природним спонуканням, пожежно-охоронною сигналізацією, системами звукоізоляції, робочого та аварійного освітлення і заземлення не являються аналогічними ремонту (реставраційному) внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання та системи опалення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "ІЗОБУД"" 2 806 462,82
UAH з ПДВ
2 806 462,82
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧІКАЛО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 2 936 921,64
UAH з ПДВ
2 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2019 13:23
Електронний підпис
07 вересня 2019 13:16
Ізобуд 15184 p7s.7z
07 вересня 2019 13:06
Ізобуд 15184 p7s.7z
07 вересня 2019 13:06
17 Довід ЕЦП.pdf
07 вересня 2019 13:06
16 Довід субпідряд.pdf
07 вересня 2019 13:06
15 довід захист довкіл.pdf
07 вересня 2019 13:06
11 Дог цена.pdf
07 вересня 2019 13:06
10 тех специф.pdf
07 вересня 2019 13:06
9 проект договору.pdf
07 вересня 2019 13:06
8 Довід ст 17, Витяг ПДВ.pdf
07 вересня 2019 13:06
7 довід ліценз ПЗ.pdf
07 вересня 2019 13:06
5 довід аналогіч дог.pdf
07 вересня 2019 13:06
4 дог 14-18 памятка.part3.rar
07 вересня 2019 13:06
4 дог 14-18 памятка.part2.rar
07 вересня 2019 13:06
4 дог 14-18 памятка.part1.rar
07 вересня 2019 13:06
2 довід обладнання.pdf
07 вересня 2019 13:06
1 Тендерна пропоз.pdf

Публічні документи

07 вересня 2019 14:29
4 дов працівник.pdf
07 вересня 2019 14:29
3 технич специф.pdf
07 вересня 2019 14:29
2 проект договора.pdf
07 вересня 2019 14:29
13_ЗГОДА.pdf
07 вересня 2019 14:29
10_Захист довкіллю.pdf
07 вересня 2019 14:29
1Тендерна пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "ІЗОБУД""

ФОП "ЧІКАЛО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ІЗОБУД""
#37313199
Переможець 2 806 462,82
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 09:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК "ІЗОБУД""
#37313199
2 806 462,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:45
Звіт_Розробка ПКД Ремонт реставраційний внутрішньої системи холодного і гарячого водопостачання.pdf укладений
03 січня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 15:26
Додаткова угода від 24.12.2019 №1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:22
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 11:41
Договір від 26.09.2019 №20_19-КР.pdf укладений
27 вересня 2019 11:41
Гарантія виконання.pdf укладений
27 вересня 2019 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 20/19-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 805 741,11
UAH (в тому числі ПДВ 467 623,52 UAH)