Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська» (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
92 022 397,00 UAH
UA-2019-08-15-001353-a 56b8350df9ba49b99a9b69bebc61b515
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

відділ закупівель

+380675000979 uias.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "УКРІНТЕРАВТОСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 21536845
Вебсайт: http://uaservice.com.ua
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 57
Контактна особа: відділ закупівель
+380675000979
uias.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 17:30
Початок аукціону: 10 вересня 2019 15:50
Очікувана вартість: 92 022 397,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська» (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75822, Україна, Херсонська область, смт. Мирне, с/рада Мирненська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник, за наявності рішення головного розпорядника бюджетних коштів, може протягом бюджетного року здійснювати попередню оплату, на підставі рахунків наданих Підрядником та доданих до них переліків матеріалів, конструкцій, виробів необхідних для виконання робіт,які планується придбати, шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Підрядника вказаний у Договорі відповідно до п.п. 3 п.1 постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у сумі, що не перевищує розміру наданого забезпечення виконання Договору, у формі депозиту, але у будь якому разі не більше 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються щомісячно в межах 95 % виконаних робіт на підставі підписаних Сторонами Актів виконаних робіт. Замовник зобов’язаний оплатити прийняті роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2019 16:36
Додаток_4_(perelik dokumentiv) (зі змінами).doc
15 серпня 2019 14:31
Додаток_4_(perelik dokumentiv).doc
02 вересня 2019 16:36
Додаток_2_ (технічні вимоги) (зі змінами).doc
15 серпня 2019 14:31
Додаток_2_ (технічні вимоги).doc
02 вересня 2019 16:36
VT_ Каланчак зі змінами.docx
15 серпня 2019 14:31
VT_ Каланчак.docx
02 вересня 2019 16:36
Перелік змін Каланчак.docx
15 серпня 2019 14:31
Додаток 3_Проект договору про закупівлю.docx
15 серпня 2019 14:31
Додаток_1_(тендерна пропозиція).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000027 ● 0490666e816a4461baba7f5e56acdea3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 вересня 2019 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.09.2019 № 182
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2019 № 182

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-15-001353-a
15.08.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням тендерного комітету УДП «Укрінтеравтосервіс» від 09.10.2019 №19 було скасовано закупівлю Код ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська»). Тому, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, всі виявлені Північним офісом Державної аудиторської служби України під час моніторингу порушення та зазначені у висновку, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, УДП «Укрінтеравтосервіс» будуть враховані в подальшій роботі.

2019-10-15 10:04:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛДЕРЕЙН" 92 012 300,00
UAH з ПДВ
81 212 826,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВБУДКОМ" 91 622 397,00
UAH з ПДВ
85 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 91 865 000,00
UAH з ПДВ
85 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 17:15
Тендерна документація.zip

Публічні документи

17 вересня 2019 17:55
Електронний підпис
16 вересня 2019 12:47
Електронний підпис
09 вересня 2019 17:27
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:49
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:42
Накази частина 2.pdf
09 вересня 2019 16:42
Ліцензія та Дозволи.pdf
09 вересня 2019 16:42
Договір Каланчак.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 16:40
Електронний підпис
09 вересня 2019 16:39
статут з описом.pdf
09 вересня 2019 16:39
паспорт директора.pdf
09 вересня 2019 16:39
довідка охорона праці.pdf
09 вересня 2019 16:39
довідка статистика.pdf
09 вересня 2019 16:39
гарантійний лист ст.17.pdf
09 вересня 2019 16:39
відомості про учасника.pdf
09 вересня 2019 16:39
довідка ПДВ.pdf
09 вересня 2019 16:39
довідка банкрутство.pdf
09 вересня 2019 16:39
техничне завдання.pdf
09 вересня 2019 16:39
тендерна пропозіция.pdf
09 вересня 2019 16:39
график виконання робит.pdf
09 вересня 2019 16:39
співробитники.pdf
09 вересня 2019 16:38
довідка субпідрядники.pdf
09 вересня 2019 16:38
ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛДЕРЕЙН"

ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВБУДКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛДЕРЕЙН"
#40720355
Відхилено 81 212 826,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:07
ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВБУДКОМ"
#24934463
Переможець 85 570 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВБУДКОМ"
#24934463
85 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 жовтня 2019 15:33
Коментар щодо відміни: На підставі абзацу першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт