Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська» (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
92 022 397,00 UAH
UA-2019-08-15-001353-a 56b8350df9ba49b99a9b69bebc61b515
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "УКРІНТЕРАВТОСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 21536845
Вебсайт замовника: http://uaservice.com.ua
Місцезнаходження замовника: 03083, Україна, Київська обл., Київ, проспект Науки, 57
Контактна особа замовника: відділ закупівель
+380675000979
uias.zakupki@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2019 17:30
Початок аукціону: 10 вересня 2019 15:50
Очікувана вартість: 92 022 397,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська» (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75822, Україна, Херсонська область, смт. Мирне, с/рада Мирненська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник, за наявності рішення головного розпорядника бюджетних коштів, може протягом бюджетного року здійснювати попередню оплату, на підставі рахунків наданих Підрядником та доданих до них переліків матеріалів, конструкцій, виробів необхідних для виконання робіт,які планується придбати, шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Підрядника вказаний у Договорі відповідно до п.п. 3 п.1 постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у сумі, що не перевищує розміру наданого забезпечення виконання Договору, у формі депозиту, але у будь якому разі не більше 30 відсотків вартості річного обсягу робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються щомісячно в межах 95 % виконаних робіт на підставі підписаних Сторонами Актів виконаних робіт. Замовник зобов’язаний оплатити прийняті роботи протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-30-000027 ● 0490666e816a4461baba7f5e56acdea3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-30 17:37:59
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.09.2019 № 182
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2019 № 182

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-08-15-001353-a
15.08.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням тендерного комітету УДП «Укрінтеравтосервіс» від 09.10.2019 №19 було скасовано закупівлю Код ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська»). Тому, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, всі виявлені Північним офісом Державної аудиторської служби України під час моніторингу порушення та зазначені у висновку, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, УДП «Укрінтеравтосервіс» будуть враховані в подальшій роботі.

2019-10-15 10:04:41

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДП "УКРІНТЕРАВТОСЕРВІС", 21536845, Україна, Київ, проспект Науки, 57
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська» (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), 92022397UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 56b8350df9ba49b99a9b69bebc61b515, 2019-08-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.08.2019 № 4 (далі – ТД) зі змінами від 02.09.2019 № 8, тендерні пропозиції ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН», ПрАТ «Київська будівельна компанія «Київбудком», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.09.2019 № 10 та № 13, повідомлення про намір укласти договір 13.09.2019. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 1 Розділу IV ТД Замовником не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до яких вносились зміни згідно рішення тендерного комітету від 02.09.2019 № 8, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній тендерній документації, опублікованій 02.09.2019, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що ПрАТ «Київська будівельна компанія «Київбудком» (далі – Переможець) в порушення вимог Примітки Додатку № 2 до ТД до ціни тендерної пропозиції учасника не надано підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ з урахуванням змін та доповнень: - розрахунок заробітної плати; - розрахунок вартості матеріально-технічних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів); - розрахунок показника загальновиробничих витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; - розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за минулий рік, виконаний розрахунково-аналітичним методом; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом, по об’єкту); - розрахунок витрат на відрядження; - обґрунтований розрахунок поточної вартості матеріально-технічних ресурсів (із зазначенням відпускної ціни та транспортної складової) з наданням документів (копій накладних, рахунків, комерційних пропозицій, прайс-листів та інше), підтверджуючих їх вартість; - розрахунок вартості перевезення матеріалів; - калькуляції вартості матеріальних ресурсів, виготовлених власними силами; - вартість послуг та/або оренди 1 маш.-год. будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт (за наявності); - розрахунок вартості 1 маш.-год. експлуатації власних будівельних машин і механізмів; - розрахунок інших витрат, необхідних для забезпечення виконання робіт та покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (при їх наявності). Також, під час моніторингу встановлено, що Переможцем не підтверджено наявність власного обладнання, а саме пункти 7, 8, 13, 14, 15, 16 наданої довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, завіреною копією балансової відомості або інвентаризаційної відомості або іншим документом, який підтверджує право власності, чим не дотримано вимоги п. 7 Додатку № 4 до ТД. Крім того, встановлено, що надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформації про дату, з якої перебуває у володінні чи користуванні обладнання та матеріально-технічна база, чим не дотримано вимоги вищезазначеного пункту ТД. При цьому, під час моніторингу встановлено, що у складі пропозиції Переможця відсутня лист-гарантія щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку № 2 ТД, чим не дотримано вимоги п. 1.5 Розділу V ТД. Крім цього, в порушення п. 11 Додатку № 4 до ТД Переможцем не надано додатки до аналогічних договорів від 11.12.2015 № 5В-2.1-11/12/15, від 29.08.2017 № 08/17 та від 30.09.2016 № 1416. Також, копія останньої довідки № КБ-3 до виконаного аналогічного договору від 11.12.2015 № 5В-2.1-11/12/15 свідчить про виконання робіт на суму 19 059 639,16 грн, що не відповідає даним наданої у складі пропозиції довідки, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів протягом останніх п’яти років Переможця. Крім того, листи-відгуки від контрагентів ТОВ «Дипроінбуд», ПП «Гремальді» та ТОВ «Готельно-розважальний комплекс «Столиця» надано у вигляді сканованих копій, а не у вигляді сканованих оригіналів, чим не дотримано вимоги вищезазначеного пункту ТД. Також встановлено, що Переможцем у складі пропозиції надано довідку про залучення субпідрядників ТОВ «Сейм-93», Приватне акціонерне товариство «Будінженермережа-2», ТОВ «Фаер-Інжинірінг» та ТОВ «Акі Вент Груп», при цьому в порушення вимог п. 12 Додатку № 4 до ТД у разі залучення субпідрядника до довідки/інформації не надано скановані листи від субпідрядників, адресовані Замовнику, про згоду на виконання робіт, що будуть їм доручені, з інформацією про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт (в відповідності до п. 6 Переліку), наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід та які можуть бути залучені до виконання робіт (відповідно до п. 7, 8, 9, 10 Переліку), а також про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (відповідно до п. 11 Переліку). Крім того, не надано копії ліцензій/дозволів субпідрядників на виконання спеціальних видів робіт, які передбачається доручити субпідрядникам. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, обрав переможцем згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 13.09.2019 № 13 та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір 13.09.2019. Поряд з цим, варто зазначити, що строки для укладання договору з вказаним учасником завершилися у відповідності до ч. 2 ст. 32 Закону., 07 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 та ч. 2 ст. 23 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, розкритті тендерних пропозицій порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛДЕРЕЙН" 92 012 300,00
UAH з ПДВ
81 212 826,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВБУДКОМ" 91 622 397,00
UAH з ПДВ
85 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 91 865 000,00
UAH з ПДВ
85 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2019 17:15
Тендерна документація.zip

Публічні документи

17 вересня 2019 17:55
sign.p7s
16 вересня 2019 12:47
sign.p7s
09 вересня 2019 17:27
sign.p7s
09 вересня 2019 16:49
sign.p7s
09 вересня 2019 16:42
Накази частина 2.pdf
09 вересня 2019 16:42
Ліцензія та Дозволи.pdf
09 вересня 2019 16:42
Договір Каланчак.pdf

Публічні документи

09 вересня 2019 16:40
sign.p7s
09 вересня 2019 16:39
статут з описом.pdf
09 вересня 2019 16:39
паспорт директора.pdf
09 вересня 2019 16:39
довідка охорона праці.pdf
09 вересня 2019 16:39
довідка статистика.pdf
09 вересня 2019 16:39
гарантійний лист ст.17.pdf
09 вересня 2019 16:39
відомості про учасника.pdf
09 вересня 2019 16:39
довідка ПДВ.pdf
09 вересня 2019 16:39
довідка банкрутство.pdf
09 вересня 2019 16:39
техничне завдання.pdf
09 вересня 2019 16:39
тендерна пропозіция.pdf
09 вересня 2019 16:39
график виконання робит.pdf
09 вересня 2019 16:39
співробитники.pdf
09 вересня 2019 16:38
довідка субпідрядники.pdf
09 вересня 2019 16:38
ліцензія.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛДЕРЕЙН"
#40720355
Відхилено 81 212 826,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:07
ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВБУДКОМ"
#24934463
Переможець 85 570 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВБУДКОМ"
#24934463
85 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
09 жовтня 2019 15:33
Причина скасування
На підставі абзацу першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі робіт

Актуальні тендери

До пошуку