Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хлор рідкий в балонах
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-08-15-001323-b 84c001afcaef4f65aa2565daaaefe003
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ареф'єва Ірина Михайлівна

380414258531 vodakorosten@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коростенське комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03343947
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул.Грушевського,67
Контактна особа: Ареф'єва Ірина Михайлівна
380414258531
vodakorosten@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 25 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 вересня 2019 15:12
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


хлор рідкий в балонах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 тони
хлор рідкий в балонах (кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 30 робочих днів з дати підписання товарно-транспортної та видаткової накладної на підставі виставлених до сплати рахунків. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 13:36
Перелік змін до тендерної документації.doc
27 серпня 2019 13:35
ТД Хлор 27.08.2019 зі змінами.doc
15 серпня 2019 16:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 15.08.2019.doc
15 серпня 2019 16:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 15.08.2019.pdf
27 серпня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 13:36
Перелік змін до тендерної документації.doc
15 серпня 2019 16:41
ТД Хлор 15.08.2019.pdf
27 серпня 2019 13:35
ТД Хлор 27.08.2019 зі змінами.doc
15 серпня 2019 16:40
ТД Хлор 15.08.2019.doc
15 серпня 2019 16:42
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 15.08.2019.doc
15 серпня 2019 16:41
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 15.08.2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до умов тендерної документації
Дата подання: 20 серпня 2019 13:43
Дата відповіді: 22 серпня 2019 15:40
Доброго дня! Чи можливо для підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям Додаток 1 надання виконаного договору на здійснення постачання хлору в контейнерах або договору на поставку хлору рідкого в балонах, що виконується. З огляду на те, що предмет закупівлі товарів визначається Замовником за показником п`ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої-п`ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівльний словник», де хлор рідкий не поділяється на хлор в контейнерах та балонах? Також у Додатку 3 Технічна специфікація, технічні вимоги до предмета закупівлі, вказано, що хлорна тара має бути власністю Постачальника, який виконує її технічне обслуговування, відповідно до вимог “Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору» (наказ Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 №56) Відповідно до пп.1 п.1 Загальні положення Розділу VI. Вимоги до підготовки і проведення зливу та наливу рідкого хлору Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду від 12.03.2010р. №56, облік і реєстрація вагонів-цистерн, контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара. Підприємствам-споживачам мати власну тару і використовувати її як зворотну забороняється. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та передбачити можливість участь у закупівлі Учасників, які не мають у власності хлорну тару, проте користуються нею на законних підставах (оренда чи винаймання тари тощо). Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, тендергий комітет найближчим часом внесе зміни до тендерної документації
технічні вимоги
Дата подання: 21 серпня 2019 12:14
Дата відповіді: 22 серпня 2019 16:30
Наше підприємство має намір взяти участь у закупівлі UA-2019-08-15-001323-b, ознайомившись зі змістом Тендерної документації (ТД) Замовника, вважаємо, що вона містить ознаки дискримінаційних вимог до Учасників, а також містить вимоги, що прямо суперечить вимогам діючих в даній галузі Правил, а саме: 1. У р.3 п.5 ТД міститься вимога, що до надання документів переможцем торгів у паперовому вигляді: «... Документи мають бути надані в паперовому вигляді, та додатково можуть завантажені до електронної системи». Однак, ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає надання інформації під час проведення процедури закупівлі лише в електронному вигляді через электрону систему закупівель та не містить обов’язку щодо надання документів в паперовому вигляді. А тому такі дії Замовника порушують вимоги ч.4 ст.22 зазначеного Закону, про що є відповідне рішення Антимонопольного комітету України. 2. У Додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовник вимагає для підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристикам вимагає надати копію сертифікату якості. Однак, в р.7 п.21 Правил “Правил охорони праці при виробництві, зберіганні транспортуванні та застосуванні хлору” , вказано, що «кожна партія хлору, що відвантажується у вагонах цистернах, контейнерах або балонах, супроводжується паспортом (сертифікатом), у якому зазначаються дані про якість продукту і кількісний склад партії, а також дані журналу наповнення (заводський номер, маса тари нетто, брутто, маса залитого хлору, термін наступного огляду тари). Один примірник паспорта направляється споживачу». Таким чином, разом з відвантаженням рідкого хлору діючим законодавством передбачено видачу Паспорта якості на конкретну партію товару. 3. У додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі міститься вимога, що Товар повинен постачатися протягом 2019 року відповідно до узгодженого з Постачальником графіком поставки. В ТД Замовника, відсутній графік постачання товару (кількість партій), що унеможливлює надання Учасниками економічно обґрунтованих цін на товар з урахуванням вартості доставки товару на об’єкти Замовника. 4. У додатку 3 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» міститься вимога що «Євро транспорт, який має доставляти вантаж повинен відповідати Правилам ЕЭК ООН N 13 …про що Учасником надається відповідний гарантійний лист.» Хочемо зазначити ,що цей документ є национальным стандартом РФ (ГОСТ Р 41.13-2007 (Правила ЕЭК ООН N 13) Единообразные предписания, касающиеся транспортных средств категорий М, N и О в отношении торможения) і не діє на території України 5. У проекті договору п.3.2., що є додатком до ТД, Замовник зазначає, що вартість тари має бути включено в ціну товару: «Сплата податків, зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, зважування Товару, навантаження, розвантаження Товару, вартість тари, інші витрати, передбачені чинним законодавством для товару даного виду здійснюються за рахунок Постачальника та включені у ціну Товару». Проте, як зазначалося вище, відповідно до вимог Правил, споживачам мати тару у власності забороняється. Хлорна тара є тарою багаторазового використання (зворотною тарою) має бути обов’язково повернена Постачальнику і її вартість не може бути включена у вартість товару. При цьому, слід зазначити, що до ціни товару має бути включено вартість послуг з технічного опосвідчення тари, для уникнення додаткових витрат Замовника та для забезпечення безпеки працівників під час використання такої тари. Враховуючи вищевикладене, просимо вас усунути вимоги тендерної документації, які суперечать вимогам діючих в Україні Правил, а також усунути вимоги тендерної документації, що містять ознаки дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання №1
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. Варто також зазначити, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Щодо питання № 2,3,4,5 будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 вересня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема 219 960,00
UAH з ПДВ
219 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 13:05
Документи переможця
03 вересня 2019 11:47
ст 17 додаток 2.pdf
03 вересня 2019 11:47
Інші.pdf
03 вересня 2019 11:47
Додаток 6.pdf
03 вересня 2019 11:47
Додаток 5.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 10:57
Електронний підпис
30 серпня 2019 10:57
інші документи.pdf
30 серпня 2019 10:57
Проект договору.pdf
30 серпня 2019 10:57
ч.1.pdf
30 серпня 2019 10:57
технічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дезсистема

ТОВ "ЕКСТРАГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дезсистема
#41196801
Переможець 219 960,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дезсистема
#41196801
219 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2019 10:18
додаткова угода №1 від 21.10.2019 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 10:16
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 08:29
154.19.т.pdf укладений
24 вересня 2019 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 154.19.т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 219 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 660,00 UAH)