Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція 24450000-3 (Лот № 1 - 38713 Дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент, Лот № 2 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук, Лот № 3 - 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів)
Очікувана вартість
1 312 200,00 UAH
UA-2019-08-15-001300-b d1fde488bb70445b82629dd16540a50d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданова Олена Георгіївна

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Богданова Олена Георгіївна
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 16:36
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 16:36
Очікувана вартість: 1 312 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Тендерна документація

27 серпня 2019 22:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 16:49
протокол 118.pdf
27 серпня 2019 16:49
ТД ДЗ зміни.doc
27 серпня 2019 22:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2019 16:49
протокол 118.pdf
27 серпня 2019 16:49
ТД ДЗ зміни.doc
15 серпня 2019 16:31
ТД ДЗ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 22 серпня 2019 09:55
Дата відповіді: 27 серпня 2019 16:51
Загальні вимоги до засобів містять пункти, які не можуть бути виконані для засобів, зареєстрованих до 2018 р., так наприклад вимога щодо антимікробних властивостей засобів, які повинні відповідати Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476 і т.д. По-перше, в Україні діють ДСТУ, а не європейські стандарти, по-друге, наприклад, ДСТУ EN 14476:2018 введено в дію 15.11.2018 р. Таким чином всі засоби, зареєстровані до15.11.2018 р. будуть усунуті від торгів, тобто буде порушено вимогу щодо недопущення дискримінації учасників торгів. Крім того, вимоги містять також пункти, що не впливають на якість засобу, але обмежують коло учасників і є нічим іншим, як дискримінацією учасників торгів. Наприклад, вимога щодо специфічного фасування (Засіб дезінфекційний "Етасепт" 60 мл або еквівалент, Засіб дезінфекційний "Бланідас 300" фасований у тубі (по 10 шт.) або еквівалент, Засіб дезінфекційний "Клінідез" 1кг (300таб.) або еквівалент, причому таблеток не має бути більше 300 шт. і т.п.) чи вимога щодо заборони вмісту окремих активно-діючих речовин у складі засобів. У зв’язку з викладеним, прошу внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені порушення Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-15-001300-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Радіоненко Олексій Анатоліович, Код ЄДРПОУ:3104421577
Дата подання: 22 серпня 2019 09:56
Загальні вимоги до тендера
Загальні вимоги до засобів містять пункти, які не можуть бути виконані для засобів, зареєстрованих до 2018 р., так наприклад вимога щодо антимікробних властивостей засобів, які повинні відповідати Європейським стандартам EN 14348, EN 14561, EN 14476 і т.д. По-перше, в Україні діють ДСТУ, а не європейські стандарти, по-друге, наприклад, ДСТУ EN 14476:2018 введено в дію 15.11.2018 р. Таким чином всі засоби, зареєстровані до15.11.2018 р. будуть усунуті від торгів, тобто буде порушено вимогу щодо недопущення дискримінації учасників торгів.

Крім того, вимоги містять також пункти, що не впливають на якість засобу, але обмежують коло учасників і є нічим іншим, як дискримінацією учасників торгів.

Наприклад, вимога щодо специфічного фасування (Засіб дезінфекційний "Етасепт" 60 мл або еквівалент, Засіб дезінфекційний "Бланідас 300" фасований у тубі (по 10 шт.) або еквівалент, Засіб дезінфекційний "Клінідез" 1кг (300таб.) або еквівалент, причому таблеток не має бути більше 300 шт. і т.п.) чи вимога щодо заборони вмісту окремих активно-діючих речовин у складі засобів.

У зв’язку з викладеним, прошу внести зміни до тендерної документації, усунувши зазначені порушення Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2019 16:52
Внесені зміни до тендерної документації

Документи

27 серпня 2019 16:52
протокол 118.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - 38713 Дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент (джерело фінансування: Кошти державного бюджету)
Опис предмету закупівлі:
4 найменування
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 781 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 906,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 вересня 2019 13:44
Закінчення: 06 вересня 2019 14:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16000 шт
38713 Дезінфікуючі засоби, хірургічний інструмент (джерело фінансування: Кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська, 2
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 35 (тридцяти п`яти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 35 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гетьман Сабіна Ільгізівна 780 000,00
UAH з ПДВ
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український центр дезінфекції 781 200,00
UAH з ПДВ
781 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 20:53
Електронний підпис
13 вересня 2019 20:51
Довідка ДФС
13 вересня 2019 20:51
Довідка МВС
01 вересня 2019 20:49
Електронний підпис
01 вересня 2019 20:42
Розділ III п 1.1.pdf
01 вересня 2019 20:42
Додаток 3.pdf
01 вересня 2019 20:42
Додаток 2.pdf
01 вересня 2019 20:42
Додаток 1.pdf

Публічні документи

04 вересня 2019 11:25
Електронний підпис
04 вересня 2019 11:15
Реєстр.pdf
04 вересня 2019 11:15
Інша інформація.pdf
04 вересня 2019 11:15
Додаток 4.2.pdf
04 вересня 2019 11:15
Додаток 4.1.pdf
04 вересня 2019 11:15
Додаток 3.pdf
04 вересня 2019 11:15
Додаток 2.pdf
04 вересня 2019 11:15
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гетьман Сабіна Ільгізівна

ТОВ Український центр дезінфекції

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гетьман Сабіна Ільгізівна
#3157312521
Переможець 780 000,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гетьман Сабіна Ільгізівна
#3157312521
780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 19:49
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 19:48
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 10:01
ДУ 387 2.pdf зміни до договору
29 січня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
25 грудня 2019 13:56
ДУ 387 1.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 13:55
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 17:53
Гетьман 387.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 387
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 387
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведення закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 387
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 936 000,00
UAH